Ja, maar zowel het woord als de paardesprong zo snel zien hoeft niet nog een keer te lukken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wauw, die kunnen echt een paar ronden mee![]()
![]()
Tja, je kunt niet alles weten en hij was ook vrij pittig.quote:
Ze hadden moeten bedenken dat er meer 'nachten van' zijn geweest en hem op moeten zoeken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:52 schreef Monolith het volgende:
Is dat geen oesterzwam?
[..]
Tja, je kunt niet alles weten en hij was ook vrij pittig.
Natuurlijk, maar afgezien daarvan zochten ze snel en wisten ze veel zonder te zoeken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hadden moeten bedenken dat er meer 'nachten van' zijn geweest en hem op moeten zoeken.
Zeker, maar ik vind het altijd leuk als teams op hun kennis maximaliseren door geen denkfouten te maken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar afgezien daarvan zochten ze snel en wisten ze veel zonder te zoeken.
Zeker niet als je een appel op zijn hoofd laat vallen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat kan toch niet, naar Newton vragen.
Leuke vraag voor in een kinderprogramma tot 12 jaar inderdaad.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker niet als je een appel op zijn hoofd laat vallen.
Als je "ing" ziet, dan denk je al snel aan een woord dat daarop eindigt.quote:
Ja maar ze hadden het over Koreaans, karate is toch overduidelijk Japans?quote:
Een minuut zoeken terwijl je minder verliest als je een vraag niet weet. Ik snap nooit dat mensen soms zo lang op 1 vraag blijven zoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:06 schreef noodgang het volgende:
Die eerste twee rondes gingen zo goed, maar dit gaat em niet worden zo
Ja, niet zo'n toepasselijke titel.quote:
Volgens mij frustreerde het hem ook dat zij zo lang aan het zoeken was, maar durfde die er niks van te zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een minuut zoeken terwijl je minder verliest als je een vraag niet weet. Ik snap nooit dat mensen soms zo lang op 1 vraag blijven zoeken.
Sunk cost fallacyquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een minuut zoeken terwijl je minder verliest als je een vraag niet weet. Ik snap nooit dat mensen soms zo lang op 1 vraag blijven zoeken.
Die zijn begonnen als racende broers, een stuk of 7.quote:
Of koffies.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat moet wel, kapucijner
Veel andere monniken zijner niet naar apen vernoemd.
Ik zat niet op te letten maar ik wist hem door die moeilijke vraag uit de eerste ronde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Elgin marbles, makkelijke vraag dit.
Niet bij 60+ersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:16 schreef Monolith het volgende:
En Gangsta's Paradise is toch ook vrij bekend?
Mensen die hier iets geforceerds in zien hebben meestal zelf een obsessie of overgevoeligheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:52 schreef xzaz het volgende:
Waar komen die geforceerde vrouwen vragen vandaan?
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die hier iets geforceerds in zien hebben meestal zelf een obsessie of overgevoeligheid.
Gewoonte was de paardensprong !quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hij heeft zoals gewoonlijk (gewoonte) gelijk!
Elke tweede of derde vraag is een bekende vrouw. Ik heb er geen waardeoordeel over het is meer een observatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar ik vind deze en ander NPO quizzen soms wel vervelend politiek worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Elke tweede mens is vrouw, dus ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Elke tweede of derde vraag is een bekende vrouw. Ik heb er geen waardeoordeel over het is meer een observatie.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ok, dan zijn dat neushoornvogels!
Dit schiet echt niet op iddquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef Monolith het volgende:
Deze gast heeft nu al evenveel tijd gebruikt voor het opzoeken van 1 vraag als die ander voor 7.
Ja, dat was op basis van zijn overtuiging dat iets goed was waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef DrMarten het volgende:
Wat is die man enorm tactloos letters aan het kopen
Hij denkt even na waar en hoe voordat hij begint en de klok laat lopen.quote:
Erik OF het klein insectenboekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
Erik en het Klein Insectenboek
Die gozer zoekt zo snel, zij heeft nu al meer verbruikt voor 1 vraag dan hij doorgaans nodig heeft voor 5 vragenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef Monolith het volgende:
Gezien de tegenstanders gaat dit hem niet worden.
Niet in Picardie in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, aan de kaart te zien. Reins ligt veel oostelijker.
Daar denkt de dodo anders over. Of nou ja, niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Mauritius.
En hoezo huisgehouden? Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsende insinuatie? Nederlanders zijn de eerste bewoners van Mauritius.
Het was toen ook al een dom beest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar denkt de dodo anders over. Of nou ja, niet meer.
Van de dodo’s en die grote schildpadden uitgezien... de Nederlanders waren de eerste menselijke bewoners maar als je niet zo antropocentrisch denkt hebben ze huisgehouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Mauritius.
En hoezo huisgehouden? Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsende insinuatie? Nederlanders zijn de eerste bewoners van Mauritius.
Ik hoorde een andere, eveneens antropocentrische, insinuatie. Maar ik ben ook een beetje bevooroordeeld tegen de NPO en vaderlandse geschiedenis de laatste tijd, ja, ook in de spelletjes. .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Van de dodo’s en die grote schildpadden uitgezien... de Nederlanders waren de eerste menselijke bewoners maar als je niet zo antropocentrisch denkt hebben ze huisgehouden.
Voor mij niet, ik weet niks van voetbal en wielrennenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef DrMarten het volgende:
Greg Lemond is dan wel weer makkelijk
Omdat die andere uit de uitslagen is verwijderd?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Greg Lemond is ook de enige Amerikaan die ik ken in de tour.
Ik ook niet, maar Greg Lemond, die kent toch iedereen...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik weet niks van voetbal en wielrennen
Neuhhh, ik ken alleen Armstrongquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Greg Lemond, die kent toch iedereen...
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Neuhhh, ik ken alleen Armstrong
Neill of Lancequote:
Op welk moment je het woord raadt, boeit niet echt toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
Ze laten de klok 10 sec doorlopen....
Ik dacht dat de seconden die je over houdt ook meetelden als saldo bij de eindstand..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op welk moment je het woord raadt, boeit niet echt toch?
Dat zou wel heel riant zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik dacht dat de seconden die je over houdt ook meetelden als saldo bij de eindstand..Dus hoe sneller je het raad, hoe meer geld je krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |