Velenquote:Op maandag 30 november 2020 00:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, want velen willen gewoon dat je 1,5 m afstand bewaard en een mondkapje draagt.
Dus dat , de grillen van machtswellustelingenquote:Op maandag 30 november 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
VelenNou, velen willen deze shit gewoon niet meer.
Des te meer zaak je aan de richtlijnen te houden en je verstandig te gedragen.quote:Op maandag 30 november 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar heb je hem ook.quote:Op maandag 30 november 2020 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Des te meer zaak je aan de richtlijnen te houden en je verstandig te gedragen.
Je kan niet overlijden aan puur ouderdom, er is altijd wel iets verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 29 november 2020 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van Dissel heeft gesproken![]()
[ [url=https://www.taurusarmed.net/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.taurusarmed.n(...)g.473725/]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Okay en begint het kwartje al te vallen......quote:Op maandag 30 november 2020 00:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan niet overlijden aan puur ouderdom, er is altijd wel iets verantwoordelijk voor.
Precies, klaar met die on-onderbouwde bsquote:Op maandag 30 november 2020 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Des te meer zaak je aan de richtlijnen te houden en je verstandig te gedragen.
quote:Op maandag 30 november 2020 01:18 schreef n__n het volgende:
Soms ga je even aan jezelf twijfelen, dus ik ging weer eens informatie opzoeken over de PCR-test en stuitte toen op iets opvallends: Trouw spreekt van 45 cycli! https://www.trouw.nl/binn(...)-positief~bc860da32/
Sciencemag zegt echter... Niet meer dan 40, anders onbetrouwbaar. https://www.sciencemag.or(...)-should-test-results
Wat klopt? 🤪
Dit is sowieso fake news, virus leeft niet / voldoet niet aan alle voorwaarden van leven.quote:Tot dusver is het onderzoekers niet gelukt levend virus te kweken
Je aan de richtlijnen houden en diezelfde richtlijnen 'on-onderbouwde bs' noemen gaat niet samen he?quote:Op maandag 30 november 2020 07:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies, klaar met die on-onderbouwde bs
Wat klopt? Zoals in dat artikel te lezen het volgende: boven 29 cycly in een LAB geen besmetting te creëren. De kans dat het in suboptimale werkelijkheid wel lukt is 0.0.quote:Op maandag 30 november 2020 01:18 schreef n__n het volgende:
Soms ga je even aan jezelf twijfelen, dus ik ging weer eens informatie opzoeken over de PCR-test en stuitte toen op iets opvallends: Trouw spreekt van 45 cycli! https://www.trouw.nl/binn(...)-positief~bc860da32/
Sciencemag zegt echter... Niet meer dan 40, anders onbetrouwbaar. https://www.sciencemag.or(...)-should-test-results
Wat klopt? 🤪
Je aan het advies houden van het OMT en die van de regering gaan niet samen.quote:Op maandag 30 november 2020 07:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je aan de richtlijnen houden en diezelfde richtlijnen 'on-onderbouwde bs' noemen gaat niet samen he?
Zolang je je maar aan de wettelijke verplichtingen houd van de overheid zit je goed.quote:Op maandag 30 november 2020 07:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je aan het advies houden van het OMT en die van de regering gaan niet samen.
Maakt het alleen wel on-onderbouwde bs.quote:Op maandag 30 november 2020 07:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zolang je je maar aan de wettelijke verplichtingen houd van de overheid zit je goed.
Niemand wil het. Snelste manier om er vanaf te komen is de richtlijnen volgen tot er een oplossing is. Je kop in het zand steken en net doen of het "maar een griepje is " gaat niet werkenquote:Op maandag 30 november 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kop in het zand steken dat je symbolische mondkapje effect heeft op de besmettingscijfers gaat nergens over.quote:Op maandag 30 november 2020 08:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niemand wil het. Snelste manier om er vanaf te komen is de richtlijnen volgen tot er een oplossing is. Je kop in het zand steken en net dien of het "maar een griepje is " gaat niet werken
Mondkapje heeft waarschijnlijk geen/weinig effect volgens mij. Desalniettemin volg ik de richtlijnen gewoon daar ik er nul last van heb en als het zelfs maar 1:1000 besmettingen voorkomen kan dan is het dat al waard.quote:Op maandag 30 november 2020 08:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kop in het zand steken dat je symbolische mondkapje effect heeft op de besmettingscijfers gaat nergens over.
Verschillende onderzoeken spreken elkaar tegen.quote:Experts zien geen bewijs dat het zin heeft. En ik ook niet als ik kijk naar buurlanden.
Ja echt hè, de macht die ze op mij kunnen uitoefenen omdat ik een uurtje per dag een mondkapje op moet. De horror. Net zoals het moeten dragen van een autogordel, ook al zo'n inperking van mijn vrijheidquote:Op maandag 30 november 2020 00:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus dat , de grillen van machtswellustelingen
Mensen maken zo'n drama van die paar minuten in de winkel.quote:Op maandag 30 november 2020 08:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja echt hè, de macht die ze op mij kunnen uitoefenen omdat ik een uurtje per dag een mondkapje op moet. De horror. Net zoals het moeten dragen van een autogordel, ook al zo'n inperking van mijn vrijheid
wat werkt er niet dan?quote:Op maandag 30 november 2020 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Gaat niet om het drama ervan maken gaat erom dat de overheid belachelijke regels oplegt die geen nut hebben. Nog even en je moet die lap om zodra je buiten komt. Buiten dit, mensen die zo'n mondkapje niet verdragen om welke gezondheidsreden dan ook moeten het daarom dan maar ontgelden? Of zich elke keer moeten gaan verantwoorden met hun medische gegevens? Je zal maar een treinreis van een paar uur moeten maken dan is het afzien.
Een treinreis van een paar uur in deze tijd valt zeer waarschijnlijk onder niet noodzakelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Gaat niet om het drama ervan maken gaat erom dat de overheid belachelijke regels oplegt die geen nut hebben. Nog even en je moet die lap om zodra je buiten komt. Buiten dit, mensen die zo'n mondkapje niet verdragen om welke gezondheidsreden dan ook moeten het daarom dan maar ontgelden? Of zich elke keer moeten gaan verantwoorden met hun medische gegevens? Je zal maar een treinreis van een paar uur moeten maken dan is het afzien.
Eens hoor, hier drie kinderen op de basisschool en elk jaar hebben we de eerste griepjes en dergelijke al gehad. Nu moet elk kind met koorts en klachten thuisblijven, en raad eens? Op een klein schooltje dit jaar al drie jonge kinderen met Corona.quote:Op zondag 29 november 2020 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Bij bnw zit je eerder in de conspiracy hoek en, als ik voor mezelf mag spreken, hecht ik hier minder waarde aan wetenschap.
Hier merk ik (en blijkbaar) andere users, op dat het opmerkelijk is dat influenza van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen.
Voor inhoudelijke, wetenschappelijke onderbouwing is het sub corona forum een betere plek om te bediscussieren.
Ah, dus griep is corona, altijd al geweest?quote:Op maandag 30 november 2020 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens hoor, hier drie kinderen op de basisschool en elk jaar hebben we de eerste griepjes en dergelijke al gehad. Nu moet elk kind met koorts en klachten thuisblijven, en raad eens? Op een klein schooltje dit jaar al drie jonge kinderen met Corona.
Op de middelbare school van de oudste van mijn vriendin, vier per klas.
Niemand griep, allemaal getest en ja hoor Corona.
Alles achter dus heb ik niet gezegd. Ik denk namelijk dat deze variant al veel langer onder ons is.quote:Op maandag 30 november 2020 10:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, dus griep is corona, altijd al geweest?
Soms is de oplossing zo lekker simpel hè. Daar de hele wereld voor overhoop, sjongejonge.
Corona of griep?quote:Op maandag 30 november 2020 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles achter dus heb ik niet gezegd. Ik denk namelijk dat deze variant al veel langer onder ons is.
En waarom denk je dat dat is? Waarom zou er uit de test COVID19 positief komen en niet Influenza?quote:Op maandag 30 november 2020 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens hoor, hier drie kinderen op de basisschool en elk jaar hebben we de eerste griepjes en dergelijke al gehad. Nu moet elk kind met koorts en klachten thuisblijven, en raad eens? Op een klein schooltje dit jaar al drie jonge kinderen met Corona.
Op de middelbare school van de oudste van mijn vriendin, vier per klas.
Niemand griep, allemaal getest en ja hoor Corona.
Misschien is ze zwanger?quote:Op maandag 30 november 2020 11:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Corona of griep?
Want corona is er al heel lang, maar deze versie 2019.
Daarom heet het covid-19 en niet covid-1988
Maar goed, valt buikgriep ook onder griep? Want collega van me zie ik constant naar de plee rennen 😅
Zucht nog steeds die onzin, althans onzin in de zin van dingen die allang bekend zijn als schokkend en nieuw brengenquote:
Dat zeg ik toch, ik denk dat deze variant er al veel langer is, dat ze er nu een naampje opplakken..quote:Op maandag 30 november 2020 11:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat is? Waarom zou er uit de test COVID19 positief komen en niet Influenza?
Ja das wel bijzonder dan, heeft die last van zijn prostaat?quote:Op maandag 30 november 2020 11:24 schreef theguyver het volgende:
[..]zou ik erg knap vinden.
hij is al 59 jaar man
Kiek dit is wereld nieuws... als het zo zou zijn.quote:Op maandag 30 november 2020 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ik denk dat deze variant er al veel langer is, dat ze er nu een naampje opplakken..
Vorig jaar was er een enorme uitbraak in onze Rotterdamse wijk. Van een basisschool waren meer dan de helft van de kinderen ziek thuis en de rest ook want geen leraren meer.
En dat klinkt jezelf niet vreemd in de oren, dat kinderen toevallig minder last hebben van Corona?quote:Op maandag 30 november 2020 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kiek dit is wereld nieuws... als het zo zou zijn.
Covid-19 is net ontdekt in Wuhan China, maar Rotterdam Nederland.
Maar goed, er zit wel duidelijk een verschil tussen covid-19 en de griep, beide symptomen kan je naast elkaar houden.
Al hebben kinderen veel minder last van corona dan ouderen, de griep is echt wel anders voor kinderen
Ja joh in jouw wereld.. sta je natuurlijk ook hierachterquote:Op maandag 30 november 2020 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zucht nog steeds die onzin, althans onzin in de zin van dingen die allang bekend zijn als schokkend en nieuw brengen
PCR test toont aan dat je het virus bij je draagt... niet of je wel of niet besmettelijk bent. Is al maanden bekend en nooit anders beweerd
Hier uit augustus en de MSM
https://www.rtlnieuws.nl/(...)testen-pcr-test-rivm
Ik zeg precies wat ze in die "newsflash" van jou ook zeggen en wat altijd al in de MSM is gezegdquote:Op maandag 30 november 2020 12:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh in jouw wereld.. sta je natuurlijk ook hierachter
[ afbeelding ]
Nee gewoon Zwaar aan de schijt.quote:Op maandag 30 november 2020 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja das wel bijzonder dan, heeft die last van zijn prostaat?
Kleine aanvulling niet iedereen ervaart klachten hoor.quote:Op maandag 30 november 2020 12:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik zeg precies wat ze in die "newsflash" van jou ook zeggen en wat altijd al in de MSM is gezegd
-laat je alleen maar testen bij klachten
-PCR geeft alleen maar aan of je virus deeltjes hebt
Dus met klachten je laten testen en een positieve test = aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat je het virus hebt en een grote kans dat je besmettelijk bent (hoesten, niezen) alhoewel dat niet met de PCR bepaald kan worden.
laat je je testen zonder klachten dan kan het resultaat Positief of negatief zijn.
Negatief is met inachtneming van het feit dat je geen klachten hebt aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een echte negatief
Positief zonder klachten kan betekenen dat je pas net besmet bent en je nog klachten gaat ontwikkelen -->quarantaine voor de zekerheid
of
Je bent positief getest omdat je het een tijd geleden hebt gehad en nog resten hebt. Maar omdat het onderscheid tussen deze en de andere positieve uitslag niet te maken is moet je ook hierbij in quarantaine.
En om die laatste 2 scenario's te voorkomen, laat je je dus alleen testen als je symptomen hebt.
En ja, ik vier kerst alleen met mijn gezin en nodig zeker mijn bijna 80 jarige vader en moeder niet uit.. sterker nog, ze willen zelf het risico niet nemen
Nee, de meeste kinderen merken er weinig van, met griep is dat wel anders, dit merk je ook in de statestieken, er zijn amper kinderen overleden aan gevolg van covid-19, terwijl bij een griep of andere ziekte dit wel het geval is.quote:Op maandag 30 november 2020 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat klinkt jezelf niet vreemd in de oren, dat kinderen toevallig minder last hebben van Corona?
In Irak mogen de kinderen nu voor het eerst weer naar school, voor het eerst sinds februari.
1 dag per week, en de scholen verdelen de kinderen over zes dagen per week.
In België hielden ze langer vakantie. In New York mogen ze ook weer naar school.
Wat wij als gezin hadden in januari was geen “griepje” maar je ergens kunnen laten onderzoeken om dat bevestigd te krijgen...
holy fuck.quote:Op maandag 30 november 2020 12:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh in jouw wereld.. sta je natuurlijk ook hierachter
[ afbeelding ]
De meesten zijn zelf al zo volledig geïndoctrineerd dat ze de waanzin er allang niet meer van inzien.quote:Op maandag 30 november 2020 12:44 schreef Orwell het volgende:
[..]
holy fuck.
dat mensen nog het lef hebben deze krankzinnigheid te verdedigen..
Die zullen zich dan ook niet laten testen neem ik aanquote:Op maandag 30 november 2020 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kleine aanvulling niet iedereen ervaart klachten hoor.
Sommigen merken er heel weinig van.
Welke krankzinnigheid?quote:Op maandag 30 november 2020 12:44 schreef Orwell het volgende:
[..]
holy fuck.
Jup je ziet het bovenstaand.quote:Op maandag 30 november 2020 12:44 schreef Orwell het volgende:
[..]
holy fuck.
Massa psychose inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2020 12:50 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
De meesten zijn zelf al zo volledig geïndoctrineerd dat ze de waanzin er allang niet meer van inzien.
Massa psychose waardoor oa jij niet ziet dat wat als schokkend nieuws gebracht wordt, in de rest van de wereld al maanden bekend is en logisch te verklaren?quote:Op maandag 30 november 2020 12:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup je ziet het bovenstaand.
[..]
Massa psychose inderdaad.
En vanaf 1 decemberquote:U kunt zich laten testen bij de GGD als u klachten heeft die bij het coronavirus kunnen passen. Als u ook andere aandoeningen of zware coronaklachten heeft, belt u de huisarts. Vanaf 1 december kunt u zich ook laten testen als u contact had met iemand met corona.
zodatquote:Nu krijgen alleen mensen met klachten een coronatest. Vanaf 1 december 2020 gaat de overheid ook mensen testen die naar voren komen uit bron- en contactonderzoek omdat zij nauw contact hadden met een corona-patiënt.
quote:Deze mensen kunnen 5 dagen na het laatste risicovolle contact getest worden. Is de test negatief? Dan hoeven zij niet meer in quarantaine te blijven.
Kijken teveel naar weapons of mass deception , tell lie visionquote:Op maandag 30 november 2020 12:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup je ziet het bovenstaand.
[..]
Massa psychose inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |