Zag op een gegeven moment 2 ballen. Dat lijkt me niet best.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vond je gisteren ook helemaal niet slecht maar dat zal wel aan mij liggen
Oei, nee.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag op een gegeven moment 2 ballen. Dat lijkt me niet best.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:36 schreef GGMM het volgende:
Helpen verdedigen denk ik. Waarschijnlijk was je al een halve minuut inefficient bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r kan je uitleggen wat je hier kwam doen
(lol)quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je al een halve minuut inefficient bezig.
Ik zou de ruimte achter GGMM inlopen om te helpen denk ik. Komt hij er toch niet uit en schiet de bal door kan jij hem weg tikken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Helpen verdedigen denk ik. Waarschijnlijk was je al een halve minuut inefficient bezig.
Het was vooral belangrijk dat jos het moeilijker had. Die zou ook eerder een schot hebben kunnen lossen dan dat GGMM zou kunnen uitverdedigen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
In plaats van helpen maakte je het hem echter alleen maar moeilijker. Als je hem nou gewoon die bal had laten wegschieten kon er een tegenaanval ingezet worden. Nu verhinder je eigenlijk alleen maar het uitverdedigen.
Daar is toch helemaal geen tijd voor en ik wist al dat jos via de muur een schot op doel wilde gaan doenquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou de ruimte achter GGMM inlopen om te helpen denk ik. Komt hij er toch niet uit en schiet de bal door kan jij hem weg tikken.
Daar was genoeg tijd voor en dat deed hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen tijd voor en ik wist al dat jos via de muur een schot op doel wilde gaan doen
Oke error.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen tijd voor en ik wist al dat jos via de muur een schot op doel wilde gaan doen
Jos is een pitbull, die ramt door iedereen heen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was genoeg tijd voor en dat deed hij helemaal niet.
Je was bang dat ik een duel van Jos zou verliezen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=pmFgXc3Ldkkquote:
Ja die horen hier niet maar in het live topicquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, ik was net de statistiekjes aan het bekijken. Post weg!
Donequote:Op zaterdag 5 december 2020 21:03 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM zou jij mij in de lokquote willen plaatsen/
Dank u!quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die horen hier niet maar in het live topic
Daar staan ze nu!
[..]
Done
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie @Coco
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Mooie actie, slecht van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie @:coco
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Waarom stopt @GGMM met verdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie @:coco![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |