Is wel weer moeilijk te bevatten voor de forum autismo’s. Niet gewoon dat het een gegeven is, maar dat je nu ‘gewoon’ voor de winst gaat ipv te hinken op twee gedachten zoals Valencia thuisquote:Op woensdag 25 november 2020 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies praat jezelf maar moed in.
Waarom? 2x winnen en we zijn groepshoofd.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er wat Ajacieden licht mad zijn door de goals van Atalanta.
Gewoon 2x winnenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom? 2x winnen en we zijn groepshoofd.
Boys helemaal mad gaan omdat ik aangeef dat er gewonnen moet worden, treurnisquote:Op woensdag 25 november 2020 22:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Voor Feyenoord wel jaquote:Op woensdag 25 november 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
In ieder geval Europa liek, dat is misschien ook maar beter.
Past beter bij het niveau van Ajax ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
In ieder geval Europa liek, dat is misschien ook maar beter.
Waarom moet je aan de mensen die zo gefrustreerd reageren vragen, niet aan mij.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja precies, teams als Paok kunnen we prima hebben.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Past beter bij het niveau van Ajax ja.
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ja, thuis moet je nu winnen van Atalanta. Niet met een gelijkspel in je achterhoofd die wedstrijd in gaan, want vorig jaar tegen Valencia leek het er niet op.
Omdat jij van de redactie bentquote:Op woensdag 25 november 2020 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom moet je aan de mensen die zo gefrustreerd reageren vragen, niet aan mij.
Oh ik dacht dat je even tof zat te doenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom moet je aan de mensen die zo gefrustreerd reageren vragen, niet aan mij.
Dat is hij al heel lang niet meer.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat jij van de redactie bent
Jezus man moet ik ook alles uitleggen
Wat schuift dat eigenlijk, vvv-bon a ¤20?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat jij van de redactie bent
Jezus man moet ik ook alles uitleggen
Neuh, ik ergerde me juist aan de flauwe reacties van sommige mensen.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je even tof zat te doen
Davy heeft dan ook niemand thuisquote:Op woensdag 25 november 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik ergerde me juist aan de flauwe reacties van sommige mensen.
Al snap ik wel dat het irritant is als Davy weer zit te zuigen.
Nee nee. Hier red je je niet meer uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:32 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Boys helemaal mad gaan omdat ik aangeef dat er gewonnen moet worden, treurnis
Waarom zou je in godsnaam Davy serieus nemenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat hij nog steeds van de redactie is.quote:
okquote:Op woensdag 25 november 2020 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee nee. Hier red je je niet meer uit.
Ik merk alleen op dat het niet zo "gewoon" is om die wedstrijden te winnen. Maargoed als dat al zuigen is, primaquote:Op woensdag 25 november 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh maar wat is context? :squote:Op woensdag 25 november 2020 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk alleen op dat het niet zo "gewoon" is om die wedstrijden te winnen. Maargoed als dat al zuigen is, prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |