abonnement Unibet Coolblue
pi_196474039
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Again, hoe is dat relevant voor mijn vraag? :? De suggestie was stuur de overflow aan patiënten (en nee niet alleen corona patiënten) naar Duitsland. Wat als de Duitsers zeggen los je eigen problemen maar op?
Je doet alsof je vraag ertoe doet, dat doet die niet.

Die capaciteit van onze zorg is 0.0 ontlast door Duitsland. Die 3 corona patienten is een druppel op een gloeiende plaat en wordt in de media gebracht alsof het iets groots is om "de ernst te benadrukken"

Heeft geen fundament, is fundamentloos, is pure propaganda.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 november 2020 @ 19:37:11 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196474097
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je doet alsof je vraag ertoe doet, dat doet die niet.

Die capaciteit van onze zorg is 0.0 ontlast door Duitsland. Die 3 corona patienten is een druppel op een gloeiende plaat en wordt in de media gebracht alsof het iets groots is om "de ernst te benadrukken"

Heeft geen fundament, is fundamentloos, is pure propaganda.
Lees nou nog eens goed. Het gaat om een stel dat waar we alle beperkingen volledig overboord gooien. Wie zou jij dan niet meer behandelen, als de zorg overbelast is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196474169
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lees nou nog eens goed. Het gaat om een stel dat waar we alle beperkingen volledig overboord gooien. Wie zou jij dan niet meer behandelen, als de zorg overbelast is?
De personen met de laagste verwachte voor kwaliteit aangepaste levensjaren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196474252
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Again, hoe is dat relevant voor mijn vraag? :? De suggestie was stuur de overflow aan patiënten (en nee niet alleen corona patiënten) naar Duitsland. Wat als de Duitsers zeggen los je eigen problemen maar op?
wat als de dijken doorbreken? heb je al zandzakken voor de deur?
  zondag 29 november 2020 @ 19:57:07 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196474365
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:49 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

wat als de dijken doorbreken? heb je al zandzakken voor de deur?
Er werd hier voorgesteld om alles open te gooien. Vandaar mijn vraag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196474459
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er werd hier voorgesteld om alles open te gooien. Vandaar mijn vraag.
Ja je insinueert dan triage aan de deur.

Beetje een onzin scenario maar okay. Alsof men zich niet vrijwillig aan alle adviezen houdt. Zeker de risicogroepen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 november 2020 @ 20:03:44 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196474494
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja je insinueert dan triage aan de deur.

Beetje een onzin scenario maar okay. Alsof men zich niet vrijwillig aan alle adviezen houdt. Zeker de risicogroepen.
Ja triage lijkt me redelijk logisch gevolg als de zorg overvol is en niet voldoende tijd heeft om iedereen voldoende te behandelen. Dat is een gevolg van wat hier voor werd gesteld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196474543
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja triage lijkt me redelijk logisch gevolg als de zorg overvol is en niet voldoende tijd heeft om iedereen voldoende te behandelen. Dat is een gevolg van wat hier voor werd gesteld.
Nee, dat is geen gevolg van wat hier voor werd gesteld, dat leg ik net uit in de post die je nou net zit te quoten en waarop je nu net hebt gereageerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 november 2020 @ 20:09:14 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196474582
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, dat is geen gevolg van wat hier voor werd gesteld, dat leg ik net uit in de post die je nou net zit te quoten en waarop je nu net hebt gereageerd.
De praktijk van eerder dit jaar laat zien dat een overvolle zorg dan toch echt de realistische uitkomst is. Dat zag je bijvoorbeeld ook al in Noord Italië.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196474630
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De praktijk van eerder dit jaar laat zien dat een overvolle zorg dan toch echt de realistische uitkomst is. Dat zag je bijvoorbeeld ook al in Noord Italië.
De praktijk van eerder dit jaar is geenszins te vergelijken met de praktijk van nu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 november 2020 @ 20:12:46 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196474654
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

De praktijk van eerder dit jaar is geenszins te vergelijken met de praktijk van nu.
Het gaat dan ook niet om de praktijk van nu :D Het gaat om wat voor werd gesteld als oplossing.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196474677

_O_
  zondag 29 november 2020 @ 20:14:50 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196474688
quote:
Leuke stroman zet je daar op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 november 2020 @ 20:16:47 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196474725
quote:
Hoeveel last van je longen heb jij na je laatste groep?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196474805
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoeveel last van je longen heb jij na je laatste groep?
wat heeft dat met t plaatje te maken?
  zondag 29 november 2020 @ 20:23:23 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196474827
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

wat heeft dat met t plaatje te maken?
Alles!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 29 november 2020 @ 20:23:34 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196474833
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Test jij daar op? Of iemand? Hoe weet je dat allemaal?
Zoals ik al eerder zei:

Het CDC heeft gekeken naar een drietal landen die hun griepcijfers bijzonder nauwgezet volgen (Chili, Australië en Zuid-Afrika): https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/69/wr/mm6937a6.htm

Normaal gesproken test in de periode april-juli ongeveer 14% van de mensen met luchtwegklachten positief op influenza, in dezelfde periode 2020 was dat 0.06% Een logische verklaring is dat maatregelen die je tegen COVID-19 neemt ook de verspreiding van influenza beperkt (minder fysiek contact door bijvoorbeeld afstand houden, en thuiswerken gecombineerd met een betere hygiëne). Die maatregelen hebben ontegenzeggelijk effect op de verspreiding van elke besmettelijke ziekte. Waarom dan wel verspreiding van corona? Tegen griep hebben meer mensen een natuurlijke immuniteit, dus zal het reproductiegetal lager liggen. Zolang het onder de 1 blijft zal de verspreiding afnemen. Bij corona is er minder (of nagenoeg geen) immuniteit, dus zal het reproductiegetal bij dezelfde maatregelen hoger liggen.

Wat je vaak ziet is dat infectieziektes elkaar afwisselen: je zal bijvoorbeeld tijdens een griepgolf niet snel een verkoudheidsvirus zien pieken. Dat heeft er deels mee te maken dat wanneer je in aanraking komt met een virus je afweersysteem "aan" gaat. Er is een deel van je afweersysteem dat niet ziekte-specifiek is, en bij een infectie ook een berg generieke eiwitten aanmaakt om indringers te lijf te gaan. Wanneer je dus met virus X besmet raakt, ben je een tijdje ook minder vatbaar voor virus Y. De vraag is een beetje hoe groot dat effect is, omdat de verspreiding van COVID-19 nog niet echt gigantisch groot is.
Huilen dan.
  zondag 29 november 2020 @ 20:39:36 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196475107
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 20:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik al eerder zei:

Het CDC heeft gekeken naar een drietal landen die hun griepcijfers bijzonder nauwgezet volgen (Chili, Australië en Zuid-Afrika): https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/69/wr/mm6937a6.htm

Normaal gesproken test in de periode april-juli ongeveer 14% van de mensen met luchtwegklachten positief op influenza, in dezelfde periode 2020 was dat 0.06% Een logische verklaring is dat maatregelen die je tegen COVID-19 neemt ook de verspreiding van influenza beperkt (minder fysiek contact door bijvoorbeeld afstand houden, en thuiswerken gecombineerd met een betere hygiëne). Die maatregelen hebben ontegenzeggelijk effect op de verspreiding van elke besmettelijke ziekte. Waarom dan wel verspreiding van corona? Tegen griep hebben meer mensen een natuurlijke immuniteit, dus zal het reproductiegetal lager liggen. Zolang het onder de 1 blijft zal de verspreiding afnemen. Bij corona is er minder (of nagenoeg geen) immuniteit, dus zal het reproductiegetal bij dezelfde maatregelen hoger liggen.

Wat je vaak ziet is dat infectieziektes elkaar afwisselen: je zal bijvoorbeeld tijdens een griepgolf niet snel een verkoudheidsvirus zien pieken. Dat heeft er deels mee te maken dat wanneer je in aanraking komt met een virus je afweersysteem "aan" gaat. Er is een deel van je afweersysteem dat niet ziekte-specifiek is, en bij een infectie ook een berg generieke eiwitten aanmaakt om indringers te lijf te gaan. Wanneer je dus met virus X besmet raakt, ben je een tijdje ook minder vatbaar voor virus Y. De vraag is een beetje hoe groot dat effect is, omdat de verspreiding van COVID-19 nog niet echt gigantisch groot is.
Van Dissel heeft gesproken :{w



Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 29 november 2020 @ 21:27:30 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196476072
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van Dissel heeft gesproken :{w

[ [url=https://www.taurusarmed.net/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.taurusarmed.n(...)g.473725/]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]
Waarom houd je niet gewoon je mond als je niet in staat bent om inhoudelijk iets in te brengen?
Huilen dan.
  zondag 29 november 2020 @ 21:38:06 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196476248
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van Dissel heeft gesproken :{w

[ [url=https://www.taurusarmed.net/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.taurusarmed.n(...)g.473725/]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196476258
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:11 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

weer een paar noodziekenhuizen uit de grond stampen en niet weer sluiten zoals ze in mei gedaan hebben. wat ga je doen tegen de 100duizenden werklozen en armoede?
Die Nightingale (uk) noodzakelijke tent ziekenhuizen lijkt meer 'n soort grote prop in 'n tv/media/propaganda show.

1600 bedden in enorme tenten voor ernstige ziek patienten die met 'n dodelijk virus besmetten zijn, in 't centrum van London (een van de dikste bevolkte steden ter wereld) plaatsen? In 't midden van winter? Allemaal samen in a big fuckin tent? Really? Of is dat om 'n soort doomsday scenario te creeren?

Als 't echt zo noodzakelijk zou ooit zijn dan de leger/brandweer/emergency services heel efficient binnen uurtjes kunnen regelen voor heel veel patienten in sommige van de tientallen duizenden leegstande hotelkamers plaatsen.Heel veel vakantie steden op 't kust ook makkelijk en snel bereikbaar vlakbij London(bvb) zijn. Zou er ook zat ruimte genoeg om de medische personeel te laten tijdelijk logeren. Tijdens oorlog deden ze dat ook, omdat het veiliger, rustiger en gezonder was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 29 november 2020 @ 21:59:21 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196476563
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 21:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom houd je niet gewoon je mond als je niet in staat bent om inhoudelijk iets in te brengen?
Geldt net zo goed voor jou. Jij praat het RIVM na.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196476730
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 21:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom houd je niet gewoon je mond als je niet in staat bent om inhoudelijk iets in te brengen?
Niemand is hier verantwoordlijk om iets te brengen wat jij als inhoudelijk acht.
Wat denk je nou? Dat we hier zomaar naar jouw pijpen gaan dansen?
Dacht het niet!
pi_196476899
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geldt net zo goed voor jou. Jij praat het RIVM na.
Moet wel toegeven dat RIVM volgen wel beter is dan Rutte en De Jonge.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196477087
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 21:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn ^O^
Dan denk je niet echt goed na
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_196477133
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 21:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die Nightingale (uk) noodzakelijke tent ziekenhuizen lijkt meer 'n soort grote prop in 'n tv/media/propaganda show.

1600 bedden in enorme tenten voor ernstige ziek patienten die met 'n dodelijk virus besmetten zijn, in 't centrum van London (een van de dikste bevolkte steden ter wereld) plaatsen? In 't midden van winter? Allemaal samen in a big fuckin tent? Really? Of is dat om 'n soort doomsday scenario te creeren?

Als 't echt zo noodzakelijk zou ooit zijn dan de leger/brandweer/emergency services heel efficient binnen uurtjes kunnen regelen voor heel veel patienten in sommige van de tientallen duizenden leegstande hotelkamers plaatsen.Heel veel vakantie steden op 't kust ook makkelijk en snel bereikbaar vlakbij London(bvb) zijn. Zou er ook zat ruimte genoeg om de medische personeel te laten tijdelijk logeren. Tijdens oorlog deden ze dat ook, omdat het veiliger, rustiger en gezonder was.
Niet echt efficiënt als je al 40k personeel tekort komt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 29 november 2020 @ 22:40:17 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196477171
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geldt net zo goed voor jou. Jij praat het RIVM na.
Ik geef een prima verklaring waarom er nu weinig influenza-gevallen zijn, ik heb geen idee wat het RIVM daarover gezegd heeft (hebben ze daar überhaupt iets over gezegd?) maar dat doet daar niks aan af. Als je er inhoudelijk iets tegenin te brengen hebt dan hoor ik dat graag.
Huilen dan.
pi_196477172
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 21:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom houd je niet gewoon je mond als je niet in staat bent om inhoudelijk iets in te brengen?
Je bent in BNW. Hier lopen inderdaad wat gekke mieren rond die 180 graden anders tegen dingen aan kijken.

Maar dat betekent niet dat je ondanks je kleurtje een vrijbrief hebt om zomaar op dat toontje je punt proberen te maken.

Dat deed je bij een eerdere opmerking van mij ook. Je hoeft het niet eens te zijn met elkaar. Maar dan nog kun je verdraagzaam zijn naar elkaar. En dat is met een dergelijke opmerking ver te zoeken.

Dus bij deze heb ik je gemeld.
  zondag 29 november 2020 @ 22:41:54 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196477187
Misschien moet je nog eens kijken wie er nou met een ad hominem kwam. Rapporteer je controlaltdelete dan ook?
Huilen dan.
pi_196477215
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien moet je dan nog eens kijken wie er nou het eerst met een ad hominem kwam. Rapporteer je controlaltdelete dan ook?
Als je last hebt van die user dan kun je zelf rapporteren.

Ik heb me er nog niet aan gestoord en anders zou ik het zeker melden.

Krijg het gevoel bij jou dat de users van bnw een stel untermenschen zijn ofzo.
pi_196477248
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 22:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik geef een prima verklaring waarom er nu weinig influenza-gevallen zijn, ik heb geen idee wat het RIVM daarover gezegd heeft (hebben ze daar überhaupt iets over gezegd?) maar dat doet daar niks aan af. Als je er inhoudelijk iets tegenin te brengen hebt dan hoor ik dat graag.
Bij bnw zit je eerder in de conspiracy hoek en, als ik voor mezelf mag spreken, hecht ik hier minder waarde aan wetenschap.

Hier merk ik (en blijkbaar) andere users, op dat het opmerkelijk is dat influenza van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen.

Voor inhoudelijke, wetenschappelijke onderbouwing is het sub corona forum een betere plek om te bediscussieren.
pi_196477274
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 22:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan denk je niet echt goed na
Denk jij zelf wel goed na? Hoe kom je er nou bij om tegen mensen te zeggen dat ze niet goed nadenken?
Dat is toch ongelofelijk laag.
Voel je je een soort heerser die vanuit zijn heerschappij aan kan geven wie er wel en niet goed nadenkt?
  zondag 29 november 2020 @ 22:56:29 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196477359
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Bij bnw zit je eerder in de conspiracy hoek en, als ik voor mezelf mag spreken, hecht ik hier minder waarde aan wetenschap.

Hier merk ik (en blijkbaar) andere users, op dat het opmerkelijk is dat influenza van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen.
Ja, en ik laat zien dat influenza niet alleen grotendeels van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen, maar dat er op dit moment ook daadwerkelijk bijzonder weinig influenza-gevallen zijn. Vervolgens geef ik daarvoor een verklaring die volgt uit simpele logica. Daar kan je toch niks tegen hebben?
quote:
Voor inhoudelijke, wetenschappelijke onderbouwing is het sub corona forum een betere plek om te bediscussieren.
Wat is er mis met simpele logica?
Huilen dan.
  zondag 29 november 2020 @ 23:07:58 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196477524
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 29 november 2020 @ 23:12:03 #135
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196477591
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 22:44 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Als je last hebt van die user dan kun je zelf rapporteren.
Controlaltdelete kan ook zelf iemand rapporteren. Nogal zwakke verdediging voor je partijdigheid dit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196477624
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 22:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, en ik laat zien dat influenza niet alleen grotendeels van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen, maar dat er op dit moment ook daadwerkelijk bijzonder weinig influenza-gevallen zijn. Vervolgens geef ik daarvoor een verklaring die volgt uit simpele logica. Daar kan je toch niks tegen hebben?
[..]

Wat is er mis met simpele logica?
Dan zeg ik .. maak dat kenbaar in subforum corona.

Hier ga je geen wederhoor krijgen. Zonde van je energie. Goed bedoeld, maar echt zonde van je energie. Je gaat er hier in dit subforum echt niemand van overtuigen. Omdat we er hier op een totaal andere manier naar kijken.
pi_196477644
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 23:07 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Ik zit nog op reactie van mijn mail aan de plaatselijke Plus te wachten ..
Hopelijk morgen. De eigenaar zal vandaag wellicht vrij zijn geweest.
  zondag 29 november 2020 @ 23:18:19 #138
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196477681
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 22:09 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Niemand is hier verantwoordlijk om iets te brengen wat jij als inhoudelijk acht.
Wat denk je nou? Dat we hier zomaar naar jouw pijpen gaan dansen?
Dacht het niet!
Er is wel een heel duidelijk verschil in niveau tussen de inhoud van de post waar controlaltdelete op reageert en die van haar. Dat verschil is zodanig dat het schier onmogelijk is om mee van gedachten te wisselen, dat zo iemand dan toch blijft reageren met de zoveelste oneliner en gare filmpjes is dan nogal hopeloos.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196477731
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Er is wel een heel duidelijk verschil in niveau tussen de inhoud van de post waar controlaltdelete op reageert en die van haar. Dat verschil is zodanig dat het schier onmogelijk is om mee van gedachten te wisselen, dat zo iemand dan toch blijft reageren met de zoveelste oneliner en gare filmpjes is dan nogal hopeloos.
Dan weer .. je zit in BNW.
Ga naar sub Corona waar vast een hoop users zitten die wel op dat level willen discussieren ^O^

Hier ga je het niet vinden.
  zondag 29 november 2020 @ 23:22:33 #140
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196477740
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:

Hier merk ik (en blijkbaar) andere users, op dat het opmerkelijk is dat influenza van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen.
Dat is dus niet opmerkelijk. 2 ziektes met dezelfde wijze van besmetting. Je neemt maatregelen tegen besmetting van ene, die werken dan ook tegen de ander. Volkomen logisch.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 29 november 2020 @ 23:28:38 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196477819
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Er is wel een heel duidelijk verschil in niveau tussen de inhoud van de post waar controlaltdelete op reageert en die van haar. Dat verschil is zodanig dat het schier onmogelijk is om mee van gedachten te wisselen, dat zo iemand dan toch blijft reageren met de zoveelste oneliner en gare filmpjes is dan nogal hopeloos.
Hallo ik vind het wel ALTIJD interessant wat controlaltdelete post dus ga aub niet doen alsof jij dat voor iedereen bepaald en andere mensen haar informatie wilt ontzeggen , houd het bij jezelf . ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196477890
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Denk jij zelf wel goed na?
ja
quote:
Hoe kom je er nou bij om tegen mensen te zeggen dat ze niet goed nadenken?
omdat als ze dat wel hadden gedaan ze zouden zien dat de memes nietszeggend en incorrect zijn
quote:
Dat is toch ongelofelijk laag.
hmm, nee is een constatering van een feit
quote:
Voel je je een soort heerser die vanuit zijn heerschappij aan kan geven wie er wel en niet goed nadenkt?
Nee hoor.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 29 november 2020 @ 23:33:54 #143
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196477909
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 23:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Hallo ik vind het wel ALTIJD interessant wat controlaltdelete post dus ga aub niet doen alsof jij dat voor iedereen bepaald en andere mensen haar informatie wilt ontzeggen , houd het bij jezelf . ^O^
Hallo.

Natuurlijk vind jij dat.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 29 november 2020 @ 23:39:34 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196478003
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 23:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ja
[..]

omdat als ze dat wel hadden gedaan ze zouden zien dat de memes nietszeggend en incorrect zijn
[..]

hmm, nee is een constatering van een feit
[..]

Nee hoor.
Of je mist een bepaald inzicht die de ander wel heeft .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196478148
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 23:21 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dan weer .. je zit in BNW.
Ga naar sub Corona waar vast een hoop users zitten die wel op dat level willen discussieren ^O^

Hier ga je het niet vinden.
Dus hier mag je alleen maar complot denken, een kritische noot kan men niet mee overweg?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_196478159
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 23:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Of je mist een bepaald inzicht die de ander wel heeft .
Of misschien ook niet. Maar daar men hier kritische vragen uit de weg gaat zullen we het nooit weten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 30 november 2020 @ 00:07:11 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196478323
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 23:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Of misschien ook niet. Maar daar men hier kritische vragen uit de weg gaat zullen we het nooit weten
Je kan iemand een antwoord geven maar geen inzicht , dat moet je zelf vergaren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196478329
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 23:07 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Eigenlijk is het zo simpel als dat alle winkels op hun deur iets plakken in de trant van:

"Vanaf 1 december geldt de mondkapjesplicht. Draagt u geen mondkapje, dan gaan wij ervan uit dat u deze om medische redenen niet kan of mag dragen. Wij zullen u vanwege uw recht op privacy niet om deze redenen vragen."

Dan heb je landelijk het gezeik om mondkapjes vermeden, als ondernemer hoef je geen persoon bij de deur te plaatsen en is iedereen tevreden
pi_196478360
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 00:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan iemand een antwoord geven maar geen inzicht , dat moet je zelf vergaren .
Zelfs antwoorden blijven uit

Btw.. kennis vergaar je, inzicht krijg je
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_196478368
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 00:08 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het zo simpel als dat alle winkels op hun deur iets plakken in de trant van:

"Vanaf 1 december geldt de mondkapjesplicht. Draagt u geen mondkapje, dan gaan wij ervan uit dat u deze om medische redenen niet kan of mag dragen. Wij zullen u vanwege uw recht op privacy niet om deze redenen vragen."

Dan heb je landelijk het gezeik om mondkapjes vermeden, als ondernemer hoef je geen persoon bij de deur te plaatsen en is iedereen tevreden
Nee, want velen willen gewoon dat je 1,5 m afstand bewaard en een mondkapje draagt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')