Horlogesquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://ferraris-online.com/can-you-afford-10-27-per-mile/
Destijds was je voor een nieuwe Ferrari 550 maranello (V12) gemiddeld 10k per jaar kwijt aan onderhoud. Valt mee.
Voor een beetje horloge ben je ook 10k aan onderhoud kwijt, oke niet jaarlijks maar toch.
Niks zo mooiers dan een Huracan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:35 schreef fathank het volgende:
Lol een Lambo is wel de ultieme paupermobiel. Wansmaak is ook smaak.
Comfort > snelheidquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:35 schreef fathank het volgende:
Lekker 110 tuffen op de A2 met je supercar om dat ding vervolgens weer aan de straat in een achterstandswijk te parkeren
Pauperleef
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:35 schreef fathank het volgende:
Lekker 110 tuffen op de A2 met je supercar om dat ding vervolgens weer aan de straat in een achterstandswijk te parkeren
Pauperleef
Mensen die in de markt zijn voor een nieuwe Lambo hebben ook maar echt 1 auto idd.quote:
Materialism is zeker overrated. Overigens "moet" ik niets, ik heb mezelf in de positie gebracht waar ik niet afhangelijk ben van een dag arbeiden. Dit was zonder bitcoin uiteindelijk ook wel mogelijk geworden. Maar een asset dat 100% per jaar groeit maakt het heel wat eenvoudigerquote:Op donderdag 3 december 2020 10:08 schreef D. het volgende:
En de Lambo is symbolisch, maar als jij geen enkele materialistische wensen hebt, dan komt jou dat goed uit
Klopt, natuurlijk betaal je vrh, maar 30% belasting betalen over een negatief return of 100% return is een groot verschil. Je betaalt de vrh ongeacht je winst maakt. Dus verkies ik liever de 100% per jaarquote:Op donderdag 3 december 2020 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrh betaal je ook over je crypto.
Maar goed, de hypotheek aflossen bijvoorbeeld gaat doorgaans nogal lastig met btc.
En als je zo fiat-decoupled denkt doet een stijging in euro's van BTC jou ook niks. Het enige waar je naar kijkt is hoeveel btc je hebt?
Niet echt de juiste mind set. Maar het brengt je waarschijnlijk in de top 10% anyway.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik genoeg heb om een huis naar mijn wens te kopen en daarnaast nog een flink bedrag in crypto kan houden verkoop ik direct.
Een auto zou max 5% van je vermogen moeten kosten. Meeste geven veel te veel uit aan een facking auto.quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:46 schreef vigen98 het volgende:
Sws lambo willenGrootste geldverspilling tenzij je 100 miljoen hebt dan snap ik het wel. Maar wanneer je 1 mil hebt ga je toch geen lambo kopen.
De vraag die je aan jezelf moet stellen is aan hoeveel geld heb ik genoeg? Jij wil zoveel mogelijk dukaten op je chest laten kletteren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:45 schreef Piva het volgende:
[..]
Niet echt de juiste mind set. Maar het brengt je waarschijnlijk in de top 10% anyway.
Het is nooit slim om je winners te verkopen, denk je dat Trump zo groot was geworden als ie dacht zoals jou?
Een theorie die je nog niet vaak ziet voorbij komen en nog nauwelijks is uit te voeren. Maar één die zeker gebruikt gaat worden in de komende tien jaar is je geld niet uitcashen. Maar een lening afsluiten tov je bitcoin stack. Dus zodra je een huis kan kopen, koop je die met geleend geld met bitcoin als onderpand. Hiervoor betaal je dan ws 5% rente per jaar, maar aangezien bitcoin nog lang niet uitgegroeit is is dat een schijntje.
Even om een idee te geven, stel op 1 januarie had jij een droom huis gevonden en je had genoeg bitcoin om die te betalen. Ik had dat op dat moment ook gedaan via mijn theorie, dan was ik zo'n 5% rente kwijt geweest en had ik nu genoeg geld om nog eens 1.6 huis extra te kopen. We zouden beide een huis hebben gehad, maar mijn positie in slechts 12 maanden tijd was totaal anders geweest dan die van jou.
Zoals ik al eerder aangaf heb ik dezelfde goals. Alleen is eht een stuk eenvoudiger wanneer je in bitcoin denkt ipv fiat. Maar goed ieder zijn ding. Ben het ook zeker eens dat vermogen boven een bepaald niveau niets meer bijvoegd voor mij. Maar om het dan maar aan de overheid te geven? Nah.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De vraag die je aan jezelf moet stellen is aan hoeveel geld heb ik genoeg? Jij wil zoveel mogelijk dukaten op je chest laten kletteren.
Voor mij is hypotheekvrij wonen en daarnaast nog wat passief inkomen/crypto echt goals.
Al het vermogen/geld boven deze lat is nutteloos voor mij. Het leidt niet tot meer levensvreugde.
Je betaalt evengoed VRH.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:12 schreef Piva het volgende:
Maar om het dan maar aan de overheid te geven? Nah.
Totdat Bitcoin crasht natuurlijkquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:45 schreef Piva het volgende:
[..]
Niet echt de juiste mind set. Maar het brengt je waarschijnlijk in de top 10% anyway.
Het is nooit slim om je winners te verkopen, denk je dat Trump zo groot was geworden als ie dacht zoals jou?
Een theorie die je nog niet vaak ziet voorbij komen en nog nauwelijks is uit te voeren. Maar één die zeker gebruikt gaat worden in de komende tien jaar is je geld niet uitcashen. Maar een lening afsluiten tov je bitcoin stack. Dus zodra je een huis kan kopen, koop je die met geleend geld met bitcoin als onderpand. Hiervoor betaal je dan ws 5% rente per jaar, maar aangezien bitcoin nog lang niet uitgegroeit is is dat een schijntje.
Even om een idee te geven, stel op 1 januarie had jij een droom huis gevonden en je had genoeg bitcoin om die te betalen. Ik had dat op dat moment ook gedaan via mijn theorie, dan was ik zo'n 5% rente kwijt geweest en had ik nu genoeg geld om nog eens 1.6 huis extra te kopen. We zouden beide een huis hebben gehad, maar mijn positie in slechts 12 maanden tijd was totaal anders geweest dan die van jou.
Gewoon een miljoentje VET dukaten op je chest laten kletterenquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De vraag die je aan jezelf moet stellen is aan hoeveel geld heb ik genoeg? Jij wil zoveel mogelijk dukaten op je chest laten kletteren.
Voor mij is hypotheekvrij wonen en daarnaast nog wat passief inkomen/crypto echt goals.
Al het vermogen/geld boven deze lat is nutteloos voor mij. Het leidt niet tot meer levensvreugde.
Yep.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
heb je ook gedoneerd voor de marketing campagne van David G.?
Koop er eerst vechain van. Verstuur daarna naar je vechain wallet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Waarom als ik btc wil versturen vanaf Binance naar mijn offline wallet heb ik zoveel keuzes?
Wat zijn BNB en BSC? Waarom is bij BTC (dat is de normale manier van versturen???) de fee 9 fucking dollar?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |