Ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Trump is een goede president geweest.
Dat heeft hij niet gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Onironisch complottheoriėen ondersteunen is niet extremistisch?
Kusters kwam tenminste gewoon openlijk uit voor zijn debiele standpunten. Baudet doet er allemaal nogal moeilijk over.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik momenteel zelfs Constant Kusters het land meer toevertrouw dan Baudet
Dat was wel een beetje de peiling. Voordat dit alles begon.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als hij Forum kan blijven denk ik dat hij 5 zetels haalt.
Volgens de brief van mvr Verweij, welke niet door hem ontkent werd en erkent werd door zijn medestander, juist wel.quote:
quote:
quote:
Precies, bij Kusters weet je iig waar je aan toe bentquote:Op donderdag 26 november 2020 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kusters kwam tenminste gewoon openlijk uit voor zijn debiele standpunten. Baudet doet er allemaal nogal moeilijk over.
Jij dacht: in het verkiezingstopic deed ik aan blindstaren, dat kan hier ook.quote:
Je weet dat zijn één na grootste steun in deze tijd heeft toegegeven dat Baudet heeft geroepen dat corona door Soros in het leven is geroepen om ons allemaal onze vrijheid te ontnemen? En dat hij daarom geen maatregelen wil, al gaan er 3 miljoen Nederlanders aan dood? Soros deed dat nadat het Clinton en haar pedofielen niet was gelukt...quote:
hey schatquote:Op donderdag 26 november 2020 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Dat jullie allemaal nog zoveel tijd aan zo'n overduidelijke troll besteden
Mwah, trollen reageren toch anders. En gezien de posthistorie van hem denk ik dat hij het echt meent.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Dat jullie allemaal nog zoveel tijd aan zo'n overduidelijke troll besteden
Baudet krijgt de partij nu wel weer in handen. Maar buiten de groep die hard fans van Baudet gaat hij toch weinig zetels meer scoren lijkt mij.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:50 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Deze had ik nog niet gezien. Kan er ook nog wel bij.
Dat zijn 2 meer dan Eerdmans en co.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje de peiling. Voordat dit alles begon.
Ik zet in op 2 zetels.
Coronawappies zijn degenen die geloven dat het gevaarlijker is dan een griepje.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Peilingen zijn behoorlijk betrouwbaar. Natuurlijk stond hij nog maar op 4, iedereen met een gezond stel hersenen stemt niet op een coronawappie in deze tijd.
Ongetwijfeld. Die zijn ook geen partij, toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 21:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat zijn 2 meer dan Eerdmans en co.
Meer dan een of enkele zetels zit daar niet meer in nee.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Baudet krijgt de partij nu wel weer in handen. Maar buiten de groep die hard fans van Baudet gaat hij toch weinig zetels meer scoren lijkt mij.
Wat er in feite overblijft na de leegloop is een neonazistische partij die totaal afhankelijk wordt van de grillen van Baudet.
Die zijn momenteel dan ook partijloos.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat zijn 2 meer dan Eerdmans en co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |