Die zijn helemaal gestoord daarquote:Op zaterdag 28 november 2020 01:59 schreef crystal_meth het volgende:
België:
Winkels en musea weer open vanaf 1 december. Horeca blijft gesloten tot minstens 15 januari.
[..]
Met welk succes dan? 43% van de Pfizer testgroep is ouder dan 56. Hetgeen jij doet voorkomen dat er nauwelijks op oudere getest is klopt dus niet.quote:Op zaterdag 28 november 2020 04:29 schreef Za het volgende:
.
Wanneer je de tot op heden gepubliceerde resultaten leest worden gevaccineerden hooguit minder ziek, maar blijven besmettelijk.
Er is, qua vaccin geen enkele reden te denken dat er tijdens covid golven niet weer allerlei maatregelen zullen zijn, want er verandert feitelijk niets.
Wel zal, denk ik, binnen nu en een paar maanden een snelle covid thuistest ontwikkeld zijn, waarmee het leven per direct terug kan naar hoe het was, om de dag testen voor je naar buiten gaat tijdens een golf, 2 a 3 weken, dus max 15 keer, en iedereen is safe, alles kan open blijven.
Er wordt wereldwijd gewerkt aan de snelle speekseltest, en met succes. Ik geloof daar 100% in, niet in "met het vaccin zijn we veilig" van de Jonge.
Alles online toch? In principe kan alles dicht.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar verkopen ze toch ook dingen die noodzakelijk zijn? Wat als je een toiletontstopper nodig hebt? Of een stofzuiger? Een bed? Een wasmachine? Niet echt dingen waar je lang zonder kunt imho.
Waarom de zwaaiende smiley?quote:Op zaterdag 28 november 2020 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
Maakt niet uit, heb begrepen dat medio januari alles weer opengaat zonder dat dat gevolgen heeftquote:Op zaterdag 28 november 2020 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan als je urgent een eiersnijder nodig hebt.
Een running gag die imo al zo vaak gebruikt is dat de humor voor mij persoonlijk een klein beetje verdwenen isquote:Op zaterdag 28 november 2020 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]volgens mij mis ik hier een running gag, want had al eerder iets over eiersnijders gelezen.
Subtiele verlenging van maatregelenquote:Op zaterdag 28 november 2020 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
kroegen kunnen dus gewoon weer openquote:Op zaterdag 28 november 2020 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Maart op niveau waakzaam. Daarvoor is er al wellicht meer mogelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een running gag die imo al zo vaak gebruikt is dat de humor voor mij persoonlijk een klein beetje verdwenen is
[..]
Subtiele verlenging van maatregelenzegt het niet letterlijk natuurlijk, maar toch. Nu al maart.
Uhuhquote:Op zaterdag 28 november 2020 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]volgens mij mis ik hier een running gag, want had al eerder iets over eiersnijders gelezen.
Ik moest wel echt te hard gnorken toen mijn zusje laatst heel onhandig een paar eieren tot plakjes aan het snijden was en bedacht dat ze wel eens zo'n ding kon gebruikenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een running gag die imo al zo vaak gebruikt is dat de humor voor mij persoonlijk een klein beetje verdwenen is
Tijd voor een nieuwe running gag, al zal die nooit zo sterk worden als "de eerste", de enige echte.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat wordt ter plekke bepaald dmv het klittenband dartboard van de Action
Stuur een mailtje naar Hugo, Mark, RIVM, GGD?quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Duitse en Engelse autoriteiten melden begin december te starten met vaccineren, en dat het bij ons nog steeds niet duidelijk is?
Beter dat een journalist het live vraagt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Hugo, Mark, RIVM, GGD?
Moderna en Pfizer/BioNTech kunnen uitgerold worden toch? Groot-Brittannië (50 miljoen Moderna, 10 bij Pfizer) heeft bij beiden ingekocht. EU heeft naast AstraZeneca ook bij Pfizer ingekocht (300 miljoen tegen 400 bij AZ). Misschien dat?quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Duitse en Engelse autoriteiten melden begin december te starten met vaccineren, en dat het bij ons nog steeds niet duidelijk is?
Als de vaccin geleverd worden doet het RIVM eerst een kleinschalige test om te zien of het wel de vaccins zijn die ze zeggen dat het zijn, en nog wat van die kleine dingen. Voor meer duidelijkheid: google het, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Dat doen ze niet. Ze vragen ziekenhuizen om zich voor te bereiden op een mogelijke start van vaccinatie.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Snap ik. Maar het lijkt erop dat het procedé ansich sneller voor elkaar is bij de door mij eerder genoemde landen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als de vaccin geleverd worden doet het RIVM eerst een kleinschalige test om te zien of het wel de vaccins zijn die ze zeggen dat het zijn, en nog wat van die kleine dingen. Voor meer duidelijkheid: google het, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |