Ik vind het hele stukje wel aardig.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond chef lege dozen wel leuk gevonden.
En vervolgens 'je stad' wegzetten als mekka aan de Maas. Randdebiel die vent.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee keer de grootste in Rotterdam is toch gewoon goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
Bezig aan dat nieuwe seizoen van undercover
Geef het voorlopig een 5/10
@:ggmm @:lenny_leonard @:lange_lans zie review
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Nederlandse series zijn voor proleten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Nederlandse series zijn voor proleten.All Stars Seizoen 1 t/m 3 ook niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je die thuis gestuurd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik krijg één dezer dagen een nieuwe sjaal van de Supportersvereniging PSV. Ik moet ergens een ludieke foto maken met de hashtag #eeuwigtrouw. De winnaar krijgt een leuke prijs.
Hopelijk heb ik snel inspiratie!
Jazeker. Meestal in de zomervakantie. Dan mikken ze alle zooi waar ze vanaf willen in een envelop en duwen het zo je brievenbus inquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg je die thuis gestuurd?
Hier moet je voor je cadeau langsgaan in het stadion. Nog nooit geweest.
Oh. Enige wat ze hier opsturen is een magazine. Die ongelezen in de papierbak verdwijnt overigens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker. Meestal in de zomervakantie. Dan mikken ze alle zooi waar ze vanaf willen in een envelop en duwen het zo je brievenbus in
De playboy?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Enige wat ze hier opsturen is een magazine. Die ongelezen in de papierbak verdwijnt overigens.
Echte fan ben ik.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Enige wat ze hier opsturen is een magazine. Die ongelezen in de papierbak verdwijnt overigens.
Echte fan ben ik.
Niet eens voor op het kleine kamertje?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echte fan ben ik.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Ludieke TT. @:zipportal
(Of is die nog boos?)
quote:
Tedo 3, klassiekertje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef Buitendam het volgende:
@:Caland hoe heette die serie/docu van die Haagse voetbalclub die jij mij maanden terug eens aanraadde. Denk dat het opnames waren uit begin jaren 90.
Nee. Ik haal het plastic eraf (ik ben erg milieubewust) en dan gaat hij zo de papierbak in. Interesseert me echt geen reet dat ze weer een speler geïnterviewd hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet eens voor op het kleine kamertje?
Vergeet deze nietquote:
Het loopt weer de spuitgaten uit!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet ergens een ludieke foto maken
Ah, nice. Even in de juiste groepsapp gooien en ik ben weer het mannetje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tedo 3, klassiekertje.
Als je in je hoofd denkt de kankah, ben je van huis uit nooit geen verliezah
Wel godver..quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet deze niet
[..]
Het loopt weer de spuitgaten uit!
Hij is wel een beetje niche, dus je gaat er ABSOLUUT de blits mee maken makkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, nice. Even in de juiste groepsapp gooien en ik ben weer het mannetje.
Ik heb hem zelf al gezien uiteraardquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje niche, dus je gaat er ABSOLUUT de blits mee maken makker
Hou hiermee op. Alleen kortpittige huisvrouwen gebruiken het woord ludiek.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik krijg één dezer dagen een nieuwe sjaal van de Supportersvereniging PSV. Ik moet ergens een ludieke foto maken met de hashtag #eeuwigtrouw. De winnaar krijgt een leuke prijs.
Hopelijk heb ik snel inspiratie!
Ik quote enkel de mail, makker.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou hiermee op. Alleen kortpittige huisvrouwen gebruiken het woord ludiek.
Ik lieg. Ik heb het woordje ludiek er blijkbaar zelf bij verzonnen.quote:Wil jij nog een leuke prijs winnen met de sjaal? Plaats dan een foto van jezelf met de jubileumsjaal op je Facebookpagina. Tag in je bericht de Supportersvereniging PSV en gebruik de #eeuwigtrouw. Meedoen met deze actie kan tot 31-12-2020. Met de winnaar wordt persoonlijk contact opgenomen.
ik las besmetting, het zijn van die tijdenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef DonRaja het volgende:
Ik had vandaag een erg productieve dag qua werk. In de tussentijd ook een bestelling geplaatst voor nieuwe ramen/deuren/kozijnen, dus ik ben nu weer even een wat armere Don.
Ik ben die nu aan het bekijken op youtube.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
Tedo 3 zou iedereen een keer gezien moeten hebben.
Besmetting was goedkoper geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las besmetting, het zijn van die tijden
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lieg. Ik heb het woordje ludiek er blijkbaar zelf bij verzonnen.
Wat pijnlijk, dit.
Ik heb vandaag geen kut gedaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef fetX het volgende:
Ik had vandaag ook een productieve dag. Wissel het mooi af zo
Foto?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef DonRaja het volgende:
Ik had vandaag een erg productieve dag qua werk. In de tussentijd ook een bestelling geplaatst voor nieuwe ramen/deuren/kozijnen, dus ik ben nu weer even een wat armere Don.
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef fetX het volgende:
Ik had vandaag ook een productieve dag. Wissel het mooi af zo
Dan zit je nog redelijk hoog. Kapot geërgerd aan de Bergers. Niveautje Peppie en Kokkie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
Bezig aan dat nieuwe seizoen van undercover
Geef het voorlopig een 5/10
@:ggmm @:lenny_leonard @:lange_lans zie review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |