Maradona was de chouchou van Fons de Poel.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan zat David Endt of Henk Spaan daar poëtisch te lispelen over hoe grandioos Maradona toch wel was etc.
Klinkt als een van de Best(en)...quote:Op woensdag 25 november 2020 17:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
is een hartstilstand door viesdik te zijn, in je halve leven je gewicht aan cocaine in je neus te hebben gepropt alsof het snoep was en jezelf dagelijks naar de tering drinken een natuurlijke dood?
Zeker terecht. Je merkt alleen aan de reacties dat Maradona als mens niet populair was, dus ik begrijp wel dat er niet erg emotioneel wordt gereageerd op zijn overlijden.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Dus? Terecht toch
Gebeurde ook toen Cruijf dood ging en gebeurt ook wanneer Pele doodgaat
Oh nee dat snap ik wel. Maar bij BasenAad ging het volgens mij meer om DWDD dan om Maradonaquote:Op woensdag 25 november 2020 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeker terecht. Je merkt alleen aan de reacties dat Maradona als mens niet populair was, dus ik begrijp wel dat er niet erg emotioneel wordt gereageerd op zijn overlijden.
Dat had ik gemist. Althans, ik dacht altijd dat het door de coke kwam.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij was toch al flink ziek?
Dat staat buiten kijf, maar toch had ik altijd een zwak voor hem.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeker terecht. Je merkt alleen aan de reacties dat Maradona als mens niet populair was, dus ik begrijp wel dat er niet erg emotioneel wordt gereageerd op zijn overlijden.
Toen hij nog gewoon op journalisten stond te schieten:quote:Op woensdag 25 november 2020 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
highlight reels zijn per definitie niet spannendquote:Op woensdag 25 november 2020 17:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier nou spannend aan isMaarja, ik ben dan ook geen voetbalgek
Ook zo'n voorval inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen hij nog gewoon op journalisten stond te schieten:
[ afbeelding ]
Was begin deze maand weer “iets”quote:Op woensdag 25 november 2020 18:11 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Althans, ik dacht altijd dat het door de coke kwam.
Niet voor niets zond God zijn boodschapper Ridouan Taghi naar de aarde om eventjes wat dealertjes omhoog te sturen.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:37 schreef Hathor het volgende:
Nou het is te hopen dat ze in de hemel genoeg dope en booze hebben, ik denk dat ze nog aan het bijkomen zijn van de dag dat George Best aan de bel trok daar, en dan komt hij ook nog even langs.
En als Andy Fordham ooit een keer gaat hemelen zijn ze helemaal de klos daarboven...quote:Op woensdag 25 november 2020 18:37 schreef Hathor het volgende:
Nou het is te hopen dat ze in de hemel genoeg dope en booze hebben, ik denk dat ze nog aan het bijkomen zijn van de dag dat George Best aan de bel trok daar, en dan komt hij ook nog even langs.
Hij kon wel aardig voetballen inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2020 17:44 schreef RAVW het volgende:
rip the hand of God
hier nog even een rij samenvattingen van mooie momenten
En dat kan nooit lang meer duren denk ik zo.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als Andy Fordham ooit een keer gaat hemelen zijn ze helemaal de klos daarboven...
Deze omschrijving is voor de helft van toepassing op Michiel Kramerquote:Op woensdag 25 november 2020 18:37 schreef DonDruiper het volgende:
Tja leuke voetballer geweest, maar het was verder natuurlijk wel een complete mongool.
Wat is hier nou zo grappig aan dat ze moeten schaterlachen?quote:
Zal m ff inkoppen. Want zelfs een leuke voetballer is kramer niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deze omschrijving is voor de helft van toepassing op Michiel Kramer
Straatschoffie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |