abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196436715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 13:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoeveel mogen de zorgkosten trouwens stijgen p/m p/p van jou? Even ervanuitgaand dat 1% salarisstijging in de zorg 35 euro per jaar kost per verzekerde.?
Zoveel als nodig. 35 euro betaal ik extra... 1% salarisstijging.... Dan zou 100% salaris mij 3500 euro kosten... Cq 10% van modaal salaris..... 10% van de bevolking zit in de zorgsector?

Maar prima toch ik zie het probleem niet zo, ik denk vaak dat gewaardeerd worden zeker in dit soort sectoren veel meer zoden aan de dijk zet dan salaris.

Neemt niet weg dat als je tekorten hebt dat je toch iets moet doen om de baan aantrekkelijker bevonden te laten worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196436727
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 13:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De thuissituatie dus bijvoorbeeld.
Dan zou je gezinnen uitelkaar kunnen trekken maar ja dat is ook zo wat. Dus kijk je hoe die besmettingen de thuissituatie bereiken en dan kom je dus op bijvoorbeeld de horeca terecht of groepen jongeren etc
Waarom iedere keer zo radicaal....

Al krijg je 10-15% mee die vrijwillig een weekje willen leven als zonnekoning in een leegstaand hotel ben je er al.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196437068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daarmee te beginnen de mondvodden inderdaad, de 1.5.m, limiet mbt bezoek in je eigen huis, de horeca die dicht moet, geen verkoop van alcohol na 20:00 uur etc.
Mondvodden :')

Enige twijfelachtige hierin is inderdaad de mondkapjes. Ik draag ze zelf uiteraard gewoon. Ook omdat het me weinig boeit verder.

De rest gaat toch gewoon over maatregelen om besmetting te minimaliseren? Vooral dat je de 1,5m noemt. Dat lijkt me juist de belangrijkste eruit. Waarom is dat in jouw ogen nergens goed voor?
  vrijdag 27 november 2020 @ 14:04:15 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196437132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nah, een mooie samenvatting waarom ik niet in deze poppenkast geloof en er op geen enkele manier aan wens mee te werken.
Precies wat het is inderdaad de fabeltjeskrant ofwel een grote poppenkast.

Als er weer eens een aflevering is geweest van de fabeltjeskrant zetten de Rijksoverheid en de NOS inmiddels de mogelijkheid uit om te reageren want ze weten dat er nog maar weinig mensen zijn die een goed woord voor die charlatans over hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196437772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Met 15.000 stemmen zou dat toch wel een aardig beeld moeten geven, zou je zeggen.

Zo doen ze op tv hun polls ook en da's ook allemaal waar, dus ja .. :6

Dames en heren, trek uw conclusie.
Bijna 20,000 stemmen.
85% NEE zeggen.

Interessant.
Die covid vax verkopers/propagandisten hebben wat werk te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196437826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 13:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom iedere keer zo radicaal....

Al krijg je 10-15% mee die vrijwillig een weekje willen leven als zonnekoning in een leegstaand hotel ben je er al.
Sommige mensen kicken gewoon enorm op macht, zo is mij de afgelopen maanden wel duidelijk geworden.
pi_196437917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Sommige mensen kicken gewoon enorm op macht, zo is mij de afgelopen maanden wel duidelijk geworden.
Make people do what they dont want to do, hmmmm ~O>
pi_196438164
Als je even beneden tot p.14 scrollen kom je bij :Masks and Mask Wearing: 100 Facts You Must Know
Proof that face-masks do more harm than good – Dr. Vernon Coleman
http://www.vernoncoleman.com/harmthangood.pdf

Of deze video als je geen zin heeft om de PDF te lezen:
https://brandnewtube.com/(...)5Ya8cJN5eCT3vqj.html

Disclaimer: Moet je zelf weten wat je wil van maken. Discussie met covidians heb ik geen zin in.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196438173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:07 schreef Tingo het volgende:
Als je even beneden tot p.14 scrollen kom je bij :Masks and Mask Wearing: 100 Facts You Must Know

Disclaimer: Moet je zelf weten wat je wil van maken. Discussie met covidians heb ik geen zin in.
THE COVIDIANS
pi_196438191
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

THE COVIDIANS
Sci-fi 'reality' TV. :)
pi_196438553
Maar drie dagen voor dat corona/covid van de High Consequence Infectious Disease list weggehaald was, maar
wel 'n deel van de bangmakerij was:

How One Model Simulated 2.2 Million U.S. Deaths from COVID-19
https://www.cato.org/blog(...)n-us-deaths-covid-19

'When it came to dealing with an unexpected surge in infections and deaths from SARS-CoV-2 (the virus causing COVID-19 symptoms), federal and state policymakers understandably sought guidance from competing epidemiological computer models. On March 16, a 20-page report from Neil Ferguson's team at Imperial College London quickly gathered enormous attention by producing enormous death estimates. Dr. Ferguson had previously publicized almost equally sensational death estimates from mad cow disease, bird flu and swine flu.'

NY Times:
'The report, which warned that an uncontrolled spread of the disease could cause as many as 510,000 deaths in Britain, triggered a sudden shift in the government’s comparatively relaxed response to the virus. American officials said the report, which projected up to 2.2 million deaths in the United States from such a spread, also influenced the White House to strengthen its measures to isolate members of the public.'
pi_196438771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Mondvodden :')

Enige twijfelachtige hierin is inderdaad de mondkapjes. Ik draag ze zelf uiteraard gewoon. Ook omdat het me weinig boeit verder.

De rest gaat toch gewoon over maatregelen om besmetting te minimaliseren? Vooral dat je de 1,5m noemt. Dat lijkt me juist de belangrijkste eruit. Waarom is dat in jouw ogen nergens goed voor?
Ik alleen op de motor, maar dat deed ik toch al, anders heb ik beestjes in m'n mik. :P
pi_196438782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:07 schreef Tingo het volgende:

Tja, artikels a la "Proof that masks work" zijn natuurlijk allemaal leugens. :P

Tis maar net wat je graag wilt geloven.
pi_196438831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik alleen op de motor, maar dat deed ik toch al, anders heb ik beestjes in m'n mik. :P
Bril op?
pi_196438843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja, artikels a la "Proof that masks work" zijn natuurlijk allemaal leugens. :P

Tis maar net wat je graag wilt geloven.
Proof that masks have mayor disadvantages zou maybe betere titel zijn.
  vrijdag 27 november 2020 @ 16:08:51 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196438930
Straatvrees door mondkapjesplicht: ‘Mag ik nog wel meedoen?’

Per 1 december zijn mondkapjes in de publieke ruimte verplicht. Voor mensen die geen mondmasker verdragen geldt officieel een uitzondering, maar in de praktijk worden zij niet binnengelaten, of moeten zij zich steeds opnieuw verdedigen. ‘Alle frustratie richt zich op de groep die niet meedoet.’

Woede van de massa
‘Ik denk dat mensen die seksueel zijn misbruikt of die als kind zijn mishandeld door hun ervaringen extra gevoelig zijn voor situaties waarin men geobjectiveerd wordt, gedwongen wordt, waarin de vrijheid wordt afgenomen’, zegt Mattias Desmet, hoogleraar Klinische Psychologie aan de Universiteit Gent. Hij doet onder meer onderzoek naar psychoanalyse, traumaverwerking en angststoornissen. Hij snapt waarom overlevers hevig geraakt worden door de coronacrisis, en opnieuw door de maatregelen die nu worden opgelegd. ‘Ze hebben het gevoel dat het misbruik zich herhaalt. Ze voelen zich verplicht om uitleg te geven, om zich uit te kleden en hun intieme levensgeschiedenis te vertellen aan iemand met macht. Voor hen ontstaat een onmogelijk situatie: zij moeten óf de publieke ruimte niet meer betreden, of het trauma opnieuw ondergaan. Hoe lang is zoiets vol te houden?’

Desmet wijst ook op de gebrekkige bescherming die mondkapjes bieden. Dat is niet om de hele discussie over mondkapjes opnieuw te voeren, maar je kunt het één niet los zien van het ander, zegt hij. ‘Als er een soort pest of ebola heerst, dan snapt iedereen dat alle mogelijke bestrijdingsmiddelen moeten worden ingezet, ook als ze maar een beetje helpen.’ Maar weegt de mate van bescherming die de mondkapjes bieden op tegen het leed dat deze voor deze groep veroorzaken?

Interessant stukje en inderdaad een grijs gebied voor al die mensen die geen vod kunnen dragen, worden met de nek aangekeken en krijgen elke keer een boa in hun nek.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196439013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Straatvrees door mondkapjesplicht: ‘Mag ik nog wel meedoen?’

Per 1 december zijn mondkapjes in de publieke ruimte verplicht. Voor mensen die geen mondmasker verdragen geldt officieel een uitzondering, maar in de praktijk worden zij niet binnengelaten, of moeten zij zich steeds opnieuw verdedigen. ‘Alle frustratie richt zich op de groep die niet meedoet.’

Woede van de massa
‘Ik denk dat mensen die seksueel zijn misbruikt of die als kind zijn mishandeld door hun ervaringen extra gevoelig zijn voor situaties waarin men geobjectiveerd wordt, gedwongen wordt, waarin de vrijheid wordt afgenomen’, zegt Mattias Desmet, hoogleraar Klinische Psychologie aan de Universiteit Gent. Hij doet onder meer onderzoek naar psychoanalyse, traumaverwerking en angststoornissen. Hij snapt waarom overlevers hevig geraakt worden door de coronacrisis, en opnieuw door de maatregelen die nu worden opgelegd. ‘Ze hebben het gevoel dat het misbruik zich herhaalt. Ze voelen zich verplicht om uitleg te geven, om zich uit te kleden en hun intieme levensgeschiedenis te vertellen aan iemand met macht. Voor hen ontstaat een onmogelijk situatie: zij moeten óf de publieke ruimte niet meer betreden, of het trauma opnieuw ondergaan. Hoe lang is zoiets vol te houden?’

Desmet wijst ook op de gebrekkige bescherming die mondkapjes bieden. Dat is niet om de hele discussie over mondkapjes opnieuw te voeren, maar je kunt het één niet los zien van het ander, zegt hij. ‘Als er een soort pest of ebola heerst, dan snapt iedereen dat alle mogelijke bestrijdingsmiddelen moeten worden ingezet, ook als ze maar een beetje helpen.’ Maar weegt de mate van bescherming die de mondkapjes bieden op tegen het leed dat deze voor deze groep veroorzaken?

Interessant stukje en inderdaad een grijs gebied voor al die mensen die geen vod kunnen dragen, worden met de nek aangekeken en krijgen elke keer een boa in hun nek.
Ik vind de hele zieligheidsindustrie een beetje vervelend worden.

Nee een marginale groep in het totaal telt niet zwaarder dan de complete groep, nooit niet.
pi_196439125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bril op?
Weet niet wat voor bril jij hebt maar die van mij zit niet voor m'n mond hoor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Proof that masks have mayor disadvantages zou maybe betere titel zijn.
*major

Daar kan je ongetwijfeld ook legio artikelen voor vinden. Zoals ik al zei, het is maar net waar je naar op zoek bent. :+
pi_196439153
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind de hele zieligheidsindustrie een beetje vervelend worden.

Nee een marginale groep in het totaal telt niet zwaarder dan de complete groep, nooit niet.
Welnee, lekker slachtofferen en klagen met z'n allen, schept een band.
pi_196439178
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:23 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

*major

Daar kan je ongetwijfeld ook legio artikelen voor vinden. Zoals ik al zei, het is maar net waar je naar op zoek bent. :+
Nee nee, nadelen voor de burgemeester.
pi_196439186
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Welnee, lekker slachtofferen en klagen met z'n allen, schept een band.
Verziekte band wel, lijkt helaas politiek aftrek te vinden ook nog.
pi_196439199
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:23 schreef illusions het volgende:
Maar als je een kap hebt voor je helm heb komen de vliegjes toch niet in je mond? En als je geen kap hebt zit je met je ogen in de wind.
pi_196439387
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar als je een kap hebt voor je helm heb komen de vliegjes toch niet in je mond? En als je geen kap hebt zit je met je ogen in de wind.
Maar ik heb geen kap/ mag het dan wel?
pi_196439412
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tsja - die gast 'n sok in z'n grote bek af en toe mag stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')