abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 22:41:23 #276
236264 crew  capricia
pi_196445790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Die stagiair was zo'n lid met extreme uitspraken in een appgroep.
Ah. Okay.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 22:42:02 #277
236264 crew  capricia
pi_196445803
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hiddema schijnt een arbeidsovereenkomst te hebben getekend voor een fractiemedewerker/stagair. En naar nu blijkt was dat dus zo'n dubieus figuur terwijl hem was verzekerd dat die persoon 'schoon' was.
Okay. Ja. Dan ben je not amused. :)
Definitely not CIA
  vrijdag 27 november 2020 @ 22:42:20 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196445810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef luxerobots het volgende:
Wat was Peter R. de Vries irritant aanwezig bij Beau. Hij viel Eerdmans aan dat hij zich aansloot bij Baudet, en dat dit niet zou kunnen vanwege die Marokkanentweet.

Eerdmans haalde wel Peters uitspraken over Charlie Hebdo aan en dat Peter dik bevriend was met figuren uit de onderwereld.

Op deze manier haal je ook niet alles uit zo'n interview. Qua duiding.
Eens. Bitchfight was het :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 27 november 2020 @ 22:47:13 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196445905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 21:56 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Bestuur was 2 tegen 2. Baudet/Ephraïm en v.d.Linden/Rooken.

Zelfs als dat niet zo was: (een meerderheid van) het bestuur kan niet een bestuurslid uit het bestuur verwijderen, dat kan alleen het orgaan dat het bestuur benoemd heeft: de ALV.

Het vijfde bestuurslid is waarschijnlijk op eenzelfde wijze gestopt als Baudet enkele dagen geleden. Gewoon wat zeggen maar niks officieels. Op papier weet ik niet of ze nog bevoegd is voor zo'n besluit.

Zelfs als dat niet zo is, weet ik niet of dit bestuurslid benoemd is door de ALV
Laffe huichelaar
pi_196445970
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:52 schreef kalinhos het volgende:
Deze hele soap _O-

Das normaal 2 seizoenen Netflix
Ware het niet dat het maar een kutpartijtje in het kleine Nederland is.
pi_196445997
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ware het niet dat het maar een kutpartijtje in het kleine Nederland is.
Evenzoveel vermeende seizoenen als zetels in de Tweede Kamer op het moment. Hoewel dat hun invloed en aanhang aardig onderschat.
pi_196446059
resumé, vat ik het zo goed samen ?
Woensdagochtend waren er 5 bestuursleden .... vd Linden, Rooken en Astrid de Groot zetten Baudet uit het bestuur
dat kunnen ze doen volgens de statuten Een meerderheid van drie wint
Donderdag zijn er 4 bestuursleden vd Linden, Rooken en Ephraim proberen te lijmen met Baudet. Astrid de Groot wil directe royement van Baudet als partijlid.... Ze treedt af
Vrijdagochtend zijn er 3 bestuursleden over Een meerderheid van 2 . vd Linden en Rooken, royeren Baudet als partijlid.

Volgens mij mag dit allemaal gezien statuten en huishoudelijk reglement
https://d3n8a8pro7vhmx.cl(...)t_FVD.pdf?1586673860
https://dnpprepo.ub.rug.nl/11144/1/FvD%20Statuten%202016.pdf

Kien van vd Linden en Rooken om Baudet eerst uit te laten schrijven bij KvK en dan pas hem als partijlid er ui te trappen.

Tot zover de keizersmoord
Es tu, Eva ?



[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 27-11-2020 23:07:35 ]
  zaterdag 28 november 2020 @ 07:30:31 #283
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_196449385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ware het niet dat het maar een kutpartijtje in het kleine Nederland is.
Het is nu verworden tot een rariteitenkabinet van kwaadaardige complotdenkers die bijvoorbeeld menen dat Greta Thunberg een geprogrammeerde trol is, aangestuurd door de pedofiele vampiers van de nieuwe wereldorde.

Ach ja ....
  zaterdag 28 november 2020 @ 08:20:33 #284
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196449608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 07:30 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Het is nu verworden tot een rariteitenkabinet van kwaadaardige complotdenkers die bijvoorbeeld menen dat Greta Thunberg een geprogrammeerde trol is, aangestuurd door de pedofiele vampiers van de nieuwe wereldorde.

Ach ja ....
Jammer dat we nu nooit zullen weten hoe groot die groep nu eigenlijk is.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196449660
Wybren gewieberd?

twitter
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196449758
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:54 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet weet heel goed dat hij niet openlijk kan zeggen dat Soros het covid-virus heeft verspreid om een dictatuur te vestigen ( alleen in Nederland? Europa? wereldwijd)
Ook kan hij niet zeggen dat we ons moeten verzetten tegen die dictatuur door coronageboden te weigeren.
En als onveilig gedrag 3 miljoen coronadoden in Nederland veroorzaakt, dan moet dat maar.
Daarom zegt hij het niet.. Kiezers lopen weg. Trouwe fans zeggen af als lid.

En is er een verband tussen zijn concept van Soros als zondebok en zijn coverup van antisemitisme binnen de partij ?
Ja, hier krijgen gekke Zwagerman en Kelder nog blosjes van op hun wangen. 3 miljoen mensen opofferen. Sociaal-darwinisme in optima forma. In principe is het dus zo dat-ie 3 miljoen NL'ers nutteloos vindt, die mogen wel weg.
I´m back.
pi_196449799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 08:34 schreef Hanca het volgende:
Wybren gewieberd?

[ twitter ]
Misschien weet hij zelf oprecht niet meer waar hij nu bij hoort.
pi_196449804
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 08:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hier krijgen gekke Zwagerman en Kelder nog blosjes van op hun wangen. 3 miljoen mensen opofferen. Sociaal-darwinisme in optima forma. In principe is het dus zo dat-ie 3 miljoen NL'ers nutteloos vindt, die mogen wel weg.
Baudet beseft alleen niet dat er ook een redelijke kans is dat hij zelf bij die 3 miljoen zou horen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196449854
Ik vind het ook helemaal geen coherent verhaal. Als je wil de Europa dominant blank blijft en er zo min mogelijk immigratie moet zijn. Om dan drie miljoen van diezelfde Nederlanders op te offeren.
Voor 'Vrijheid'.
Definitely not CIA
  zaterdag 28 november 2020 @ 09:12:32 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196449861
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:10 schreef capricia het volgende:
Ik vind het ook helemaal geen coherent verhaal. Als je wil de Europa dominant blank blijft en er zo min mogelijk immigratie moet zijn. Om dan drie miljoen van diezelfde Nederlanders op te offeren.
Voor 'Vrijheid'.
Eerst de allochtonen dood he
Laffe huichelaar
pi_196449863
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:03 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Misschien weet hij zelf oprecht niet meer waar hij nu bij hoort.
Ik moet ook zeggen dat ik het ook allemaal niet helemaal meer snap. Baudet leek te hebben gewonnen. Het bestuur hield de deur op een kier (en de leden zouden die kier wel open maken), met Nanninga, Pouw en Eerdmans zijn de enige tegenstrevers van naam uit de partij, Baudet had de sleutel terug van het partijkantoor. Het leek op een witte vlag. Zeker omdat De Groot ook was opgestapt.

En nu blijkt Baudet niet alleen uit het bestuur, maar ook uit de partij gezet. Het zittende bestuur (met 2 anti-Baudet figuren) kan de ALV tegenhouden of in elk geval flink tijd rekken. Waar Baudet eerst de winnaar leek, lijkt hij nu buiten spel te staan. Moet hij eerst via een rechter gaan proberen af te dwingen dat hij weer in de partij en in het bestuur komt, maar ik weet niet of een rechter daar in mee gaat. Maar aan de andere kant kunnen Van der Linden cs ook niks met FvD, zodra ze een ALV uit schrijven is de kans heel groot dat Baudet weer op het schild gehesen gaat worden. Dus de actie van Van der Linden lijkt alleen zin te hebben als Nanninga cs ondertussen een eigen partij oprichten. Zo kunnen ze FvD buiten de verkiezingen houden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196449915
Thierry Baudet met z'n Waffen SS pet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196449967
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:19 schreef Nielsch het volgende:
Thierry Baudet met z'n Waffen SS pet
Wat?
pi_196450007
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:04 schreef Hanca het volgende:

[..]

Baudet beseft alleen niet dat er ook een redelijke kans is dat hij zelf bij die 3 miljoen zou horen.
Ik vermoed dat hij wrs aanneemt überhaupt niet in de gevarenzone te zitten.
I´m back.
pi_196450025
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:10 schreef capricia het volgende:
Ik vind het ook helemaal geen coherent verhaal. Als je wil de Europa dominant blank blijft en er zo min mogelijk immigratie moet zijn. Om dan drie miljoen van diezelfde Nederlanders op te offeren.
Voor 'Vrijheid'.
Ja, veel allochtonen en nutteloze NL'ers, vul maar in welke categorie, waar je niets aan hebt wrs? Wees blij dat dit soort halve garen nooit maar dan ook nooit iets te zeggen gaan krijgen in NL.
I´m back.
pi_196450037
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij wrs aanneemt überhaupt niet in de gevarenzone te zitten.
Ja, een gevoel van onaantastbaarheid. Maar als 1 op de 6 dood gaan, zijn dat echt niet alleen maar oude, zwakke mensen. Sowieso zijn er nu ook al veel jonge, vitale mensen zonder onderliggend lijden er aan onderdoor gegaan of op de IC terechtgekomen. De IC is in Baudet zijn methode geen optie meer, omdat die binnen een paar weken vol zal liggen, zelfs als er nog voldoende niet ziek personeel is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 28 november 2020 @ 09:33:00 #297
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196450039
Het begint een beetje op de nadagen van de band Guns n Roses te denken waar het ook al lang niet meer duidelijk was wie er nu wel en niet bijhoorde. _O-
pi_196450071
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, veel allochtonen en nutteloze NL'ers, vul maar in welke categorie, waar je niets aan hebt wrs? Wees blij dat dit soort halve garen nooit maar dan ook nooit iets te zeggen gaan krijgen in NL.
Die categorie nutteloze Nederlanders waar FvD een belangrijk deel van de stemmen binnen kreeg _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196450184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:49 schreef Subw00fer het volgende:
Nu bijna alle weldenkende en geestelijk gezonde FVD'ers het zinkende schip hebben verlaten, staat de weg vrij voor Baudet om FVD om te vormen tot een NSB 2.0.
Je schaart die Judassen die de boel verraden hebben toch niet onder weldenkende gezonde FvDers?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')