quote:Brekket
1) Peter Wright v (64) Ryan Meikle
(32) Adrian Lewis v (33) Simon Whitlock
(16) Ryan Searle v (49) Dimitri Van den Bergh
(17) Daryl Gurney v (48) Callan Rydz
(8) Michael Smith v (57) Boris Krcmar
(25) Gary Anderson v (40) Keegan Brown
(9) Jose De Sousa v (56) Mike De Decker
(24) Vincent van der Voort v (41) Derk Telnekes
(4) Nathan Aspinall v (61) Scott Waites
(29) Ross Smith v (36) Kim Huybrechts
(13) Damon Heta v (52) Maik Kuivenhoven
(20) Stephen Bunting v (45) Ryan Murray
(5) Krzysztof Ratajski v (60) Karel Sedlacek
(28) Madars Razma v (37) Chris Dobey
(12) Danny Noppert v (53) Steve Beaton
(21) Dave Chisnall v (44) Mervyn King
(2) Gerwyn Price v (63) John Henderson
(31) Ricky Evans v (34) Jamie Hughes
(15) Jermaine Wattimena v (50) Steve Lennon
(18) Devon Petersen v (47) Luke Humphries
(7) Ian White v (58) William Borland
(26) Gabriel Clemens v (39) Martijn Kleermaker
(10) Joe Cullen v (55) Adam Hunt
(23) Rob Cross v (42) Jason Lowe
(3) Michael van Gerwen v (62) Darius Labanauskas
(30) Jonny Clayton v (35) Mickey Mansell
(14) Glen Durrant v (51) Wayne Jones
Darren Webster v (46) Jeffrey de Zwaan
(6) James Wade v (59) Niels Zonneveld
(27) Dirk van Duijvenbode v (38) William O'Connor
(11) Brendan Dolan v (54) Luke Woodhouse
(22) Ryan Joyce v (43) Andy Boulton
Formatquote:Speelschema
Friday November 27
First Round
Afternoon Session (1245 GMT)
Main Stage
Dirk van Duijvenbode v William O'Connor
Michael Smith v Boris Krcmar
Rob Cross v Jason Lowe
Joe Cullen v Adam Hunt
Devon Petersen v Luke Humphries
Ryan Searle v Dimitri Van den Bergh
Adrian Lewis v Simon Whitlock
Stage Two
Brendan Dolan v Luke Woodhouse
Ryan Joyce v Andy Boulton
Stephen Bunting v Ryan Murray
Krzysztof Ratajski v Karel Sedlacek
Gabriel Clemens v Martijn Kleermaker
Ian White v William Borland
Jonny Clayton v Mickey Mansell
Daryl Gurney v Callan Rydz
Dave Chisnall v Mervyn King
Evening Session (1900 GMT)
Main Stage
Nathan Aspinall v Scott Waites
Gary Anderson v Keegan Brown
James Wade v Niels Zonneveld
Peter Wright v Ryan Meikle
Michael van Gerwen v Darius Labanauskas
Gerwyn Price v John Henderson
Jose De Sousa v Mike De Decker
Stage Two
Vincent van der Voort v Derk Telnekes
Ricky Evans v Jamie Hughes
Ross Smith v Kim Huybrechts
Damon Heta v Maik Kuivenhoven
Jermaine Wattimena v Steve Lennon
Madars Razma v Chris Dobey
Glen Durrant v Wayne Jones
Darren Webster v Jeffrey de Zwaan
Danny Noppert v Steve Beaton
Saturday November 28
16 x Round Two (two stages)
8 x Round Three (two stages)
Sunday November 29
Quarter-Finals (one stage)
Semi-Finals & Final (one stage)
Plus
PDC Unicorn World Youth Championship Final
Joe Davis v Bradley Brooks
Best of 11 legs
Een keer voor de WK-finale volgens mij, maar daarna rond de PL-slotavond en nu al jaren op de PC Finals-slotavond.quote:Op zondag 29 november 2020 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat altijd tijdens de PC finals? Voor mijn gevoel speelden ze altijd tijdens het WK deze finale?
Bradley Brooks en Joe Davis, die kent u nietquote:Op zondag 29 november 2020 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een keer voor de WK-finale volgens mij, maar daarna rond de PL-slotavond en nu al jaren op de PC Finals-slotavond.
Brooks 'ken' ik, maar qua namen niet de denderendste finale.quote:Op zondag 29 november 2020 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bradley Brooks en Joe Davis, die kent u niet
We hadden Call On Me, Superted of Jeffrey kunnen hebbenquote:Op zondag 29 november 2020 13:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Brooks 'ken' ik, maar qua namen niet de denderendste finale.
VIDEOLANDEDquote:Op zondag 29 november 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
De dartszender van Nederland zendt deze wedstrijden vanavond pas live uit denk ik?
Zielloze bloedhonden.quote:Op zondag 29 november 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
De dartszender van Nederland zendt deze wedstrijden vanavond pas live uit denk ik?
kutzender inderdaad....quote:Op zondag 29 november 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
Kijkers vrijdag naar darts: 140.000quote:Op zondag 29 november 2020 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
kutzender inderdaad....
Nu is er Truck en Tractorpulling op (hoeveel kijkers heeft dat in godsnaam??), gevolgd door 5 afleveringen van RTL GP waar geen hond naar kijken en dan RTL fucking transportwereld
Zouden die programma's op een zondagmiddag ook 150.000 kijkers trekken (bij darts, gok ik?).
Dat is stuitend.quote:Op zondag 29 november 2020 14:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijkers vrijdag naar darts: 140.000
Kijkers vrijdag naar maradona docu: 33.000
lol, de zenderbaas is een klapmongoolquote:Op zondag 29 november 2020 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorige week;
1350 TRUCK TRACTOR PULLING
0,2 1,5 30.000
1420 RTL GP CRASH
0,3 2,6 53.000
1435 RTL GP CRASH
0,3 1,9 41.000
1446 RTL GP CRASH
0,3 2,0 44.000
1504 RTL GP ANDALUCIA RALLY
0,2 1,7 37.000
1534 RTL GP GT WORLD CHALLENGE
0,1 0,9 21.000
1602 RTL GP RETRO
0,1 0,7 17.000
Dat verklaart de naam van haar functie: verslaggeefster.quote:Op zondag 29 november 2020 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
een leuke verslaggeefster die ik wel zou geven.
Wel jammer dat ie dat leren giletje niet meer heeft. Mag ook vast niet van Hearne.quote:Op zondag 29 november 2020 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
Netjes. Hij speelt ook al zolang ik me kan herinneren.
Scholten en Nicholson hadden dat ook ooit, volgens mijn.quote:Op zondag 29 november 2020 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie dat leren giletje niet meer heeft. Mag ook vast niet van Hearne.
Waar kwam die vuurbal vandaan dan.quote:Op zondag 29 november 2020 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Zo, dat was een megacrash bij F1 start.
Gilet, the best a man can getquote:Op zondag 29 november 2020 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie dat leren giletje niet meer heeft. Mag ook vast niet van Hearne.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 29 november 2020 15:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waar kwam die vuurbal vandaan dan.
Ik zie net de herhaling, die hele auto breekt in tweeën, het is echt een wonder dat hij daar zo uitstapt.quote:Op zondag 29 november 2020 15:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waar kwam die vuurbal vandaan dan.
Die beelden zeg, wow. Hoe veilig is F1 wel niet geworden.quote:Op zondag 29 november 2020 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net de herhaling, die hele auto breekt in tweeën, het is echt een wonder dat hij daar zo uitstapt.
Wel een spannend partijtje.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En geen kans krijgen om hem nog af te maken
Heel sterk niveau, vooral Smiss maar op de een of andere manier staat die achterquote:
107 gemiddeld.quote:Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel sterk niveau, vooral Smiss maar op de een of andere manier staat die achter
Vroeger bleef zo'n auto gewoon heel.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die beelden zeg, wow. Hoe veilig is F1 wel niet geworden.
Hij moet nog een beetje op gang komen denk ik.quote:Op zondag 29 november 2020 16:04 schreef Tagliano het volgende:
Price bullen verloren en gelijk een break achter
Eigk het hele toernooi alquote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet nog een beetje op gang komen denk ik.
Wanneer mogen we weer los als hoolies? Q school?quote:Op zondag 29 november 2020 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Raya heeft hoolies
BARNEYARMYYYYYY
Gaat hij dat nog echt doen?quote:Op zondag 29 november 2020 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer los als hoolies? Q school?
Wat anders? Anders kunnen we toch niet van een comeback spreken? Zelfs voor challenge tour moet je toch eerst q school proberen?quote:
Ik vraag me heel erg af of hij dat wel op kan brengen.quote:Op zondag 29 november 2020 16:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat anders? Anders kunnen we toch niet van een comeback spreken? Zelfs voor challenge tour moet je toch eerst q school proberen?
Dat is eerste stap om mee te doen met circuit ja. Al mag ie nog wel wat trainingssessies plannen met Jeffrey op t strandquote:Op zondag 29 november 2020 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer los als hoolies? Q school?
lekker de Stihl kettingzaag aan.quote:Op zondag 29 november 2020 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor de wedstrijd waar we allemaal op hebben zitten wachten.
[ afbeelding ]
Dat kloptequote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet nog een beetje op gang komen denk ik.
quote:Op zondag 29 november 2020 16:52 schreef Tagliano het volgende:
ITV gaat even uitleggen wat softtip is
Hopelijk vind je m'n dickpic leukquote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou graag een DM willen met een bepaald iets. Gr.
Grosjean slaat gewoon rechtsaf. Stukje Senna.quote:Op zondag 29 november 2020 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
Dartsen > F1
Na 500 meter zitten ze alweer achter een safetycar.
@Slobeend kennende is-ie ermee in z'n nopjes!quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk vind je m'n dickpic leuk
RTL Darts wordt mede mogelijk gemaakt door Deutsche Gesellschaft für Schädlingsbekämpfung mbH.quote:Op zondag 29 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Topf & Söhne die ovens aan Keukenconcurrent levert wenst Dirk veel succes. @:de_kraam
Stukje wereldgozerquote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Grosjean slaat gewoon rechtsaf. Stukje Senna.
Gewoon op twitch zoeken.quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou graag een DM willen met een bepaald iets. Gr.
In iedere leg binnen vier beurten op een dubbel of beterquote:
ITV > RTL7quote:Op zondag 29 november 2020 16:52 schreef Tagliano het volgende:
ITV gaat even uitleggen wat softtip is
Ik neem aan al om een uurtje of tien zodat we de finale op Videoland kunnen kijkenquote:Op zondag 29 november 2020 17:13 schreef De_Kraam het volgende:
Vanavond na RTL Darts... BUSINESS CLASS. JAAAAAA
Neejohquote:Op zondag 29 november 2020 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Zien we hier de oude Michael van Gerwen?
Toch wel een glimp van de oude Van Gerwen, durf ik te stellen.quote:Op zondag 29 november 2020 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
Loopt nog steeds teveel te kloten richting het einde van de leg
Ja, hij is wel weer een stuk beter.quote:Op zondag 29 november 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch wel een glimp van de oude Van Gerwen, durf ik te stellen.
Zeah zekahquote:Op zondag 29 november 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch wel een glimp van de oude Van Gerwen, durf ik te stellen.
De altijd erg sympathiekequote:
Bij livedartsdata staat hij op 109.42. Ik ben iets op het spoor denk ik.quote:
Even refreshen dus.quote:Op zondag 29 november 2020 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij livedartsdata staat hij op 109.42. Ik ben iets op het spoor denk ik.
Asp kan er zelf ook geen reet meer vanquote:Op zondag 29 november 2020 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Asp in een zetel naar de WK-Kwartfinale.
Lol, wat?quote:Op zondag 29 november 2020 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Asp kan er zelf ook geen reet meer van
Wat mis ik hier?quote:Op zondag 29 november 2020 18:28 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
Ik heb me hier ook ooit schuldig aan gemaakt
Opportunisme genot.quote:Op zondag 29 november 2020 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Asp kan er zelf ook geen reet meer van
Ik ook al vaker dan 1 keerquote:Op zondag 29 november 2020 18:28 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
King verwarren met een negerin?quote:Op zondag 29 november 2020 18:28 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
Toch nog ruim 20 procent van de stemmen.quote:Op zondag 29 november 2020 19:18 schreef Nober het volgende:
Leukste thuis?
[ twitter ]
[..]
Niets, kniesoren.
Kan iemand even boos op hem reageren op de soosjalsquote:Op zondag 29 november 2020 19:40 schreef Pino112 het volgende:
UK geldt gewoon een quarantaineplicht, het is oranje.
Al gedaan zie ik.quote:Op zondag 29 november 2020 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan iemand even boos op hem reageren op de soosjals
Hij zal wel een sneltest gedaan hebben. Toch maar even gereageerd.quote:
Over jou.quote:Op zondag 29 november 2020 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het over mij of 'The Asp' ?
Dan nog moet je wel in quarantainequote:Op zondag 29 november 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal wel een sneltest gedaan hebben. Toch maar even gereageerd.
Ruggenprik?quote:Op zondag 29 november 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
Hij zal wel een sneltest gedaan hebben. Toch maar even gereageerd.
Nu ben ik helemaal razend.quote:Op zondag 29 november 2020 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan nog moet je wel in quarantaine
Daalhof5quote:
En dan straks ook nog de VINALEquote:Op zondag 29 november 2020 20:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een FAN-TAS-TISCH programma vanavond, om je vingers bij af te likken!
Eerst twee halve VINALES, één jeugdVINALE en uiteindelijk een spectaculaire VINALEquote:
Diep in de nacht dus.quote:Op zondag 29 november 2020 20:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Eerst twee halve VINALES, één jeugdVINALE en uiteindelijk een spectaculaire VINALE
Op TV blijkbaar jaquote:Op zondag 29 november 2020 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Hebben deze pas twee keer tegen elkaar gegooid?
Brooks is ontzettend gespierd, schrik er niet van.quote:Op zondag 29 november 2020 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bradley Brooks en Joe Davis, die kent u niet
Ik heb even gegoogledquote:Op zondag 29 november 2020 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brooks is ontzettend gespierd, schrik er niet van.
quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brooks is ontzettend gespierd, schrik er niet van.
Mooie foto Hans!quote:Op zondag 29 november 2020 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een logo daarachter, Wim.
Echt vrolijk is die knakker niet.quote:
Hij maakt Hamilton ook uit voor hypocriet. Genieten.quote:Op zondag 29 november 2020 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt vrolijk is die knakker niet.
Inderdaad, King krijgt dit cadeauquote:Op zondag 29 november 2020 20:22 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Smith hiervoor heeft moeten sneuvelen.
quote:Op zondag 29 november 2020 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hebben ze ook al een nieuwe presentator?
Nee, de afgelopen toernooien elke sessie Maijerquote:Op zondag 29 november 2020 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hebben ze ook al een nieuwe presentator?
Dit is niet waarquote:Op zondag 29 november 2020 20:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen toernooien elke sessie Maijer
Speelt PSV zo slecht?quote:
Kan me niet meer herinneren wanneer Koert er zat (als het uitgezonden werd op tv en niet Videoland aids)quote:
Grand slamquote:Op zondag 29 november 2020 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren wanneer Koert er zat (als het uitgezonden werd op tv en niet Videoland aids)
Lekker dronken uit hotelbar geroldquote:Op zondag 29 november 2020 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De eerste paar legs zat Wright onder de zeventig
In ieder geval veel meer Maijer dan Koertquote:
Zeer zekerquote:Op zondag 29 november 2020 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In ieder geval veel meer Maijer dan Koert
Diep in de vriesnachtquote:
Elfstedentocht gaat sowieso niet door zolang corona er is, werd al bekend gemaaktquote:
Ja, weet ik. Rayonhoofden thuis opzoeken.quote:Op zondag 29 november 2020 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elfstedentocht gaat sowieso niet door zolang corona er is, werd al bekend gemaakt
We kunnen toch voor 1 dag corona-vrij verklaren? Op papier de beste optie.quote:Op zondag 29 november 2020 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elfstedentocht gaat sowieso niet door zolang corona er is, werd al bekend gemaakt
Tongue in cheek herkennen is ook een kunst, Van Gerwen trapte er heerlijk in.quote:Op zondag 29 november 2020 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Wright is Van Gerwen voorbij (op alle fronten)
Alsnog kun je verwachten dat het backfiret als je zelf niet presteertquote:Op zondag 29 november 2020 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tongue in cheek herkennen is ook een kunst, Van Gerwen trapte er heerlijk in.
Zal je zien dat het net nu koud genoeg wordt voor een elfstedentocht.quote:
WOEDEND.quote:Op zondag 29 november 2020 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal je zien dat het net nu koud genoeg wordt voor een elfstedentocht.
Frappant dat hij het ene potje staat te wisselen als een gek terwijl het niet nodig is en vanavond bij uitstek het moment lijkt om te wisselenquote:Op zondag 29 november 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon even je pijlen wisselen Pieter
Als zo'n pijl op de grond valt, dan moet je wel helemaal bukken om hem op te rapen. Noem dat maar niks.quote:Op zondag 29 november 2020 20:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Conditioneel niet bijhouden! het is darten geen marathon
Ze gaan matten en King wordt tot winnaar uitgeroepenquote:Op zondag 29 november 2020 20:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Halve finale Price vs Van Gerwen is eigenlijk de finale dus.
Kan nog wel een gevalletje worden dat de een teveel energie geeft om zich nog voor de finale op te laden, beetje als twee jaar terug toen vGerwen alles gaf om Anderson te verslaan en vervolgens Gurney niet van zijn bagagedrager kreegquote:Op zondag 29 november 2020 20:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Halve finale Price vs Van Gerwen is eigenlijk de finale dus.
quote:Op zondag 29 november 2020 20:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Conditioneel niet bijhouden! het is darten geen marathon
Epileptische aanval van de cameraquote:Op zondag 29 november 2020 21:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die camera staakt gewoon vanwege die kop van Maijer...
Hier kan iemand vast weer een mooi screenshot van plaatsenquote:Op zondag 29 november 2020 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker en profil de kinnen van VIncent bewonderen
Dat impliceert dat hij een beste kant heeftquote:Op zondag 29 november 2020 21:01 schreef BB-King het volgende:
Oei dat is niet de beste kant van Vincent deze camerahoek.
Zou wat zijn als King hier kampioen gaat wordenquote:Op zondag 29 november 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan nog wel een gevalletje worden dat de een teveel energie geeft om zich nog voor de finale op te laden, beetje als twee jaar terug toen vGerwen alles gaf om Anderson te verslaan en vervolgens Gurney niet van zijn bagagedrager kreeg
Geboorteplaats: Purmerendquote:Op zondag 29 november 2020 21:02 schreef wimderon het volgende:
Waarom noemt Vinzent Wright altijd Pieterait?
King en tv-tites winnen.. als er nog een grotere wetmatigheid is dan dat White gaat shaken in de eerste ronden voor een camera is het dat King geen finale op tv wintquote:Op zondag 29 november 2020 21:02 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Zou wat zijn als King hier kampioen gaat worden
Staat eropquote:Op zondag 29 november 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
"Dan kunnen we ons gaan opmaken voor" mag op zich ook wel op de bingo al is die erg makkelijk
Oh wacht dit moet ik ergens anders posten
quote:Op zondag 29 november 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
"Dan kunnen we ons gaan opmaken voor" mag op zich ook wel op de bingo al is die erg makkelijk
Oh wacht dit moet ik ergens anders posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |