abonnement Unibet Coolblue
pi_196510708
Ik vind het altijd wel schattig hoe 'hier een fout in een artikel van een specifiek medium' altijd 'hahaha de media zitten er altijd naast' wordt. Ietwat zwakzinnig, maar het komt dan ook van de usual suspects.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 december 2020 @ 07:58:12 #252
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196510773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:47 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het altijd wel schattig hoe 'hier een fout in een artikel van een specifiek medium' altijd 'hahaha de media zitten er altijd naast' wordt. Ietwat zwakzinnig, maar het komt dan ook van de usual suspects.
Heeft Trump nou al gewonnen dan?

En weet iemand al wanneer de herdenking is van de slag om Frankfurt?
pi_196510846
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 02:04 schreef chroestjov het volgende:
De eerste drop van Veritas is van redelijke proporties:

[ twitter ]
Moet dit schokkend zijn?

Zucker gebruikt het rapport van de 9/11 commissie om te beargumenteren dat een vertraagde transitie kan leiden tot een nieuwe terreuraanslag. Lijkt mij weliswaar wat overdreven, maar het is geen grensoverschrijdend gedrag van Zucker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 december 2020 @ 08:37:31 #254
111260 Charmian
a little joy
pi_196511030
Ik vind het zo raar dat de nog zittende president nog ff gauw (preventief) gratie kan verlenen. Snel nog even zijn boefjes uit het gevang halen of houden.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 2 december 2020 @ 08:44:06 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_196511085
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef Charmian het volgende:
Ik vind het zo raar dat de nog zittende president nog ff gauw (preventief) gratie kan verlenen. Snel nog even zijn boefjes uit het gevang halen of houden.
Of het echt kan is een beetje de vraag, het is nooit echt getoetst, maar de gentleman agreement was altijd de vorige president niet aan te vallen. Hier helpt het waarschijnlijk wel dat Trump nog snel Barrett er doorheen gejast heeft. Conservatieve SCOTUS gaat niet de verkiezingen stelen voor Trump, maar de zittende president dictatoriale macht geven zou wel passen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 december 2020 @ 08:46:47 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_196511120
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 02:04 schreef chroestjov het volgende:
De eerste drop van Veritas is van redelijke proporties:

[ twitter ]


Moet dit afleiden van het dubbele DoJ nieuws?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196511153
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 02:04 schreef chroestjov het volgende:
De eerste drop van Veritas is van redelijke proporties:

[ twitter ]
Redelijk kleine proporties inderdaad. Het is dan ook allemaal niet zo interessant wat iemand bij CNN of welke zender dan ook vindt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 2 december 2020 @ 08:50:17 #258
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196511159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 08:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moet dit schokkend zijn?

Zucker gebruikt het rapport van de 9/11 commissie om te beargumenteren dat een vertraagde transitie kan leiden tot een nieuwe terreuraanslag. Lijkt mij weliswaar wat overdreven, maar het is geen grensoverschrijdend gedrag van Zucker.
En wat heeft een fucking CNN baasje in godsnaam te maken met de Amerikaanse regering of verkiezingen?
pi_196511197
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Heeft Trump nou al gewonnen dan?

En weet iemand al wanneer de herdenking is van [url=https://www.neogaf.com/threads/us-troops-and-1-cia-agent-killed-in-server-farm-raid-in-frankfurt.1579375/]de slag om Frankfurt[/url]?
Het blijft echt hilarisch dat er hele volksstammen zijn die denken dat dit nog echt waar is ook. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196511202
twitter


#genieten.
Incelfrikandel
  woensdag 2 december 2020 @ 09:03:51 #261
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196511319
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:58 schreef mcmlxiv het volgende:

Heeft Trump nou al gewonnen dan?

En weet iemand al wanneer de herdenking is van de slag om Frankfurt?
Dat is op de eerste van de vierde maand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 2 december 2020 @ 10:14:59 #262
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_196512326
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die 'hearings' zijn politieke toneelstukjes speciaal voor Trumpfans die graag hun spaarcentjes overmaken. Zoals je zelf ook wel weet.
Het is gewoon een verdienmodel. Er is nu, door Trump, sinds de verkeizing 150-170 millioen dollar binnengeharkt voor dit alles. (bron o.a. https://abcnews.go.com/Po(...)ay/story?id=74488326)

Als ik hem was zou ik er ook nog even mee doorgaan. Zo komt zijn campagne uit de schulden en ik denk dat er nog wel wat geld over gaat blijven om gewoon te blijven campagnevoeren de komende 4 jaar. Het was ook Trump die al begon met campagnevoeren gelijk in zijn eerste jaar.

Dit zorgt voor inkomsten en tja, of zijn bedrijven er allemaal nog zijn over een jaar, met alle legal shit.....maar dit staat daar los van, Hij kan zichzelf hiermee gewoon laten bestaan en zal genoeg geld hebbben om het 4 jaar uit te houden.

Trump is gewoon een slechte president geweest, maar wel een goede zakenman die zelfs het presidentschap nog zakelijk kan uitmelken. Dit is echt veel meer dan de opbrengst van een boek of 2.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
  woensdag 2 december 2020 @ 10:17:23 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196512356
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2020 08:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ twitter ]

#genieten.
:')

Enorme waas voor hun ogen krijgen die mensen wanneer iemand hun o zo grote leider Trump tegenspreekt. Boeit allemaal niet of het een hielenlikker was daarvoor of een trouwe bondgenoot. Iedereen onder de bus als ie het er niet mee eens is.
pi_196512380
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:')

Enorme waas voor hun ogen krijgen die mensen wanneer iemand hun o zo grote leider Trump tegenspreekt. Boeit allemaal niet of het een hielenlikker was daarvoor of een trouwe bondgenoot. Iedereen onder de bus als ie het er niet mee eens is.
Het is echt puur sektegedrag. Lijkt me allemaal niet heel gezond.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 2 december 2020 @ 10:38:48 #265
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196512655
In het kader van deze volstrekt oneerlijke verkiezingen, moeten de republikeinen de komende verkiezingen voor de senaat in Georgia gewoon boycotten. :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196512737
quote:
12s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef R0N1N het volgende:
In het kader van deze volstrekt oneerlijke verkiezingen, moeten de republikeinen de komende verkiezingen voor de senaat in Georgia gewoon boycotten. :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel de ultieme kers op de taart zijn. Waarschijnlijk is dat ook de voornaamste reden dat veel van die Republikeinse griezels in Washington Trump niet openlijk afvallen. Ze zijn als de dood dat ze de Senaat verliezen.
pi_196513268
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:')

Enorme waas voor hun ogen krijgen die mensen wanneer iemand hun o zo grote leider Trump tegenspreekt. Boeit allemaal niet of het een hielenlikker was daarvoor of een trouwe bondgenoot. Iedereen onder de bus als ie het er niet mee eens is.
Ik vond de reacties op de verkiezing van Trump vier jaar terug ook niet best, maar dit overtreft echt alles. Gabriel Sterling(Republikeinse functionaris van Georgia) heeft inmiddels de vrees uitgesproken dat er waarschijnlijk doden gaan vallen als de Trumpcultus zo doorgaat.
Incelfrikandel
pi_196513443
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik vond de reacties op de verkiezing van Trump vier jaar terug ook niet best, maar dit overtreft echt alles. Gabriel Sterling(Republikeinse functionaris van Georgia) heeft inmiddels de vrees uitgesproken dat er waarschijnlijk doden gaan vallen als de Trumpcultus zo doorgaat.
Ik zit net te kijken, maar die man is goed kwaad. En terecht.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196513696

Dit is een leuke _O-

42:20 gaat over de Kraken en waar die term vandaan komt. En ze hebben niet 1 server in beslag genomen.... maar een hele server farm. Rusland, Iran en China hebben SAMEN gespannen tegen de VS en de uitslag van de verkiezingen aangepast. Ja, echt waar hoor.
pi_196514005
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:44 schreef Peunage het volgende:

Dit is een leuke _O-

42:20 gaat over de Kraken en waar die term vandaan komt. En ze hebben niet 1 server in beslag genomen.... maar een hele server farm. Rusland, Iran en China hebben SAMEN gespannen tegen de VS en de uitslag van de verkiezingen aangepast. Ja, echt waar hoor.
Hebben ze ook nog wat te melden over die shootout in Frankfurt? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196515006
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:55 schreef kalinhos het volgende:

[..]

waarom houden ze die hearings?

Ik bedoel, je geeft zelf al aan dat het in de rechtzaal moet gebeuren. Het is niet dat ze pas naar de rechtszaal kunnen zonder dat ze de hearings doen.

Weet je waarom ze ze houden? Zodat mensen doneren aan Trump. Dat is de enige logische reden.

Het heeft verder geen enkele reden. Je kan​net zo goed clown Bassie alles laten verklaren daar. Niemand die weet of de getuigen de waarheid spreken, want dat hoeft helemaal niet.
Om mensen op de hoogte te brengen wat er allemaal speelt. In het open en direct vanuit de bron zodat er geen media tussen zit.
Lijkt me normaal dat de stakeholders gewoon geinformeerd moeten kunnen worden
Daarbij ook voor publieke opinie, alles kan wel in rechtzaken gedaan worden maar als ondertussen het verhaal van de media alleen gehoord wordt gaat een beslissing van SCOTUS ook misschien moeilijker worden (al zou dat natuurlijk niet van publieke opinie afhankelijk moeten zijn)
pi_196515042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik vond de reacties op de verkiezing van Trump vier jaar terug ook niet best, maar dit overtreft echt alles. Gabriel Sterling(Republikeinse functionaris van Georgia) heeft inmiddels de vrees uitgesproken dat er waarschijnlijk doden gaan vallen als de Trumpcultus zo doorgaat.
Het is inderdaad onverantwoord dat de MSM en Big Tech het verhaal zo sturen alsof een Biden win al binnen zou zijn.
De teleurstelling en schok gaat er alleen maar groter van worden.

Snap je wat ik doe? Dit werkt 2 kanten op namelijk.
Toch niet zo gek om gewoon te wachten op uitkomsten voordat je een winnaar uitroept
  woensdag 2 december 2020 @ 13:08:30 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196515048
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:44 schreef Peunage het volgende:

Dit is een leuke _O-

42:20 gaat over de Kraken en waar die term vandaan komt. En ze hebben niet 1 server in beslag genomen.... maar een hele server farm. Rusland, Iran en China hebben SAMEN gespannen tegen de VS en de uitslag van de verkiezingen aangepast. Ja, echt waar hoor.
Koekoek. Rijp voor het gesticht.
Huilen dan.
pi_196515232
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Koekoek. Rijp voor het gesticht.
Kun je het uitsluiten als je stemcomputers aan het internet hangen?
Blijkbaar ging er data naar een datacentrum in Frankfurt.
Ik kan hier het interview niet luisteren maar gewoon als principe. Op dat moment kun je toch niets meer uitsluiten?
pi_196515235
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het is inderdaad onverantwoord dat de MSM en Big Tech het verhaal zo sturen alsof een Biden win al binnen zou zijn.
De teleurstelling en schok gaat er alleen maar groter van worden.

Snap je wat ik doe? Dit werkt 2 kanten op namelijk.
Toch niet zo gek om gewoon te wachten op uitkomsten voordat je een winnaar uitroept
Gelachen.
Ik vond het jammer dat ixnay en ensifailum kennelijk zijn gebanned van dit subforum maar gelukkig leveren jij en chroestjov nog altijd topvermaak.
Incelfrikandel
pi_196515280
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het is inderdaad onverantwoord dat de MSM en Big Tech het verhaal zo sturen alsof een Biden win al binnen zou zijn.
De teleurstelling en schok gaat er alleen maar groter van worden.

Snap je wat ik doe? Dit werkt 2 kanten op namelijk.
Toch niet zo gek om gewoon te wachten op uitkomsten voordat je een winnaar uitroept
De schok is inderdaad groot als Trump wint door miljoenen stemmen ongeldig te verklaren of kiesmannen te overtuigen om tegen de wil van de popular vote in hun staat in te gaan.

Want dat betekent dat de democratie buitenspel wordt gezet en dan is de VS veel verder van huis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 december 2020 @ 13:27:05 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196515316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:21 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Kun je het uitsluiten als je stemcomputers aan het internet hangen?
Blijkbaar ging er data naar een datacentrum in Frankfurt.
Ik kan hier het interview niet luisteren maar gewoon als principe. Op dat moment kun je toch niets meer uitsluiten?
Wat is dit voor rare omgekeerde bewijslast?

Je kan niet uitsluiten dat marsmannetjes bestaan, dus ze bestaan!
Huilen dan.
pi_196515499
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het is inderdaad onverantwoord dat de MSM en Big Tech het verhaal zo sturen alsof een Biden win al binnen zou zijn.
De teleurstelling en schok gaat er alleen maar groter van worden.

Snap je wat ik doe? Dit werkt 2 kanten op namelijk.
Toch niet zo gek om gewoon te wachten op uitkomsten voordat je een winnaar uitroept
Dus, ik begrijp dat als je een voetbalwedstrijd zou kijken, en team A staat aan het einde van de 2e helft met 6-1 voor op team B, dat je dan wacht met het uitroepen van een winnaar tot de scheidsrechter de resultaten heeft doorgestuurd naar de FiFA en deze door de FIFA zijn bevestigd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196515513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:21 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Kun je het uitsluiten als je stemcomputers aan het internet hangen?
Blijkbaar ging er data naar een datacentrum in Frankfurt.
Ik kan hier het interview niet luisteren maar gewoon als principe. Op dat moment kun je toch niets meer uitsluiten?
Het bewijs dat ze aan het internet hingen komt vanwege het wifi icoontje in de taakbalk? Niet heel sterk.
Waar blijkt het uit dat er data naar Frankfurt ging? Of uberhaupt dataverkeer naar buiten?

Blijven de papieren stemmen nog steeds overeind. Daar is tot nu toe een 100% match gebleken met de stemmen in de databases. Daar zouden een overweldigende hoeveelheid verschil in moeten zitten. Dat verschil is tot nu toe nog niet geconstateerd.
Ze claimen een stem verschuiving van 1.22 tegen 0.78 dacht ik. Dit zou echt bij elke steekproef naar boven moeten komen.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  woensdag 2 december 2020 @ 13:46:36 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_196515570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het is inderdaad onverantwoord dat de MSM en Big Tech het verhaal zo sturen alsof een Biden win al binnen zou zijn.
De teleurstelling en schok gaat er alleen maar groter van worden.

Snap je wat ik doe? Dit werkt 2 kanten op namelijk.
Toch niet zo gek om gewoon te wachten op uitkomsten voordat je een winnaar uitroept
De stemmen zijn geteld, de winst is binnen. De wedstrijd is afgelopen. Er kan niks meer aan de wedstrijd gedaan worden, want de cruciale stemmen zijn zelfs al gecertificeerd door de scheidsrechter. Waar jij nu op hoopt is dat de FIFA administrateur zijn nek breekt bij het intypen van de score in de computer. Dat is een bijzondere pathetische strohalm om je aan vast te houden dat de pers het artikel nog niet mag schrijven totdat dat gebeurd is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 december 2020 @ 14:17:34 #281
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196516092
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef 4moreyears het volgende:
Het is inderdaad onverantwoord dat de MSM en Big Tech het verhaal zo sturen alsof een Biden win al binnen zou zijn.
De teleurstelling en schok gaat er alleen maar groter van worden.

Snap je wat ik doe? Dit werkt 2 kanten op namelijk.
Toch niet zo gek om gewoon te wachten op uitkomsten voordat je een winnaar uitroept
Al zo lang het land bestaat gaat het op deze wijze, zo ook 4 jaar geleden toen de verschillen veel kleiner waren, maar nu ineens is het een probleem & onverantwoord. Pfff. De winst IS binnen. Al een maand.
Alle stemmen zijn gecontroleerd en geteld. De aanwezige waarnemers (van 3 partijen) hebben hierbij GEEN grootschalige fraude geconstateerd, noch is er enige aanwijzing hiervoor gevonden.

Er is slechts 1 persoon die niet tegen zijn verlies kan en blijft roepen dat er gefraudeerd moet zijn, zonder dit ook maar enigszins aannemelijk te kunnen maken, laat staan bewijzen. Terwijl hij daarmee bijkans een burgeroorlog ontketend. DAT is pas onverantwoord.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator woensdag 2 december 2020 @ 14:42:01 #282
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196516474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het is inderdaad onverantwoord dat de MSM en Big Tech het verhaal zo sturen alsof een Biden win al binnen zou zijn.
De teleurstelling en schok gaat er alleen maar groter van worden.

Snap je wat ik doe? Dit werkt 2 kanten op namelijk.
Toch niet zo gek om gewoon te wachten op uitkomsten voordat je een winnaar uitroept
De Staten hebben de uitslag gecertificeerd. The End.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 2 december 2020 @ 14:43:48 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196516504
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:21 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Kun je het uitsluiten als je stemcomputers aan het internet hangen?
Blijkbaar ging er data naar een datacentrum in Frankfurt.
Ik kan hier het interview niet luisteren maar gewoon als principe. Op dat moment kun je toch niets meer uitsluiten?
DIt is letterlijk BNW materiaal. Nee, we kunnen niet uitsluiten dat aliens de verkiezingen beinvloed hebben. Alleen kan jij noch Trump ook maar enig bewijs produceren om die stelling aannemelijk te maken. Niet eens bewijzen, aannemelijk maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 2 december 2020 @ 14:57:26 #284
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196516723
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:42 schreef PeeJay1980 het volgende:
Het bewijs dat ze aan het internet hingen komt vanwege het wifi icoontje in de taakbalk? Niet heel sterk.
<snip>
Dit bewijst slechts dat men niet weet waar men over praat.
Wifi is namelijk nooit een internet verbinding, maar een intRAnet verbinding (locaal, intern, netwerk)
Via zo'n netwerk KAN je ook verbinding maken met internet. ALS er een apparaat met internet verbinding beschikbaar is. (Zoals je thuis via wifi een verbinding maakt met je router en je router een verbinding heeft met internet, of b.v. het netwerk op je werk)

Een actief wifi icoontje bewijst dus enkel het bestaan van een lokaal netwerk, maar zegt niets over internet.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196517059
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:57 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dit bewijst slechts dat men niet weet waar men over praat.
Wifi is namelijk nooit een internet verbinding, maar een intRAnet verbinding (locaal, intern, netwerk)
Via zo'n netwerk KAN je ook verbinding maken met internet. ALS er een apparaat met internet verbinding beschikbaar is. (Zoals je thuis via wifi een verbinding maakt met je router en je router een verbinding heeft met internet, of b.v. het netwerk op je werk)

Een actief wifi icoontje bewijst dus enkel het bestaan van een lokaal netwerk, maar zegt niets over internet.
Ze wilden dat medewerkers met de muis over het icoontje gingen, zodat de popup zou tonen of er een internet verbinding was. De medewerkers zouden dat hebben geweigerd, wat weer voer is voor fraude natuurlijk.

Dat er niet over Frankfurt wordt geschreven komt omdat de CIA dat actief tegenwerkt natuurlijk. De CIA stopt zoiets moeiteloos in de doofpot. Hoe meer bewijs van het tegengestelde er is, hoe meer bewijs dat is van fraude, anders zouden ze niet zoveel moeite doen om het te ontkrachten.
Die cirkel doorbreek je nooit bij de complotliefhebbers. Dit gaat nooit stoppen. Over 4 jaar hebben ze het er nog over.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  woensdag 2 december 2020 @ 16:00:37 #286
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  woensdag 2 december 2020 @ 16:58:34 #287
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196518514
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:19 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Ze wilden dat medewerkers met de muis over het icoontje gingen, zodat de popup zou tonen of er een internet verbinding was. De medewerkers zouden dat hebben geweigerd, wat weer voer is voor fraude natuurlijk.

Dat er niet over Frankfurt wordt geschreven komt omdat de CIA dat actief tegenwerkt natuurlijk. De CIA stopt zoiets moeiteloos in de doofpot. Hoe meer bewijs van het tegengestelde er is, hoe meer bewijs dat is van fraude, anders zouden ze niet zoveel moeite doen om het te ontkrachten.
Die cirkel doorbreek je nooit bij de complotliefhebbers. Dit gaat nooit stoppen. Over 4 jaar hebben ze het er nog over.
#remember-frankfurt!

Ik heb gehoord dat de helden van de bowling green massacre hebben deelgenomen aan de slag om Frankfurt.

Ons gedachten gaan uit naar de slachtoffers! Dat ze mogen rusten in vrede
pi_196518633
Ondertussen heeft Biden bijna 7 miljoen stemmen meer dan Trump. 81 miljoen vs 74 miljoen. Het negatieve is dat ontzettend veel mensen pro Trump zijn. Het positieve is dat nog veel meer mensen ontzettend graag van hem af wilden.

https://graphics.reuters.(...)LIVE-US/jbyprxelqpe/
  woensdag 2 december 2020 @ 18:42:33 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_196520156
Het andere negatieve is dus dat de electoral college extreem fucked up is, als de Republikeinen met 3 miljoen stemmen minder, evenveel kiesmannen halen als de Democraten met 7 miljoen stemmen meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 december 2020 @ 19:30:46 #290
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196520934
twitter


Wat is er mis met de noodtoestand uit te roepen en onder militair toezicht een verkiezing te houden :')
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Beste debater 2022 woensdag 2 december 2020 @ 19:43:46 #291
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196521139
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:00 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
HEIN DE KORT BAAS
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196521248
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:30 schreef zalkc het volgende:
[ twitter ]

Wat is er mis met de noodtoestand uit te roepen en onder militair toezicht een verkiezing te houden :')
Hoe is die Flynn ooit generaal kunnen worden? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196521378
quote:
2s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hoe is die Flynn ooit generaal kunnen worden? :')
Is vast en zeker een capabele vent, maar hij moet Trump na het ontvangen van gratie nu wel een wederdienst verstrekken.
pi_196524506
Volgens CNN voelen Cubanen zich van nature aangetrokken tot pestkoppen en is het angstaanjagend dat al die stemmen naar Trump gaan, lekker objectief weer:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196524802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 22:49 schreef chroestjov het volgende:
Volgens CNN voelen Cubanen zich van nature aangetrokken tot pestkoppen en is het angstaanjagend dat al die stemmen naar Trump gaan, lekker objectief weer:

[ twitter ]
Tevens een terechte en verplichte rectificatie van de mainstream media:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 december 2020 @ 23:16:05 #296
426493 crew  PippenScottie
pi_196524817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:42 schreef speknek het volgende:
Het andere negatieve is dus dat de electoral college extreem fucked up is, als de Republikeinen met 3 miljoen stemmen minder, evenveel kiesmannen halen als de Democraten met 7 miljoen stemmen meer.
Weet je hoe de senaat is samengesteld?
pi_196525201
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ondertussen heeft Biden bijna 7 miljoen stemmen meer dan Trump. 81 miljoen vs 74 miljoen. Het negatieve is dat ontzettend veel mensen pro Trump zijn. Het positieve is dat nog veel meer mensen ontzettend graag van hem af wilden.

https://graphics.reuters.(...)LIVE-US/jbyprxelqpe/
Naja, gezien de extreme projectie van de GOP altijd zou het zo maar kunnen zijn dat zij juist wél massaal fraude hebben gepleegd op een of andere wijze ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196525338
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196526078
quote:
Pence heeft anders vandaag Mark Kelly gewoon als senator ingezworen, een erkenning dat de stemmen gecertificeerd en dus rechtmatig zijn. Anders had hij dit nooit kunnen doen natuurlijk.

twitter


En bovendien weet je nou onderhand toch wel dat Donnie maar wat lult op social media. Zijn advocaten hebben zelfs een rechter een keer moeten uitleggen dat een tweet van hem 'niet zo bedoeld was'. _O-

U.S. judge accepts White House statement as rescinding Trump tweet calling for full declassification of Russia probe
quote:
Justice Department attorneys last week argued to the judge that the White House Counsel’s Office notified the department that despite Trump’s statement, “There is no order requiring wholesale declassification or disclosure of documents at issue.”

Walton — a 2001 appointee of George W. Bush and former presiding judge of the U.S. Foreign Intelligence Surveillance Court — rejected that explanation, directing the department to produce a declaration from a person who had conferred directly with the president.

“I think the American public has a right to rely on what the president says his intention is,” Walton said Friday.

“It seems to me when a president makes a clear, unambiguous statement of what his intention is, that I can’t rely on the White House Counsel’s Office saying, ‘Well, that was not his intent,’ ” he added.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 3 december 2020 @ 05:34:03 #300
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196526107
quote:
Eigenlijk zou hij aangeklaagd moeten woden wegens het verspreiden van misinformatie en smaad.
En misbruik van de reschtstaat ook, hij blijft maar roepen dat er gefraudeerd is maar komt met geen enkel bewijs.

of probeert ie echt persoonlijk de democatie te slopen om z'n eigen narcisme te plezieren?
En reken maar dat er flinke rellen gaan komen als Trump zoiets zou doen.
Zou zelfs een goede reden zijn om een burgeroorlog te beginnen maar goed, de republikeinen zijn natuurlijk tot de tanden bewapend, gevenen zelfs kinderen van 6 jaar les in schieten met een machine geweer.
En wat willen de democraten daartegen doen? Sojaburgers gooien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')