abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2020 @ 16:56:23 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196439485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind de hele zieligheidsindustrie een beetje vervelend worden.

Nee een marginale groep in het totaal telt niet zwaarder dan de complete groep, nooit niet.
Waarom? Ik kan het me goed voorstellen alleen al voor mensen met een longziekte zo'n lap over de mond en neus vreselijk is. Lijkt me vervelend als je het elke keer moet uitleggen of boa's achter je aan krijgt maw het is nu een grijs gebied. Maar ja zo is het hele mondvoddenverhaal daar zit geen logica in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196439519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom? Ik kan het me goed voorstellen alleen al voor mensen met een longziekte zo'n lap over de mond en neus vreselijk is. Lijkt me vervelend als je het elke keer moet uitleggen of boa's achter je aan krijgt maw het is nu een grijs gebied. Maar ja zo is het hele mondvoddenverhaal daar zit geen logica in.
Dan zou ik het op een papiertje uitprinten, aan de BOA geven en doorlopen.

Maar niemand wordt idd beter van die hergebruikte smerige dingen om je kop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196439572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja, en ineens heeft half tokkie-Nederland natuurlijk een chronische longziekte en zou een mondkapje onmiddelijk de dood tot gevolg hebben. want CO2 vergiftiging.
pi_196439581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tsja - die gast 'n sok in z'n grote bek af en toe mag stoppen.
Hou even rekening met m'n gevoelens ja, onaardig gedrag. :(
pi_196439655
quote:
Ja, heel stoer dat er een mogelijkheid is om geen kapje te dragen.

Waar maken die mensen zich toch zo druk over? Jankers.
pi_196439673
Enige goede wat ze in het filmpje zegt: "hou in je hoofd: ik heb een beperking.."

Ja, dat denk ik ook wel.
pi_196439698
Al die werkloze mafketels die teveel tijd hebben en zichzelf helemaal gek maken om niks. En het ergste nog: ze denken ergens verstand van te hebben want ze hebben een paar dagen op internet wat rondgekeken. :{w
pi_196439761
quote:
Ik voel 'n asthma aanval aankomen.
I can't breathe!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:23:02 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196439818
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik voel 'n asthma aanval aankomen.
I can't breathe!
You know a fury is stronger then you!! ;)
what a year!, and its only Januari!
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:27:45 #286
189978 controlaltdelete
pi_196439898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en ineens heeft half tokkie-Nederland natuurlijk een chronische longziekte en zou een mondkapje onmiddelijk de dood tot gevolg hebben. want CO2 vergiftiging.
Vreemde reactie, dat wordt door niemand beweerd en door mij al helemaal niet, denk ook niet dat mensen daar massaal misbruik van gaan maken. Als het wel zo is dan toont dit alleen maar aan dat half NL die mondvodden nergens goed voor vindt. Mocht iemand met een longziekte aangehouden worden dan kan die persoon heus wel bewijzen dat het zo is. Het is ronduit treurig dat we in zo'n maatschappij terecht zijn gekomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196439956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vreemde reactie, dat wordt door niemand beweerd en door mij al helemaal niet, denk ook niet dat mensen daar massaal misbruik van gaan maken. Als het wel zo is dan toont dit alleen maar aan dat half NL die mondvodden nergens goed voor vindt. Mocht iemand met een longziekte aangehouden worden dan kan die persoon heus wel bewijzen dat het zo is. Het is ronduit treurig dat we in zo'n maatschappij terecht zijn gekomen.
Ik heb geen idee hoe ik mijn paniekstoornis kan bewijzen zonder mijn hele medisch dossier aan een boa of agent overhandig.. wat ik niet ga doen in het kader van de privacy.

Maar dat zien we bij de rechter wel weer.

Ik hoop dat NL massaal in bezwaar gaat tegen de boete en dat het hele stelsel daar om overbelast raakt.

En dat er 1 rechter is die op durft te staan en gehakt maakt van dit hele circus
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:41:42 #288
189978 controlaltdelete
pi_196440071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:32 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik mijn paniekstoornis kan bewijzen zonder mijn hele medisch dossier aan een boa of agent overhandig.. wat ik niet ga doen in het kader van de privacy.

Maar dat zien we bij de rechter wel weer.

Ik hoop dat NL massaal in bezwaar gaat tegen de boete en dat het hele stelsel daar om overbelast raakt.

En dat er 1 rechter is die op durft te staan en gehakt maakt van dit hele circus
Hebben die lui ook niks mee te maken.

Als je psychische klachten ondervindt van zo'n mondvod heb je het nog lastiger dan vinden mensen je al snel een aansteller dat lees je hier wel weer want alles moet wijken voor de bestrijding van de onzichtbare vijand zo ook paniekstoornissen dus dragen dat vod. :N
pi_196440073
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

You know a fury is stronger then you!! ;)
Your sentence does not make any sense.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196440100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hebben die lui ook niks mee te maken.

Als je psychische klachten ondervindt van zo'n mondvod heb je het nog lastiger dan vinden mensen je al snel een aansteller dat lees je hier wel weer want alles moet wijken voor de bestrijding van de onzichtbare vijand zo ook paniekstoornissen dus dragen dat vod. :N
Zit ik dadelijk niet aan huis gekluisterd door corona maar door mijn paniekstoornis omdat ik mijn huis niet meer uit durf. en da's echt geen grapje. Wie een beetje graaft in mijn posthistorie gaat daar zeker e.e.a. over terug vinden.
pi_196440228
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Now you know how everyone else feels when they read your drivel. :P
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:53:01 #292
189978 controlaltdelete
pi_196440232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:43 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Zit ik dadelijk niet aan huis gekluisterd door corona maar door mijn paniekstoornis omdat ik mijn huis niet meer uit durf. en da's echt geen grapje. Wie een beetje graaft in mijn posthistorie gaat daar zeker e.e.a. over terug vinden.
Ja dat geeft die psycholoog in dat artikel van Argos ook al aan. Maar goed dat is ook de bedoeling dat we ons opsluiten thuis, de deur alleen nog maar uitgaan voor noodzakelijke dingen en als we gaan met een muilkorf om want het virus gaat niet met vakantie en kan zomaar weer toeslaan (woorden van Pinokkio).

Als je naar die routekaart kijkt komen we in het meest gunstige geval op niveau waakzaam met evengoed nog de mondkapjesplicht. Het oude normaal zonder de lap wordt niet eens meer genoemd.
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:31:13 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196440730
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

a furry is an enthusiast for animal characters with human characteristics, in particular a person who dresses up in costume as such a character or uses one as an avatar online.

Of te wel iemand die hele dagen in zo'n pak rondloopt en dat vrijwillig..
Die heeft nergens last van.
Maar andere mensen hebben schijnbaar problemen met een mondkapje.
what a year!, and its only Januari!
pi_196444686
quote:
83s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al die werkloze mafketels die teveel tijd hebben en zichzelf helemaal gek maken om niks. En het ergste nog: ze denken ergens verstand van te hebben want ze hebben een paar dagen op internet wat rondgekeken. :{w
Hoezo werkloze mafketels? Alsof alleen maar werkloze mensen deze mening hebben, doe eens normaal zeg.
pi_196444957
quote:
83s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb 2 banen en een eogen bedrijf .. en de mensen die ik ken die een soortgelijk idee hebben over dit hele circus, zijn op 1 na allemaal werkzaam of hebben eigen, goedlope de bedrijven, hoogopgeleid etc. ik weet niet? :D

Er is er eentje werkloos ja, sinds 1 december a.s. Mijn man .. daar is via uwv ontslag aangevraagd ... door corona. Hoe ironisch wil je het hebben.
pi_196450081
quote:
Het ziekenhuis wil liever niet dat de arts corona relativeert
Corona Universiteiten en ziekenhuizen worstelen met medewerkers die de ernst van het coronavirus bagatelliseren. Met gedragscodes proberen zij reputatieschade te voorkomen.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)relativeert-a4021482
Als je kan zou ik heel het artikel even lezen. Is dus duidelijk dat iedereen maar moet doen alsof corona super ernstig is en alle 'sceptici', juist die van betrouwbare bronnen de mond worden gesnoerd.
pi_196450209
Een vriendin van mij is oudmedewerker van kmar en politie. zij is een paar maanden een initiatief gestart onder die groepen, omdat ook daar veel mensen zitten die zich wel willen uiten, maar niet durven uit angst om hun baan te verliezen. Die groep kent inmiddels honderden aanhangers die met de dag groeien.

je ziet het overal. mensen zijn bang om openbaar op te staan uit angst dat ze op het mattje worden geroepen en hun baan verliezen. gelukkig zijn er ook steeds meer mensen die dat inzien en er een stokje voor steken.

Alle meerderheid, begint met een minderheid.
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:56:37 #298
189978 controlaltdelete
pi_196450922
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Een vriendin van mij is oudmedewerker van kmar en politie. zij is een paar maanden een initiatief gestart onder die groepen, omdat ook daar veel mensen zitten die zich wel willen uiten, maar niet durven uit angst om hun baan te verliezen. Die groep kent inmiddels honderden aanhangers die met de dag groeien.

je ziet het overal. mensen zijn bang om openbaar op te staan uit angst dat ze op het mattje worden geroepen en hun baan verliezen. gelukkig zijn er ook steeds meer mensen die dat inzien en er een stokje voor steken.

Jup the great awakening is het virus nog ergens goed voor..

Ondertussen 1984 in Rotjeknor.
twitter

Waar zouden we zijn zonder de trein? Boa's met hun vuistje op de arm in actie :N

pi_196451421
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:

Goed verhaal, leuke anekdote
pi_196451431
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jup the great awakening is het virus nog ergens goed voor..

Ondertussen 1984 in Rotjeknor.
[ twitter ]

Waar zouden we zijn zonder de trein? Boa's met hun vuistje op de arm in actie :N

Is dat een Qanon gerelateerde graffiti?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')