De monkeys met een fiat brain wel ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Never say never...
Iedereen verkoopt ooit neem ik aan
Voor wat? Dat verschilt per persoon. Of doe jij het voor het nageslacht?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:40 schreef Piva het volgende:
[..]
De monkeys met een fiat brain wel ja.
Lees de bitcoin standard eens zou ik zeggen. Leer meer over ons huidige monetaire systeem en fiat geld. Verkopen voor wat? Euro's? Op dit moment is monopoly geld nog schaarser dan de euro..
Stel je hebt 5 bitcoin gekocht voor 3000¤ p/s. Je kan ze over een maandje verkopen voor ¤100k in het totaal. Eeen mooie winst van 15k naar 100k.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Voor wat? Dat verschilt per persoon. Of doe jij het voor het nageslacht?
Voor het nageslacht dus?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:53 schreef Piva het volgende:
[..]
Stel je hebt 5 bitcoin gekocht voor 3000¤ p/s. Je kan ze over een maandje verkopen voor ¤100k in het totaal. Eeen mooie winst van 15k naar 100k.
En dan? Ga je dan bij de rabobank a 0% rente jaren lang toekijken hoe je koopkracht over die 100k met 2-20% per jaar daalt? Ook kan je nog eens VrH over betalen over de "winst" die je maakt.
Waarom zou je een lambo kopen? Bitcoin gaat 100% per jaar omhoog tot op heden. Dus een lambo kost je al snel heel erg veel geld (naast dat dat ding extreem veel geld kost in aanschaf/onderhoudt).quote:Op donderdag 3 december 2020 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Voor het nageslacht dus?
Zelfs geen Lambo voor jou?
Welke vrijheid?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:03 schreef Piva het volgende:
[..]
Waarom zou je een lambo kopen? Bitcoin gaat 100% per jaar omhoog tot op heden. Dus een lambo kost je al snel heel erg veel geld (naast dat dat ding extreem veel geld kost in aanschaf/onderhoudt).
Als je een lambo wil rijden huur je er toch 1 voor een tijdje?
Poor man's thinkig imo, het boek the millionaire next door is een aanrader!
Bitcoin is zeker een waarde creatie voor generaties, maar persoonlijk doe ik het daar niet voor. Vrijheid is/was mijn enige goal.
Vrh betaal je ook over je crypto.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:53 schreef Piva het volgende:
[..]
Stel je hebt 5 bitcoin gekocht voor 3000¤ p/s. Je kan ze over een maandje verkopen voor ¤100k in het totaal. Eeen mooie winst van 15k naar 100k.
En dan? Ga je dan bij de rabobank a 0% rente jaren lang toekijken hoe je koopkracht over die 100k met 2-20% per jaar daalt? Ook kan je nog eens VrH over betalen over de "winst" die je maakt.
Als ik genoeg heb om een huis naar mijn wens te kopen en daarnaast nog een flink bedrag in crypto kan houden verkoop ik direct.quote:
En 300% up in een paar dagen is ook niet gekquote:Op woensdag 2 december 2020 19:48 schreef weetjewel5 het volgende:
@:TheFreshprince lekker dagje RFI fees
450% bedoel je? ik kijk niet op een paar %quote:Op donderdag 3 december 2020 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En 300% up in een paar dagen is ook niet gek
edit: 350%
edit: 400%
Ja, zit nu op 450% iddquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:16 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
450% bedoel je? ik kijk niet op een paar %
Dat is echt fantastisch Vledder.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:16 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
450% bedoel je? ik kijk niet op een paar %
Ben iets later ingestapt, maar lekker dit hoor. Dank voor de tip mannen, garantie natuurlijk tot 10 meter voor de deur.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
so far so good.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben iets later ingestapt, maar lekker dit hoor. Dank voor de tip mannen, garantie natuurlijk tot 10 meter voor de deur.
BIjna x3 nu, dus klaag niet
4,5 vanaf de bodem. ik zit er niet vanaf de bodem in, stuk daarboven.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch Vledder.
Famfare door de straat neem ik aan?
Wel lekker 4,5x je inleg. Moet goed mn best doen in de toto daarvoor.
Nee joh, lekker wat vroeger met pensioen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:46 schreef vigen98 het volgende:
Sws lambo willenGrootste geldverspilling tenzij je 100 miljoen hebt dan snap ik het wel. Maar wanneer je 1 mil hebt ga je toch geen lambo kopen.
Ja als je versnellingsbak naar de kloot is.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee joh, lekker wat vroeger met pensioen.
Breng je Lambo maar eens naar de garage voor groot onderhoud, daar koop je een mooie middenklasser voor
500%quote:Op donderdag 3 december 2020 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onderhoud kost je ongeveer net zoveel als de afschrijving (eerste 5 jaren) op een mooie middenklasser.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja als je versnellingsbak naar de kloot is.
Onderhoud valt echt wel mee hoor.
https://ferraris-online.com/can-you-afford-10-27-per-mile/quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
En dan moet er niets stuk zijn want dan gaat de teller echt hard lopen...
Doe me dan maar een Porsche uit 1976 ofzo, rij je iig in stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |