Ik stond nog klaar om te blokken verdedigend gezien denk ik lol.quote:Op zondag 29 november 2020 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je haalt het hele tempo uit die aanval. Waarom pak je überhaupt in godesnaam een bal af van een medespeler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog één gifje voor het slapengaan dan.
@3rr0r
Dat klopt, Beflapjequote:
Ja verdomme ik ging er dus vanuit dat MC-M die bal zou pakken en ik dan weer in de weg zou lopenquote:
Kan gebeuren. Maar MC-M naar boven zou een blok van Messi betekenen waarschijnlijk, dus dat jij die bal de open hoek (want Messi komt naar de bal) in tikt voor MC-M ligt wat meer voor de hand. Denk ik.quote:Op zondag 29 november 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja verdomme ik ging er dus vanuit dat MC-M die bal zou pakken en ik dan weer in de weg zou lopen
Ja dat zie ik nu ook nu ik het terugkijk, maar op het moment zelf beslis je wel eens wat anders.quote:Op zondag 29 november 2020 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maar MC-M naar boven zou een blok van Messi betekenen waarschijnlijk, dus dat jij die bal de open hoek (want Messi komt naar de bal) in tikt voor MC-M ligt wat meer voor de hand. Denk ik.
Einde analyse.
Is ook makkelijk lullen van mij met alleen het zien van de beelden.quote:Op zondag 29 november 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook nu ik het terugkijk, maar op het moment zelf beslis je wel eens wat anders.
Net als dat voetballers soms irritante keuzes maken.
Klopt. Laat de analyses maar aan de grote jongens hier over.quote:Op zondag 29 november 2020 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook makkelijk lullen van mij met alleen het zien van de beelden.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=nFEyr4NyRCQquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V
quote:Op zondag 29 november 2020 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ok, die was netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ja, niet leuk.quote:Op maandag 30 november 2020 18:40 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Helaas blijft het vooralsnog angstvallig stil
YES!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: