Jouw dochter denkt duidelijk ook nooit aan nietsquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Opgeslagen, dank!
Krijg nu al bijzonder veel vragen over dood, leven, het heelal en alles iedereen en zijn moeder.
Heerlijk, kinderen die lekker open over dingen nadenken
Tevens de 'trek eens aan mijn vinger' episodes voor de balans
quote:Op zaterdag 28 november 2020 05:07 schreef minilot het volgende:
Mocht iedereen nu inenen die portobello-steaks van Ottolenghi willen maken.. Het vergt gedroogde chipotle-vlokken en laat ik daar nou per abuis een veel te grote verpakking bij de toko van gekocht te hebben!Ik stuur met liefde envelopjes rond!
Owww, nu zonder baan of het houdt iig op begrijp ik? Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik hoop het ook
Want wat ik deed was tot... afgelopen zomer zo’n beetje echt heel tof.
Maar goed.. zoals mijn voormalig leidinggevende altijd zei: Voorwaarts!
Eens, heb ik een hartgrondige hekel aan, kinderen als onvolwaardige idioten behandelenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw dochter denkt duidelijk ook nooit aan nietsMooi is dat inderdaad, en ik vind het zo mooi aan zo'n boek dat het kinderen daarin heel serieus neemt en niet zo debiliserend is zoals veel dingen voor kinderen.
De voorstellingen van de Gruffalo zijn ook erg leukquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:59 schreef Clubsoda het volgende:
En zeker de Grufallo inderdaad, @:LeintjeuhDe film van de Grufallo is ook tof.
Iets met dim sum of wan tansquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:14 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Wat gaan we allemaal koken en wil ik het ook? Is het een nieuwe cul kookmeet?
Totaal andersquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:15 schreef Myraela het volgende:
Tevens kan ik dus heel slecht voorlezen, en vind ik dat enorm spannend. Ik ga er maar vanuit dat dat bij een eigen kind anders is en dat ik het dan wel een beetje leer.
En? Kan het?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens, heb ik een hartgrondige hekel aan, kinderen als onvolwaardige idioten behandelen
We gaan ook vaak zat op onderzoek uit als zij iets interessant vindt. Kan iets groots zijn maar ook klein als in 'kan ik een ei kapot knijpen met één hand'.
Heerlijk man, open blik in de wereld
Nou, ik kan de knijpkracht van een kleuterhand wat moeilijk inschattenquote:
Doen zij verhalen meer mondeling overbrengen ofzo?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond voorlezen bij kids van vrienden heel leuk, maar mijn avontuur van de voorleesexpres wil ik niet nog eens herhalen. Het leek me zo leuk, maar straks, na covid ga ik dat mooi doen bij de kinderen van de nieuwe vrienden. Over het algemeen zijn Syriers geen lezers, kennen dat nauwelijks maar kun kinderen zitten hier op school dus moeten wel lezen. En wat is nou leuker om kinderen enthousiast te maken met geweldige boeken
Lukt niet, sterke volwassenen ook vrijwel niet trouwensquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, ik kan de knijpkracht van een kleuterhand wat moeilijk inschatten
Same here.. maar kind vindt het evengoed gewoon leuk om voorgelezen te wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:15 schreef Myraela het volgende:
Tevens kan ik dus heel slecht voorlezen, en vind ik dat enorm spannend. Ik ga er maar vanuit dat dat bij een eigen kind anders is en dat ik het dan wel een beetje leer.
Wel handig voor tijdens het leggen ook trouwens.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Lukt niet, sterke volwassenen ook vrijwel niet trouwens
Door die prachtige vorm van het ei waardoor de krachten mooi verdeeld worden.
Kippenevolutie
Die scherpe stukken schil uit je cloaca frotten lijkt me geen pretje neequote:Op zaterdag 28 november 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel handig voor tijdens het leggen ook trouwens.
Daar kom ik niet echt achter. Er is wel speelgoed, maar zie nooit ouders met kinderen spelen. Spelletjes doen, dus kinderspelletjes, ook niet. Heb eigenlijk niet het idee dat dat heel veel aandacht heeft. Doet me best wel denken aan mijn opvoeding, wij werden ook nooit voorgelezen, en mijn vriendinnetjes ook niet. Mijn moeder hield van spelletjes dus dat deden wij wel veel maar vriendinnen van vroeger speelden nooit spelletjes met ouders, die moesten wij iedere keer weer de spelregels uitleggen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen zij verhalen meer mondeling overbrengen ofzo?
Shit, nu wil ik dit proberen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Lukt niet, sterke volwassenen ook vrijwel niet trouwens
Door die prachtige vorm van het ei waardoor de krachten mooi verdeeld worden.
Kippenevolutie
Dat lukt waarschijnlijk alleen op een moment dat je het niet wilquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen probeerde mijn lief met een flinke sceptische blik met 1 hand een ei stuk te knijpen
Didn’t work
De beckmans hebben hier de diverse boekenkast opruimingen overleefdquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:25 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
De boeken die ik al m'n hele leven meesleep.
Ja, ik heb ook nog zo’n plank met kinderboeken, plus Marjoleintje van het Pleintje😉quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:25 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
De boeken die ik al m'n hele leven meesleep.
Wat mooiquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:01 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen al vroeg op straat om met de buurt- en dorpsgenoten om de oudste inwoner van 103 uitgeleide te doen op weg naar de kerk. Lopend achter de baar was wel heel dorps en mooi.
Nu warm worden met een kop thee.
Graag! Wil deze befaamde portobellos nu ook maken!quote:Op zaterdag 28 november 2020 05:07 schreef minilot het volgende: Mocht iedereen nu inenen die portobello-steaks van Ottolenghi willen maken.. Het vergt gedroogde chipotle-vlokken en laat ik daar nou per abuis een veel te grote verpakking bij de toko van gekocht te hebben!
Ik stuur met liefde envelopjes rond!
Die meneer die ook in het TV programma van Gordon heeft gezeten? Die is nu overleden?quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:01 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen al vroeg op straat om met de buurt- en dorpsgenoten om de oudste inwoner van 103 uitgeleide te doen op weg naar de kerk. Lopend achter de baar was wel heel dorps en mooi.
Nu warm worden met een kop thee.
Zoals Goethe al zei 'eerst Gordon zien, en dan sterven'quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Die meneer die ook in het TV programma van Gordon heeft gezeten? Die is nu overleden?
Over dat programma van hem gesproken, die laatste aflevering gezien?quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals Goethe als zei 'eerst Gordon zien, en dan sterven'
Nooit iets van Gordon gezien op dit gebiedquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Over dat programma van hem gesproken, die laatste aflevering gezien?
Ik vond hem maar rare teksten wauwelen met de dochter van die ene man die met een vrouw samenwoonde.
Yep. Dezelfde. Ach, de oude Baas verheugde zich -sic- op de volle kerk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Die meneer die ook in het TV programma van Gordon heeft gezeten? Die is nu overleden?
Die heb ik ook. Ooit van een buurmeisje gekregen, (we woonden immers aan een pleintje), die kwam het boekje tegen op de rommelmarkt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog zo’n plank met kinderboeken, plus Marjoleintje van het Pleintje😉
Het is al veganquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Ooit van een buurmeisje gekregen, (we woonden immers aan een pleintje), die kwam het boekje tegen op de rommelmarkt.
Maar genoeg tips, dank! Ik ga straks eens kijken. Hopelijk is het hier in het binnenstadje niet al te idiote black friday drukte.
Oh en mini, is dat recept een beetje te veganizen? Zoja, ben ik wel geīnteresseerd!
Die kwam ik net ook nog tegen in het boek, klinkt ook echt te lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:50 schreef Clubsoda het volgende:
De geweldige taco's die mini pitchte zijn overigens ook vegan.
Foto!quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:54 schreef Kreator het volgende:
Nieuwe bril uitgezocht. Uiteraard duurste montuur van de gehele winkel.
Maar ja. "Porsche design titanium".
Ze zijn echt heel lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die kwam ik net ook nog tegen in het boek, klinkt ook echt te lekker
Het kan er vanafquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:54 schreef Kreator het volgende:
Heel veel is vegan, soms yoghurt erbij maar daar heb je prima alternatieven voor.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel lekkerWat heb jij gemaakt eruit? Ik maakte ook de noodle salade met paddenstoelen en pinda-laab, dit was ook erg lekker (en ķķk vegan @:Candaasje als je de visssaus vervangt door sojasaus
), alleen kreeg/had ik de gebakken rijstkorrels niet fijn genoeg gevijzeld waardoor ze iets te prominent waren.
Ik vond dit model niet lekker op de neus zitten.quote:
Ik ook. Ik ga die twee even opzoekenquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel veel is vegan, soms yoghurt erbij maar daar heb je prima alternatieven voor.
Ik heb gemaakt:
Hispi cabbage with nam prik, niet geweldig maar lekkere afwisseling op de kool.
Roasted celriac and picled celeriac. Die was echt heel lekker.
(Heb het Engelse boek)
Bijna sint hč.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel lekkerWat heb jij gemaakt eruit? Ik maakte ook de noodle salade met paddenstoelen en pinda-laab, dit was ook erg lekker (en ķķk vegan @:Candaasje als je de visssaus vervangt door sojasaus
), alleen kreeg/had ik de gebakken rijstkorrels niet fijn genoeg gevijzeld waardoor ze iets te prominent waren.
Ik heb geen bamixquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bijna sint hč.
Mijn bamix heeft een opzetstuk om dingen te poederen.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:15 schreef gcjoel het volgende:
Hey ik was nog niet klaar
Had ook de komkommersalade la xian, pompoen galette, parelcouscous met pompoen, geroosterde wortel chamoy, kool met ginger cream, super soft courgette,
Allemaal tof en lekker.
Volgens mij was dat het
Die kende ik jaquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:05 schreef AnneX het volgende:
@:P. Wist jij dit? https://www.thuisuiteten.nl/restaurants/catch-by-simonis
Laatst op Schev. was einde boulevard afgesloten en moesten omrijden.
Ja, nu ‘moeten’ wij terug. De ‘Haagse’ omroeper zullen ze toch nog wel hebben gehouden.😂
Tevens een box voor 2 besteld https://www.thuisuiteten.(...)8jm&datum=2020-12-04
ik vermaal altijd mn gedroogde spullen tot poeder met een koffiemaler.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb geen bamixIk moet eigenlijk gewoon een ouderwetse koffiemolen denk ik
Daarom sint...quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb geen bamixIk moet eigenlijk gewoon een ouderwetse koffiemolen denk ik
Die serie van john marsden ontdekte ik een paar jaar terug...quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:01 schreef Tele6 het volgende:
Boeken
Er komt een hoop langs die ik ook heel graag gelezen heb ooit. Stom genoeg kan ik me niet meer van alles herinneren waar het nou over ging. Het Oneindige Verhaal vond ik ook maar niks @:Clubsoda al kan dat eigenwijsheid zijn geweest omdat m'n moeder heel graag wilde dat ik het heel mooi zou vindenGek genoeg heeft m'n dyslectische broertje het boek en dat over Momo verslonden
![]()
In de categorie boeken voor oudere tieners vond ik de boeken van Cynthia Voigt heel mooi - een kant van Amerika die ik niet kende, en heel herkenbare personages - en de boekenserie die begint met Morgen toen de oorlog begon van John Marsden (wel heel heftig).
Thanks! Ook niet al te ingewikkelde ingrediënten. Klinkt wel tof.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik herhaal hem nog maar even, voor de beroerde teruglezers![]()
https://www.culy.nl/recepten/portobellosteaks-ottolenghi/
Je hebt een le Creuset nodig. Bijna sintquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Hmmz. Ik heb volgens mij geen ovenvaste pan met deksel.
Nķg geen bedoel jequote:Op zaterdag 28 november 2020 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Dankzij een ander boek van ottolenghi heb ik nu allemaal ovenvaste pannen met dekselquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel je. Ook een neus voor mooie maar dure dingen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:54 schreef Kreator het volgende:
Oh die is leukquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:58 schreef Sarabi het volgende:
T-shirt voor mijn man gekocht
[ afbeelding ]
De komende maand zal er veel van dat spul verkocht wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh die is leuk
Hier een baby yoda pyama in de zak straks.
Mja dat denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De komende maand zal er veel van dat spul verkocht worden
Dat klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dat denk ik.
Vond het leuk.. dochterlief krijgr altijd een pyama van de sint.
Maar kon dit jaar weinig bijzonders vinden.
Behalve bij de primark.. dun fluweelachtig donkerblauw EN baby yoda
Helemaal goed
Ik heb net nog even geknuffeld met een forse Rottweiler (genaamd Plutoquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr morgen maar een warmere jas aan met wandelen en een andere route. Het was “enge honden uitlaattijd”
Van de 6 honden die ik tegenkwam hadden er 3 een muilkorf om, dat zal vast niet voor niets zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb net nog even geknuffeld met een forse Rottweiler (genaamd Pluto) en een kleinere stafford-achtige (naam onbekend). Oh en Odi, het hondje van de kapper (pomeriaan geloof ik, in elk geval klein maar dat weet 'ie zelf niet)
Wel fris ja, als je uit de zon loopt.
Leuke boom. En wat een mega advent kalenderquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe ballen gekocht dit jaar, dus het is weer dezelfde chaos als vorig jaar.
[ afbeelding ]
Wel weer gezellig zo. Vond dit jaar ook niet veel leuks om nieuw spul te kopenquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe ballen gekocht dit jaar, dus het is weer dezelfde chaos als vorig jaar.
[ afbeelding ]
Normaal loop ik soms gewoon tegen een balletje aan als ik toch in de stad ben. Maarja, daar ben ik nu dus nooit.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel weer gezellig zo. Vond dit jaar ook niet veel leuks om nieuw spul te kopen
Ja, hij staat een beetje lomp in de weg.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuke boom. En wat een mega advent kalender
Ik ging net nog kijken wanneer het 1 december is. Wil beginnenquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hij staat een beetje lomp in de weg.Maarja. Zin in.
Jij een bamix, ik een Creuset?quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hebt een le Creuset nodig. Bijna sint
quote:
Leukquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel veel. Kan zijn omdat ze uit kunnen vallen naar mensen of andere honden (als ze bijvoorbeeld aan de lijn zitten), kan ook zijn om te voorkomen dat ze voorwerpen/viezigheid van de grond eten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van de 6 honden die ik tegenkwam hadden er 3 een muilkorf om, dat zal vast niet voor niets zijn.
Jouw boom draagt wel vreemde vruchten hoor, met die avocadoquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat eigenlijk nog één van de normalere 'vruchten' naast de pizzapunt, stroopwafel, latte macchiato en patatjes.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:22 schreef Candaasje het volgende:
Jouw boom draagt wel vreemde vruchten hoor, met die avocado
Zit mogelijk wat in jaquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat eigenlijk nog één van de normalere 'vruchten' naast de pizzapunt, stroopwafel, latte macchiato en patatjes.
Zit ik me nu ook net te bedenken! Maar zie dat jij al mooite gevonden hebt, dus kom wel keer bij jou eten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een kleine caribbean blue en een grote zwartequote:Op zaterdag 28 november 2020 15:31 schreef Vanyel het volgende:
![]()
https://www.lecreuset.nl/(...)I1178_size=29cm-l4-7
Al vind ik een roze ook wel koddig.
Hmm, link laat niet zien dat ik de Caribbean Blue had openstaan.
Ik mag pas begin februari ten vroegste weer naar de kapperquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:27 schreef Candaasje het volgende:
Volstrekt niet gerelateerd aan kerstbomen, maar wel van levensbelang: ik vind dat mijn kapper dus echt NOOIT met pensioen mag*slaat haar zwoel achterover waarbij krulletjes op en neer dansen*. ( ik word hier echt heel ijdel van
)
Echt, niemand begrijpt mijn haar beter dan hij. Dat jullie het even weten.
Mijn doodangst is dat mijn kappers door de keroni besluiten dat een kantoorbaan meer zekerheid biedt in deze onzekere tijdenquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:27 schreef Candaasje het volgende:
Volstrekt niet gerelateerd aan kerstbomen, maar wel van levensbelang: ik vind dat mijn kapper dus echt NOOIT met pensioen mag*slaat haar zwoel achterover waarbij krulletjes op en neer dansen*. ( ik word hier echt heel ijdel van
)
Oef, dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik mag pas begin februari ten vroegste weer naar de kapper
nee, eigenlijk alleen winkels...quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef, dat duurt nog wel even![]()
De versoepeling geldt dus nog niet voor dat soort zaken.
Ik loop al jaren bij dezelfde. Moet nu nieuwe zoeken. Wordt hel.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:27 schreef Candaasje het volgende:
)
Hoezo, je hebt toch een auto?quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik loop al jaren bij dezelfde. Moet nu nieuwe zoeken. Wordt hel.
Om de zes weken bij moeders op bezoek? als je toch in de regio bent...quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is klein en wat is groot?quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb een kleine caribbean blue en een grote zwarte
Respectievelijk 20 cm (2.4 L) en 24 cm (4.2 L) doorsnede, de laatste is flink hoger. De eerste is eigenlijk te klein voor fatsoenlijke soep of een suddergerecht, maar wel handig voor opwarmen. De tweede is prima, daar kan ik voor twee dagen eten in bereiden.quote:
Die druippizzaquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ontzettend niet geniaal, maar koken en dan een bloempapje erdoor. Kaatjevader vond dat geweldig brrrrrquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Koud. Druk geweest. Gesport. Nog steeds koud. 2 katten op schoot onder een dekentje. Nog steeds koud. Zo stamppot andijvie maken.
Iemand nog een geniaal idee met andijvie welke niet stamppot is?
Dan flikker ik het liever weg.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend niet geniaal, maar koken en dan een bloempapje erdoor. Kaatjevader vond dat geweldig brrrrr
Nu natuurlijk niet aan de orde, maar 'pre-corona' plande ik mijn bezoekjes altijd in het weekend zodat ik in NL was. Kon mijn kapper zeggen dat 'ie een vaste klant heeft die voor hem terug uit het buitenland komtquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder klint niet heel coronaproofquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:23 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik heb alle sintcadeaus waar mogelijk online besteld of bedacht waarom morgen te halen bij een zo snel mogelijke shoppingronde. Verder zitten we al twee uur op iedereen en z'n moeder te wachten maar niemand komt; telefoon voor lief, buurmeisje die een spuitzak wilde lenen en het tiengangendiner
Grof snijden, twee uien en flink knoflook snijden. Uien bakken, knoflook bakken, andijvie kort bakken tot min of meer geslonken, sausje maken van 1:2 ketjap en ketchup, garneren met pecannoten, serveren met rijst. Mogelijk ging er ook nog iets van gember en sambal in. Niet vies iig en erg makkelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Koud. Druk geweest. Gesport. Nog steeds koud. 2 katten op schoot onder een dekentje. Nog steeds koud. Zo stamppot andijvie maken.
Hmm. Hm. Mogelijk. Mogelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Grof snijden, twee uien en flink knoflook snijden. Uien bakken, knoflook bakken, andijvie kort bakken tot min of meer geslonken, sausje maken van 1:2 ketjap en ketchup, garneren met pecannoten, serveren met rijst. Mogelijk ging er ook nog iets van gember en sambal in. Niet vies iig en erg makkelijk.
Had van de week de andijvie die over was in een omelet gedaan. Was prima. Beetje kaas erdoorquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Stamppot.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van recepten en TGTG:
iemand nog een geniaal idee voor witlof? Niet rauw, geen ovenschotel, geen kaas.
Zo lost het probleem van samenkomen zich vanzelf, maar niet op een fijne manier, opquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fiets naar maker gebracht en gehaald, hypotheekdingen overlegd met ouders en omdat ik er toch was meteen een gebakken vis als lunch meegepikt. TGTG opgehaald bij een smerig drukke Lidl dus daar meteen weer weg. Net onder drie spinnende kittens gelegen. En nu geen inspiratie voor avondeten.
Morgen is neefje jarig. Volgende week Sinterklaas. Ik had schoorvoetend ingestemd met surprises maken en bliksembezoek aan neefje morgenvroeg als er niemand anders is.
Familie wil op pakjesavond ook gezellig samen eten, net als met kerst. Ik wil dat niet en was dan later pas gekomen. Afstand aan tafel is een stuk lastiger dan in de woonkamer.
Broer belde net: beste vriendje van neef (die regelmatig over de vloer komt) en het broertje van de beste vriendin van nicht hebben Corona.
Zelfs mijn ouders hebben nu door dat (traditioneel) samen eten op pakjesavond geen goed plan is. Morgen wordt sowieso niet te verjaardag gegaan. En de wijsheid van pakjesavond wordt nu ook betwijfeld.
Al is het maar omdat broer wat nonchalanter is. En middelbare scholier kinderen heeft.
Gelukkig heeft broer inmiddels wel door dat wij het fijn vinden dat hij vooraf belt om zulke zaken te delen, nu COVID zo dichtbij is.
Uien caramelliseren.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
iemand nog een geniaal idee voor witlof? Niet rauw, geen ovenschotel, geen kaas.
Erg... gevarieerdquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:31 schreef Lonaa het volgende:
In het kader van TGTG: ik kreeg 10 kg aardappels bij de Lidl donderdag.![]()
Japsquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo lost het probleem van samenkomen zich vanzelf, maar niet op een fijne manier, op
Ohquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uien caramelliseren.
Witlofstronken in kwarten roerbakken met op het eind een klein scheutje balsamicoazijn. Rijkelijk peper malen. Mengen met uien, serveren met aardappels/aardappelpuree.
Ik deed kikkererwten meeroerbakken als vleesvervanger maar iets van vlees er los bij regelen kan ook wel.
Ik heb een TGTG Lidl avocado. Ik vind de opening ervan nu al spannendquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:29 schreef Tele6 het volgende:
Rondje gewandeld met A en B. Lekker sfeerloos hier overalen lekker waterkoud.
Nu gaan we iets met guacamole eten.
Carameliseren? https://www.hellofresh.nl(...)c6b56ced6e1f198b456dquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had ook nog 10 mandarijntjes, 1 mango en 2 kaki's.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Erg... gevarieerd
Dit keer waren ze bij mij minder gul dan andere keren, maar nog steeds prima. Meer fruit dan groenten deze keer.
Dan toch maar stamppot maken van die andijviequote:Op zaterdag 28 november 2020 17:31 schreef Lonaa het volgende:
Ja, vanavond al. En mogelijk volgende week nog een keer.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan toch maar stamppot maken van die andijvie
Ohquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vanavond al. En mogelijk volgende week nog een keer.Bestelde een krop andijvie bij Picnic maar die is gigantisch.
Ik mis de frietjesquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had ook nog 10 mandarijntjes, 1 mango en 2 kaki's.![]()
Wat moet ik nou met 10 kg aardappels?Ik had ook al anderhalve kg.
![]()
De buurvrouw heeft iig 3 kg. Gisteren aten we puree. Vandaag stamppot. Morgen rosti-schotel. Maandag aardappels uit de oven.
Dan heb ik nog maar...6,5 kg over.
Meer rosti maken en invriezen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
De buurvrouw heeft iig 3 kg. Gisteren aten we puree. Vandaag stamppot. Morgen rosti-schotel. Maandag aardappels uit de oven.
M'n broertje kwam van de week met 25kg thuis. Die komt regelmatig met dingen thuis, wat mensen aan een vuilnisman geeftquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:31 schreef Lonaa het volgende:
Ringetjes braden in boter, serveren met in zoute boter gebakken appel en varkensvleesquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Noorse lefse, Schotse potato scones en gnocci van maken en invriezenquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Ja maar jullie eten per persoon al 2,5 kilo aardappelen per dag gok ikquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M'n broertje kwam van de week met 25kg thuis. Die komt regelmatig met dingen thuis, wat mensen aan een vuilnisman geeft
Ohquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ringetjes braden in boter, serveren met in zoute boter gebakken appel en varkensvlees
quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:01 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, de tien gangen zijn er in ieder geval
Heerlijk! Geniet ervanquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:01 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, de tien gangen zijn er in ieder geval
Vega?quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:14 schreef Myraela het volgende:
Roti en pom gehaald. Was lekker. En zo belachelijk veel dat jullie ook al weten wat we morgen eten.
Vega, ja. Geen foto's, want honger.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vega?
Tevens graag foto's, want zin in![]()
Graag ook het adres als het lekker is
Dit klinkt matig jaquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:15 schreef Kreator het volgende:
Risotto rijst is uit het assortiment bij de lokale Appie dus vriendin had "razendsnelle risotto" van Lassie gekocht. Gewoon gepofte rijst. Snap niet dat dat de naam risotto mag hebben.
Vind Roopram lekker maar achterlijk druk en lastig parkeren altijd daarquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vega, ja. Geen foto's, want honger.
Het was bij De Kade in Rotterdam. Zou het voor vega aanraden, omdat lekkere neppe kip erin. Maar als je gewoon vlees eet, dan is er wel betere roti en pom te vinden in Rotterdam. Tenminste, van mij mocht het iets kruidiger.
In schijven snijden en opbakken. Doe je het zoals hier in de buurt gebruikelijk is, bak een in stukjes gesneden stuk spek uit waar de schijven in gaan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Hier staat nog een halve emmer appels die op moeten.quote:
De Watertoren is super ja, ook paar keer heerlijk gegetenquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:32 schreef Myraela het volgende:
Roopram is inderdaad lekker.Maar ik vind dat hele stukje Rotterdam echt een rotzooi en parkeren is inderdaad drama. Rotihuid Maharadj is ook lekker, zit in Dordt maar ook met een truck bij de Kralingse Zoom.
Maar na de vegan pom van restaurant De Watertoren valt elke andere pom een beetje tegen. Dat was echt perfectie.
Goeie idd. Dat zou mij nooit lukken iigquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:39 schreef z80 het volgende:
Eens Chinees gehaald. Smaakt voor een keertje best. Maar het is elke keer verbazend hoeveel bami ze in een bak weten te proppen. Zou er in de keuken een pers staan.
Bij het toetje?quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Pony van Ginuwine in de dinerplaylist![]()
Laatste tijd maar weinig, hebben vaak Bildstarquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar jullie eten per persoon al 2,5 kilo aardappelen per dag gok ik
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Pony van Ginuwine in de dinerplaylist![]()
Eens, groenten boven aardappels!quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laatste tijd maar weinig, hebben vaak BildstarEet liever extra groente
M'n pa kookt veel tegenwoordig. Laat ze te lang koken, in veel water, zonder zout... En dan nog Bildstar ook.quote:
Laibach? Zo noemen Duitsers Ljubljana.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Naast Sean Paul altijd wel een guilty pleasure
Jump Around van House of Pain is ook zo heerlijk
Net op Laibach versie van Life is Life tanden staan poetsen hier
Matige muziek zaterdag
Ik vind alleen krieltjes in zout water gekookt lekker, de rest mag men houdenquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M'n pa kookt veel tegenwoordig. Laat ze te lang koken, in veel water, zonder zout... En dan nog Bildstar ook.
Lekkerst worden ze als je ze in zout water kookt en dan net niet droog laten koken
Klopt!quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laibach? Zo noemen Duitsers Ljubljana.
Mot inloggen van google. Iets met leeftijd.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind alleen krieltjes in zout water gekookt lekker, de rest mag men houden
[..]
Klopt!
Is het ook naar vernoemd. Satirische band
Serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Mot inloggen van google. Iets met leeftijd.
Deze zie ik echt voor het eerst.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind alleen krieltjes in zout water gekookt lekker, de rest mag men houden
[..]
Klopt!
Is het ook naar vernoemd. Satirische band
Hoe is mijn kinderboerderij?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:15 schreef minilot het volgende:
@:Molo Uiteraard!
Deze overigens al maanden vast in mijn coolingdownlooplijst
Verder nog niet bijgelezen, straks maar even zodra tijdIn plaats van @:Myraela in mijn ijssalon was ik vandaag fietsen naar de kinderboerderij van @:Myraela, verder waren er broodjes kibbeling en net lange avondwandeling met zwager en straks wodka en Netflix met J. - niet de meest enerverende zaterdag, maar dat geldt tegenwoordig voor haast iedereen..
Ja lekker is diequote:Op zaterdag 28 november 2020 20:15 schreef minilot het volgende:
@:Molo Uiteraard!
Deze overigens al maanden vast in mijn coolingdownlooplijst
Verder nog niet bijgelezen, straks maar even zodra tijdIn plaats van @:Myraela in mijn ijssalon was ik vandaag fietsen naar de kinderboerderij van @:Myraela, verder waren er broodjes kibbeling en net lange avondwandeling met zwager en straks wodka en Netflix met J. - niet de meest enerverende zaterdag, maar dat geldt tegenwoordig voor haast iedereen..
Je dorp dan!quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe is mijn kinderboerderij?Ik ben er nog nooit geweest.
Linkje naar merk/product?quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg een pride oogschaduw palette in de mystery bag en nu heb ik een regenboog aan glitters op m'n oog gesmeerd.Heftig. Wel tof, voor een festival ofzo. Ooit. Misschien. Als het ooit weer mag.
Ooooo, de rotikraam bij Kralingse Zoom - honderden euro's aan besteed in de twee jaar dat ik een paar dagen per week daarlangs kwam van en naar mijn werkquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:32 schreef Myraela het volgende:
Roopram is inderdaad lekker.Maar ik vind dat hele stukje Rotterdam echt een rotzooi en parkeren is inderdaad drama. Rotihuid Maharadj is ook lekker, zit in Dordt maar ook met een truck bij de Kralingse Zoom.
Maar na de vegan pom van restaurant De Watertoren valt elke andere pom een beetje tegen. Dat was echt perfectie.
Goed zoquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:16 schreef AnneX het volgende:
Ow, ik voel mij gelijk minder saai, dankzij mini.
Deze: https://www.themakeupspot.nl/Morphe-10G-Glsen-Up-Artistry-Palettequote:
Omg zoveel glitterquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze: https://www.themakeupspot.nl/Morphe-10G-Glsen-Up-Artistry-Palette
Echt flink kleur en glitter, tof spul.
En ze waren geen hulp nodig van de scheidsrechter dit keerquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
De kans dat mijn cluppie volgend jaar weer helemaal naar dat stadje moet afreizen is weer een stuk kleiner geworden.![]()
@:derLudolf
Soep. Vorige week op Terschelling in het hotel gehad. Het kan. Daar was het naar keuze met bacon of blauwe kaas.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bacon en blauwe kaas was ook lekker geweestquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Soep. Vorige week op Terschelling in het hotel gehad. Het kan. Daar was het naar keuze met bacon of blauwe kaas.
Picsquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:47 schreef fietsie het volgende:
Goedenavond.
Surprise bijna klaar. Bijna een dag werk
Wij lunchten er nogal eensquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooooo, de rotikraam bij Kralingse Zoom - honderden euro's aan besteed in de twee jaar dat ik een paar dagen per week daarlangs kwam van en naar mijn werk
Ik heb nu een MI van mensen die als aapjes langs de buitenkant van het gebouw moeten klimmenquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Brr koud buiten. De lift blijkt het niet meer te doen, dus briefjes opgehangen, maar om naar boven te komen moest het via het buitenbalkon
Is dat voor mensen die nooit in het weekend op tijd op staan? Dat zou hier ook mis gaan inderdaadquote:Op zondag 29 november 2020 07:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn wekker heeft blijkbaar een instelling waardoor hij in het weekend niet afgaat![]()
Dus ruim een uur geleden de wekker gemist![]()
Gelukkig was dat deze keer meer als voorzorg dat ik echtecht de telefoon niet ging missen als ik opgeroepen werd om te komen werken. Ik ben altijd bang dat ik daar doorheen slaap en weet zeker dat ik van de wekker wel wakker word. Telefoon was gelukkig niet gegaan. Maar ik zat net wel rechtop in bed.
quote:Op zondag 29 november 2020 07:07 schreef AnneX het volgende:
Lift stuk is een mindere surprise[ twitter ]
Dus Uhmmpie moet nog meer speculaasjes bakken van Sinterklaas?
Wat heeft fietsie nu in de surprise verstopt?
Au Vlinder!
Bevroren slotenquote:
Deze zomer kreeg mijn lief op z'n verjaardag een citroenboompje (niet van mij!). Citroenbomen zijn *niet* vorstbestendig. We hebben wel een kas, maar die is niet vorstvrij. Dus we hebben een nieuwe kas gekocht, een muurkas, die kan dan tegen een ietswat zonnige muur en er kan een kacheltje in. Bestellen & kopen ging prima, maar daarna bleek het natuurlijk niet leverbaar. Maandenlang. Gister bezorgd! Inmiddels is een fundering gestort, hopelijk staat de kas vandaag of morgen. Duur kado'tje hoor, zo'n citroenboompjequote:
quote:Op zondag 29 november 2020 08:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze zomer kreeg mijn lief op z'n verjaardag een citroenboompje (niet van mij!). Citroenbomen zijn *niet* vorstbestendig. We hebben wel een kas, maar die is niet vorstvrij. Dus we hebben een nieuwe kas gekocht, een muurkas, die kan dan tegen een ietswat zonnige muur en er kan een kacheltje in. Bestellen & kopen ging prima, maar daarna bleek het natuurlijk niet leverbaar. Maandenlang. Gister bezorgd! Inmiddels is een fundering gestort, hopelijk staat de kas vandaag of morgen. Duur kado'tje hoor, zo'n citroenboompje.
Internetverkoopplaatje van hoe de kas er uit ziet:
[ afbeelding ]
+1quote:
Die heb ik ook pas besteld.quote:Op zondag 29 november 2020 08:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze zomer kreeg mijn lief op z'n verjaardag een citroenboompje (niet van mij!). Citroenbomen zijn *niet* vorstbestendig. We hebben wel een kas, maar die is niet vorstvrij. Dus we hebben een nieuwe kas gekocht, een muurkas, die kan dan tegen een ietswat zonnige muur en er kan een kacheltje in. Bestellen & kopen ging prima, maar daarna bleek het natuurlijk niet leverbaar. Maandenlang. Gister bezorgd! Inmiddels is een fundering gestort, hopelijk staat de kas vandaag of morgen. Duur kado'tje hoor, zo'n citroenboompje.
Internetverkoopplaatje van hoe de kas er uit ziet:
[ afbeelding ]
De kas of een citroenboompje?quote:Op zondag 29 november 2020 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Die heb ik ook pas besteld.![]()
Alleen duurt dus nog even voor die komt.
Want indien citroenboompje dan kan sigme je nog wel wat tips geven en waar je die kas kan kopenquote:
Ik ga meer voor de groenteteeltquote:Op zondag 29 november 2020 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want indien citroenboompje dan kan sigme je nog wel wat tips geven en waar je die kas kan kopen
Maar nu je de kas al krijgt, kan je sowieso allerlei gave boompjes kopen
Wauw wat fijn voor dat gezin, en mooi van die manquote:Op zondag 29 november 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Na aanleiding van die aflevering Straatarm, Steenrijk hadden we het over krokodillentranen en dat de rijken beter echt iets kunnen doen dan een vriezer leegeten en een voortuin aanleggen, toch?
Die Amsterdammert die ruilde met dat gezien uit Enschede heeft hun schulden afgekocht. Hij is ook bezig een fonds op te richten.
Weet niet welke je bent geweest maar was het te doen? Zaterdag is zo enorm druk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets met dim sum of wan tans
Straks eindelijk eens tijd om Amazing Oriental met mijn bezoek te vereren
Wil eigenlijk pittige noodles ook maken, wie heeft een goed recept?
Awesomequote:Op zondag 29 november 2020 10:08 schreef borisz het volgende:
Net naar de nieuwe Outlet geweest hier bij Halfweg. Juist smorgens want dan is het niet zo druk. Drie spijkerbroeken gekocht en een nieuwe winterjas.
Ik heb voor het eerst sinds jaren broeken in de maat w32 en w34 aangeschaft ipv w36.
Ben heel lang aan het bedknuffelen geweest met mijn dochter en gaan wandelen op het strand in plaats ervanquote:Op zondag 29 november 2020 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet niet welke je bent geweest maar was het te doen? Zaterdag is zo enorm druk.
Ik wil hoisin saus dus een goede reden om ook weer eens te gaan![]()
Past zo’n pannenkoek ook in zo’n zakjequote:Op zondag 29 november 2020 10:33 schreef minilot het volgende:
Zo blijleesch, eerst onderweg naar stukje hollen op een koud strand!Daarna zakjes zoeken om morgen zesduizend porties chipotle-vlokken in het land door te sturen en daarna kaaspannenkoeken
Iedereen alvast een fijne zondag!
Ik vrees van nietquote:Op zondag 29 november 2020 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Past zo’n pannenkoek ook in zo’n zakje?
Hier een zonnetje en iets boven het vriespunt. Met af en toe een beetje wind.quote:Op zondag 29 november 2020 11:11 schreef Clubsoda het volgende:
Op en neer naar het centrum gefietst voor een heel relaxed lesje yoga. Het is enorm guur en er is geen mens op straat. Hopelijk niet als ik straks nog een keertje die kant op ga voor sintshoppen
Beter om vandaag te gaan, als je gaat. Ik denk komende week na werk een keer. Ook Ypenburg. Altijdquote:Op zondag 29 november 2020 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben heel lang aan het bedknuffelen geweest met mijn dochter en gaan wandelen op het strand in plaats ervan
Staat voor vandaag op de planning, als laatste dus weet niet of ik er aan toe ga komen![]()
Ypenburg denk ik trouwens, handigste met parkeren en ik weet waar alles ligt (ok, dat is optimistisch, maar beste van de zaken in de regio)
Ga je zoomen samen?quote:Op zondag 29 november 2020 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben weer een vergadering samen vandaagIk ben het echt wel zat maar we moeten dingen regelen.
Verder gaan we straks verder met het tuinontwerp. Onze tuin blijkt nog veel groter dan we dachten. Het plan is nu om maar op de helft van de tuin een enorm grasveld te doen en daar in de komende jaren steeds iets van af te snoepen. We zitten nu al op 160 vierkante meter tegels en dat kost echt een godsvermogen om te laten leggen.
Wat heerlijkquote:Op zondag 29 november 2020 13:04 schreef minilot het volgende:
Het was niet zo druk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijflank van de Tweede Maasvlakte is echt enorm groot en er was niet meer dan een handvol mensen en een paar honden. Honderden meters afstand in plaats van anderhalfquote:
Lekker hequote:Op zondag 29 november 2020 13:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Zijflank van de Tweede Maasvlakte is echt enorm groot en er was niet meer dan een handvol mensen en een paar honden. Honderden meters afstand in plaats van anderhalfToen de kettlebell zwaaiende lui eenmaal moe en afgetaaid waren was er echt zowat niemand meer
Van harte met je twaalf kilometer!
Thanksquote:Op zondag 29 november 2020 13:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Zijflank van de Tweede Maasvlakte is echt enorm groot en er was niet meer dan een handvol mensen en een paar honden. Honderden meters afstand in plaats van anderhalfToen de kettlebellzwaaiende lui eenmaal moe en afgetaaid waren was er echt zowat niemand meer
Van harte met je twaalf kilometer!
goed is ie he! ik heb ook regelmatig spelletjes avonden via dat platform. wij hebben dan een webex/teams/Skype verbinding op de mobiel en spelletje op de laptopquote:Op zondag 29 november 2020 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag
Vrijdagavond https://nl.gameboardarena.com ontdekt dus gister op afstand met vrienden een gezellige avond gehad. Bellen via whatsapp en vervolgens een bordspelletje erbij. Supertof
quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 01:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de surprise van @:fietsie!
Geweldig jaquote:Op zondag 29 november 2020 13:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
goed is ie he! ik heb ook regelmatig spelletjes avonden via dat platform. wij hebben dan een webex/teams/Skype verbinding op de mobiel en spelletje op de laptop
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brettanomycesquote:
Heb je de wielen 3d geprint?quote:
Is voor klasgenootje van uk; ze doen surprises op school.quote:
De wielen waren wieldoppen van een auto die ik al 8 jaar niet meer hebquote:
Gaaf gedaan. Dat jongetje zal er blij mee zijnquote:Op zondag 29 november 2020 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is voor klasgenootje van uk; ze doen surprises op school.
Jongetje is gek van John Deere
Ik heb gisteren Boer Boris meegenomen. Maar het aanbod hier is beperkt. In Apeldoorn heb je een boekwinkel met een grote kinder afdeling maar daar kom ik voorlopig niet in de buurtquote:Op zondag 29 november 2020 14:19 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was een formidabel rondje stad. Niet druk en ik heb alles wat ik nodig hadIk mag van @:Vanyel niet te veel jubelen over onze boekhandel, maar hij is net uitgebouwd met, geheel in stijl van het topic, een nieuw kinderboekenafdeling
En de meneer van de winkel pakte alles mooi in en bedankte me voor mijn bezoek
![]()
Nu ga ik fröbelen aan de adventskaarsen
Uitdaging is om m er heel te krijgen; wielen willen graag losquote:Op zondag 29 november 2020 14:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf gedaan. Dat jongetje zal er blij mee zijn
Waarom mag dat niet?quote:Op zondag 29 november 2020 14:19 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was een formidabel rondje stad. Niet druk en ik heb alles wat ik nodig hadIk mag van @:Vanyel niet te veel jubelen over onze boekhandel, maar hij is net uitgebouwd met, geheel in stijl van het topic, een nieuw kinderboekenafdeling
En de meneer van de winkel pakte alles mooi in en bedankte me voor mijn bezoek
![]()
Nu ga ik fröbelen aan de adventskaarsen
Onze boekhandel hoort bij Libris, daar kun je online bestellen en gratis thuis laten bezorgen of in de winkel afhalen. Je kunt ook online de voorraad checken. Volgens mij is de boekhandel in Nunspeet ook Libris, mijn ouders zijn daar altijd wel enthousiast over.quote:Op zondag 29 november 2020 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Boer Boris meegenomen. Maar het aanbod hier is beperkt. In Apeldoorn heb je een boekwinkel met een grote kinder afdeling maar daar kom ik voorlopig niet in de buurt
Ik kom nooit zo heel veel in Nunspeet eigenlijk. Maar ik zal er eens een keer rondneuzenquote:Op zondag 29 november 2020 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Onze boekhandel hoort bij Libris, daar kun je online bestellen en gratis thuis laten bezorgen of in de winkel afhalen. Je kunt ook online de voorraad checken. Volgens mij is de boekhandel in Nunspeet ook Libris, mijn ouders zijn daar altijd wel enthousiast over.
Het is ook niet enorm bruisend verder geloof ikquote:Op zondag 29 november 2020 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom nooit zo heel veel in Nunspeet eigenlijk. Maar ik zal er eens een keer rondneuzen.
Vooral druk in de zomer, maar dat is het hier ookquote:Op zondag 29 november 2020 14:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is ook niet enorm bruisend verder geloof ik
Is dat de meest recente?quote:Op zondag 29 november 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Na aanleiding van die aflevering Straatarm, Steenrijk hadden we het over krokodillentranen en dat de rijken beter echt iets kunnen doen dan een vriezer leegeten en een voortuin aanleggen, toch?
Die Amsterdammert die ruilde met dat gezien uit Enschede heeft hun schulden afgekocht. Hij is ook bezig een fonds op te richten.
En op Eibertjesdag, goeiendag, wat een mensenmassa'squote:Op zondag 29 november 2020 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vooral druk in de zomer, maar dat is het hier ook
Stoerquote:Op zondag 29 november 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Dus dan kan je tenminste correct een roze barbie of een blauwe auto gevenquote:Op zondag 29 november 2020 15:13 schreef Blues het volgende:
Lekker rustig aan t strand @:minilot
Goeie surprise zeg @:fietsie
Ik las op twitter over een schoolklas die wel lootjes trokken maar daar stond alleen een J of een M op.
Geen namen en geen hobbies. Om te voorkomen dat kinderen die niet zo popi zijn minder leuke surprises krijgen.
Ik geloof dat ik dit raar vind.
Je trekker?quote:
Jubelen over een boekwinkel is toch altijd prima?quote:Op zondag 29 november 2020 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Weet niet, vindt ze overdreven geloof ik
F1. Grote explosiequote:
Nou ja dat is meteen mijn kritiek.quote:Op zondag 29 november 2020 15:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus dan kan je tenminste correct een roze barbie of een blauwe auto geven?
Mwah zoals ie de ambu in gaat kan er best nog wel iets beetje stuk zijn in een been of voet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |