abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:13:57 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196493547
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 13:42 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waar was de media om de racistische toeslagen affaire breed uit te meten?

Dat is pas op afkomst iemand benadelen en tienduizenden levens verwoest.

Over prioriteiten gesproken. :')
Zo'n beetje overal. Heb je eigenlijk wel eens een krant open of een journaal gezien? :?

De aandacht zal iets minder geweest zijn omdat Thierry bij zo'n beetje alle mainstream media op bezoek is geweest, maar is de media-aandacht voor de toeslagenaffaire gigantisch, gelet op het feit dat het al zo lang speelt. Ik kan me eigenlijk maar weinig zaken zo snel voor de geest halen die zo lang zo consequent de aandacht hebben gekregen
Laffe huichelaar
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:17:28 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196493574
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:05 schreef Tengano het volgende:

[..]

Emoties maken iemand ook menselijk en zelfs de wat meer ervaren politici hebben niet altijd hun emoties onder controle. Daarnaast is het natuurlijk ook niet zo dat Thierry een oude rot in het vak is he.

Ik denk dat iedereen in dit filmpje zijn emoties onder controle heeft
Laffe huichelaar
pi_196493916
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 07:47 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Inhoudelijk en qua stemmers was het gewoon een tijdelijke afsplitsing van de PVV. De totale aanhang van de rechts-radicale partijen is er niet door gegroeid.
Ik denk dat de SP wonderlijk genoeg ook uit dat vijvertje vist. Bij een hoop mensen gaat het niet over links of rechts, als ze maar kunnen schoppen tegen de maatschappij. SP valt ook een beetje onder die categorie.
pi_196493929
Dit topic is stukken minder interessant zonder nieuwe episodes van de FVD-soap :9
pi_196494060
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 december 2020 08:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zo'n beetje overal. Heb je eigenlijk wel eens een krant open of een journaal gezien? :?

De aandacht zal iets minder geweest zijn omdat Thierry bij zo'n beetje alle mainstream media op bezoek is geweest, maar is de media-aandacht voor de toeslagenaffaire gigantisch, gelet op het feit dat het al zo lang speelt. Ik kan me eigenlijk maar weinig zaken zo snel voor de geest halen die zo lang zo consequent de aandacht hebben gekregen
Haha ja hoor, ik volg het nieuws.

Ik blijf van mening dat deze zaak zo heftig is en niet genoeg aandacht krijgt van de media.

Waar zijn de onderzoeksjournalisten die hierin duiken en harde artikelen schrijven? Terwijl elke scheet van bepaalde niet boeiende personen/onderwerpen hele weken nieuws zijn.

Maar goed, daar denk jij dan anders over.
  dinsdag 1 december 2020 @ 09:57:58 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196494573
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:13 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Haha ja hoor, ik volg het nieuws.

Ik blijf van mening dat deze zaak zo heftig is en niet genoeg aandacht krijgt van de media.

Waar zijn de onderzoeksjournalisten die hierin duiken en harde artikelen schrijven? Terwijl elke scheet van bepaalde niet boeiende personen/onderwerpen hele weken nieuws zijn.

Maar goed, daar denk jij dan anders over.
Dat is dan echt maar net wat je wil zien, denk ik.

Sowieso vraag ik me af wat de relevantie van de media-aandacht voor de toeslagenaffaire is in dit topic? Het is niet of FvD zich ook maar een beetje bezig heeft gehouden met dit levensverwoestende wanbeleid.
Laffe huichelaar
pi_196494699
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is dan echt maar net wat je wil zien, denk ik.

Sowieso vraag ik me af wat de relevantie van de media-aandacht voor de toeslagenaffaire is in dit topic? Het is niet of FvD zich ook maar een beetje bezig heeft gehouden met dit levensverwoestende wanbeleid.
Afleiding, deflectie etc.
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:36:15 #158
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196495078
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Afleiding, deflectie etc.
Dus op zich vind jij de grootste ruzie binnen een grote politieke partij zo'n beetje ooit niet zo nieuwswaardig. Daar aandacht aan besteden is afleiding/deflectie?

En wie doet de afleiding dan precies?
Laffe huichelaar
pi_196495221
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus op zich vind jij de grootste ruzie binnen een grote politieke partij zo'n beetje ooit niet zo nieuwswaardig. Daar aandacht aan besteden is afleiding/deflectie?

Een stuk of wat FvD-fans. Ze lijken vrij wanhopig en proberen zo de aandacht wat af te leiden.
pi_196498134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, maar de huidige toeslagenaffaire waarbij mensen op afkomst als criminelen worden weggezet is minstens 10 keer zo belangrijk omdat het levens verwoest en crimineel gedrag is van de overheid.

Ik vind dat belangrijker..
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:11:51 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196498899
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, maar de huidige toeslagenaffaire waarbij mensen op afkomst als criminelen worden weggezet is minstens 10 keer zo belangrijk omdat het levens verwoest en crimineel gedrag is van de overheid.

Wie zegt dat dat niet zo is dan? Het is niet zo dat wanneer je het een belangrijk vindt, je het andere niet ook belangrijk vindt.

Ik denk ook zomaar dat wanneer Dijkhof, Blok en Dekker samen naar buiten brengen dat Rutte uitgebreid verkondigd heeft dat bijna iedereen in zijn omgeving antisemiet is, er een internationaal Joods pedonetwerk is en dat Soros achter corona zit, je het in dat geval dan weer wat raar zou vinden als dat ergens op de 4e pagina staat.

Je hebt het over afleiding/deflectie. Wie doet de afleiding dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 01-12-2020 14:18:51 ]
Laffe huichelaar
pi_196499546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet zo is dan? Het is niet zo dat wanneer je het een belangrijk vindt, je het andere niet ook belangrijk vindt.

Ik denk ook zomaar dat wanneer Dijkhof, Blok en Dekker samen naar buiten brengen dat Rutte uitgebreid verkondigd heeft dat bijna iedereen in zijn omgeving antisemiet is, er een internationaal Joods pedonetwerk is en dat Soros achter corona zit, je het in dat geval dan weer wat raar zou vinden als dat ergens op de 4e pagina staat.

Je hebt het over afleiding/deflectie. Wie doet de afleiding dan?
Dat was ik niet, maar een andere user..
pi_196502960
Interview met de teruggekeerde fractievoorzitter van Forum voor Rafelranden

https://www.telegraaf.nl/(...)j-terugkeer-in-kamer

Opvallend:

- Baudet verwacht een goede en volwaardige lijst te kunnen samenstellen. Uit de top 10 zijn mensen weggevallen, maar die waren vooral gekozen om verschillende stromingen te vertegenwoordigen. Daarachter zitten nog 40 tot 50 mensen die Baudet nog steeds zouden steunen.

- Thierry heeft geen spijt van zijn wispelturige handelen vorige week. Hij heeft alleen spijt dat hij mensen om zich heen had verzameld die hem een dolk in de rug hebben geduwd.

- Baudet ontkent niet dat hij antisemitisch en homofoob is. Hij zegt slechts dat hij zich zulke uitspraken niet kan herinneren en zich niet kan voorstellen dat hij bepaalde dingen heeft gezegd. Maar neemt er tegelijk voor de zekerheid afstand van.

- Baudet laat het van Freek Jansen zelf afhangen of hij op de lijst wil. Even later zien we Jansen op de kamer van Baudet voor een overleg.
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:50:01 #164
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196503414
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 12:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ah natuurlijk.

:')

Sorry maar wat een onzin.

Het is van Soros wel degelijk bekend, iets waar hij notabene zelf vrij voor uit komt, dat hij bepaalde controle wil uitoefenen, bepaalde invloed wil hebben, bepaalde uitkomsten wil zien in de wereld.

Daar heeft "joods zijn" geen hol mee van doen.

Maar extreem linkse mensen herkennen de "dogwhistles" niet van mensen die daadwerkelijk kwaad in de zin hebben omdat ze met hun hoofd diep in de eigen reet vast zitten terwijl ze hun eigen stront geur opsnuiven.
Soros heeft daadwerkelijk kwaad in de zin? En wat onderscheidt Soros precies van andere nogal kapitaalkrachtige lui die hun geld steken in ideologische of idealistische zaken?
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:53:52 #165
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196503493
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat is het ook, alleen is dit een debacle wat al even loopt en ook nog wel even zal duren voordat er wat meer zicht is op wie welk aandeel had. Het is vrij logisch dat dat niet elke dag evenveel aandacht opslokt. En nu is dat dan een circusact waarin Baudet de hoofdrol speelt, volgende week weer iets anders.
  dinsdag 1 december 2020 @ 20:42:25 #166
65846 Bocaj
47th President.
pi_196506127
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:50 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Soros heeft daadwerkelijk kwaad in de zin? En wat onderscheidt Soros precies van andere nogal kapitaalkrachtige lui die hun geld steken in ideologische of idealistische zaken?
Geen idee wat hem onderscheid, het is een man met een missie blijkbaar.

Zoals er ongetwijfeld meer van bestaan.
  dinsdag 1 december 2020 @ 21:15:35 #168
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196506356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Geen idee wat hem onderscheid, het is een man met een missie blijkbaar.

Zoals er ongetwijfeld meer van bestaan.
Maar je zegt "extreem linkse mensen herkennen de "dogwhistles" niet van mensen die daadwerkelijk kwaad in de zin hebben omdat ze met hun hoofd diep in de eigen reet vast zitten terwijl ze hun eigen stront geur opsnuiven". Gaat dat ook voor Soros op?

En natuurlijk bestaan er meer van, geld = immers macht. Hoe meer geld je hebt, hoe meer invloed je uit kunt oefenen. En dan staat Soros nog garant voor redelijk wat transparantie. Dus ik kan de tunnelvisie t.a.v. rationeel niet helemaal verklaren.
pi_196506513
quote:
''De beste zijn over'' en dan Freek Jansen en Van Haga in de fractiekamer zien. :')

''Als je bijzondere kwaliteiten hebt, heb je ook rafelranden'', was getekend, Baudet.
pi_196539306
Hoe hard gaat dit backfiren?

twitter

Hoe gooi je het laatste beetje vertrouwen in je partij weg...

Mensen die nu nog lid blijven geloven zo heilig in Baudet dat ze het geen probleem zouden vinden als hij hun partner mee zou vragen voor een weekendje Parijs.
pi_196539425
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoe hard gaat dit backfiren?

[ twitter ]

Hoe gooi je het laatste beetje vertrouwen in je partij weg...

Mensen die nu nog lid blijven geloven zo heilig in Baudet dat ze het geen probleem zouden vinden als hij hun partner mee zou vragen voor een weekendje Parijs.
FvD moet en zal kapot gemaakt worden. Is het niet links om dan wel rechts om maar afbreken tot aan de grond. Ongelofelijk wat een messen Baudet in zijn rug krijgt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196539665
Dat, of Baudet is gewoon een falende narcist natuurlijk :Y :P
pi_196539669
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

FvD moet en zal kapot gemaakt worden. Is het niet links om dan wel rechts om maar afbreken tot aan de grond. Ongelofelijk wat een messen Baudet in zijn rug krijgt.
Wat heeft dit met kapot maken van doen? Een tech journalist geeft aan dat er weer eens sprake is van amateurisme bij een politieke partij die digitaal een verkiezing organiseert, net als bij het CDA een tijdje terug gebeurde. Niemand gehoord over "Hugo de Jonge moet en zal kapot gemaakt worden".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196539682
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Is dit een mes in de rug?

Ik zie alleen een bestuur dat totaal incapabel is om Baudet uit de partij te wippen noch terug in het zadel te brengen.

Wat een shitshow. En dit partijtje wil ons land besturen :{w

Kun je nagaan hoe ze als regeringspartij met de privacy van alle burgers om zouden springen als ze nu al zo omgaan met de gegevens van politieke medestanders.
pi_196539854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat heeft dit met kapot maken van doen? Een tech journalist geeft aan dat er weer eens sprake is van amateurisme bij een politieke partij die digitaal een verkiezing organiseert, net als bij het CDA een tijdje terug gebeurde. Niemand gehoord over "Hugo de Jonge moet en zal kapot gemaakt worden".
Hugo de Jonge nu noem je ook wel een clown op.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')