abonnement Unibet Coolblue
pi_196397567
Baudet treedt terug van wat precies?
Hiddema heeft per direct zijn Tweede Kamer zetel opgegeven.
Definitely not CIA
pi_196397601
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee. Dat gevoel heb ik niet. Meer een man van rechtse ideeėn. Die het niet goed verbaal kan overbrengen, geen stemmentrekker. Wel een degelijk persoon.
Maar een machtswellust, zeker niet.
Nou, dat gedoe met Krol en van Kooten bij de Partij voor de Toekomst was anders ook geen goede reclame voor Henk Otten.
pi_196397624
twitter


Thierry zal wel blij zijn met vrouwen binnen het FvD. :')
pi_196397676
pi_196397829
Hiddema weg en straks Nanninga weg.

Zijn toch kleine overwinningen van Baudet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_196397835
Niet alleen bij FvD rommelt het ..

https://nos.nl/artikel/23(...)rganisatie-rood.html
pi_196397837
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]

Thierry zal wel blij zijn met vrouwen binnen het FvD. :')
Eerst jodengrapjes maken, maar als de aanhang en leden daarmee aan de haal gaan, moet de wal het schip uiteindelijk keren.

Dit is gewoon te grappig.
pi_196397913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:17 schreef skrn het volgende:

[..]

Eerst jodengrapjes maken, maar als de aanhang en leden daarmee aan de haal gaan, moet de wal het schip uiteindelijk keren.

Dit is gewoon te grappig.
Dit ja.

Tikkie zelfoverschatting van haar.
pi_196397971
twitter


En daar gaat de volgende.
pi_196397975
quote:
Doei Annabel :W
pi_196397999
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:25 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

En daar gaat de volgende.
Wordt ook tijd dat cliteur toegeeft dat hij als promotor Baudet heeft PhD heeft gegeven dat het niveau niet waard was.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_196398004
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:25 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

En daar gaat de volgende.
Je zou maar gestemd hebben op deze puinhoop.
Definitely not CIA
pi_196398029
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:25 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

En daar gaat de volgende.
Zoals ik al zei: hef de partij gewoon op, doe uit dat licht
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196398061
Het wordt wel helder. Je houdt een bruine drap met een vleugje lavendel over. De Russische connectie niet te vergeten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_196398076
2020 is toch wel een mooi jaar voor mensen die niet van populisme houden.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 21:32:37 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398081
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:25 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

En daar gaat de volgende.
En zal ook niet de laatste zijn gok ik. In Brabant en bij nog een provincie zitten ze toch in de provinciale staten? Ik ben wel benieuwd wat die mensen gaan doen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 21:33:44 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398103
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
2020 is toch wel een mooi jaar voor mensen die niet van populisme houden.
Ratten verlaten als eerste een zinkend schip :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196398107
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
2020 is toch wel een mooi jaar voor mensen die niet van populisme houden.
Ik maak me geen illusies, het populisme is nog spring-levend, en ik denk dat eenp partij als de PVV hele goede ogen gaat gooien voor de verkiezingen.

Maar ik koester dit moment, volop. :7
pi_196398117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:26 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Doei Annabel :W
Wie is zij om dergelijke dingen te eisen?
pi_196398122
quote:
84s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ratten verlaten als eerste een zinkend schip :T
Wat een geweldig jaar voor GL en aanverwanten.

Zijn er al rechtse tranen?
Definitely not CIA
pi_196398123
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
2020 is toch wel een mooi jaar voor mensen die niet van populisme houden.
Komt wel weer iets of iemand om die leegtes weer op te vullen hoor. En meestal is dat geen verbetering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 21:35:14 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398126
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:33 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik maak me geen illusies, het populisme is nog spring-levend, en ik denk dat eenp partij als de PVV hele goede ogen gaat gooien voor de verkiezingen.

Maar ik koester dit moment, volop. :7
Ik denk dat de FvD kiezers die bij de VVD vandaan kwamen weer VVD gaan stemmen. Die stappen niet over naar de PVV lijkt mij.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196398145
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Komt wel weer iets of iemand om die leegtes weer op te vullen hoor. En meestal is dat geen verbetering.
Ongetwijfeld.
Maar dit zit toch weer in de (groen) linkse pocket. ;)
Definitely not CIA
pi_196398164
Weet je waarom? Het Forum krijgt gewoon het deksel op hun neus. Daarom vind ik het prachtig. Populisten zijn heel goed in het spelletje om heel selectief verontwaardigd te zijn vanwege de terecht ontstane commotie op uitspraken die ze zelf doen. Als Baudet roept tot een boreale Europa, en je gaat precies vragen wat hij daarmee bedoelt, ben jij diegene die Baudet in een kwaad daglicht zet, jij diegene die oproept tot haat, jij die de goede bedoelingen van Baudet in twijfel trekt.

Maar he! nu bllijkt er dat zijn volgelingen zijn uitspraken letterlijk nemen, en is er stront aan de knikker. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 21:38:17 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398173
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat een geweldig jaar voor GL en aanverwanten.

Zijn er al rechtse tranen?
:Y

En dat allemaal dankzij Covid. Covid heeft ons laten zien wie er echt het beste met ons voor heeft.

Geen rechtse tranen nog, hoopte op wat popcornmomenten maar het blijft erg stil :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196398174
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
Maar dit zit toch weer in de (groen) linkse pocket. ;)
Mwah, het zijn mooie dagen voor de VVD eerder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196398177
Als populistisch project hebben we alleen de Brexit nog over.
Gaat ook niet echt goed.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 21:39:07 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398183
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:38 schreef capricia het volgende:
Als populistisch project hebben we alleen de Brexit nog over.
Gaat ook niet echt goed.
Dat begint ook flink in duigen te vallen ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196398191
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, het zijn mooie dagen voor de VVD eerder.
Maar ook die is naar links opgeschoven. :'(
Definitely not CIA
pi_196398198
Henk Otten dadelijk voor FvD in de 2de kamer. 8)7
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 21:41:02 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398216
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar ook die is naar links opgeschoven. :'(
Nu hebben we geen rechtse partijen meer :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196398233
quote:
84s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Nu hebben we geen rechtse partijen meer :P
Ja.
Daar ligt een enorm gat.
Definitely not CIA
pi_196398243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wie is zij om dergelijke dingen te eisen?
Ze kan het best eisen, maar als je dit zo stellig naar buiten brengt en niet intern bepreekt, dan blaas je de hele partij(of wat er nog van over is) op. Misschien was dat ook haar bedoeling wel.
pi_196398279
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:42 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ze kan het best eisen, maar als je dit zo stellig naar buiten brengt en niet intern bepreekt, dan blaas je de hele partij(of wat er nog van over is) op. Misschien was dat ook haar bedoeling wel.
Iemand zeker iets kwetsend tegen haar gezegd en dan reageert ze zo.

En dan verwijten dat Thierry de partij kapot maakt. :')
pi_196398280
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja.
Daar ligt een enorm gat.
Daar liggen echt een heleboel zetels, als je een stabiele partij kan maken en houden
pi_196398307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Iemand zeker iets kwetsend tegen haar gezegd en dan reageert ze zo.

En dan verwijten dat Thierry de partij kapot maakt. :')
Of ze wil de rest van haar carričre en persoonlijke leven niet geassocieerd worden als de persoon die lafjes afstand nam van bruinhemden. Ze snapt zelf ook wel dat de partij geen toekomst meer heeft.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_196398318
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Of ze wil de rest van haar carričre en persoonlijke leven niet geassocieerd worden als de persoon die lafjes afstand nam van bruinhemden. Ze snapt zelf ook wel dat de partij geen toekomst meer heeft.
Ze staat anders zelf ook bekend om haar antisemitische "grapjes" op Twitter. :')
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:48:27 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196398333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:42 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ze kan het best eisen, maar als je dit zo stellig naar buiten brengt en niet intern bepreekt, dan blaas je de hele partij(of wat er nog van over is) op. Misschien was dat ook haar bedoeling wel.
wie zegt dat dit niet intern besproken is?
Laffe huichelaar
pi_196398354
pi_196398366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

wie zegt dat dit niet intern besproken is?
Het zal ook wel intern besproken zijn, maar als ze nog verder wil met wat nog over is van het FvD, lijkt me dit niet echt slim gespeeld.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 21:52:03 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het zal ook wel intern besproken zijn, maar als ze nog verder wil met wat nog over is van het FvD, lijkt me dit niet echt slim gespeeld.
Ik denk niet dat ze dat nog wil.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:55:45 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196398420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het zal ook wel intern besproken zijn, maar als ze nog verder wil met wat nog over is van het FvD, lijkt me dit niet echt slim gespeeld.
Mij persoonlijk wel. De partij staat nu in brand en je kan hoe dan ook niet meer verder met Baudet. Dan moet er iemand zijn die stelling durft te nemen juist om weer verder te komen en als Baudet een beetje rond blijft hangen ben je niet geloofwaardig, wie hem ook vervangt.

Domrechts reageert het best op met gestrekt been ingaan, juist om die reden beschuldigde men Otten ook van diefstal. Dan is er wel een harde breuk en op korte termijn meer gedonder, maar dan dwing je mensen een keuze te maken en zou het op de lange termijn makkelijker moeten zijn.

Daarbij is het natuurlijk een goede manier voor Nanninga om haarzelf in de kijker te spelen als opvolger.
Laffe huichelaar
pi_196398457
Stem Jensennnn
pi_196398459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze staat anders zelf ook bekend om haar antisemitische "grapjes" op Twitter. :')
:O
Link.
quote:
Annabel Nanninga, fractievoorzitter van de Amsterdamse raadsfractie van Forum voor Democratie, wordt geconfronteerd met tweets die door velen worden gezien als antisemitisch. Zelf noemt zij hen satire.

De afbeelding van de zes tweets ging direct na de verrassende overwinning van Forum voor Democratie rond op sociale media, en schokte menigeen. Al de ochtend na de Provinciale Statenverkiezingen kwamen bezorgde telefoontjes van NIW-lezers en vertegenwoordigers van Joodse organisaties binnen op de redactie. Wat moest men hiermee? Is Annabel Nanninga een stiekeme Jodenhater? Actrice Georgina Verbaan noemde haar op Twitter een ‘neonazi’.

Nanninga publiceerde de zes tweets tussen december 2009 en oktober 2016. In deze periode werkte zij als journalist bij ‘shockblog’ GeenStijl, berucht om harde satire, en bij opiniesites Jalta en The Post Online. Nanninga maakte vooral bij GeenStijl naam als keihard satiricus, met name als het gaat om de vrijheid van meningsuiting. De term ‘dobberneger’ (voor migranten die met boten via de Middellandse Zee Europa proberen te bereiken) komt van haar, net als de tweet ‘wat zijn jullie stil, is er iemand dood of zo?’ op 4 mei.

“Alles wat ik gezegd, geschreven en getwitterd heb kun je grof vinden, maar het is onzin dat het anti-Joods zou zijn,” zegt Nanninga in een interview met het NIW. “Ik nam alles en iedereen op de hak. Ook groepen waar ik zelf toe behoor: vrouwen, blanke mensen, dikke mensen. Het is wat anders als je je steeds maar op één groep, bijvoorbeeld de Joden, richt.” De beschuldiging dat haar tweets antisemitisch zijn en dat zij een Jodenhater is, vindt Nanninga onbegrijpelijk. “Ik bediende mij gewoon van heel harde humor, maar die was zeker niet specifiek tegen Joden gericht. Het is zoals Ricky Gervais zegt: als je een grap maakt over iets dat verschrikkelijk is, zoals de Holocaust, wil dat niet zeggen dat je dat verschrikkelijke leuk vindt of goedkeurt.”

Grappen over een kampbeul Wat staat er nu precies in de zes tweets die zouden bewijzen dat Nanninga er ongezonde denkbeelden over Joden en de Holocaust op nahoudt? De eerste (uit november 2009) luidt: ‘Gas geven als je een Jood ziet, old habits die hard. #Demjanjuk’. Dit refereert aan een bericht dat kampbewaker John Demjanjuk in 1947 met zijn auto bewust een Jood zou hebben aangereden. Of de grap over ‘gas geven’, die al decennia in talloze varianten bestaat, leuk is, valt te betwisten, maar is hij antisemitisch? “Dat mensen hier boos over zijn, begrijp ik echt niet,” zegt Nanninga, “tenzij je vindt dat je zelfs geen grappen ten koste van een kampbeul mag maken.” Ook over de tweet uit mei 2015 waarin zij over Hitlers Mein Kampf zegt ‘Je leest zes bladzijden en je hebt meteen zin Joden te vergassen’, is Nanninga kort: “Dat zijn niet mijn woorden maar een citaat van komiek Hans Teeuwen over het verbod op de verkoop van dat boek. Waar ik overigens tegen ben.”

Diezelfde kwestie vormt de context van een tweet uit november 2014: ‘Nu even wat Mein Kampfen kopen. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de kerstcadeaux. Sti-hille nacht, siegheilige nacht.’ Het is een tekst waar ze nu minder gelukkig mee is. “Kijk, ik begrijp dat Joden als zij zo’n tweet lezen daar boos, verdrietig of geschokt door zijn, maar het is niet meer dan dat. Zoek er geen politieke boodschap achter. Dit geldt voor zoveel humor. De grens van wat smakelijk is ligt voor de één ergens anders dan voor de ander.”

Holocaustmetafoor
Het woord ‘context’ is van speciaal belang in deze kwestie. Een tweet is maximaal 280 tekens lang (in de tijd waaruit de meeste van Nanninga’s teksten stammen was dit slechts 140) en het is bijna een nationale sport op Twitter om politieke tegenstanders in een kwaad daglicht te stellen door elke vorm van perspectief te verwijderen. Maar als Nanninga haar woorden nu, jaren later leest, heeft zij er dan spijt van? “Spijt is een groot woord. Ik begrijp wel dat mensen er nu in een andere context of zelfs zonder enige context van schrikken of boos om worden. Maar ik weet met welke intentie ik dat destijds heb gezegd.”

‘Ik weet met welke intentie ik dat destijds heb gezegd’

Die intentie is misschien nog wel het belangrijkst bij haar gewraakte tweet, qua toon waarschijnlijk de hardste, uit december 2013: ‘‘Waar blijft @ 2525 trouwens met zijn HumorEinsatzgruppen magniet-epistel op Jood.nl? Sorry! Joop.nl! #auschwitzen.’ De haat tussen de GeenStijl-medewerkers en Francisco van Jole (@ 2525 op Twitter), hoofdredacteur van VARA-opiniesite Joop.nl, is algemeen bekend in medialand. Nanninga: “Het ging mij er juist om dat men bij Joop.nl altijd erg gekwetst is door foute grappen of cartoons, maar als die grappen over Joden of Israėl gaan, dan hoor je ze opeens niet meer.”

Nanninga wijst op haar track record in de gemeenteraad: “Ik heb met Forum voor Democratie het Amsterdam Joods Akkoord getekend en samen met D66 geagendeerd dat het ook wordt uitgevoerd. Ik heb contacten met vertegenwoordigers van de belangrijkste Joods-Amsterdamse organisaties, Forum is uitgesproken pro-Joods en onvoorwaardelijk pro-Israėl. Waarom zou ik die politiek uitvoeren als ik stiekem antisemiet was? Een paar harde, jaren oude grappen kunnen daar toch nooit tegen opwegen?” Om er een meer Rotterdams aandoende vraag bij te stellen: “Daden spreken toch luider dan woorden?”

Ciske de Rat
De vijfde tweet (uit juni 2014) zal u wellicht bekend voorkomen: ‘Krijg toch allemaal de kleren, word voor mijn part allemaal Jood. #holocauststraatspektakel’. Met deze tekst sprak Nanninga haar afkeer uit van het voorstel een herdenkingstocht voor de Shoa te organiseren in de vorm van een Anne Frank-musical en kwam ze met een spottend tekstvoorstel voor die musical, gebaseerd op Ciske de Rat. “Dat is zo’n potsierlijke kermisklantenkijk op het lot van de familie Frank”, vindt Nanninga. De context van de laatste (oktober 2016) van het zestal tweets is moeilijk te achterhalen, deze maakt deel uit van een dialoog op Twitter – een ‘draadje’ – maar waarop Nanninga reageert is niet te zien. ‘Heil Hitler roepen is op zich ook vol-ko-men ongevaarlijk,’ luidt haar tekst, maar zij kan zich niet meer herinneren waar dit precies op sloeg.

En dan was er Nanninga’s felle aanval begin mei 2013 op Hans Vuijsje, over de uitbreiding van de 4 meiherdenking. De toenmalig directeur van Joods Maatschappelijk Werk vond dat deze veel te ver ging, en Nanninga – toch geen vriend van het Nationaal Comité 4 en 5 mei, zij noemt het een ‘doorgepolitiseerde subsidiespons’ – beschuldigde Vuijsje van overgevoeligheid: ‘Als jullie er toch een stukkie afsnijden namens Jahwe, overweeg die lange tenen eens in plaats van de piemols (sic)’. “Misschien had ik dat anders moeten doen, maar dit is natuurlijk geen statement over de houding van de Joodse gemeenschap tegenover de Holocaust in het algemeen,” zegt Nanninga nu. “Mijn kritiek op Vuijsje blijft gewoon staan, maar als mensen vanwege de door mij gekozen bewoordingen erin lezen dat ik zou beweren dat ‘de Joden de Holocaust uitmelken’ is dat erg jammer, want dat vind ik natuurlijk helemaal niet.”

‘Ik draag de volledige verantwoordelijkheid voor mijn woorden’

Anti-discriminatiemarsen
Zou zij haar woorden nu anders kiezen? “Zeker, natuurlijk gebruik ik die stijl nu niet meer. Ik ben geen columnist meer maar volksvertegenwoordiger. Dat woord zegt het al: ik spreek nu namens mijn kiezers en niet meer alleen als Annabel Nanninga die met heel grove argumenten de vrijheid van meningsuiting wil bewaken.” Nanninga zegt te hopen dat de Joodse gemeenschap haar afrekent op haar denkbeelden en daden als volksvertegenwoordiger, niet op haar harde grappen als columnist. “De tweets in kwestie zijn jaren oud, dat zij nu van stal worden gehaald is een reactie op onze eclatante verkiezingsoverwinning. Dus moeten alle zeilen worden bijgezet om te proberen ons zo veel mogelijk te belasteren, te besmeuren en in een bepaalde reuk te zetten. Bekijk de tweets, ik heb ze nooit verborgen. Ik draag de volledige verantwoordelijkheid voor mijn woorden. Ik verzet mij pertinent tegen de notie dat zij antisemitisch zijn, laat staan dat ik dat ben. Aan de andere kant begrijp ik volkomen als zij grof, pijnlijk en naar overkomen. Zeker naar hen toe die geleden hebben onder de Holocaust, wat in Nederland natuurlijk voor bijna alle Joden geldt. Maar u hoeft zich geen zorgen te maken over mijn houding ten aanzien van de Joden en Israėl. Wij staan aan uw kant. Zeker in Amsterdam, waar partijen in de raad zitten die het Joods Akkoord niet hebben willen tekenen, maar wel meelopen in allerlei anti-discriminatiemarsen. Dus ik ben echt het probleem niet.”
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196398489
quote:
:|W
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196398490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:58 schreef Selenophilia het volgende:
Stem Jensennnn
En krijg een gratis shirtje.
pi_196398516
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En krijg een gratis shirtje.
Die segt tenminste wat andere denke
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 22:03:29 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:58 schreef Selenophilia het volgende:
Stem Jensennnn
Heeft ie nog wat leuke complottheorien over die ontplofte bom bij FvD?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196398593
quote:
84s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Heeft ie nog wat leuke complottheorien over die ontplofte bom bij FvD?
Jazeker. Eindelijk iemand die de waarheit durft te segge.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 22:09:11 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196398605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:08 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Jazeker. Eindelijk iemand die de waarheit durft te segge.
Vertel. Ik heb geen zin om naar dat stuk stront te kijken of te luisteren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196398636
twitter
pi_196398731
quote:
84s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Vertel. Ik heb geen zin om naar dat stuk stront te kijken of te luisteren.
Ja nou hij segt toch allemaal leugens die Rutte enso kan echt niet drm stem Jenseee
pi_196398845
quote:
Hier kijk ik niet van op.

Jammer allemaal.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196398860
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
2020 is toch wel een mooi jaar voor mensen die niet van populisme houden.
Genoeg populisme te bemerken in alle andere partijen. Helaas.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196399041
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Genoeg populisme te bemerken in alle andere partijen. Helaas.
Let vooral weer op de harde toon van de VVD voor de verkiezingen. :')
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:43:17 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196399157
Volgens mij is Annabel Nanninga nu de machthebber binnen FvD geworden. Met Eerdmans als lijsttrekker-trekpop omdat ze zelf niet in de gelegenheid is.
pi_196399184
Triest hoe de toekomst van Nederland wordt verkracht door NPO hooligans ;(
metal up your ass
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:44:49 #58
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196399187
Wat een heerlijke soap wel
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196399272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:43 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij is Annabel Nanninga nu de machthebber binnen FvD geworden. Met Eerdmans als lijsttrekker-trekpop omdat ze zelf niet in de gelegenheid is.
Die kan vanaf maart gewoon weer stukjes schrijven op het matig TPO blogje. :')
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:51:41 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196399280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:44 schreef dokter.knakworst het volgende:
Triest hoe de toekomst van Nederland wordt verkracht door NPO hooligans ;(
Precies, je moet toch ongestoord allemaal nazi-retoriek kunnen appen.
pi_196399304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Precies, je moet toch ongestoord allemaal nazi-retoriek kunnen appen.
Dat bedoel ik niet linkse lassie
metal up your ass
pi_196399408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Let vooral weer op de harde toon van de VVD voor de verkiezingen. :')
Je hoeft niet perse op de VVD te letten om populisme aan het werk te zien in de politiek.

Wat heet, populisme is toch wel politiek eigen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196399431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Precies, je moet toch ongestoord allemaal nazi-retoriek kunnen appen.
Ga jij nu ook al doen alsof ''ze'' bij het FvD ''allemaal nazi retoriek'' roeptoeteren?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 24 november 2020 @ 23:03:41 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196399451
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ga jij nu ook al doen alsof ''ze'' bij het FvD ''allemaal nazi retoriek'' roeptoeteren?
Die Freek in ieder geval zeker. Fijn dat die pleurisbak niet in de kamer komt.
  dinsdag 24 november 2020 @ 23:04:23 #65
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_196399462
Volgens mij is onze Thierry wel echt verzot op aandacht. Hij had in principe een relevante partij met aanhang, maar hij heeft het allemaal laten ontsporen, de kwalijke factoren in de partij z'n beloop gelaten en dat doe je niet als serieuze partijleider. De bottleneck is ook grotendeels zijn eigen ego. Hij had gewoon het boetekleed moeten aantrekken en orde op zaken moeten stellen wanneer men de fout in was gegaan ipv steeds de verongelijkte onbegrepen Don Quichote uit te hangen. Volgens mij vind hij stiekem steeds al die headlines in de kranten wel mooi. Maar op een gegeven moment houdt dat op. Dat zie je nu ook met zonnegod Trump (helaas).
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 24 november 2020 @ 23:28:05 #66
1234 HiZ
Istanbullu
pi_196399788
Weten we al wat Putin hiervan vindt?

En wanneer gaat ons anti-elitaire parlementslid zijn concertpiano verwijderen uit zijn werkkamer?
pi_196399987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:28 schreef HiZ het volgende:
Weten we al wat Putin hiervan vindt?

En wanneer gaat ons anti-elitaire parlementslid zijn concertpiano verwijderen uit zijn werkkamer?
Ohja, FvD werd aangestuurd vanuit Rusland. :')

Hoe kan dit dan nu gebeuren?
pi_196400177
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

:O
Link.
[..]

Nanninga heeft wel heel veel tekst nodig om recht te lullen wat ze eerder geschreven heeft.
pi_196400213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die Freek in ieder geval zeker. Fijn dat die pleurisbak niet in de kamer komt.
Volgens FvDers zat Freek niet in die appgroep waar het om gaat dus jij weet meer begrijp ik?

Overigens grote klasse van Paul om dan ook de biezen te pakken i.p.v. te blijven zitten op het pluche zoals die chick van Partij voor de Dieren laatst deed.
pi_196400335
quote:
quote:
De Nanninga-vleugel neemt het dan helemaal over, en krijgt het voor het zeggen bij de partij.
Waar staat de "Nanninga-vleugel" voor? Ofwel wat veranderd er nu bij FvD?
pi_196400359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:16 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[..]

Waar staat de "Nanninga-vleugel" voor? Ofwel wat veranderd er nu bij FvD?
Voor verrraad.
pi_196400458
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:04 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij is onze Thierry wel echt verzot op aandacht. Hij had in principe een relevante partij met aanhang, maar hij heeft het allemaal laten ontsporen, de kwalijke factoren in de partij z'n beloop gelaten en dat doe je niet als serieuze partijleider. De bottleneck is ook grotendeels zijn eigen ego. Hij had gewoon het boetekleed moeten aantrekken en orde op zaken moeten stellen wanneer men de fout in was gegaan ipv steeds de verongelijkte onbegrepen Don Quichote uit te hangen. Volgens mij vind hij stiekem steeds al die headlines in de kranten wel mooi. Maar op een gegeven moment houdt dat op. Dat zie je nu ook met zonnegod Trump (helaas).
Thierry is geen leider. Niet van een partij. En ook niet daarbuiten. Hij ambieerde het wel te zijn, veel aanzien en status.

Hij heeft volgens mij nog nooit in zijn leven iets gedaan waarbij hij leiding geeft. Zeker niet iets noemenswaardigs.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_196400555
Opvallend ;)

twitter


twitter


Jan Nagel flikkerde Fortuyn destijds ook buiten. Nanninga blijkt dus weldegelijk het LEK te zijn geweest richting o.a Aalberts en die vind het wel best, want niemand gaat er wat van zeggen natuurlijk.
  woensdag 25 november 2020 @ 01:29:59 #74
1234 HiZ
Istanbullu
pi_196400641
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ohja, FvD werd aangestuurd vanuit Rusland. :')

Hoe kan dit dan nu gebeuren?
Fijn dat je dat het niet ontkent.
pi_196401596
quote:
Wat is dat voor raar wijf dan?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Redactie Frontpage woensdag 25 november 2020 @ 07:21:19 #77
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_196401685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niks mis mee, wat betreft dat beschermen.

Doet de media en zo'n beetje elke partij in Nederland ook wat betreft moslimfundi's.
Dat gaat zo ver dat ze goddomme niet eens duidelijk een houding kunnen innemen na al die aanslagen en onthoofden van die leraar.

Als het een okay is, dan het andere ook.
Beiden zijn niet OK en beiden kunnen dus niet. Ik begrijp niet waar die rare redenatie vandaan komt. Laten we ons maar verlagen naar niveautje sharia :')
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 08:26:50 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196402088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
Opvallend ;)

[ twitter ]

[ twitter ]

Jan Nagel flikkerde Fortuyn destijds ook buiten. Nanninga blijkt dus weldegelijk het LEK te zijn geweest richting o.a Aalberts en die vind het wel best, want niemand gaat er wat van zeggen natuurlijk.
HeT iS eEn CoMpLoT!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196402117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 07:21 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Beiden zijn niet OK en beiden kunnen dus niet. Ik begrijp niet waar die rare redenatie vandaan komt. Laten we ons maar verlagen naar niveautje sharia :')
Ik zeg als het wijd geaccepteerd word door het te weigeren te benoemen, continue handje boven het hoofd te houden, het beestje steeds een andere naam geven etc.

Als dat okay is, dan is wat jij zelf benoemde ook okay.

Dat beide niet okay zijn ben ik het overigens mee eens, maar dat houd geen water qua maatschappelijke realiteit, dat de politiek en media wel degelijk bepaalde groepen beschermd tot aan het krankzinnige aan toe.

Ook nu het plan van de vvd om een mini Schengen te maken, om migratie stromen te kunnen beperken.
Is gewoon een fancy way om iets te zeggen wat bijv de pvv al jaren roept, het is continue de boel verdraaien terwijl ze uiteindelijk hetzelfde willen bewerkstelligen puur om aan de macht te blijven.

Het is hypocriet enerzijds en ronduit eng anderzijds.
pi_196402134
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:44 schreef dokter.knakworst het volgende:
Triest hoe de toekomst van Nederland wordt verkracht door NPO hooligans ;(
GeenStijl en TPO bedoel je. Alternatieve rechtse media, niet de 'MSM'.
  woensdag 25 november 2020 @ 08:46:44 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196402246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
Opvallend ;)

[ twitter ]

[ twitter ]

Jan Nagel flikkerde Fortuyn destijds ook buiten. Nanninga blijkt dus weldegelijk het LEK te zijn geweest richting o.a Aalberts en die vind het wel best, want niemand gaat er wat van zeggen natuurlijk.
;)
Laffe huichelaar
  woensdag 25 november 2020 @ 08:50:28 #82
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_196402277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ook nu het plan van de vvd om een mini Schengen te maken, om migratie stromen te kunnen beperken.
Is gewoon een fancy way om iets te zeggen wat bijv de pvv al jaren roept, het is continue de boel verdraaien terwijl ze uiteindelijk hetzelfde willen bewerkstelligen puur om aan de macht te blijven.

Het is hypocriet enerzijds en ronduit eng anderzijds.
Het verschil zit hem in juist in de nuance!
De grenzen dicht!!!! Is onmogelijk.
Samen afspraken maken over hoe je gecontroleerd en binnen de geldende afspraken de grenzen gericht dicht (beter kunt controleren) kan krijgen. Is waarschijnlijk wel mogelijk.

En natuurlijk zullen veel mensen zeggen dat alle gevestigde partijen (waarmee ze even voorbij gaan aan de vele jaren 'verstiging' van bijvoorbeeld de PVV, maar het is fijn om de underdog te zijn) voor ongebreidelde immigratie zijn, maar dat is simpelweg niet waar. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_196403132
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
2020 is toch wel een mooi jaar voor mensen die niet van populisme houden.
Zoals 2016 een rampjaar was op dat vlak. Nu nog terugdraaien brexit en alles is weer zoals het was.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196403668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:28 schreef HiZ het volgende:
Weten we al wat Putin hiervan vindt?

En wanneer gaat ons anti-elitaire parlementslid zijn concertpiano verwijderen uit zijn werkkamer?
Definitely not CIA
pi_196403728
Zal FvD recover onder Eerdmans?
Of toch maar over naar Geertje?
Heb wel gemerkt dat bij beiden best goede mensen zitten... (Bij de PVV meer minister waardige mensen.)

De rest van de partijen wil ik niet meer!
Van huis uit altijd CDA en later VVD, maar Rutte is 'op' na 10 jaar... "Nee joh, nee joh, helemaal niet waar joh!" :')
  woensdag 25 november 2020 @ 10:58:09 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196403827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Zal FvD recover onder Eerdmans?
Of toch maar over naar Geertje?
Heb wel gemerkt dat bij beiden best goede mensen zitten... (Bij de PVV meer minister waardige mensen.)

De rest van de partijen wil ik niet meer!
Van huis uit altijd CDA en later VVD, maar Rutte is 'op' na 10 jaar... "Nee joh, nee joh, helemaal niet waar joh!" :')
Als je van CDA naar FvD bent gegaan, moet je wel een kleine identiteitscrisis achter de rug hebben
Laffe huichelaar
pi_196403885
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:37 schreef skrn het volgende:
Weet je waarom? Het Forum krijgt gewoon het deksel op hun neus. Daarom vind ik het prachtig. Populisten zijn heel goed in het spelletje om heel selectief verontwaardigd te zijn vanwege de terecht ontstane commotie op uitspraken die ze zelf doen. Als Baudet roept tot een boreale Europa, en je gaat precies vragen wat hij daarmee bedoelt, ben jij diegene die Baudet in een kwaad daglicht zet, jij diegene die oproept tot haat, jij die de goede bedoelingen van Baudet in twijfel trekt.

Maar he! nu bllijkt er dat zijn volgelingen zijn uitspraken letterlijk nemen, en is er stront aan de knikker. _O-
Aan zijn boreaal uitspraak werden direkt links gesuggereerd met antisemitisme en nazisme. En deze geuzennamen zijn ook populistisch. Namelijk linkspopulistisch. Links is zelf elke dag selectief verontwaardigd over zaken.
pi_196403900
quote:
9s.gif Op woensdag 25 november 2020 10:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je van CDA naar FvD bent gegaan, moet je wel een kleine identiteitscrisis achter de rug hebben
VVD zit er nog tussen! ;)
pi_196403929
FvD is klaar nu, dat word nooit meer iets, net zoals een LPF zonder Fortuyn. Ik vind het ook een zwaktebod van Baudet, hij loopt weg voor problemen en toont hiermee aan een ruggegraatloze slapjanus te zijn. Ook eerst roepen wel aan te blijven als voorzitter en dat een dag later ook weer intrekken, zelden zo'n besluiteloze draaikont gezien. En dan nu weer roepen dat hij nog niet klaar is in de politiek, en met een schone lei wil beginnen. Nou Thierry, ik denk dat je wel klaar bent in de politiek, en dat niemand je ooit nog serieus zal nemen, voor zover ze dat al deden. Als je echt met een schone lei had willen beginnen, had je schoon schip gemaakt in je jongerenbeweging en al die appende wannabe nazi's eruit geflikkert, dan had je in ieder geval nog daadkracht getoont, maar ook dat is blijkbaar teveel gevraagd. Gewoon stilletjes verdwijnen en nooit meer de media opzoeken, het circus is wel klaar nu.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196404084
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:03 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Aan zijn boreaal uitspraak werden direkt links gesuggereerd met antisemitisme en nazisme. En deze geuzennamen zijn ook populistisch. Namelijk linkspopulistisch. Links is zelf elke dag selectief verontwaardigd over zaken.
En is het niet waar dan? Met alles wat er nu speelt?
pi_196404130
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in juist in de nuance!
De grenzen dicht!!!! Is onmogelijk.
Samen afspraken maken over hoe je gecontroleerd en binnen de geldende afspraken de grenzen gericht dicht (beter kunt controleren) kan krijgen. Is waarschijnlijk wel mogelijk.

En natuurlijk zullen veel mensen zeggen dat alle gevestigde partijen (waarmee ze even voorbij gaan aan de vele jaren 'verstiging' van bijvoorbeeld de PVV, maar het is fijn om de underdog te zijn) voor ongebreidelde immigratie zijn, maar dat is simpelweg niet waar. :)
Het hele idee van Schengen is juist dat de buitengrenzen dicht zijn. Schengen is onmogelijk dus?

Laten we het dan zsm afschaffen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_196404137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:06 schreef Hathor het volgende:
FvD is klaar nu, dat word nooit meer iets, net zoals een LPF zonder Fortuyn. Ik vind het ook een zwaktebod van Baudet, hij loopt weg voor problemen en toont hiermee aan een ruggegraatloze slapjanus te zijn. Ook eerst roepen wel aan te blijven als voorzitter en dat een dag later ook weer intrekken, zelden zo'n besluiteloze draaikont gezien. En dan nu weer roepen dat hij nog niet klaar is in de politiek, en met een schone lei wil beginnen. Nou Thierry, ik denk dat je wel klaar bent in de politiek, en dat niemand je ooit nog serieus zal nemen, voor zover ze dat al deden. Als je echt met een schone lei had willen beginnen, had je schoon schip gemaakt in je jongerenbeweging en al die appende wannabe nazi's eruit geflikkert, dan had je in ieder geval nog daadkracht getoont, maar ook dat is blijkbaar teveel gevraagd. Gewoon stilletjes verdwijnen en nooit meer de media opzoeken, het circus is wel klaar nu.
Dat appverkeer was - zo blijkt - slechts een stok om mee te slaan. Zie vorige bladzijde, Nanninga bleek te lekken richting bepaalde journalisten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 november 2020 @ 11:26:43 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196404199
Gisteren was nog een mooie poll bij Beau waaruit bleek dat van alle kiezers in 2019, de meerderheid nog steeds zou overwegen te stemmen op FvD als alle zaakjes op tijd in orde zijn gebracht.

Ik zie hier echt veel te veel mensen die hun onderbuik als feit zien of wensdenken. Hou het gewoon bij de feiten, dit is geen grote Baudet show voor de kiezers, er zijn er meer dan genoeg die FvD hebben gestemd ONDANKS Baudet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196404309
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:18 schreef skrn het volgende:

[..]

En is het niet waar dan? Met alles wat er nu speelt?
Ik heb de appberichten op geenstijl gezien. En zo schokkend vond ik ze niet. Waarom wordt de hele partij er op aangekeken wanneer een enkele jongere iets appt?
Dit is gewoon een soort heksenjacht en terecht zoals Baudet het noemt, Trial by media.
  woensdag 25 november 2020 @ 11:33:38 #95
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_196404319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het hele idee van Schengen is juist dat de buitengrenzen dicht zijn.
Dat ligt eraan wat je met 'dicht' bedoelt. :)
Schengen gaat ook over asielbeleid, visumbeleid en justitiėle samenwerking.

Dat is niet 'dicht'.
quote:
Schengen is onmogelijk dus?

Laten we het dan zsm afschaffen.
Nee hoor, Schengen is fantastisch. Maar het kan op punten zeker beter.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_196404428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:04 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij is onze Thierry wel echt verzot op aandacht. Hij had in principe een relevante partij met aanhang, maar hij heeft het allemaal laten ontsporen, de kwalijke factoren in de partij z'n beloop gelaten en dat doe je niet als serieuze partijleider. De bottleneck is ook grotendeels zijn eigen ego. Hij had gewoon het boetekleed moeten aantrekken en orde op zaken moeten stellen wanneer men de fout in was gegaan ipv steeds de verongelijkte onbegrepen Don Quichote uit te hangen. Volgens mij vind hij stiekem steeds al die headlines in de kranten wel mooi. Maar op een gegeven moment houdt dat op. Dat zie je nu ook met zonnegod Trump (helaas).
De hele partij is opgericht uit het idee dat er een partijkartel zou bestaan waar je onmogelijk tussen zou kunnen komen (objectief onzinnig overigens aangezien zowel de PVV als LPF gewoon meegeregeerd hebben, maar goed). De verongelijkte Don Quichote zat er altijd al in en was redelijk core voor de partij.

Merkte ik overigens ook als ik met FvD'ers sprak, geen zelfreflectie en de eerste reactie bij een misstand of domme uitspraak was altijd een jij-bak en "ja, maar zij". Het is in wezen altijd de partij geweest voor mensen die zich ontheemd en buitengesloten voelen en de schuld daarvoor buiten zichzelf zoeken en zo gedraagt de partij zich ook.

Op zich jammer aangezien ze doorgaans zowel persoonlijk als politiek met een beetje in de spiegel kijken zoveel verder zoeken kunnen komen.
pi_196404448
Erg zonde allemaal.
Eens kijken
  woensdag 25 november 2020 @ 11:44:24 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_196404484
Mooi, wederom blijkt dat nationaalpopulisten gewoon enorme losers zijn.

Daaaaag Trump, daaaaaag Sjerry :W
pi_196404515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:41 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

De hele partij is opgericht uit het idee dat er een partijkartel zou bestaan waar je onmogelijk tussen zou kunnen komen (objectief onzinnig overigens aangezien zowel de PVV als LPF gewoon meegeregeerd hebben, maar goed). De verongelijkte Don Quichote zat er altijd al in en was redelijk core voor de partij.

Merkte ik overigens ook als ik met FvD'ers sprak, geen zelfreflectie en de eerste reactie bij een misstand of domme uitspraak was altijd een jij-bak en "ja, maar zij". Het is in wezen altijd de partij geweest voor mensen die zich ontheemd en buitengesloten voelen en de schuld daarvoor buiten zichzelf zoeken en zo gedraagt de partij zich ook.

Op zich jammer aangezien ze doorgaans zowel persoonlijk als politiek met een beetje in de spiegel kijken zoveel verder zoeken kunnen komen.
De PVV heeft meegeregeerd ja? Ze hebben een regering waar ze zelf geen aandeel in hadden gefaciliteerd, net even iets anders. :W
pi_196404649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:41 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

De hele partij is opgericht uit het idee dat er een partijkartel zou bestaan waar je onmogelijk tussen zou kunnen komen (objectief onzinnig overigens aangezien zowel de PVV als LPF gewoon meegeregeerd hebben, maar goed). De verongelijkte Don Quichote zat er altijd al in en was redelijk core voor de partij.

Merkte ik overigens ook als ik met FvD'ers sprak, geen zelfreflectie en de eerste reactie bij een misstand of domme uitspraak was altijd een jij-bak en "ja, maar zij". Het is in wezen altijd de partij geweest voor mensen die zich ontheemd en buitengesloten voelen en de schuld daarvoor buiten zichzelf zoeken en zo gedraagt de partij zich ook.

Op zich jammer aangezien ze doorgaans zowel persoonlijk als politiek met een beetje in de spiegel kijken zoveel verder zoeken kunnen komen.
Wauw dat is een analyse waar je geen speld meer tussen kunt krijgen toch. De dogma is dan (eenzijdig) helemaal waterdicht. Er kan geen ruimte meer bestaan voor zelfreflectie!
Maar Forum heeft toch wel gelijk. Er bestaat wel degelijk een cultuur van uitsluiting tussen het kartel en de rest van de politieke partijen.
pi_196404654
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De PVV heeft meegeregeerd ja? Ze hebben een regering waar ze zelf geen aandeel in hadden gefaciliteerd, net even iets anders. :W
Ach kom, ze hadden op zijn minst betrokkenheid bij het regeringsbeleid, sloten het regeringsakkord, maakten die regering mogelijk, waren bij het catshuisoverleg etc. etc. Ja formeel leverde ze geen ministers omdat Wilders dat niet aandurfde, maar ze zijn geenszins buitengesloten destijds.

Geloof je werkelijk dat ze geen aandeel hadden in het beleid van die regering? Waarom sloten ze dan het gedoogakkoord denk je?
  woensdag 25 november 2020 @ 11:57:22 #102
104871 remlof
Europees federalist
pi_196404686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:55 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Ach kom, ze hadden op zijn minst betrokkenheid bij het regeringsbeleid, sloten het regeringsakkord, maakten die regering mogelijk, waren bij het catshuisoverleg etc. etc. Ja formeel leverde ze geen ministers omdat Wilders dat niet aandurfde, maar ze zijn geenszins buitengesloten destijds.

Geloof je werkelijk dat ze geen aandeel hadden in het beleid van die regering? Waarom sloten ze dan het gedoogakkoord denk je?
Rutte I heeft onder druk van de PVV het integratietraject voor asielzoekers compleet gesloopt. Daar ondervinden we nu nog de problemen van.
pi_196404771
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat je met 'dicht' bedoelt. :)
Schengen gaat ook over asielbeleid, visumbeleid en justitiėle samenwerking.

Dat is niet 'dicht'.
[..]

Nee hoor, Schengen is fantastisch. Maar het kan op punten zeker beter.
Nee hoor. Asielbeleid heeft niks met Schengen te maken. Dat wordt geregeld in andere verdragen.

Schengen gaat over vrij verkeer van personen binnen een bepaald gebied. En de buitengrenzen van dat gebied moeten goed bewaakt worden en ongewenste en illegale migranten moeten buiten worden gehouden. Maar dat laatste is volgens jou onmogelijk en daarmee is Schengen dus onuitvoerbaar volgens jou.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_196404972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor. Asielbeleid heeft niks met Schengen te maken. Dat wordt geregeld in andere verdragen.

Schengen gaat over vrij verkeer van personen binnen een bepaald gebied. En de buitengrenzen van dat gebied moeten goed bewaakt worden en ongewenste en illegale migranten moeten buiten worden gehouden. Maar dat laatste is volgens jou onmogelijk en daarmee is Schengen dus onuitvoerbaar volgens jou.
Valt het je niet op dat de rijkere landen in get verdrag geen of bijna geen buitengrenzen hebben en dat de armere landen dit wel hebben? De rijken leggen dus hun verantwoordelijkheid naar de armen en zijn verontwaardigd als het niet lukt met wat geld strooien?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 25 november 2020 @ 12:34:41 #105
1234 HiZ
Istanbullu
pi_196405314
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:54 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Wauw dat is een analyse waar je geen speld meer tussen kunt krijgen toch. De dogma is dan (eenzijdig) helemaal waterdicht. Er kan geen ruimte meer bestaan voor zelfreflectie!
Maar Forum heeft toch wel gelijk. Er bestaat wel degelijk een cultuur van uitsluiting tussen het kartel en de rest van de politieke partijen.
En het kartel zijn dan die politieke partijen die als het een beetje kan elkaar een mes in het lijf steken?
pi_196405455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

En het kartel zijn dan die politieke partijen die als het een beetje kan elkaar een mes in het lijf steken?
Lees eens wat werk van Peter Maļr, dan snap je wat het partijkartel is.
  woensdag 25 november 2020 @ 12:45:13 #107
1234 HiZ
Istanbullu
pi_196405480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:43 schreef soeverein het volgende:

[..]

Lees eens wat werk van Peter Maļr, dan snap je wat het partijkartel is.
Nee dankjewel, ik heb een baan.
pi_196405800
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:45 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee dankjewel, ik heb een baan.
https://scholar.google.nl(...)=%23p%3DbSBunp_twJUJ

Is met een uurtje te lezen en dan snap je het fundamentele probleem met de huidige parlementaire democratie.

Het artikel is uit 1995, en is gewoon een glazenbol geweest. De kritiek op het partijkartel/kartelpartijen is niet iets voor alleen complot whappies. Dit is een zeer gerespecteerde politicoloog.
pi_196406011
twitter
pi_196406039
Er ist wieder da.
Incelfrikandel
pi_196406042
kunnen de leden kenbaar maken of ze mij terug willen.

Prima.
  woensdag 25 november 2020 @ 13:26:14 #112
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196406102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:21 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
:D

Wat een vermakelijke circusact.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 november 2020 @ 13:28:58 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196406156
Oh wat een mongool
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 november 2020 @ 13:29:36 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196406169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:23 schreef Poepz0r het volgende:
kunnen de leden kenbaar maken of ze mij terug willen.

Prima.
Dus eerst alle leden die helemaal klaar met je zijn wegjagen, dan als de tijd rijp is verkiezingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196406205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus eerst alle leden die helemaal klaar met je zijn wegjagen, dan als de tijd rijp is verkiezingen.
Alle leden. Holle woorden.

Als ik een gokje mag doen denk ik dat het er nog geen 500 zullen zijn die hun lidmaatschap hebben opgezegd. Maar als je de MSM wil geloven ook prima hoor. Die spraken ook over honderden demonstranten in Duitsland tegen de maatregelen terwijl het er duizenden bleken te zijn :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 november 2020 @ 13:32:29 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196406223
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Alle leden. Holle woorden.

Als ik een gokje mag doen denk ik dat het er nog geen 500 zullen zijn die hun lidmaatschap hebben opgezegd. Maar als je de MSM wil geloven ook prima hoor. Die spraken ook over honderden demonstranten in Duitsland tegen de maatregelen terwijl het er duizenden bleken te zijn :')
Er zijn vast en zeker heel veel mensen die weg zijn gegaan in de afgelopen maanden. En dat zullen vast niet de fans van Baudet zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196406239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zijn vast en zeker heel veel mensen die weg zijn gegaan in de afgelopen maanden. En dat zullen vast niet de fans van Baudet zijn.
Zonder bron doen we hier niks mee.
  woensdag 25 november 2020 @ 13:34:57 #118
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196406267
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:21 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Een soort autocoup dus, waarna hij zichzelf tot keizer uitroept.
  woensdag 25 november 2020 @ 13:35:11 #119
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196406272
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zonder bron doen we hier niks mee.
In de peilingen stonden ze er al een tijdje niet zo goed voor en hebben ze aanzienlijk veel zetels ingeleverd. Dit gestuntel van Baudet gaat dat niet verbeteren.
pi_196406281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh wat een mongool
Jep.
Niemand wil hem meer, waarom dan toch dit?
Powertrip nu alles fout gaat? Vlucht naar voren? Kat maakt rare sprongen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196406292
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:35 schreef Poem_ het volgende:

[..]

In de peilingen stonden ze er al een tijdje niet zo goed voor en hebben ze aanzienlijk veel zetels ingeleverd. Dit gestuntel van Baudet gaat dat niet verbeteren.
Peilingen doen we ook niets mee. We ondervragen 1000 mensen en daarop maken wij peilingen :')

Het gestuntel/backstabben blijkt en ik herhaal mijzelf nogmaals vanuit Nanninga te komen (dat had ik niet verwacht overigens). Ze heeft JAREN lopen lekken wat er binnenskamers is besproken zo blijkt. Noem dat maar niks en nu wil ZIJ Baudet aan de kant zetten? Wie denkt zij dat ze is?
pi_196406313
Van partijkartel naar kartel in je partij.
pi_196406319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Peilingen doen we ook niets mee. We ondervragen 1000 mensen en daarop maken wij peilingen :')

Het gestuntel/backstabben blijkt en ik herhaal mijzelf nogmaals vanuit Nanninga te komen (dat had ik niet verwacht overigens). Ze heeft JAREN lopen lekken wat er binnenskamers is besproken zo blijkt. Noem dat maar niks en nu wil ZIJ Baudet aan de kant zetten? Wie denkt zij dat ze is?
Zij heeft een hele stroming aan leden achter haar staan. Zo bleek afgelopen weekend.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 25 november 2020 @ 13:39:03 #124
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196406330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Peilingen doen we ook niets mee. We ondervragen 1000 mensen en daarop maken wij peilingen :')

Het gestuntel/backstabben blijkt en ik herhaal mijzelf nogmaals vanuit Nanninga te komen (dat had ik niet verwacht overigens). Ze heeft JAREN lopen lekken wat er binnenskamers is besproken zo blijkt. Noem dat maar niks en nu wil ZIJ Baudet aan de kant zetten? Wie denkt zij dat ze is?
Prima, dan kijk je weg en haalt de realiteit je vanzelf wel een keer in.
pi_196406334
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zij heeft een hele stroming aan leden achter haar staan. Zo bleek afgelopen weekend.
Dat zal heus, maar wat ze flikte kan echt niet.
pi_196406343
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:39 schreef Poem_ het volgende:
Ze heeft JAREN lopen lekken wat er binnenskamers is besproken zo blijkt
Ze heeft JAREN lopen lekken wat er binnenskamers is besproken zo blijkt. Klopt je kijkt weg.
pi_196406374
Nog vermakelijker dan de Amerikaanse politiek dit :)
pi_196406376
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:23 schreef Poepz0r het volgende:
kunnen de leden kenbaar maken of ze mij terug willen.

Prima.
Ja, maar ook:

"Ik stel mijzelf beschikbaar als partijleider en kandidaat-lijsttrekker"

"Ik schrijf lijsttrekkersverkiezingen uit"

"Ik zorg voor de digitale infrastructuur"

Baudet is opgestapt als partijvoorzitter. Volgens mij is hij nog wel algemeen bestuurslid. Wie of wat geeft hem (en hij heeft het nadrukkelijk over 'ik') op dit moment het mandaat om een verkiezing uit te schrijven?

Als de belangrijkste kandidaat degene is die de verkiezingen uitschrijft en voor de infrastructuur zorgt, hoe is dan gewaarborgd aan de leden dat deze verkiezingen eerlijk verlopen?
(voor de complotwappies onder ons: het is alsof je Joe Biden zelf de stemmen laat tellen)

Hij heeft het ook over het 'opstellen' van een nieuw bestuur en een nieuwe lijst. Wie gaat dit doen? Het huidige bestuur (waar Baudet nog deel van uitmaakt), Baudet zelf, of de nog te verkiezen nieuwe partijvoorzitter/lijsttrekker? Er zit een vervelend knipje in de video waardoor het niet duidelijk is wat de rol van de leden in dezen is.

Deze zin vat het misschien wel samen: "Het allerbelangrijkste is geweest dat ik de ziel van mijn partij zou kunnen behouden"

Thierry deed alsof hij een stap terugdeed maar het bleef zijn partij.

Thierry bepaalt wat het gewenste effect van de daden van hem en zijn kompanen is en maakt besluiten ongedaan zodra de gevolgen hem niet bevallen. Waarschijnlijk ruikt hij een kans om mensen als Nanninga te wippen nu zij doorkrijgen dat Baudet nog steeds aan de touwtjes trekt. Dit heeft niets met democratie te maken.
pi_196406380
https://www.geenstijl.nl/(...)t-partijleider/#more
Blijkbaar is baudet achter de rug om van het partij bestuur gegaan:
quote:
UPDATE: STOP THE COUNT! BESTUUR FVD NIET OP DE HOOGTE VAN DEZE ALS VERKIEZING VERHULDE MACHTSGREEP
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 25 november 2020 @ 13:43:51 #130
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196406416
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze heeft JAREN lopen lekken wat er binnenskamers is besproken zo blijkt. Klopt je kijkt weg.
Geen idee, de partij bloedt in ieder geval dood en de een na de ander stapt op. Jij betwijfelt dat kennelijk, de realiteit haalt je met de verkiezingen in.
pi_196406587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:21 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Wat een klucht :')
pi_196406594
twitter
pi_196406648
quote:
Kan iemand nog bijhouden namens wie?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 november 2020 @ 13:58:03 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196406663
quote:
Waaaa
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196406689
twitter
  woensdag 25 november 2020 @ 14:00:37 #136
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196406702
quote:
Van Haga die in de billen van Baudet kruipt, dat had niemand verwacht. :')
  woensdag 25 november 2020 @ 14:08:48 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196406854
Neem aan dat het biggetje meteen de daad bij het woord voegt en opstapt?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196406934
twitter
pi_196407030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Valt het je niet op dat de rijkere landen in get verdrag geen of bijna geen buitengrenzen hebben en dat de armere landen dit wel hebben? De rijken leggen dus hun verantwoordelijkheid naar de armen en zijn verontwaardigd als het niet lukt met wat geld strooien?
Nee, volgens mij is het ook gewoon feitelijk onjuist. Heel noord Europa heeft bijna buitengrenzen. Er komen aan die kant alleen minder mensen binnen omdat ze niet grenzen aan instabiele of arme regio's.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_196407038
Baudets oproep tot verkiezingen op die data is in strijd met de statuten van Forum voor Democratie.

Artikel 9 bepaald dat het alleen bestuur deze verkiezing kan uitroepen en dat de algemene ledenvergadering beslist over de kandidaten. Voor het oproepen van een algemene ledenvergadering geldt minimaal vier weken volgens artikel 7. Oftewel als deze farce van een verkiezing er komt kunnen andere kandidaten de uitslag (met succes) ongeldig laten verklaren door de rechtbank en is de shitshow compleet
pi_196407111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:41 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Ja, maar ook:

"Ik stel mijzelf beschikbaar als partijleider en kandidaat-lijsttrekker"

"Ik schrijf lijsttrekkersverkiezingen uit"

"Ik zorg voor de digitale infrastructuur"

Baudet is opgestapt als partijvoorzitter. Volgens mij is hij nog wel algemeen bestuurslid. Wie of wat geeft hem (en hij heeft het nadrukkelijk over 'ik') op dit moment het mandaat om een verkiezing uit te schrijven?
Technisch gesproken betekent 'ik stap op als partijvoorzitter' waarschijnlijk dat hij de leden gaat vragen hem van zijn verantwoordelijkheden te ontheffen.

quote:
Als de belangrijkste kandidaat degene is die de verkiezingen uitschrijft en voor de infrastructuur zorgt, hoe is dan gewaarborgd aan de leden dat deze verkiezingen eerlijk verlopen?
(voor de complotwappies onder ons: het is alsof je Joe Biden zelf de stemmen laat tellen)
Misschien kunnen ze dat bij het CDA gaan vragen.

quote:
Hij heeft het ook over het 'opstellen' van een nieuw bestuur en een nieuwe lijst. Wie gaat dit doen? Het huidige bestuur (waar Baudet nog deel van uitmaakt), Baudet zelf, of de nog te verkiezen nieuwe partijvoorzitter/lijsttrekker? Er zit een vervelend knipje in de video waardoor het niet duidelijk is wat de rol van de leden in dezen is.
Het is een vereniging, dus hebben de leden sowieso het laatste woord.

quote:
Deze zin vat het misschien wel samen: "Het allerbelangrijkste is geweest dat ik de ziel van mijn partij zou kunnen behouden"

Thierry deed alsof hij een stap terugdeed maar het bleef zijn partij.
Nanninga, die hem gewipt lijkt te hebben, gaat het niet overnemen en heeft blijkbaar ook geen solide basis aan medestanders. Als Nanninga nou lijstrekker zou worden en draagvlak had was het helder. Maar als je iemand wipt moet je een vervanger klaar hebben staan.

quote:
Thierry bepaalt wat het gewenste effect van de daden van hem en zijn kompanen is en maakt besluiten ongedaan zodra de gevolgen hem niet bevallen. Waarschijnlijk ruikt hij een kans om mensen als Nanninga te wippen nu zij doorkrijgen dat Baudet nog steeds aan de touwtjes trekt. Dit heeft niets met democratie te maken.
Uiteraard heeft het niets met democratie te maken. Democratie is immers een staatsvorm en dit is een vereniging en daarin gelden de statuten en het verenigingsrecht. De kartelpartijen mogen dan hun verenigingshuishouding partijdemocratie noemen en tegelijk het land besturen als een ouwejongenskrentenbroodbiljartclubje, het is andersom. Het staatsbestel moet democratisch en de partij moet zich houden aan de statuten en het verenigingsrecht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 25 november 2020 @ 14:26:23 #143
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196407207
Thierry vertoont wel opvallend veel kenmerken en overeenkomsten met Trump zoals:

- ontkenning,
- in zijn eigen (schijn)wereld leven,
- zich niet kunnen verplaatsen in een ander,
- zelfoverschatting en verhevenheid,
- geen eigen verantwoordelijkheid nemen,
- schuld buiten zichzelf leggen; anderen verantwoordelijk maken voor eigen falen,
- een gebrek aan gelijkwaardigheid jegens anderen,
- en belangrijker en als meest zorgelijke punt: weinig contact hebben met de werkelijkheid maar bij voorkeur een zelf gecreėerde (waan)werkelijkheid voorspiegelen.

Iemand die je liever niet aan het roer hebt staan dus, bij wat voor club dan ook.
pi_196407291
twitter
pi_196407295
twitter
  woensdag 25 november 2020 @ 14:32:49 #146
104871 remlof
Europees federalist
pi_196407329
Wat een kneuzenkermis :D
  woensdag 25 november 2020 @ 14:44:26 #147
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196407525
Het houdt niet op. Niet vanzelf.
  woensdag 25 november 2020 @ 14:46:01 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196407552
Toch wel mooi dat we als heel land nu even de ware aard van Thierry zien
  woensdag 25 november 2020 @ 14:48:01 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_196407594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nee hoor. Asielbeleid heeft niks met Schengen te maken. Dat wordt geregeld in andere verdragen.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Schengen gaat inderdaad over de binnengrenzen en het vrije verkeer van personen en dus ook van migranten.
quote:
Schengen gaat over vrij verkeer van personen binnen een bepaald gebied. En de buitengrenzen van dat gebied moeten goed bewaakt worden en ongewenste en illegale migranten moeten buiten worden gehouden. Maar dat laatste is volgens jou onmogelijk en daarmee is Schengen dus onuitvoerbaar volgens jou.
Ik zeg absoluut niet dat Schengen onuitvoerbaar is. :) Ik zeg dat eenzijdig de grenzen dichtdoen niet kan. :*

Maar goed, we gaan een beetje off-topic.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_196407675
Ik zou weleens willen weten wat die vrouw van Thierry hier nou allemaal van vindt.
pi_196407827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
de partij moet zich houden aan de statuten en het verenigingsrecht
In een vereniging gaan (uiteindelijk) de leden over de inhoudelijke koers en over wie de partij en de fractie leiden.

Thierry en co zien het andersom: hoe krijgen we zo veel mogelijk leden en kiezers die onze ideeėn steunen. Om hiermee vervolgens macht mee af te dwingen.

Nu er discussie ontstaat binnen de partij over de gedragingen van boreaalse prominenten en hun achterban worden er machtsspelletjes gespeeld. In een normale partij zou iemand wiens optreden de partij schade berokkend terugtreden, waarna er een onbezoedelde opvolger wordt aangewezen.

Nu praktisch de helft van de achterban vóór een zuivering van de bruinhemden is (zie ook de recente peiling van 1vandaag) is de strategie van Baudet, Jansen en co om het beeld bij de leden eerst bij te schaven en onderweg zo veel mogelijk tegenstanders te lozen vóórdat de leden zich mogen uitspreken over bestuur en kieslijst.

Maar goed, die hele statuten van FvD zijn een farce. Wijzigingen in het bestuur en de statuten kunnen alleen in ledenvergaderingen waarvoor je Ahoy zou moeten afhuren.

Als de kiesraad eisen zou stellen aan de statuten en bestuurswijze van politieke partijen dan zou Forum waarschijnlijk niet eens mee mogen doen aan verkiezingen.
pi_196407875
twitter




Benieuwd of hij echt komt. Een eerdere tweet van @BeauRTL hierover is verwijderd.
pi_196407932
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:46 schreef Hexagon het volgende:
Toch wel mooi dat we als heel land nu even de ware aard van Thierry zien
Van d66 zien we het al een tijdje met het in de wind gooien van de naam 'democraten' en het vrije lichamelijke keuze.
En vandaag ook weer:
twitter


Demofoob66 kan in hetzelfde hoekje als een democratische baudet
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196407970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:09 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Benieuwd of hij echt komt. Een eerdere tweet van @:BeauRTL hierover is verwijderd.
Slim gekozen van Baudet, lekker bij de luchtige en simpele Beau gaan zitten om vooral geen kritische vragen te krijgen en zijn verhaal te kunnen doen.

Waar ik dacht dat de bodem van de gifbeker allang in zicht was weet Thierry er nog liters uit te slurpen.
  woensdag 25 november 2020 @ 15:18:21 #155
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196408003
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Slim gekozen van Baudet, lekker bij de luchtige en simpele Beau gaan zitten om vooral geen kritische vragen te krijgen en zijn verhaal te kunnen doen.

Waar ik dacht dat de bodem van de gifbeker allang in zicht was weet Thierry er nog liters uit te slurpen.
Klopt, volgens mij zit Charles Groenehuijzen vanavond bij Op1. Dat had ik een aanzienlijk leuker interview gevonden >:)
  woensdag 25 november 2020 @ 15:20:07 #156
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196408036
Ik krijg overigens ook wel het idee dat het Thierry's plan is om Annabel Nanninga er nu uit te werken. Wss ziet hij haar dus als een soort Judas met al haar onverhulde en terechte kritiek alsmede het dringende verzoek om op te zouten.
pi_196408055
Hij is niet uit het bestuur gezet maar gevraagd om eruit te gaan. Wat een heerlijke soap dit.
pi_196408060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Slim gekozen van Baudet, lekker bij de luchtige en simpele Beau gaan zitten om vooral geen kritische vragen te krijgen en zijn verhaal te kunnen doen.

Waar ik dacht dat de bodem van de gifbeker allang in zicht was weet Thierry er nog liters uit te slurpen.
In het laatste optreden bij Jinek werd Baudet minutenlang doorgezaagd over Freek Jansen. Toen broeide er al iets binnen de partij. Het zal hem niet slecht uitkomen dat Beau momenteel de late night doet.

Benieuwd wie er nog meer aan tafel zitten. Baudet zal wel voorwaarden gesteld hebben aan zijn bezoek.

Als ik het programma was dan zou ik eerst Baudet een kwartier lang alleen aan tafel zetten en daarna nabeschouwen met een groep critici en (gematigde) FvD-sympathisanten. Anders wordt het óf een gehakketak zoals de vorige keer, óf er mogen van Baudet alleen softe gasten aan tafel zitten.
  woensdag 25 november 2020 @ 15:24:32 #159
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196408088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:46 schreef Hexagon het volgende:
Toch wel mooi dat we als heel land nu even de ware aard van Thierry zien
Zagen we dat niet steeds al dan? Het is bepaald niet de eerste keer dat hij zich verongelijkt, egocentrisch en theatraal opstelt.
  woensdag 25 november 2020 @ 15:25:05 #160
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196408101
Wat een soap _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196408268
Het is wel duidelijk wie nog steeds het Twitter-account van forum beheert:

twitter


Kunnen we hieruit opmaken dat Baudet juist wil dat Van der Linden, Rooken en De Groot alle drie opstappen?

Kwestie van wie de langste adem heeft nu?
pi_196408286
Baudet heeft het over een coup en een gemeen machtsspel.

twitter
pi_196408298
"Ik heb Forum opgebouwd, het is mijn eigendom, wie het niet met mij eens is die rot maar op"
pi_196408317
Op naar de 0 zetels. Iedere kiezer die een beetje bij zijn verstand is laat het wel uit zijn hoofd om te stemmen op dit zootje ongeregeld.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 15:45:04 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196408357
quote:
:D :D :D _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 november 2020 @ 15:45:38 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196408365
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Zagen we dat niet steeds al dan? Het is bepaald niet de eerste keer dat hij zich verongelijkt, egocentrisch en theatraal opstelt.
Ja, maar meestal is dat meer in zicht van politiek-junks.
pi_196408402
Ondertussen bij het partijkantoor:

  woensdag 25 november 2020 @ 15:53:00 #168
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196408451
Thierry heeft meer kans om carriere te maken in de filmindustrie als een soort anti-hero

pi_196408455
Wat is dat toch met die rechtse partijen dat ze alleen maar idioten en brievenbuspissers schijnen te kunnen aantrekken? De LPF was ook al zo'n klucht, PVV heeft zijn drama's gehad en nu dit weer. Het is op rechts allemaal een grote sitcom waarbij je niet weet of je nou moet lachen of janken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 15:53:57 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196408459
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 november 2020 @ 15:54:31 #171
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196408465
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:53 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat toch met die rechtse partijen dat ze alleen maar idioten en brievenbuspissers schijnen te kunnen aantrekken? De LPF was ook al zo'n klucht, PVV heeft zijn drama's gehad en nu dit weer. Het is op rechts allemaal een grote sitcom waarbij je niet weet of je nou moet lachen of janken.
Maar het is alles behalve saai :9~



It is trial by media :(
pi_196408536
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:06 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

In een vereniging gaan (uiteindelijk) de leden over de inhoudelijke koers en over wie de partij en de fractie leiden.
De fractie? Nee, hoor. Die zitten daar zonder last en beslissen zelf wie de fractieleider is. De partij is geen staatsrechtelijk relevante entiteit.

quote:
Thierry en co zien het andersom: hoe krijgen we zo veel mogelijk leden en kiezers die onze ideeėn steunen. Om hiermee vervolgens macht mee af te dwingen.
Nee, je probeert mensen voor je ideeen te winnen zodat die als kiezer je zoveel mogelijk macht geven om die te verwezenlijken. Dat is democratie. Een partij met veel leden kan de overtuigingsrkacht vergroten.

De leden van een vereniging kunnen wel proberen een bestuur te vinden dat aan hun leiband loopt, maar over het algemeen werkt het niet zo en zetten leden een bestuur neer op wiens plannen en inzicht ze vertrouwen.

quote:
Nu er discussie ontstaat binnen de partij over de gedragingen van boreaalse prominenten en hun achterban worden er machtsspelletjes gespeeld. In een normale partij zou iemand wiens optreden de partij schade berokkend terugtreden, waarna er een onbezoedelde opvolger wordt aangewezen.

Nu praktisch de helft van de achterban vóór een zuivering van de bruinhemden is (zie ook de recente peiling van 1vandaag) is de strategie van Baudet, Jansen en co om het beeld bij de leden eerst bij te schaven en onderweg zo veel mogelijk tegenstanders te lozen vóórdat de leden zich mogen uitspreken over bestuur en kieslijst.
Een aantal of in ieder geval één partijprominent die overigens niet op de landelijke lijst wil en ook niet in het bestuur wil heeft aangegeven dat volgens haar de JFVD zonder onderzoek moet worden opgeheven omdat er daar wat appgroepjes van leden zjin waarin foute grappen worden gemaakt, en de oprichter en langdurig lijsttrekker van de landelijke kieslijst moet. Dat is nogal wat. 1vandaag heeft daar net als de achterban helemaal niks over te zeggen, alleen de leden uiteindelijk. En dan komt er een lijst en dan is de kiezer aan de beurt om zich er bij de stembusgang over uit te spreken.

quote:
Maar goed, die hele statuten van FvD zijn een farce. Wijzigingen in het bestuur en de statuten kunnen alleen in ledenvergaderingen waarvoor je Ahoy zou moeten afhuren.
Toch zijn er zoveel mensen lid van geworden dat je Ahoy moet afhuren, die zijn dus in ieder geval voorlopig akkoord.

quote:
Als de kiesraad eisen zou stellen aan de statuten en bestuurswijze van politieke partijen dan zou Forum waarschijnlijk niet eens mee mogen doen aan verkiezingen.
Het idee dat de kiesraad eisen zou willen of kunnen stellen aan politieke partijen getuigt slechts van een grof onbegrip van de democratie in het algemeen en de Nederlandse in het bijzonder.

Nou komt dat meer voor bij aanhangers van het partijkartel en zelfs bij de kartelpartijen. Dan heb je dus bijvoorbeeld CDA, D66 en GL-congressen waarbij de leden denken te mogen bepalen hoe de fractieleden stemmen. Dat zou dan democratie zijn, duizend man en een paardenkop op een partijcongresje gaan eventjes de kiezer overrulen en geven kamerleden een last mee die de grondwet uitdrukkelijk verbiedt. 'Parijdemocratie' is opzettelijke begripsverwarring om de werkelijke democratie buitenom te passeren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196408545
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:53 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat toch met die rechtse partijen dat ze alleen maar idioten en brievenbuspissers schijnen te kunnen aantrekken? De LPF was ook al zo'n klucht, PVV heeft zijn drama's gehad en nu dit weer. Het is op rechts allemaal een grote sitcom waarbij je niet weet of je nou moet lachen of janken.
Is het eigenlijk niet meer een typisch "nieuwe partij" dingetje?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 25 november 2020 @ 16:01:49 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196408555
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Is het eigenlijk niet meer een typisch "nieuwe partij" dingetje?
alias denk aan Krenk
pi_196408566
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Is het eigenlijk niet meer een typisch "nieuwe partij" dingetje?
Zou ook kunnen. bij DENK is het ook allemaal net een slapstick. Nu is het even rustig maar het is gewoon wachten tot er daar weer eentje uit de bocht vliegt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 16:03:22 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196408578
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:54 schreef Tengano het volgende:

[..]

Maar het is alles behalve saai :9~

[ afbeelding ]

It is trial by media :(
Vanmorgen ff voor de gein Jensen aan geslingerd. Manmanman :') Wat die er allemaal weer bij haalt _O- _O- Ik heb geprobeerd er naar te luisteren maar met al die poep is dat echt onmogelijk.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196408584
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Vanmorgen ff voor de gein Jensen aan geslingerd. Manmanman :') Wat die er allemaal weer bij haalt _O- _O- Ik heb geprobeerd er naar te luisteren maar met al die poep is dat echt onmogelijk.
Ik hou dat echt nog geen 5 minuten vol.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196408628
TOPSHOW
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 16:10:18 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196408677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik hou dat echt nog geen 5 minuten vol.
Dat is nog lang :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 november 2020 @ 16:11:36 #180
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196408690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:07 schreef KennyPowers het volgende:
TOPSHOW
Hier kan Linda nog een puntje aan zuigen :D



[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 25-11-2020 16:17:45 ]
pi_196408782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou ook kunnen. bij DENK is het ook allemaal net een slapstick. Nu is het even rustig maar het is gewoon wachten tot er daar weer eentje uit de bocht vliegt.
Of dat gedoe met Krol.

Wat bedoelde je eigenlijk met de drama's van de PVV. Ik dacht dat die partij juist redelijk vrij is gebleven van interne kloterij... :?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196408784
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik hou dat echt nog geen 5 minuten vol.
Respect voor je. 5 hele minuten naar jensen luisteren.
Dat is gewoon echt heel knap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196408790
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Vanmorgen ff voor de gein Jensen aan geslingerd. Manmanman :') Wat die er allemaal weer bij haalt _O- _O- Ik heb geprobeerd er naar te luisteren maar met al die poep is dat echt onmogelijk.
Vond jij die eerst niet helemaal geweldig?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196408796
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Of dat gedoe met Krol.

Wat bedoelde je eigenlijk met de drama's van de PVV. Ik dacht dat die partij juist redelijk vrij is gebleven van interne kloterij... :?
Omdat het daar niet echt een partij is. Het is een eenmans dingetje van Wilders met aanhangers. Geen partijstructuur toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 16:22:11 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196408824
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Vond jij die eerst niet helemaal geweldig?
Dat is inmiddels alweer een tijdje geleden. Ik heb een tijd geleden mijn ogen geopend en ben wakker geworden :P Alleen niet de manier van wakker die Jensen graag zou willen :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 16:24:23 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196408856
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Of dat gedoe met Krol.

Wat bedoelde je eigenlijk met de drama's van de PVV. Ik dacht dat die partij juist redelijk vrij is gebleven van interne kloterij... :?
https://www.welingelichte(...)1-februari-2016.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196408872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:53 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat toch met die rechtse partijen dat ze alleen maar idioten en brievenbuspissers schijnen te kunnen aantrekken? De LPF was ook al zo'n klucht, PVV heeft zijn drama's gehad en nu dit weer. Het is op rechts allemaal een grote sitcom waarbij je niet weet of je nou moet lachen of janken.
Omdat gematigd rechts nare rechtse mensen aantrekken qua politiek. Nare rechtse mensen denken daarbij te kunnen parasiteren denk ik. Terwijl het grote slachtoffer de gematigde rechtse stroming is.

Je ziet het ook op links. Zat volk wat gewoon prima is en ook redelijk kan meegaan in andere standpunten. Maar dan komt er een extreem links gekkie wat zich eerst voor doet als gematigd, maar dan toch ontpopt als een ware mafklapper.

Weet niet, kan er nog niet echt heel goed mn vinger achter krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196408903
quote:
Zo'n beetje wat pechtold in zijn eentje gedaan heeft.

Heb je ook zo'n lijstje van vvd'ers?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 16:29:53 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196408942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zo'n beetje wat pechtold in zijn eentje gedaan heeft.

Heb je ook zo'n lijstje van vvd'ers?
Google is je beste vriend :P Uiteraard is er een lijstje van VVD'ers :P

https://hermanvogel.nl/vvder-in-opspraak/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196409068
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Is het eigenlijk niet meer een typisch "nieuwe partij" dingetje?
Ik denk het wel. DENK, PvdD, 60+, FvD. Allemaal strubbels.
  woensdag 25 november 2020 @ 16:38:52 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196409110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:36 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik denk het wel. DENK, PvdD, 60+, FvD. Allemaal strubbels.
Het zijn ook vaak van die partijen waar teveel macht bij enkele personen ligt die de partij als hun eigendom beschouwen. En waar vaak weeffouten in de partijstructuur zitten die op zo'n moment de zaak onmogelijk maken.
pi_196409111
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat is inmiddels alweer een tijdje geleden. Ik heb een tijd geleden mijn ogen geopend en ben wakker geworden :P Alleen niet de manier van wakker die Jensen graag zou willen :P
Wat een ommezwaai zeg. :o

Maar moet je natuurlijk zelf weten. :Y
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196409136
quote:
Ja da's geen mooie lijst. Maar geen interne struggles...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 25 november 2020 @ 16:44:35 #194
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196409190
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Is het eigenlijk niet meer een typisch "nieuwe partij" dingetje?
Neuh, dit is vooral een dingetje bij nieuwe partijen waar veel narcisten op af komen.
pi_196409227
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:54 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat die vrouw van Thierry hier nou allemaal van vindt.
.Bedoel je de buurvrouw?
pi_196409229
Zou Baudet hypothetisch niet de mogelijkheid hebben om samen met enkele partijleden die wel achter hem staan én de JFvD de top 5 eruit te gooien? Kan er meteen een duidelijker volksnationalistische partij van gemaakt worden.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_196409249
twitter
pi_196409263
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
Het gestuntel/backstabben blijkt en ik herhaal mijzelf nogmaals vanuit Nanninga te komen (dat had ik niet verwacht overigens). Ze heeft JAREN lopen lekken wat er binnenskamers is besproken zo blijkt. Noem dat maar niks en nu wil ZIJ Baudet aan de kant zetten? Wie denkt zij dat ze is?
Dit is wel minder ja... dit doe je niet!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 16:53:33 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196409314
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja da's geen mooie lijst. Maar geen interne struggles...
Heeft wel een hoop narigheid opgeleverd allemaal kan ik mij herinneren
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196409326
quote:
Machtsstrijd! :Y
pi_196409338
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:54 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Machtsstrijd! :Y
Coup d'état
pi_196409349
twitter
pi_196409360
Het bestuur mag wel een lid royeren maar geen bestuurslid afzetten. Zou met een royement als lid ook niet meteen het bestuurslidmaatschap vervallen? Opgelost, slotje.
  woensdag 25 november 2020 @ 16:57:04 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196409365
twitter
pi_196409382
Omdat deze galbak letterlijk geen dagje buiten de spotlight kan blijven komt het partijkartel in de krant momenteel weg met kleine berichtjes achteraf over het grootste schandaal in jaren. Vandaag ook weer bewindslieden die niks wisten van problemen met de toeslagenouders en wat ze wel wisten was de schuld van de ander. Bedankt Baudet. totale loser die je bent.
  woensdag 25 november 2020 @ 16:59:50 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196409405
Thierry heeft het twitteraccount FVD gegijzeld.

twitter


Hij moet alleen nog even die bovenste foto aanpassen.
pi_196409423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Omdat deze galbak letterlijk geen dagje buiten de spotlight kan blijven komt het partijkartel in de krant momenteel weg met kleine berichtjes achteraf over het grootste schandaal in jaren. Vandaag ook weer bewindslieden die niks wisten van problemen met de toeslagenouders en wat ze wel wisten was de schuld van de ander. Bedankt Baudet. totale loser die je bent.
Je kunt Baudet niet verantwoordelijk maken hiervoor!
pi_196409431
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:47 schreef Idisrom het volgende:

[..]

.Bedoel je de buurvrouw?
Nee Thierry is toch getrouwd of verloofd? Zijn partner moet toch ook zoiets hebben van 'waar ben je in hemelsnaam mee bezig' :P
pi_196409437
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Heeft wel een hoop narigheid opgeleverd allemaal kan ik mij herinneren
Mja, ik volg de politiek pas sinds +-2015 een stuk actiever. Daarvoor kon het mij echt niets interesseren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196409481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:59 schreef Tengano het volgende:
Thierry heeft het twitteraccount FVD gegijzeld.

[ twitter ]

Inderdaad lullig voor iemand die met al zijn zieligheid een partij heeft opgebouwd dat dit zo loopt.

Echter als bestuurslid in je eentje een lijsttrekkersverkiezing uitschrijven is statutair onmogelijk en in feite een coup tegenover de rest van het bestuur. Dat hij sowieso uit is op hun vertrek blijkt ook uit de oproep die hij later vandaag heeft gedaan.

Laat Thierry maar lekker spartelen. Wie er ook wint, deze vlek wordt alleen maar groter.
  woensdag 25 november 2020 @ 17:09:52 #211
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_196409534
Blijven wrijven in de bruine vlek Thierry. :)
  woensdag 25 november 2020 @ 17:12:04 #212
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196409571
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:09 schreef detaris het volgende:
Blijven wrijven in de bruine vlek Thierry. :)
Ik hoor hem vandaag nog ergens zeggen dat we in alle rust even moeten kijken hoe we nu verder gaan O-)

OMG :X
pi_196409578
Chaos bij Forum: Baudet zet leiderschapsverkiezing door, meerderheid bestuur wil hem royeren.

Ik heb het idee dat Baudet, na er een nachtje over geslapen te hebben en ook met zijn wederhelft gesproken heeft, dat hij niet zijn partij van zich af laat nemen!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 17:12:44 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196409584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:57 schreef Tengano het volgende:
[ twitter ]
Ze ziijn al begonnen zonder Baudet. Geen idee wie dit is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 november 2020 @ 17:18:12 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196409662
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ze ziijn al begonnen zonder Baudet. Geen idee wie dit is.
Hiddema is net op tijd weg; hier wil je niet mee verbonden worden met deze leipe shit. Alle professionaliteit ontbreekt bij Thierry om hier fatsoenlijk en volwassen mee om te gaan. Zo iemand wil je echt niet in de regering hebben ook al heeft hij nog zulke goeie ideeėn.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 17:18:57 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196409677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef Tengano het volgende:

[..]

Hiddema is net op tijd weg; hier wil je niet mee verbonden worden met deze leipe shit. Alle professionaliteit ontbreekt bij Thierry om hier fatsoenlijk en volwassen mee om te gaan. Die wil je echt niet in de regering hebben ook al heeft hij nog zulke goeie ideeėn.
Die zag die bak ellende al aankomen. Heeft ie goed gedaan _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 november 2020 @ 17:19:44 #217
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196409691
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:12 schreef Bocaj het volgende:
Chaos bij Forum: Baudet zet leiderschapsverkiezing door, meerderheid bestuur wil hem royeren.

Ik heb het idee dat Baudet, na er een nachtje over geslapen te hebben en ook met zijn wederhelft gesproken heeft, dat hij niet zijn partij van zich af laat nemen!
Thierry lijkt niet helemaal goed te begrijpen dat wanneer je een partij opricht met leden en een organisatie, die partij dan niet meer 'van jou' is.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 25 november 2020 @ 17:20:31 #218
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196409707
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Die zag die bak ellende al aankomen. Heeft ie goed gedaan _O_
Ik denk dat niemand dit aan heeft zien komen. Hij is net zo onvoorspelbaar en roekeloos als Trump.
Ik had daar al een post aan gewijd. Het is echt bijna zielig. Zelfs Beau kan straks nog gehakt van hem maken, voor zover dat überhaupt nog nodig is.
pi_196409837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:12 schreef Bocaj het volgende:
Chaos bij Forum: Baudet zet leiderschapsverkiezing door, meerderheid bestuur wil hem royeren.

Ik heb het idee dat Baudet, na er een nachtje over geslapen te hebben en ook met zijn wederhelft gesproken heeft, dat hij niet zijn partij van zich af laat nemen!
Heeft hij, net als Freek Jansen, net een huis gekocht?

https://tpo.nl/2020/11/25(...)et-een-huis-gekocht/
  woensdag 25 november 2020 @ 17:29:38 #220
1234 HiZ
Istanbullu
pi_196409891
Ik vind het echt heel vermakelijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 17:32:59 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196409971
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 november 2020 @ 17:35:33 #222
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196410018
Thierry live!!!! nu:

https://www.bnr.nl/player/kijk
pi_196410029
Zijn terugtreden gisteren was dus 'onbedoeld' aldus Thierry.
Incelfrikandel
pi_196410103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:27 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Heeft hij, net als Freek Jansen, net een huis gekocht?

https://tpo.nl/2020/11/25(...)et-een-huis-gekocht/
Nou, die kan dan weer in de verkoop als hij bij de bijstand aanbeland is... :')
  woensdag 25 november 2020 @ 17:40:23 #225
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196410106
Thierry: "Het is voor iedereen duidelijk wat hier aan de hand is." :|W

"Nee, het is geen paniekvoetbal, het is gewoon snel schakelen." :7
pi_196410134
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:40 schreef Tengano het volgende:
Thierry: "Het is voor iedereen duidelijk wat hier aan de hand is." :|W
Waarom bent u teruggetreden? Dat lijkt op paniekvoetbal?

''Het is gewoon snel schakelen''

:')
  woensdag 25 november 2020 @ 17:44:30 #227
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196410162
Thierry: "Er is een soort karaktermoord op mij"

lees witchhunt

quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:26 schreef Tengano het volgende:
Thierry vertoont wel opvallend veel kenmerken en overeenkomsten met Trump zoals:

- ontkenning,
- in zijn eigen (schijn)wereld leven,
- zich niet kunnen verplaatsen in een ander,
- zelfoverschatting en verhevenheid,
- geen eigen verantwoordelijkheid nemen,
- schuld buiten zichzelf leggen; anderen verantwoordelijk maken voor eigen falen,
- een gebrek aan gelijkwaardigheid jegens anderen,
- en belangrijker en als meest zorgelijke punt: weinig contact hebben met de werkelijkheid maar bij voorkeur een zelf gecreėerde (waan)werkelijkheid voorspiegelen.

Iemand die je liever niet aan het roer hebt staan dus, bij wat voor club dan ook.
Ik was de slachtofferrol vergeten.

[ Bericht 45% gewijzigd door Tengano op 25-11-2020 17:52:05 ]
pi_196410186
De teneur is. 'Ik heb de partij opgericht. Als mensen problemen hebben met mij, moeten ze lekker opstappen.'
pi_196410207
Tijdelijk teruggetreden. Maandag heb ik dat niet zo begrepen.
pi_196410214
Okay. Allemaal naar TeamThierry.
pi_196410446
Dat filmpje op Youtube va Baudet is zijn Erdogan-facetime moment. Als de coupplegers aan de poorten staan moet je mobiliseren.
pi_196410479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:46 schreef luxerobots het volgende:
De teneur is. 'Ik heb de partij opgericht. Als mensen problemen hebben met mij, moeten ze lekker opstappen.'
Mja daar heeft hij natuurlijk wel een punt :P

Het is alleen niet een heel gezond uitgangspunt voor een partij.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2020 18:04:47 ]
  woensdag 25 november 2020 @ 18:04:30 #233
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196410491
Voor wie het heeft gemist of net te laat was:

https://www.bnr.nl/player/audio/10172882/10427160

(Telefoongesprek met Thierry vandaag om 17:35 bij BNR)
pi_196410522
Baudet met de JFvD een nacht van de lange messen vandaag? O+
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 25 november 2020 @ 18:13:03 #235
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196410596
Thierry zegt dan dat het trial by media is en geeft de media de schuld van de shit waar hij momenteel in zit. Anderzijds gebruikt hij diezelfde media als tribunaal voor zijn eigen bestuurscompanen.

Tja "Het is gewoon snel schakelen." :7
pi_196410843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Omdat deze galbak letterlijk geen dagje buiten de spotlight kan blijven komt het partijkartel in de krant momenteel weg met kleine berichtjes achteraf over het grootste schandaal in jaren. Vandaag ook weer bewindslieden die niks wisten van problemen met de toeslagenouders en wat ze wel wisten was de schuld van de ander. Bedankt Baudet. totale loser die je bent.
Echt hč.
pi_196410877
Die vent is echt het toonbeeld van narcisme.
pi_196410886
OF... het is een grote stunt om teneerste de media terug te pakken door verwarring te zaaien en ten tweede eens flink aan de boom te schudden en de mensen die Baudet willen passeren te lozen.
Vakman pur sang
pi_196410979
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Omdat deze galbak letterlijk geen dagje buiten de spotlight kan blijven komt het partijkartel in de krant momenteel weg met kleine berichtjes achteraf over het grootste schandaal in jaren. Vandaag ook weer bewindslieden die niks wisten van problemen met de toeslagenouders en wat ze wel wisten was de schuld van de ander.
2nd that.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196411328
Baudet doet het partijkartel heel veel plezier deze dagen.
Definitely not CIA
pi_196411412
Als je eindeloos führertje kunt spelen binnen je eigen privépartij heb je heel geen kartel nodig.
pi_196411413
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Die vent is echt het toonbeeld van narcisme.
Ik vind Trump vervelender omdat die een hersenloze imbeciel is. Thierry heeft tenminste nog iets van brains. Voor het overige is hij wel door de mand gevallen. Incompetent als politicus.
  woensdag 25 november 2020 @ 19:11:34 #243
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196411459
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind Trump vervelender omdat die een hersenloze imbeciel is. Thierry heeft tenminste nog iets van brains. Voor het overige is hij wel door de mand gevallen. Incompetent als politicus.
Dat maakt Baudet moreel gezien misschien nog erger. Die had beter kunnen zijn dan dit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196411485
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat maakt Baudet moreel gezien misschien nog erger. Die had beter kunnen zijn dan dit.
Zoals hij zijn brains gebruikt: in elk geval gevaarlijker
  woensdag 25 november 2020 @ 19:21:50 #245
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196411621
twitter

"in al die jaren nooit één politicus zo meegemaakt."

Zeg dat wel :{

[ Bericht 33% gewijzigd door Tengano op 25-11-2020 19:42:49 ]
pi_196411876
Suggestie voor de volgende TT: Gepruil van Minerva
  woensdag 25 november 2020 @ 19:43:40 #247
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196411925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 19:40 schreef spinazieruiker het volgende:
Suggestie voor de volgende TT: Gepruil van Minerva
Thierry and the unsinkable ship -O-



[ Bericht 7% gewijzigd door Tengano op 25-11-2020 19:50:37 ]
pi_196412635
De nummer drie op de lijst, Nicki Verweij, steunt de lijn van het partijbestuur.

twitter
pi_196412891
Goed draadje van Utrechts FVD-statenlid:

twitter


Het commentaar op Baudet gaat niet zozeer om nazistische en homofobe appjes, maar om de amateuristische wijze waarop de FVD en JFVD zijn georganiseerd.

Citaat uit deze thread:

"Baudet krijgt van mij alle credits en respect voor het opzetten en uitbouwen van de partij. Dit was alleen mogelijk met hem als boegbeeld. Niemand anders had deze energie, inzichten, woorden en daadkracht."

Baudet kan inderdaad dingen dat anderen niet kunnen. De vraag is: is de partij dienstbaar aan hem, of is hij dienstbaar aan de partij?
pi_196412992
Ook Eva Vlaardingerbroek steunt het bestuur.

Door haar geretweet.
twitter
  woensdag 25 november 2020 @ 20:57:30 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196413022
twitter

Nee nee, we willen meer meer! *O* *O* *O*

#niksoptv
pi_196413068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 20:56 schreef luxerobots het volgende:
Ook Eva Vlaardingerbroek steunt het bestuur.

Door haar geretweet.
[ twitter ]
Bij de leden, de gewone man, heeft hij nog genoeg steun. Zeker nu hij zich neerzet als het slachtoffer van een kwaadaardige coup.

Daarom zullen ze hem denk ik gaan royeren en het verlies van veel leden en zetels nemen.
pi_196413145
twitter


:')______!
Incelfrikandel
pi_196413189
Maar binnen de FVD is geen plek voor fascisme en nazisme

_O-
pi_196413222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ twitter ]

:')______!
Om in Fvd termen te blijven spreken: dit is een totale oorlog nu.
  woensdag 25 november 2020 @ 21:16:43 #256
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196413441
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:04 schreef spinazieruiker het volgende:
Maar binnen de FVD is geen plek voor fascisme en nazisme

_O-
Die partij is nu gewoon definitief ontmaskerd als een stelletje neonazi's, ik kan er niets anders van maken.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196413468
klucht (de; v(m); meervoud: kluchten)
1. (kort) toneelstuk dat op een platvloerse manier grappig is
2. lachwekkende of bespottelijke gang van zaken
3. de politieke partij Forum voor Democratie

|:)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2020 21:18:39 ]
pi_196413541
Ik heb nooit echt iets met FvD gehad, maar het toen bekend werd dat Baudet even gezellig had zitten dineren met Jared Taylor was ik er wel van overtuigd dat Thierry geen zuivere intenties had. Dat hij zo dom zou zijn om Taylor's bruinhemdboek te kopen én te laten signeren had ik dan weer niet verwacht _O-
Incelfrikandel
  woensdag 25 november 2020 @ 21:41:44 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196413993
En nog meer tegenwind :{

twitter
pi_196414060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:41 schreef Tengano het volgende:
En nog meer tegenwind :{

[ twitter ]
Wow.

Eppink was toch wel trouw aan Baudet. Zo kwam hij altijd op mij over.

En Baudet zou een zetel krijgen in het Europese Parlement...
pi_196414234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Die partij is nu gewoon definitief ontmaskerd als een stelletje neonazi's, ik kan er niets anders van maken.
Nazisme ontkennen maar het wel praktiseren

Dan is je partij gewoon een vehikel om stilletjes fascisten in het bestuur van ons land te planten.
pi_196414595
Ben echt heel benieuwd wat hier de uitkomst van zal zijn. De enige uitkomsten die ik zie is een dode partij met alleen een Tjerrie in de tweede kamer na de verkiezingen met een schare doorgedraaide hardcore fans die vrolijk door radicaliseren, of een partij zonder het boegbeeld en een horde pluchezitters die elkaar de tent uitvechten voor de slinkende hoeveelheid baantjes.

Ik had het veilig gespeeld als Baudet. Een paar jaartjes minder op de voorgrond en dan later sterker terugkomen. Maar met veilige gedrag had ik geen partij kunnen oprichten die bijna de nr2 van Nederland in een paar jaar was geworden.
pi_196414653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik heb nooit echt iets met FvD gehad, maar het toen bekend werd dat Baudet even gezellig had zitten dineren met Jared Taylor was ik er wel van overtuigd dat Thierry geen zuivere intenties had. Dat hij zo dom zou zijn om Taylor's bruinhemdboek te kopen én te laten signeren had ik dan weer niet verwacht _O-
Ik denk dat Thierry dat boek gewoon kreeg hoor.
  woensdag 25 november 2020 @ 22:16:23 #264
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196414679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:54 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Nazisme ontkennen maar het wel praktiseren

Dan is je partij gewoon een vehikel om stilletjes fascisten in het bestuur van ons land te planten.
Het begint inderdaad vrij duidelijk te worden dat alle sceptische geluiden het bij het rechte eind hadden. FvD had een ultrarechtse beweging moeten worden en god weet waar dat zou eindigen als het eenmaal genoeg macht zou hebben.
  woensdag 25 november 2020 @ 22:19:40 #265
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196414746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:16 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Het begint inderdaad vrij duidelijk te worden dat alle sceptische geluiden het bij het rechte eind hadden. FvD had een ultrarechtse beweging moeten worden en god weet waar dat zou eindigen als het eenmaal genoeg macht zou hebben.
Lijkt me goed dat de AIVD een lijstje maakt van namen die er bij de overheid niet meer in komen.
pi_196414758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben echt heel benieuwd wat hier de uitkomst van zal zijn. De enige uitkomsten die ik zie is een dode partij met alleen een Tjerrie in de tweede kamer na de verkiezingen met een schare doorgedraaide hardcore fans die vrolijk door radicaliseren, of een partij zonder het boegbeeld en een horde pluchezitters die elkaar de tent uitvechten voor de slinkende hoeveelheid baantjes.

Ik had het veilig gespeeld als Baudet. Een paar jaartjes minder op de voorgrond en dan later sterker terugkomen. Maar met veilige gedrag had ik geen partij kunnen oprichten die bijna de nr2 van Nederland in een paar jaar was geworden.
Het probleem is denk ik ook dat Baudet doorheen de tijd met allerhande ideologieėn/subculturen in bed is gedoken; iets dat vanzelf leden en aanhang oplevert welke het totaal niet met andere leden en aanhang kunnen vinden. Forum voor Democratie is daarbij toch van een soort volksnationalisme naar modern Fortuynisme veranderd om vervolgens nog met Lange Frans et al. aan tafel te gaan zitten omtrent Coronacomplotten. Als Baudet zich bij de aanvankelijke beginselen van de partij had gehouden en vanuit dit perspectief langzaam de partij zou opbouwen dan zouden de huidige problemen er ook niet (of in ieder geval minder) zijn.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_196414765
Beau begint.

Introductie belooft al weinig kritische vragen: "Baudet is hier om tekst en uitleg te geven"
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 22:43:56 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196415169
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 november 2020 @ 22:50:03 #269
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196415280
Het nummer "The show must go on" wordt zo ten gehore gebracht in Beau.
pi_196415450
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:50 schreef Tengano het volgende:
Het nummer "The show must go on" wordt zo ten gehore gebracht in Beau.
"Mag de microfoon aan" momentje vlak voor het optreden ;)
pi_196415568
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 20:56 schreef luxerobots het volgende:
Ook Eva Vlaardingerbroek steunt het bestuur.

Door haar geretweet.
[ twitter ]
In het belang van het land? Ja het is echt in het belang van het land als alles op rolletjes loopt bij FvD.
pi_196415591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:20 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik ook dat Baudet doorheen de tijd met allerhande ideologieėn/subculturen in bed is gedoken; iets dat vanzelf leden en aanhang oplevert welke het totaal niet met andere leden en aanhang kunnen vinden. Forum voor Democratie is daarbij toch van een soort volksnationalisme naar modern Fortuynisme veranderd om vervolgens nog met Lange Frans et al. aan tafel te gaan zitten omtrent Coronacomplotten. Als Baudet zich bij de aanvankelijke beginselen van de partij had gehouden en vanuit dit perspectief langzaam de partij zou opbouwen dan zouden de huidige problemen er ook niet (of in ieder geval minder) zijn.
Ik was al klaar met Thierry toen hij weigerde te erkennen dat Rusland verantwoordelijk is voor MH17.
pi_196415640
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:50 schreef Tengano het volgende:
Het nummer "The show must go on" wordt zo ten gehore gebracht in Beau.
Dat hele album van Innuendo kunnen ze wel draaien onderhand :')
metal up your ass
pi_196415658
Er wordt steeds duidelijker waarom diverse partijleden Baudet weg willen

twitter


En zo'n wappie noemt zich de ziel van de partij :N
pi_196415674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

In het belang van het land? Ja het is echt in het belang van het land als alles op rolletjes loopt bij FvD.
Dat is ook wel de grenzeloze zelfoverschatting die bij zo'n partij past.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196415732
Nicki Pouw-Verweij zat volgens Baudet ook in het beruchte appgroepje en heeft volgens hem "vast ook dingen gezegd waar ze zich nu voor schaamt".

Thierry is volledig op de hoogte wat er speelde. Waarom eerst nog een onderzoek voor je mensen uit de partij zet? Zodat je meer bewijs kunt verzamelen tegen mensen die je juist graag wilt lozen?
pi_196415819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:19 schreef spinazieruiker het volgende:
Nicki Pouw-Verweij zat volgens Baudet ook in het beruchte appgroepje en heeft volgens hem "vast ook dingen gezegd waar ze zich nu voor schaamt".

Thierry is volledig op de hoogte wat er speelde. Waarom eerst nog een onderzoek voor je mensen uit de partij zet? Zodat je meer bewijs kunt verzamelen tegen mensen die je juist graag wilt lozen?
Ze zou mogelijk bang zijn om exposed te worden...

Ben wel benieuwd wat Nicki-Verweij tussen de jongeren doet in zo'n appgroep. Ze zal wel tijd genoeg hebben.
  woensdag 25 november 2020 @ 23:28:33 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196415853
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze zou mogelijk bang zijn om exposed te worden...

Ben wel benieuwd wat Nicki-Verweij tussen de jongeren doet in zo'n appgroep. Ze zal wel tijd genoeg hebben.
Als politicus zijn appgroepjes goud waard om mensen te kunnen mobiliseren
pi_196415860
Team Bestuur.

Ze hebben dan nog 5 dagen om campagne te voeren.

De website van Thierry is al online..
pi_196415962
"Als ik mijn boeken allemaal teruglees kan ik daar nog steeds achter staan"

Ik geloof meteen dat Thierry dit regelmatig doet, zijn eigen boeken lezen _O-
pi_196416060
Mčėččn. Dikke plaat voor zn kop.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196416075
Baudet: "Of de leden kiezen voor Thierry, of de leden kiezen voor het bestuur"

Dus Baudet geeft toe dat hij geen bestuurslid meer is?

Slap einde verder. Beau was zeker bang dat Thierry na vanavond niet meer terug wil komen.
pi_196416097
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat maakt Baudet moreel gezien misschien nog erger. Die had beter kunnen zijn dan dit.
Yep. Helaas een totaal gebrek aan een politieke antenne en een aan narcistische eigenwaan ten onder gaande halve zool.
  woensdag 25 november 2020 @ 23:46:06 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196416128
pi_196416149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze zou mogelijk bang zijn om exposed te worden...

Ben wel benieuwd wat Nicki-Verweij tussen de jongeren doet in zo'n appgroep. Ze zal wel tijd genoeg hebben.
Ze reageerde hier al op vóór de uitzending:

twitter


Jammer dat de redactie van Beau dit gemist hebt. Tegelijk respect voor alles dat ze wel hadden. Wat een moddergevecht...
pi_196416188
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:49 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Ze reageerde hier al op vóór de uitzending:

[ twitter ]

Jammer dat de redactie van Beau dit gemist hebt. Tegelijk respect voor alles dat ze wel hadden. Wat een moddergevecht...
Beau had iets meer moeten doorbijten over die verkiezingen. Verkiezingen binnen vijf dagen en dan zou Thierry zelf de infrastructuur in handen houden...

Maar ik zou Beau geen onvoldoende geven. Hij had inderdaad genoeg materiaal, en liet Thierry veel praten, waardoor hij steeds zwakker over kwam.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 26-11-2020 00:08:18 ]
pi_196416191
Het enige zinnige wat het bestuur nog kan doen is de partij opheffen maar wel de naam een tijdje blijven claimen.
  woensdag 25 november 2020 @ 23:55:23 #288
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196416213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:52 schreef qajariaq het volgende:
Het enige zinnige wat het bestuur nog kan doen is de partij opheffen maar wel de naam een tijdje blijven claimen.
Als de naam vrijkomt dan kan Danny misschien POL omdopen tot forum voor democratie.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196416218
Als Baudet de partij succesvol terug weet te claimen wordt dat koren op de molen van Henk Otten, als je ziet hoeveel volksvertegenwoordigers van FVD zich tegen Baudet hebben uitgesproken.
pi_196416416
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:55 schreef spinazieruiker het volgende:
Als Baudet de partij succesvol terug weet te claimen wordt dat koren op de molen van Henk Otten, als je ziet hoeveel volksvertegenwoordigers van FVD zich tegen Baudet hebben uitgesproken.
Otten heeft er anders zelf ook wel een puinhoop van gemaakt met Van Kooten en Krol. Zijn partij heeft 0 leden.
Incelfrikandel
pi_196416584
Als er nog FVD'ers stoppen in de Eerste Kamer, staan er dan nog wel genoeg mensen op de FVD-kandidatenlijst uit 2019 om de vrijgekomen plaatsen in te nemen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 november 2020 @ 01:48:22 #292
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196416780
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:39 schreef spinazieruiker het volgende:
Als er nog FVD'ers stoppen in de Eerste Kamer, staan er dan nog wel genoeg mensen op de FVD-kandidatenlijst uit 2019 om de vrijgekomen plaatsen in te nemen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spoeling is vrij dun. Door voorkeursstemmen is de volgorde voor opvolging iets anders dan de kandidatenlijst:

1. Hiddema
2. Berkhout (is nu al tijdelijk senator ivm het zwangerschapsverlof van Nanninga, kan doorschuiven naar een vaste plaats)
3. Rookmaker (is nu Europarlementariėr voor Groep-Otten, wettelijk niet te combineren met Eerste-Kamerlidmaatschap)
4. Rooken (is nu Europarlementariėr voor FVD)
5. Roos (is nu Europarlementariėr voor FVD)
6. Baljeu (Statenlid voor Groep-Otten)
7. Van Odijk, nu duoraadslid in Amsterdam
pi_196416859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:34 schreef spinazieruiker het volgende:
"Als ik mijn boeken allemaal teruglees kan ik daar nog steeds achter staan"

Ik geloof meteen dat Thierry dit regelmatig doet, zijn eigen boeken lezen _O-
Mooie quote is dat :D
pi_196417535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik was al klaar met Thierry toen hij weigerde te erkennen dat Rusland verantwoordelijk is voor MH17.
Daar kon ik het nog wel mee eens zijn met Baudet.
Dat schaapachtige gehuil van Rutte, dat MH17 de grootste ramp is die hem als regeringsleider was overkomen, is zo over de top.
pi_196417553
Want er vallen dagelijks vliegtuigen vol Nederlanders uit de lucht?

En de Russen stuurden alleen militairen en materieel naar dat deel van Oekraļne om limonade uit te delen?
pi_196417621
Baudet pleit voor 'boedelscheiding' - https://nos.nl/l/2358139
  donderdag 26 november 2020 @ 08:18:30 #297
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196417657
Zoek straks gerust het stukje Goedemorgen Nederland vanaf ongeveer kwart voor 8 op. Het ging over die brandbrief.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eightyone op 26-11-2020 08:25:18 (taalfout) ]
pi_196417664
Heeft Baudet de voogdij over de kinderen al geclaimd?

  donderdag 26 november 2020 @ 08:20:15 #299
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196417674
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 08:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Baudet pleit voor 'boedelscheiding' - https://nos.nl/l/2358139
Alsof baudet nog stemmers over heeft gehouden.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196417718
En
pi_196417719
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 08:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Alsof baudet nog stemmers over heeft gehouden.
Iig wel mensen die nog bij hem op de lijst wil en hem helemaal op de troon hijst als halfgod via de telefoon op live tv.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')