Klopt ook allemaal.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:33 schreef Red_85 het volgende:
Het is zo nutteloos om die vergelijkingen te maken. Andere periode. Voetbal was anders. Het spelidee was anders. Feit blijft dat er een aantal zijn van de absolute buitencategorie. Maradona is daar 1 van.
Coronapiek in 1...2...3 weken in Argentinie.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pele heeft ook 2 WK's voor clubs had gewonnen tegen teams als Benfica en AC Milan.
Benfica was het team van Eusebio. AC Milan in die periode had de oude Maldini, Mazzola en Trapattoni in het veld rondlopen. Ook niet bepaald koekenbakkers.
Het is zo nutteloos om die vergelijkingen te maken. Andere periode. Voetbal was anders. Het spelidee was anders. Feit blijft dat er een aantal zijn van de absolute buitencategorie. Maradona is daar 1 van.
Zo wordt nu ook onderstreept met het feit dat hij sinds vanmorgen vroeg ligt opgebaard in Buenos Aires en mensen kunnen afscheid nemen. Maar er in de tussentijd er nog geen langere leegte is geweest voor zijn kist dan 2 seconden en er 10.000'en buiten staan te wachten.
Like I said:quote:Op donderdag 26 november 2020 17:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Coronapiek in 1...2...3 weken in Argentinie.
quote:Op donderdag 26 november 2020 14:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop dat er voor over hebben om de laatste eer te bewijzen aan hem.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een pandemie. Maradona eren is daar blijkbaar 1 van.
Ik heb de rest van de collectie gezien van hun verzameling, van o.a. Elvis en de Beatles, leken me niet echt dat ze iets kopen op goed gelukquote:Op donderdag 26 november 2020 17:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Echt getekend door Diego? Dat shirt gaat over een aantal jaar op een veiling enkele tienduizenden eurootjes in de wacht slepen.
Ik wilde zeggen dat ze in Brazilie altijd anders over Brazilianen denken, maar dat is niet waar want ze drammen zo hard door dat veel niet Brazilianen dat ook gaan denken. Al dan niet met hulp van een enorme marketinggigant die ook weleens schoenen verkoopt.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou nou, bij Santos deed hij het geweldig. Dat in die tijd voetballers uit Brazilie nauwelijks naar Europa trokken zegt niet zoveel. In Brazilië denken ze daar toch geheel anders over.
Wat dat betreft komen ze de laastste 18 jaar aardig van een kouwe kermis thuis, Brazilie schopt geen deuk meer in een pak boter sinds het wk van 2002. Het is alleen maar Europa wat de klok slaat tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ze in Brazilie altijd anders over Brazilianen denken, maar dat is niet waar want ze drammen zo hard door dat veel niet Brazilianen dat ook gaan denken. Al dan niet met hulp van een enorme marketinggigant die ook weleens schoenen verkoopt.
Zelfs de wet WK in Europa: Europese winnaar, WK buiten Europa: Brazilie of Argentinie is winnaar gaat niet meer op.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat dat betreft komen ze de laastste 18 jaar aardig van een kouwe kermis thuis, Brazilie schopt geen deuk meer in een pak boter sinds het wk van 2002. Het is alleen maar Europa wat de klok slaat tegenwoordig.
Het toernooi waarin de regels moesten worden aangepast om Rivaldo niet te schorsen en Ronaldo topscorer te laten worden, en Belgie werd genaaid. En toch zijn ze sindsdien altijd weer favoriet met het ene na het andere supertalent dat in Europa teleurstelde.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat dat betreft komen ze de laastste 18 jaar aardig van een kouwe kermis thuis, Brazilie schopt geen deuk meer in een pak boter sinds het wk van 2002. Het is alleen maar Europa wat de klok slaat tegenwoordig.
Sommige geesten zijn gewoon te klein voor Maradona. Ook wel weer typsich dat jij voor de slijmbal van het grootkapitaal, de gluiperd, kiest en niet voor de man uit en van de onderklasse.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
Klasse krant! Goed gedaan. Alleen al daarom blijft Pelé een klasse groter
Tja aangezien bijna alle spelers die het nationale team vertegenwoordigen in Europa spelen, speelt Brazilië ook op z'n Europees en daar falen ze in.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)j-niet-aan~af932208/quote:Oud-bondscoach Carlos Bilardo mag niet te weten komen dat Diego Maradona is overleden. De inmiddels 82-jarige Argentijn, die in 1986 bondscoach was toen Maradona zijn land naar de wereldtitel leidde, is wegens een neurologische aandoening te broos om het trieste nieuws te verdragen. 'Hij beschouwt Maradona als zijn zoon, dit kan hij niet aan', zegt zijn broer Jorge tegen Argentijnse media. De verpleegster die Bilardo thuis verzorgt, moet ervoor zorgen dat het nieuws niet bij de man terecht komt. 'Ik heb haar gezegd dat ze de kabel van de televisie moet doorsnijden. Ze heeft Carlos verteld dat er sprake is van een storing. We houden voorlopig ook alle kranten bij hem weg.'
Laat het beste team van Brazilië ooit het juist totaal niet te hebben gered. Italië met jawel Rossi maakte gehakt van Brazilië. Totaal bizar. 3 counters en voor de rest werd Italië compleet weggespeeld en Brazilië kon afdruipen. Mbt het voetbaI totaal onverdiend maar ik zie het zure gezicht van Ruud Krol in de studio nog voor me.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het toernooi waarin de regels moesten worden aangepast om Rivaldo niet te schorsen en Ronaldo topscorer te laten worden, en Belgie werd genaaid. En toch zijn ze sindsdien altijd weer favoriet met het ene na het andere supertalent dat in Europa teleurstelde.
Ze hebben fantastische voetballers gehad, maar ze worden ook al hysterisch bij een licht bovengemiddeld talent.
[..]
Sommige geesten zijn gewoon te klein voor Maradona. Ook wel weer typsich dat jij voor de slijmbal van het grootkapitaal, de gluiperd, kiest en niet voor de man uit en van de onderklasse.
Waar in de regels staat dat het voorwenden van een blessure een schorsing op levert voor Rivaldo?quote:Op donderdag 26 november 2020 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het toernooi waarin de regels moesten worden aangepast om Rivaldo niet te schorsen en Ronaldo topscorer te laten worden, en Belgie werd genaaid. En toch zijn ze sindsdien altijd weer favoriet met het ene na het andere supertalent dat in Europa teleurstelde.
Ze hebben fantastische voetballers gehad, maar ze worden ook al hysterisch bij een licht bovengemiddeld talent.
[..]
Sommige geesten zijn gewoon te klein voor Maradona. Ook wel weer typsich dat jij voor de slijmbal van het grootkapitaal, de gluiperd, kiest en niet voor de man uit en van de onderklasse.
Ik heb het wel meegekregen maar 86 was het eerste toernooi wat ik echt goed kon volgen met al enig voetbalinzicht. Dat Braziliaanse elftal was vooraf ook al flink gehyped, namen als Socrates en Zico waren mythisch. Ik zag het alleen niet en de Denen en de Russen swingden veel meer. Sindsdien heb ik eigenlijk dat sambavoetbal nog nooit mogen aanschouwen. Het was altijd vrij statisch voetbal met veel mythische namen die er niet mythisch veel van konden van waaruit dan een paar heel erg goed spelers leuke acties maakten. Af en toe zelfs een leuke combinatie nooit vlot over al teveel schijven.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laat het beste team van Brazilië ooit het juist totaal niet te hebben gered. Italië met jawel Rossi maakte gehakt van Brazilië. Totaal bizar. 3 counters en voor de rest werd Italië compleet weggespeeld en Brazilië kon afdruipen. Mbt het voetbaI totaal onverdiend maar ik zie het zure gezicht van Ruud Krol in de studio nog voor me.
Sinds die tijd veranderde Brazilië van stijl. Mijn vader was ook not amused. En om mijn vader nog wat zout in de wonden te strooien was ik voor Italië.
Die wedstrijd zal ik nooit vergeten.
Dat vooraf gepubliceerd, spelers die zich enorm aanstelden zouden geschorst worden. Rivaldo stelde zich enorm aan en zijn tegenstander kreeg geel en hij kreeg een boete.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:35 schreef Klopkoek het volgende:
Waar in de regels staat dat het voorwenden van een blessure een schorsing op levert voor Rivaldo?
Wordt nog steeds bezongen die partij.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:24 schreef Cherni het volgende:
En dan nog een leuke wedstrijd Argentinië-Brazilie waar coke snuiver Cannigia Brazilië naar huis stuurde. Zelfs Maradona had medelijden met Brazilië want Argentinië speelde niet al te best maar een uitbraak was genoeg. Ook een wedstrijd om nooit te vergeten.
Was het het incident waar hij jankend naar de grond ging na een normaal gegooide bal?quote:Op donderdag 26 november 2020 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat vooraf gepubliceerd, spelers die zich enorm aanstelden zouden geschorst worden. Rivaldo stelde zich enorm aan en zijn tegenstander kreeg geel en hij kreeg een boete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:09 schreef superniger het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)a-selfie-met-lichaam
Een medewerker van de begrafenisonderneming die verantwoordelijk is voor de uitvaart van voetbalheld Diego Maradona, is op staande voet ontslagen nadat bleek dat hij de kist van de Argentijnse superster had geopend om een selfie met hem te maken. Dit meldt 'The Mirror'.
Selfie in spoiler.Die kan vanaf nu niet meer veilig over straat daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Dat doe je ook niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die kan vanaf nu niet meer veilig over straat daar.
Is zoiets eigenlijk geen grafschennis en wettelijk strafbaar?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet.
Diego was iets anders dan een normaal mens. Diego was Diego. Dan krijg je dit soort dingen.
Zelfs na zijn dood kreeg hij de rust niet![]()
.
Denk het wel. Ik denk ook dat er in Argentinië onofficieel de doodstraf daar op staat in een artikel wat expliciet over grafschennis van Maradona gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is zoiets eigenlijk geen grafschennis en wettelijk strafbaar?
Het gaat mij om hoe goed iemand kon voetballen.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pele heeft toevallig een paar goede WK's gehad, als clubspeler stelde het weinig voor.
Die ja, precies waarvoor die nieuwe regel bedoeld was.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was het het incident waar hij jankend naar de grond ging na een normaal gegooide bal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |