oeh ja die wil ik eigenlijk ook, maar dan voor binnen want anders zie ik het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik morgen op te loonstrookje de verfoeide zorgbonus erbij zie staan ga ik van die lichtjes bestellen die je met een app rgb patronen kan laten maken voor langs de goot
Ongeveer jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij mij aan m'n billen, maar dat zal zo'n beetje op dezelfde hoogte zitten![]()
Klopt, hadden nu 10% kortingquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:36 schreef fietsie het volgende:
123led had ze zag ik, ik moet nog even een prijsvergelijk doen
Hier al best veelquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:38 schreef Tele6 het volgende:
allemaal kerstlichtjes
Binnenkort maar eens m'n wijk verkennen om te kijken of er al wat hangt. Ik woon in zo'n wijk waar iedereen kerstmannen en knipperende groen-geel-rood-blauwe lichtjes en alles erop en eraan heeft
Geldige reden om geld uit te geven.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:
Als ik morgen op te loonstrookje de verfoeide zorgbonus erbij zie staan ga ik van die lichtjes bestellen die je met een app rgb patronen kan laten maken voor langs de goot
Ik heb het idee dat kerst dit jaar bij meer mensen vroeg valt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:00 schreef minilot het volgende:
Ik doe principieel pas post-Pakjesavond aan kerstversiering, maar inderdaad zin in ja! Overigens geeft verder 70% van de gevels in de straat al flink licht - de overige 30% is er te gereformeerd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check. Oh ja, grijs haar. Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:13 schreef Tally het volgende:
Maar in onze achtertuin staan al lampies en de kerstboom is gisteravond gebracht
Leuk! vooral die gekleurde, die heb ik het liefst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die hadden ze niet voor buiten met van die ' ijspegel' slierten naar beneden.
Lichtjes buiten staan voor mij wel los van de kerst. Gewoon om de donkere dagen mee op te fleuren.
Boom staat trouwens vaak wel al voor sinterklaas, dit jaar misschien niet. Nog geen zin in gehad.
Heb ik voorgesteld en hebben we over nagedacht, maar........we kunnen de hoofdafsluiting van het water niet vindenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Thermostaatkraan is redelijk makkelijk op te lossen. Bij de Aldi hebben ze eens in de zoveel tijd voor ¤50 een thermostaatkraan in de aanbieding. Die heb ik nu in mijn douche zitten, B heeft me geholpen met monteren, en als ik hier wegverhuis kan ik zo de ouwe kraan terugzetten (huurappartement).
Oh wat stomquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik voorgesteld en hebben we over nagedacht, maar........we kunnen de hoofdafsluiting van het water niet vinden![]()
![]()
De meter zit ergens buiten in een of ander hok in de grond, maar er is geen kraan
En nu heeft het geen zin meer want over 4 maanden verhuizen
Ook buiten een opbouwschema is het de vraag of het verstandig is om iedere dag hard te lopen. Ik doe het iig niet, want ik krijg met 3 of 4 keer rennen per week (om de dag dus) al te gauw toch rare pijntjes en bijna-blessures. Misschien gaat het wel als je iedere dag heel rustig rent en de afstanden beperkt. Met 2x 5 en 1x 10 km per week zat ik aan mijn max afgelopen lente (inmiddels loop ik niet zo vaak meer, heb geen zin om in het donker naar het bos te fietsen om te lopen).quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:46 schreef minilot het volgende:
W00t voor de PR @:Clubsoda!
Ik mag morgen weerWeet dat het in zo'n opbouwschema niet goed is, anders zou ik gerust elke dag een rondje willen
Vanillevlaquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik rende een PR in de lunchpauze![]()
Ik vind grijs in huis niet per se lelijk, een wat warmere tint grijs op de muur vind ik een tof alternatief voor witwitwit. Bij ons komt in de woonkamer wat grijs, zodat de 'schouw' mooi uitkomt. De rest wordt hysterisch behang en blauwEn ook grijs in de eethoek, want mijn wederhelft heeft een hysterische, enorme Ixxi besteld, en volgens mij staat dat er heel mooi bij
![]()
We hadden ooit een vanillevlagele badkamer en ik vond het afschuwelijk. De huidige is veiliger met antraciet, gebroken wit en beige, maar ik vind het zóveel mooier.
Afgebouwd naar..? twee keer in de week waarvan een keer met de achtjarige?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Dat heb ik ook Tele, we liepen tijdens het opbouwen drie keer per week. Nu we een half uur/5 km per keer lopen, hebben we het afgebouwd. Daar loop ik prima blessurevrij op terwijl ik wel wat vooruitgang boek. En vooral voor mijn 8-jarige in de groei, dus zonder hardlopen al >10.000 stappen per dag loopt, vind ik dit voldoende belasting.
Wat een verschil dan hè, tussen lang of kort zijn? Mijn wandeltempo is ca. 140 stappen per minuut, dus dan zit je met een uur al een heel eind richting die tienduizend!quote:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Afgebouwd naar..? twee keer in de week waarvan een keer met de achtjarige?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanillevla
Wat voor hysterisch behang?
Ik vind grijs mooier dan roomwit. Toch liever een wat koelere kleur. Mijn vloerkleed bestaat uit allerlei vierkanten en driehoeken in verschillende tinten blauw, donkerblauw, grijs, grijsblauw, wit. Staat wel bij het erg naar geel neigende grenenhout dat ik voor meerdere meubels heb.
Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef minilot het volgende:
Oh ja, de 10.000 stappen: ik had ze vandaag om.. even zien.. 12:40 te pakken.
Niks bijzonders voor gedaan: wat huishouden, lopend boodschappen, lopend naar de bieb, twee keer op en neer naar de peuterschool.#kortebeentjes
Ik red de 10.000 alleen als ik dus het ochtendrondje, pauzerondje en na werk bijna een uur loopquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat een verschil dan hè, tussen lang of kort zijn? Mijn wandeltempo is ca. 140 stappen per minuut, dus dan zit je met een uur al een heel eind richting die tienduizend!
Ik kan me wel voorstellen dat dat afhangt van het soort kind en de soort school. Mijn broertje en ik zullen ook wel echt een boel stappen per dag gelopen hebben, want op school werd op het plein gevoetbald, gepingpongd en touwtjegesprongen en de rest van de dag waren we ook veel buiten. Maar op de laatste basisschool waar ik op zat was voetballen op het plein verboden en stonden de meeste kinderen maar een beetje in kluitjes bij elkaar elkaar te vervelen tot de pauze voorbij wasquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.
Hier brengt de sint zo’n smartwatch bandje..quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.
Dat is wel jammer ja. Ik loop in de lunchpauze vaak even langs het schoolplein. Er is een voetbalbak, en er wordt een hoop geklommen en gekoppeltjeduikeld en verder zijn er veel onnavolgbare renspellenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat afhangt van het soort kind en de soort school. Mijn broertje en ik zullen ook wel echt een boel stappen per dag gelopen hebben, want op school werd op het plein gevoetbald, gepingpongd en touwtjegesprongen en de rest van de dag waren we ook veel buiten. Maar op de laatste basisschool waar ik op zat was voetballen op het plein verboden en stonden de meeste kinderen maar een beetje in kluitjes bij elkaar elkaar te vervelen tot de pauze voorbij was
Leukquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Ik loop in de lunchpauze vaak even langs het schoolplein. Er is een voetbalbak, en er wordt een hoop geklommen en gekoppeltjeduikeld en verder zijn er veel onnavolgbare renspellen
Nouja, ik vind dat al best veel hoor. Als ik lopend boodschappen ga doen, dan apart naar bieb en twee keer naar de dichtstbijzijnde school moet lopen, ben ik ook een goed eind op weg.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef minilot het volgende:
Oh ja, de 10.000 stappen: ik had ze vandaag om.. even zien.. 12:40 te pakken.
Niks bijzonders voor gedaan: wat huishouden, lopend boodschappen, lopend naar de bieb, twee keer op en neer naar de peuterschool.#kortebeentjes
Het verbaast me niets eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef fietsie het volgende:
Mooi eigenlijk hoe Trump alle mensen die afgelopen maanden voor hem, namens hem en in zijn belang op de barricaden stonden nu een voor een publiekelijk te kakken zet; laat een mooi beeld van hem als mens zien...
Mini-G ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier 50 denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:55 schreef fietsie het volgende:
Heen en weer naar de supermarkt zou hier al riant 10.500 stappen zijn
quote:
Ik weet niet wat er mis is met mij. Maar ik was dus altijd van de chips. Altijd. Als ik iets lekkers uit mocht zoeken, liep ik standaard naar de chips. En tegenwoordig ben ik ineens van het zoete. Koeken, chocolade en vooral chocolade. Had ik al chocolade gezegd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan wel jezelf belonen met een lekkere zak chips
De wittequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog chocopasta van de Lidl nodig. Die met koffie erin is echt goddelijk.
Fifyquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef fietsie het volgende:
Mooi eigenlijk hoe Trump alle mensen die afgelopen maanden jaren voor hem, namens hem en in zijn belang op de barricaden stonden nu een voor een publiekelijk te kakken zet; laat een mooi beeld van hem als mens zien...
Sorry, maar claim jij die ijssalon nou? Tuurlijk, je woont dichterbij. Maar ik support mijn ijssalon financieel en met intense liefde. MIJN ijssalon, MIJN!quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:00 schreef minilot het volgende:
![]()
Hoe lang zou het lopen zijn van jouw huis naar mijn ijssalon?
Je hebt helemaal gelijk ook, dotje! Hoe ver zou het lopen wezen vanaf jouw huis naar jouw ijssalon?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, maar claim jij die ijssalon nou? Tuurlijk, je woont dichterbij. Maar ik support mijn ijssalon financieel en met intense liefde. MIJN ijssalon, MIJN!
Best een endje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef minilot het volgende: Je hebt helemaal gelijk ook, dotje! Hoe ver zou het lopen wezen vanaf jouw huis naar jouw ijssalon?
Het is anders ook écht een klotebrug om overheen te fietsen, zeker vanaf jouw kantquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best een endje.Ik heb altijd een beetje medelijden met mensen die ik over die brug zie fietsen.
Ha, hier juist andersom. Ik heb wel zo'n schurfthekel aan fietsen dat ik liefst voor alles onder de tien kilometer loop.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:06 schreef Lot_1 het volgende:
Ik vind 10000 stappen echt heel veel. Ik denk dat er bijna geen dag is dat ik daar aan kom. Tenzij ik een boswandeling ga maken oid.
Ik pak eigenlijk altijd de fiets. Ik zou er niet over peinzen om de ruime km naar de supermarkt te lopen. Dat kost veel te veel tijd
Ik heb m nu 6 jaar en hij heeft me echt nog -nooit- ook maar 1x fout gestuurd, ook niet bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja @:fietsie, ik heb gisteren eindelijk Flitsmeister als navigatie gebruikt nadat je me die een tijdje terug aanraadde. Het eerste dat me opviel was dat de route die hij berekende inderdaad dezelfde route is als Google maar dan 8 minuten langer. Maar onderweg begreep ik dat wel. Eerst waarschuwde hij me niet voor een omleiding. Daarna moest ik een doodlopende straat in. Daarna een eenrichtingsstraat van de verkeerde kant. En als laatste adviseerde hij me om rechtdoor te gaan bij een T-splitsing, zo de vangrail in.
Ondertussen moest hij elke keer een nieuwe route vinden, iets dat soms wel 2 minuten duurde. En als kers op de taart wilde de app niet openen in de parkeergarage. Ik moest dus de garage uitrijden, op de gok een richting kiezen en een parkeerplaats zoeken. Tegen de tijd dat ik een parkeerplaats in het donker had gevonden, was ik aan de verkeerde kant van het dorp.
Dus
Ik lust alles graag, dat is wel een probleem.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mis is met mij. Maar ik was dus altijd van de chips. Altijd. Als ik iets lekkers uit mocht zoeken, liep ik standaard naar de chips. En tegenwoordig ben ik ineens van het zoete. Koeken, chocolade en vooral chocolade. Had ik al chocolade gezegd?![]()
Misschien moet ik weer even helemaal afkicken van suiker. Want dit gaat de verkeerde kant op.
Ja. En Flitsmeister heeft als een van de weinige apps gewoon toegang tot mijn lokatie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb m nu 6 jaar en hij heeft me echt nog -nooit- ook maar 1x fout gestuurd, ook niet bij jou in de buurt.
Raar dus....
Had jouw telefoon uberhaupt wel GPS ontvangst?
Waze al getest? Daar ben ik nog erg tevreden over.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja @:fietsie, ik heb gisteren eindelijk Flitsmeister als navigatie gebruikt nadat je me die een tijdje terug aanraadde. Het eerste dat me opviel was dat de route die hij berekende inderdaad dezelfde route is als Google maar dan 8 minuten langer. Maar onderweg begreep ik dat wel. Eerst waarschuwde hij me niet voor een omleiding. Daarna moest ik een doodlopende straat in. Daarna een eenrichtingsstraat van de verkeerde kant. En als laatste adviseerde hij me om rechtdoor te gaan bij een T-splitsing, zo de vangrail in.
Ondertussen moest hij elke keer een nieuwe route vinden, iets dat soms wel 2 minuten duurde. En als kers op de taart wilde de app niet openen in de parkeergarage. Ik moest dus de garage uitrijden, op de gok een richting kiezen en een parkeerplaats zoeken. Tegen de tijd dat ik een parkeerplaats in het donker had gevonden, was ik aan de verkeerde kant van het dorp.
Dus
Oehhh, schuimpjes. Neeee, muizen. Ik heb zin in kikkers en muizen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik lust alles graag, dat is wel een probleem.
De laatste tijd altijd wel een zak sint schuimpjes in huis
Die deed bij mij dus weer vreemde dingen op de A1 (Ik wilde naar ring A10 en hij stuurde me naar ring A9)quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waze al getest? Daar ben ik nog erg tevreden over.
Ik zal m'n best doen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:14 schreef minilot het volgende:
Mogelijk is het hebben van één of meerdere koters dus wel een factor in het makkelijk halen van de tienduizend.. Broeden maar, Myra!
Ik wilde juist geen Google-product. Maar ja, ik installeer Maps maar weer dan. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Google maps werkt echt 1000x beter. Ik heb beide al jaren in de auto en daar waar Google me nog nooit verkeerd heeft gestuurd, heb ik met Flitsmeister wel mindere ervaringen (files vergeten, afgelsoten wegen niet kennen, routes niet snappen, etc).quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. En Flitsmeister heeft als een van de weinige apps gewoon toegang tot mijn lokatie.
Als je geen Google wil, kun je altijd nog TomTom kopen als App. Werkt ook offline.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wilde juist geen Google-product. Maar ja, ik installeer Maps maar weer dan. Het is niet anders.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
en om mijn 0-100 tijden te registreren en verbeteren
Oh ja, dat was de andere optie. Ik wil juist wel online navigatie trouwens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je geen Google wil, kun je altijd nog TomTom kopen als App. Werkt ook offline.
Die zijn alleen bijna nooit lekker, wat Isa laatst al zei.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oehhh, schuimpjes. Neeee, muizen. Ik heb zin in kikkers en muizen.Maar dat ben ik na 2 altijd zat.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaat lekker daarquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whahaha, na Baudet ook Hiddema ook de kamer uit. LPF 2.0
Dat kan elke app. Ook TomTom.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de andere optie. Ik wil juist wel online navigatie trouwens.
Die stuurde mij eens dwars door Salzburg. Inclusief woonwijken en 30km zones, terwijl ik gewoon onderweg was Villach naar München, dus van de snelweg was onzin.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die deed bij mij dus weer vreemde dingen op de A1 (Ik wilde naar ring A10 en hij stuurde me naar ring A9)
Tassen aan stuur is ook rottig. Ik heb fietstassenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef Myraela het volgende:
Ik loop wel liever dan dat ik de fiets pak. Maar dat komt misschien ook omdat ik een ietswat onhandige, maar wel enorm mooie fiets heb gekocht.
En ik vind het altijd zo'n gedoe om het uit de schuur te halen, daar dan weer op slot te zetten, tassen aan m'n stuur. Lopen is vaak net zo snel.
Zou het met peuter niet gezelliger fietsen zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:16 schreef minilot het volgende:
(Ik heb wel zo'n hekel aan fietsen dat ik vermoedelijk de enige moeke in Nederland ben die wél een peuter heeft maar geen fietsstoeltje.)
Ohquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:21 schreef sigme het volgende:
Half bijgelezen. Lunch gegeten.
[ afbeelding ]
Hectische dag; groot boodschappen doen enzo, en dan krijgt vader iets wat lijkt op lichte tia. Lijkt allemaal in orde nu, maar hij is nog in het ziekenhuis (Willemien, Assen).
Ik ook, heel fijn! Extra grote ook.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:04 schreef Tele6 het volgende:
Tassen aan stuur is ook rottig. Ik heb fietstassen
1 vaste fietstas en 1 op wieltjes die je aan de bagagedrager hang. Ideaal wanneer je in diverse winkels boodschappen moet doen, of op de markt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook, heel fijn! Extra grote ook.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Blues het volgende:
Groetjes van de zorgbonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bestede Zorgbonus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./bij gaat lezen
En wat een schrik, sigme. Even afwachten dus... (mij gaat het goed na al weer 10 jaar).
Hh beziggeweest , agenda 2021 ingewijd, plus muffins gebakken met
speculaaskruiden.![]()
Die Hiddema! Per direct!
Oh ik ben wel benieuwd.quote:
Hoe jong was jij toen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:06 schreef Myraela het volgende:
Oh ik ben wel benieuwd.![]()
Weet nog dat ik als kind helemaal fan was van één van de deelnemers en echt zwaar overstuur was toen zij naar huis ging. Geen idee meer wie het was.
Sterktequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:21 schreef sigme het volgende:
Half bijgelezen. Lunch gegeten.
[ afbeelding ]
Hectische dag; groot boodschappen doen enzo, en dan krijgt vader iets wat lijkt op lichte tia. Lijkt allemaal in orde nu, maar hij is nog in het ziekenhuis (Willemien, Assen).
Geen idee. Ik woonde nog in Waalwijk. Dus groep 4 ofzo, denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe jong was jij toen?![]()
In 1999 was BB de reden om Fok! te gaan volgen en mij een jaar later te registreren.
Ruud? Die kwam wel eens bij de overbuurman.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik ben wel benieuwd.![]()
Weet nog dat ik als kind helemaal fan was van één van de deelnemers en echt zwaar overstuur was toen zij naar huis ging. Geen idee meer wie het was.
Sinds wanneer is dat een vrouwquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ruud? Die kwam wel eens bij de overbuurman.
Hè, doe ik weer eens modern, gaat er wel weer iemand anders moeilijk doen over geslacht.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hè, doe ik weer eens modern, gaat er wel weer iemand anders moeilijk doen over geslacht.
Wat maak je toch een hoop mee daar zeg.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ruud? Die kwam wel eens bij de overbuurman.
Tja, we kunnen niet overal plofkraken, schietpartijen en rellen hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat maak je toch een hoop mee daar zeg.Maar nee, het was een vrouw. Verder weet ik het niet meer. Ik heb het ondertussen wel verwerkt, denk ik.
Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:19 schreef sigme het volgende:
Dank allen. Ziekenhuis houdt het idd op een tia. Vader moet minstens 1 nachtje, misschien twee blijven.
Ik had toen een eigen forum met 4000 leden en dan kwamen we trollen met allerlei vage accounts.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe jong was jij toen?![]()
In 1999 was BB de reden om Fok! te gaan volgen en mij een jaar later te registreren.
Hmm ik ga lemon curd maken...quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een supersimpel toetje voor morgen gemaakt, maar het is echt keilekker.![]()
Opgeklopte slagroom met mascarpone en lemon curd. en dat dan in schaaltjes op een bodem van verkruimelde gemberkoekjes.
Ohquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een supersimpel toetje voor morgen gemaakt, maar het is echt keilekker.![]()
Opgeklopte slagroom met mascarpone en lemon curd. en dat dan in schaaltjes op een bodem van verkruimelde gemberkoekjes.
Dat kan ook alleen maar lekker zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:04 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik heb bedacht een nieuw fietsstoeltje-kussentje te maken (hier wel een fietsstoeltje dusquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, hier juist andersom. Ik heb wel zo'n schurfthekel aan fietsen dat ik liefst voor alles onder de tien kilometer loop.Maar goed, ik heb ook meer tijd natuurlijk
Lot, al een productievere avondinvulling gevonden eigenlijk?
In ieder geval van waterdichte stofquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:26 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Nou, ik heb bedacht een nieuw fietsstoeltje-kussentje te maken (hier wel een fietsstoeltje dus) maar ik ben er nog niet over uit waarvan.
En het lijkt me leuk om van hout een kapstokje voor de koter te maken.
Dus.. kleine creatieve klusjes. Dat is het plan.
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:19 schreef sigme het volgende:
Dank allen. Ziekenhuis houdt het idd op een tia. Vader moet minstens 1 nachtje, misschien twee blijven.
Dat gebruik ik voor de lemon tiramisu en voor taartjesquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:04 schreef Myraela het volgende:
Linkerarm viel uit, linkerhelft gezicht voelde doof.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:04 schreef Barreltje het volgende:
Oh sigme! Spannend allemaal zo en sterkte!
Hoe kwam het dat je pa naar het ziekenhuis moest? Had hij bepaalde symptomen?
Mijn schoonzus had het laatst gewoon puur als mousse geserveerd. Was ook heel lekker, maar iets krokants maakt het wel lekkerder. Als tiramisu lijkt me ook tof. Maarja, tiramisu is altijd top.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:51 schreef AnneX het volgende:
Dat gebruik ik voor de lemon tiramisu en voor taartjesheerlijk.
Moest je Stoute Bernhard nog uitleggen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
Sinterklaasjournaal is weer geweldigExcuses aanbieden omdat er stoute kinderen in de zak mee zijn genomen naar Spanje. En dan een aparte kamer in het Pietenhuis (Paleis Soestdijk) voor het stoute kind Bernhard
Klinkt als een optimist!quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Linkerarm viel uit, linkerhelft gezicht voelde doof.
Z'n vriendin was er gelukkig bij, die heeft huisarts en ambulance ingeschakeld.
Mijn vader is zo'n fatalist, op eigen initiatief zou hij waarschijnlijk gedacht hebben dat hij ook best zonder linkerhelft kan.
Je kunt ook vandervalkSneek doen en dan gewoon eten in de valkquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:44 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie ...niet bij jou in de buurt, wel in het Noorden.
Het plan is om het Woudagemaal te bezoeken en 2 nachten in b&b.
Alleen wáar kunnen we eten? Heeft iemand een idee?
Oh wacht: het Myraela idee: maaltijdbezorging!
En ik had net alles weer weggeklikt.
Dat is het ook. Maar het idee dat je soms iets zou kunnen *doen* tegen ellende, is hem tamelijk vreemd.quote:
Mijn vader zou dat ook hebben en denken: Het is vanzelf weggegaan dus het zal vanzelf ook wel weer terugkomenquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het idee dat je soms iets zou kunnen *doen* tegen ellende, is hem tamelijk vreemd.
Ja. Dat.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn vader zou dat ook hebben en denken: Het is vanzelf weggegaan dus het zal vanzelf ook wel weer terugkomen
Dan dat maar...merci voor meedenken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kunt ook vandervalkSneek doen en dan gewoon eten in de valk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door AnneX op 24-11-2020 21:28:30 ]
B&B's in deze regio liggen redelijk lam door gebrek aan opties overal terecht te kunnen; veel doen groot onderhoud enzo. De Valken lopen als een trein; die van Leeuwarden is nog een slag sjieker eventueel als die in Sneek.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan dat maar...merci voor meedenken.
Het thuisbezorgen was ook niet veel bijzonders: döner, pizza etc.
Hoe oud is hij? Mijn vader is nog een tijdje meegegaan na zijn tia, kreeg ook statines.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Dat.
Ik verwacht dat 'ie twee dagen mopperend in het sjukhus ligt, maar eerlijk gezegd kan hij daar een stuk beter tegen dan veel andere mensen. Daarna zal hij wel medicijnen moeten slikken (ik vrees statines), maar als hij maar gewoon weer thuis is en kan rommelen dan is hij wel weer in z'n knollentuin.
En dan kan hij vast wel weer een tijdje mee, hoop ik toch vooral heel erg.
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Linkerarm viel uit, linkerhelft gezicht voelde doof.
Z'n vriendin was er gelukkig bij, die heeft huisarts en ambulance ingeschakeld.
Mijn vader is zo'n fatalist, op eigen initiatief zou hij waarschijnlijk gedacht hebben dat hij ook best zonder linkerhelft kan.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:sigme wat valt er te vrezen aan statines?Hoe bedoel je die opmerking over aantekening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autorijden en melden is eigen verantwoordelijkheid. Twee weken niet na een TIA, mits er géén restverschijnselen zijn.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:sigme wat valt er te vrezen aan statines?Afhalen kan ook gewoon toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Zeker. Vaak toffe dingen ookquote:
Ik zag het wel. Leuke hobbyquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Blues het volgende:
Waarom deel nog dingen.![]()
/bij gaat lezen
Zoals jij het stelt, werd mij (pas) later na 2 weken door de spec.vpk verteld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die opmerking over aantekening?
Autorijden en melden is eigen verantwoordelijkheid. Twee weken niet na een TIA, mits er géén restverschijnselen zijn.
Welke is het uiteindelijk geworden? Uk hier heeft nog tegoedbon van de Baxshop maar ik vind het moeilijk om te kiezen, met nl qua toets- en aanslagzwaarte: profi of "kindvriendelijk"quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Blues het volgende:
Waarom deel nog dingen.![]()
/bij gaat lezen
Wel een fiets, een kleuter, geen fietsstoel. Vriend wel stoeltjequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:16 schreef minilot het volgende:
(Ik heb wel zo'n hekel aan fietsen dat ik vermoedelijk de enige moeke in Nederland ben die wél een peuter heeft maar geen fietsstoeltje.)
Gezien, dank en helemaal gemistquote:
Wtf. Die groenteboer! Was dat gewoon een 4 of 5 euro pakket?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb veel eten: CUL / Too good to go #11 Veel voor weinig!
Ja, 5 euroquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wtf. Die groenteboer! Was dat gewoon een 4 of 5 euro pakket?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb hier twee katten die niet echt blij zijn. Ik kreeg ze niet aangeleerd om de huiskamer deur dicht te doendus nu zit er een lichte dranger op de deur. Ze krijgen de deur wel open maar moeten er moeite voor doen en het handigheidje in de pootjes krijgen. Maar ze kijken me nu wel steeds erg boos aan
Hier maken ze zelf de deur open...quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Piep kan niets met deuren. De deur staat altijd op een kier waar ze door past. En vaak heeft ze dan nog aanmoediging nodig. Dan springt ze er uiteindelijk doorheen met zo'n 'oog van de naald'-hoofd.
Uhuhquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moest je Stoute Bernhard nog uitleggen?
De toko heeft ze, het is even zoeken (bij mijn toko liggen ze tussen de rijstkokers en stoompannenquote:Op woensdag 25 november 2020 08:35 schreef Clubsoda het volgende:
Toffe review Tele! Waar koop je sojabrokken?
quote:Op woensdag 25 november 2020 08:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De toko heeft ze, het is even zoeken (bij mijn toko liggen ze tussen de rijstkokers en stoompannen). De AH XL hier heeft ze ook, in het schap bij de gedroogde bonen en de popcornmaïs. En mogelijk ook een andere variant in het schap met rare bioproducten (deze).
Vind de "Aziatische" producten in de Duitse super ook behoorlijk aan de prijs.quote:Op woensdag 25 november 2020 08:56 schreef z80 het volgende:
Het grootste gemis hier in Kleve. Een toko. Met de hogeschool hier zijn er ook een heleboel Aziaten gekomen. Er is dus zeker een markt voor.
Wij hebben maar 1 winkel die mee doet en dat is een bakker en snel weg. Voor de rest is het een stuk rijden of betaald parkeren met ophalen. Ik wil ook zo’n leuke!!quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb veel eten: CUL / Too good to go #11 Veel voor weinig!
Ik kom juist meer in in toko's sindsdien, genoeg lokale ondernemers hier om te steunen met die paar centen van me.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:57 schreef minilot het volgende:
Ik heb al sinds de start van de covidshizzle geen toko meer van binnen gezien - zulks is voor mij minstens een uur met het OV dus het is wel iets ideaals om online te bestellen en dat doe ik dan ook geregeld![]()
Ik moest hier ook een kwartier enkele reis voor rijden, die Lidl en AH zelfs een half uur. Ik had na zo lang binnen te hebben gezeten ineens enorme drang om de deur uit te gaan en ik wilde daar ook weer mee oefenen. Nu gaat de rem er weer op.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben maar 1 winkel die mee doet en dat is een bakker en snel weg. Voor de rest is het een stuk rijden of betaald parkeren met ophalen. Ik wil ook zo’n leuke!!
Op boodschappen na (en cadeautjes kopen bij de lokale speelgoedwinkel die ik bestel via internet) kom ik eigenlijk ook nergens. Ja school op ze weg te brengen en op te halen. En eigenlijk vind ik het wel best zo. Maar ik had de oudste zo’n sneeuwdeken beloofd voor haar dorpje. Dus ik ‘moet’ er dan eigenlijk wel op uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moest hier ook een kwartier enkele reis voor rijden, die Lidl en AH zelfs een half uur. Ik had na zo lang binnen te hebben gezeten ineens enorme drang om de deur uit te gaan en ik wilde daar ook weer mee oefenen. Nu gaat de rem er weer op.
Ik heb 6,5 week echt alleen maar binnen gezeten ivm gedoe met medicatie. Ik heb blij dat dat over is. Ik hoef niet overal naar toe maar wil het wel weer kunnen.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Op boodschappen na (en cadeautjes kopen bij de lokale speelgoedwinkel die ik bestel via internet) kom ik eigenlijk ook nergens. Ja school op ze weg te brengen en op te halen. En eigenlijk vind ik het wel best zo. Maar ik had de oudste zo’n sneeuwdeken beloofd voor haar dorpje. Dus ik ‘moet’ er dan eigenlijk wel op uit.
De rem erop is altijd lastig bij zoiets verslavend als TGTG. Ik had laatst de smaak weer helemaal te pakken. Dus als ik toch naar Rotterdam moest, ging ik meteen een rondje langs drie winkels.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moest hier ook een kwartier enkele reis voor rijden, die Lidl en AH zelfs een half uur. Ik had na zo lang binnen te hebben gezeten ineens enorme drang om de deur uit te gaan en ik wilde daar ook weer mee oefenen. Nu gaat de rem er weer op.
Dat is inderdaad een heel ander verhaal. Wat fijn dat je nu dan wel weer naar buiten kan.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb 6,5 week echt alleen maar binnen gezeten ivm gedoe met medicatie. Ik heb blij dat dat over is. Ik hoef niet overal naar toe maar wil het wel weer kunnen.
Ja tot nog toe hebben ze niet iets waarvan ik zeg: hebbuh!quote:Op woensdag 25 november 2020 10:37 schreef Myraela het volgende:
En dan zit ik nog te azen op wat make-up, een polaroid camera en hopelijk nog de 3d printer, maar daar verwacht ik eigenlijk geen aanbieding meer. Die komen met dagdeals, maar die dagdeals zijn echt flut.
Ik heb alleen bij het hout filament even getwijfeld. Maar dan kwamen er nog verzendkosten bij en was het helemaal niet meer interessant. Wat ik wil halen is natuurlijk echt de basis van de basis, dus dat zullen ze wel niet in de aanbieding gooien.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:39 schreef fietsie het volgende:
Ja tot nog toe hebben ze niet iets waarvan ik zeg: hebbuh!
vandaag flex-filament, maar ook niet dat je dan van je stoel valt met hoeveel korting je krijgt
Heb je geen hesjes in je auto? Misschien kan je daar tijdelijk een van pakken. Er zitten vaak meerdere in een auto in het veiligheidspakket oid.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:37 schreef z80 het volgende:
Ik probeer elke dag even een stukje te gaan lopen. Begon met een rondje van 1 uur. Gister was het ruim 2 uur.
Als de lockdown hier verlengt gaat worden eens kijken voor een veiligheidshesje. Sommige stukken staat geen verlichting en moet ik over de rijbaan lopen. Nu wel een zaklamp mee en een reflectorbandje voor aan de mouw.
Er liggen er 2 in. Ergens ver weg gestopt in het koffer. Die blijven er ook in liggen om aan de wettelijke voorwaarden hier in Duitsland te voldoen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je geen hesjes in je auto? Misschien kan je daar tijdelijk een van pakken. Er zitten vaak meerdere in een auto in het veiligheidspakket oid.
Ah ja. Ik dacht, het kan zomaar dat je er meer blijkt te hebben. B had om een of andere wazige reden veel te veel hesjes in z'n auto liggen toen we dat voor de zomer checktenquote:Op woensdag 25 november 2020 11:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Er liggen er 2 in. Ergens ver weg gestopt in het koffer. Die blijven er ook in liggen om aan de wettelijke voorwaarden hier in Duitsland te voldoen.
Laten we hopen dat we juni 2021 weer met 20 middelbareschoolleerlingen plus een stuk of tien volwassenen uit alle kanten van het land bij elkaar mogen komen. Dit jaar was het voor de eerste keer sinds 1990 afgelast.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:57 schreef minilot het volgende:
Ik heb al sinds de start van de covidshizzle geen toko meer van binnen gezien - zulks is voor mij minstens een uur met het OV dus het is wel iets ideaals om online te bestellen en dat doe ik dan ook geregeld![]()
@:Tele6, goeie review! Laat weten wat de koters ervan vinden, mocht het daar eens van komen
@:Kreator D-day vandaag?
@:Blues Puike aankoop! Hoeveel instrumenten bezit je nou momenteel in totaal? Kun je ze al allemaal aan je lijf vastknopen en er dan zo toeterend mee de straat op?
Het hok op wielen van mij is reeds 10 jaar oud. Toen waren hesjes nog niet verplicht. Verbanddoos zat er wel al standaard bij.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah ja. Ik dacht, het kan zomaar dat je er meer blijkt te hebben. B had om een of andere wazige reden veel te veel hesjes in z'n auto liggen toen we dat voor de zomer checkten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Waar heb je de epoxy besteld?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:37 schreef Myraela het volgende:
Ik zit stiekem wel te haten op black friday, maar heb nu toch al best wat aanbiedingen gekocht.Een spellenpakket, xbox controller en net wat epoxy.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:47 schreef Tally het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ze er in hangt
Hier werd de boom met rust gelaten, alleen die ballen...daar moeten ze mee boksenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en uit de boom gemept worden. Vandaar ook alleen nog maar onbreekbare ballen.
We have far more in common than that which devides us..
Deze: https://polyestershoppen.nl/epoxy/resion-uv-epoxy-resin-861.htmlquote:
Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze: https://polyestershoppen.nl/epoxy/resion-uv-epoxy-resin-861.html
Bij de 8 kg krijg je 3,2kg gratis.
Ik ga sleutelhangers met droogbloemen maken voor aan de kamersleutel bij de bruiloft. En we willen in dezelfde stijl ook tafeldecoratie maken.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:18 schreef gcjoel het volgende:
Wat ga je ermee doen?
Ik zie altijd wel toffe dingen op internet maar lijkt me moeilijk
Er was hier iemand met zoeen, was dat niet @sigme ?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:40 schreef z80 het volgende:
Iemand hier ervaring met een rvs hout gestokte pizzaoven? Ik twijfel. Wel/niet tweedehands kopen.
Ik zag er net eentje langskomen moet draaipizzasteen. En een ander met een vierkante steen voor 180 Euro.
Dankjewelquote:Op woensdag 25 november 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze: https://polyestershoppen.nl/epoxy/resion-uv-epoxy-resin-861.html
Bij de 8 kg krijg je 3,2kg gratis.
leuk idee!quote:Op woensdag 25 november 2020 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sleutelhangers met droogbloemen maken voor aan de kamersleutel bij de bruiloft. En we willen in dezelfde stijl ook tafeldecoratie maken.
We hebben eerder een tafeltje met bierdopjes gevuld met epoxy, daar willen we er misschien ook nog eentje van maken voor een vriend. Genoeg te proberen in ieder geval.
Daarom ook hier de vraag.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er was hier iemand met zoeen, was dat niet @:sigme ?
Ik snapte al niets van die partij, maar zo is het wel helemaal chaos.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:11 schreef borisz het volgende:
Sjerrie wil nu weer lijsttrekker worden. Wat een grap. Een coupe plegen in je eigen partij.
Tja.
Hoop dat hij goed hersteld. Goed dat hij in het ziekenhuis is. Beterschap voor je pa!quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:19 schreef sigme het volgende:
Ik snap er geen zak meer van maar dit is wel genieten.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:11 schreef borisz het volgende:
Sjerrie wil nu weer lijsttrekker worden. Wat een grap. Een coupe plegen in je eigen partij.
Tja.
Tot nu toe slaan ze mijn deur over. Volgens track and trace liggen mijn pakjes nog bij de belgen. Al een week.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:31 schreef Myraela het volgende:
Weer drie pakketbezorgers op een dag aan de deur. Ik moet mezelf echt een beetje gaan inhouden.
Alledrie ook voor een pakketje?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:31 schreef Myraela het volgende:
Weer drie pakketbezorgers op een dag aan de deur. Ik moet mezelf echt een beetje gaan inhouden.
Heeft IKEA al wat normalere verzendkosten? Ik heb eens gekeken, maar toen vond ik het zo duur dat ik maar gewoon naar de winkel ben gegaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit op PostNL te wachten.
Kan ik mooi in de tussentijd nog wat bij Ikea bestellen
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze wilde graag de weg naar Z weten.
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze wilde graag de weg naar Z weten.
Ik ben voor uk sint- en kerst cadeaus aan het uitzoeken, en probeer aan mezelf 300,- kerstverlichting te verantwoordenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb ook zin om nog meer dingen te bestellen maar weet echt niet wat
Geen zin in werk.
Die kerstverlichting heb je gewoon nodig!!!quote:Op woensdag 25 november 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben voor uk sint- en kerst cadeaus aan het uitzoeken, en probeer aan mezelf 300,- kerstverlichting te verantwoorden
2.99quote:Op woensdag 25 november 2020 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft IKEA al wat normalere verzendkosten? Ik heb eens gekeken, maar toen vond ik het zo duur dat ik maar gewoon naar de winkel ben gegaan.
Ik denk dat het sowieso niet zo mooi staat in een boom zoals op dat plaatje.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef fietsie het volgende:
Het probleem met die verlichtin is dat ik online alleen maar voorbeelden kan vinden van nep-kerstbomen met die lichtjes erin, en dan staat het ge-we-ldig:
[ afbeelding ]
Maar wat nu als je een natuurlijke boom hebt? Hoe krijg je het dan zo lekker goed verspreid door de boom dat het er ook zo gaat uitzien.
En ja, Twinkly heeft ook een kant-en-klaar-boom: 400,-
Oh god, dit moet ik echt niet aan m'n vriend laten zien. Niet vanwege de lelijke kleurtjes overigens, maar hij wil alles dat op een appje te bedienen is.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef fietsie het volgende:
Het probleem met die verlichtin is dat ik online alleen maar voorbeelden kan vinden van nep-kerstbomen met die lichtjes erin, en dan staat het ge-we-ldig:
[ afbeelding ]
Maar wat nu als je een natuurlijke boom hebt? Hoe krijg je het dan zo lekker goed verspreid door de boom dat het er ook zo gaat uitzien.
Nou dat dus.... en mijn hebberigheid wil dan ook die 2.5x1 meter muurbedekkende lampjesset voor in de tuin, aan de schutting.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet zo mooi staat in een boom zoals op dat plaatje.
Ten eerste moet je dan echt heel veel lampjes kopen.
en inderdaad een echte boom nog minder want vaak veel meer ruimte tussen de takken.
Daarom dus ook nog niet gekocht. (heb wel een nepboom dus dat scheelt al)
Niet alleen dat, ook via Wifi te koppelen, dan te bedienen met de Google Home Assistant, Apple Home enz enzquote:Op woensdag 25 november 2020 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh god, dit moet ik echt niet aan m'n vriend laten zien. Niet vanwege de lelijke kleurtjes overigens, maar hij wil alles dat op een appje te bedienen is.
SSSSSSSTTTTTTTTTquote:Op woensdag 25 november 2020 14:04 schreef fietsie het volgende:
Niet alleen dat, ook via Wifi te koppelen, dan te bedienen met de Google Home Assistant, Apple Home enz enz
Is dat een merk, Twinkly?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben net het halve huis voorzien van slimme lampen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh god, dit moet ik echt niet aan m'n vriend laten zien. Niet vanwege de lelijke kleurtjes overigens, maar hij wil alles dat op een appje te bedienen is.
Ja een merk voor zowel consumenten (dit wat je nu ziet) als pro verlichting met app en andere featuresquote:Op woensdag 25 november 2020 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een merk, Twinkly?
Sigme, mag je vader vandaag weer naar huis? Is helemaal niks, in een ziekenhuis liggen, Dus hoe sneller hoe beter. Als het kan
Ik denk overigens wel dat in die lampjes gordijnen je het heel mooi ziet.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat dus.... en mijn hebberigheid wil dan ook die 2.5x1 meter muurbedekkende lampjesset voor in de tuin, aan de schutting.
En een lang snoer met lampjes voor langs de dakgoot en het huis...
Jross zei neequote:Op woensdag 25 november 2020 14:07 schreef fietsie het volgende:
Ja een merk voor zowel consumenten (dit wat je nu ziet) als pro verlichting met app en andere features
Pro:
Heb jij nooit last van verstopte oren in het verkoudheids seizoen?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross zei neeEn ik werd nog wel enthousiast van al die blinkende lampjes
Ze zijn er in "special edition" met RGB + Warmwit.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik hou wel van lampjes, maar gekleurde lampjes vind ik verschrikkelijk. Ik wil alles warm wit. Dus dan heeft dit niet zoveel toegevoegde waarde, denk ik.
Eh nee, nooit.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:11 schreef fietsie het volgende:
Heb jij nooit last van verstopte oren in het verkoudheids seizoen?
Ja, Jross wil ook alleen wit. En ik hou van de chaos van al die kleurtjes.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik hou wel van lampjes, maar gekleurde lampjes vind ik verschrikkelijk. Ik wil alles warm wit. Dus dan heeft dit niet zoveel toegevoegde waarde, denk ik.
Als ik op "bestel" ga drukken dan doe ik dat omdat ik het dan ook in mn huisautomatisering mee ga nemen; dan komt er een "middag" en "avond" programma ofzo, en wellicht iets met iets Hysterisch als iemand aanbeltquote:Op woensdag 25 november 2020 14:15 schreef gcjoel het volgende:
Kleur lampjes
Maar dat geknipper hoeft van mij niet. Dus vraag me echt af hoe vaak je daadwerkelijk kleurtjes enzo zou gaan instellen.
Mja ik ben nogal autist, als ik 1 setting mooi vind dan wil ik diequote:Op woensdag 25 november 2020 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik op "bestel" ga drukken dan doe ik dat omdat ik het dan ook in mn huisautomatisering mee ga nemen; dan komt er een "middag" en "avond" programma ofzo, en wellicht iets met iets Hysterisch als iemand aanbelt
Hier gaat de woonkamer van warmwit + blauw overdag, naar warmwit + groen in de vroege avond, naar nog maar een paar (niet in de tv reflecterende) warmwit lampen + rood in de late avond.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik ben nogal autist, als ik 1 setting mooi vind dan wil ik die
Heb ik nu ook met mijn smart lampen, die kunnen ineens feller enzo. Maar nu zoek ik dus precies de felheid die er was als standaard setting
Ik doe gelukkig verder niet aan kleurtjes in lampen buiten kerst om.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier gaat de woonkamer van warmwit + blauw overdag, naar warmwit + groen in de vroege avond, naar nog maar een paar (niet in de tv reflecterende) warmwit lampen + rood in de late avond.
En het is allemaal lelijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe gelukkig verder niet aan kleurtjes in lampen buiten kerst om.
Dat geeft teveel keuze opties
Ik vind het met kerst wel heel leuk in de boom of in de tuin. Maar dan wel alle kleurtjes door elkaar.quote:
Drazicquote:Op woensdag 25 november 2020 14:36 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf vrijdag Heartbreak High op Netflix![]()
Gaat vast gigantisch tegenvallen maar heb dat vroeger zo veel gekeken.
Je bedoeltquote:Op woensdag 25 november 2020 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Drazic![]()
En ik deel je mening en verwachtingen
Ik zat recente foto's te zoekenquote:
Een crack gebruikende probleemadolescent heeft een beter hoofd zou -ik- zeggen, at the moment...quote:Op woensdag 25 november 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat recente foto's te zoeken
Een autoongeval in 2004 heeft hem geen goed gedaan, zeg maar
Jammer inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat recente foto's te zoeken
Een autoongeval in 2004 heeft hem geen goed gedaan, zeg maar
Wat voor eten laat je bezorgen?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:49 schreef AnneX het volgende:
Bij nader inzien het weekend en uitstapje Woudagemaal gecancelle’d.
Gewoon vrij, geen werkafspraken, diner laten bezorgen en zo wordt het ook een gedenkwaardige trouwdag.![]()
Vanmorgen eerst naar de orthomanueel therapeut om de bovenrug van het slot te halen.
Het geeft al iets verlichting.
Daarna bieb dienst en vele Sint + Piet boeken uitgeleend.insert Sint plaatje.
Tja, hier in de regio heb ik meerdere op het oog. Alleen nog kiezen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor eten laat je bezorgen?
Hier is vriendje vrijdag jarig, de planning is 3 dagen lekkers te laten bezorgen. Kan alleen nog geen lekkere nummer 3 vinden.
Geen idee of dat hiervoor werkt, maar kan het eens proberen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:50 schreef AnneX het volgende:
Loelig van je auto! Candaas
Zou dubbel clutchen helpen met schakelen...* roept ook eens wat technisch.
Mn.X zegt dat de auto minimaal 1 x per week een rondje moet rijden...
Klinkt vrij ehm.... mechanisch versleten, samen met je vorige post..quote:Op woensdag 25 november 2020 14:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen idee of dat hiervoor werkt, maar kan het eens proberen.
Ik vrees eigenlijk dat het langzaamaan een beetje einde verhaal begin te worden. Hij heeft redelijk wat km's gereden (430.000 dacht ik, even uit mijn hoofd) en ik weet wel dat er diesels zijn die meer halen, maar ik denk dat de versnellingsbak laten vervangen echt een te duur grapje gaat worden.
Nouja, hopelijk had 'ie gewoon een slechte ochtend. Het is verder een heel fijne auto, veel overzicht, ruimte genoeg, en hij tuft tnt gestaag door. (Tevens heeft 'ie een beter audio systeem dan onze nieuwe auto)
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 25 november 2020 14:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, hier in de regio heb ik meerdere op het oog. Alleen nog kiezen.
https://sevenutrecht.nl/?(...)VxYla9O294um91g#over En/of https://www.thuisuiteten.nl/bestellen/ruby-rose
Voor @:Myraela had ik er eentje, die bezorgt buiten Utrecht.
Ms heeft zij het opgeslagen? kWeet het niet meer.
Ja ik vrees er ook voorquote:Op woensdag 25 november 2020 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt vrij ehm.... mechanisch versleten, samen met je vorige post..
Een keer versnellingsbak olie vervangen kan helpen. Kan zijn dat er nu wat dingen aan elkaar plakken.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen idee of dat hiervoor werkt, maar kan het eens proberen.
Ik vrees eigenlijk dat het langzaamaan een beetje einde verhaal begin te worden. Hij heeft redelijk wat km's gereden (430.000 dacht ik, even uit mijn hoofd) en ik weet wel dat er diesels zijn die meer halen, maar ik denk dat de versnellingsbak laten vervangen echt een te duur grapje gaat worden.
Nouja, hopelijk had 'ie gewoon een slechte ochtend. Het is verder een heel fijne auto, veel overzicht, ruimte genoeg, en hij tuft tnt gestaag door. (Tevens heeft 'ie een beter audio systeem dan onze nieuwe auto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:04 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, een paar weken terug kon ik ook niet meer schakelen en kon nog net op het werk komen. ANWB gebeld en die fikste het en begeleidde mij terug naar de garage.👍🏼
Het was het vervuilde hydraulische systeem.
OK. Zet. Dat zal ik doorgeven.
Dat klinkt als niet meer kunnen koppelen. Een iest ander probleem dan bij Candaas. Wel zelfde hoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik heb zo'n ding, een uuni:quote:Op woensdag 25 november 2020 12:40 schreef z80 het volgende:
Iemand hier ervaring met een rvs hout gestokte pizzaoven? Ik twijfel. Wel/niet tweedehands kopen.
Ik zag er net eentje langskomen moet draaipizzasteen. En een ander met een vierkante steen voor 180 Euro.
Hij had een opvlieger gekregen van contrastvloeistof, dat gaf enige consternatie hoorde ik. Verder nog steeds alles goed en ik heb nog niet gehoord of hij vandaag of morgen weer weg mag. 's Nachts is zo'n ziekenhuis toch juist heel gezellig?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Sigme, mag je vader vandaag weer naar huis? Is helemaal niks, in een ziekenhuis liggen, Dus hoe sneller hoe beter. Als het kan
Hmmm sterkte en beterschap Sigme; snachts is -dat- ziekenhuis wel t ziekenhuis met t gezelligste personeel ja, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij had een opvlieger gekregen van contrastvloeistof, dat gaf enige consternatie hoorde ik. Verder nog steeds alles goed en ik heb nog niet gehoord of hij vandaag of morgen weer weg mag. 's Nachts is zo'n ziekenhuis toch juist heel gezellig?
Ben je besmet of is het voorzorg of .. ?quote:
Maar hoe is het resultaat? Bevalt de oven?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding, een uuni:
[ afbeelding ]
Deze wordt gestookt op brokjes (pellets). Het wordt echt laaaaiend heet, dat geeft andere pizza's dan gewone ovenpizza's. Wij hebben er wel zelf een thermometertje in macgyverd, want je ziet het verschil tussen 250 en 450 graden niet met het blote oog.
Dit is al vanaf het begin van de corona voor de bhv de richtlijn.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:22 schreef fietsie het volgende:
Reanimatieinstructie is op dit moment toch geen 30:2 (compressie - beademen) maar 30:0 ? (Niet beademen)?
Uit voorzorg tot de resultaten van mijn vader binnen zijn.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben je besmet of is het voorzorg of .. ?
Sowieso vervelend, ik hoop dat je genoeg spelletjes/bezigheden/eten in huis hebt?
Ik moet een verplichte training doen op dit vlak, op basis van aangeleverd videomateriaal van een landelijk instituut, en daarin is dat dus niet verwerkt.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is al vanaf het begin van de corona voor de bhv de richtlijn.
Als bhv? Dan de landelijke bhv richtlijn volgen. Dus niet beademen.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een verplichte training doen op dit vlak, op basis van aangeleverd videomateriaal van een landelijk instituut, en daarin is dat dus niet verwerkt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:51 schreef gcjoel het volgende:
Hier is vriendje vrijdag jarig, de planning is 3 dagen lekkers te laten bezorgen. Kan alleen nog geen lekkere nummer 3 vinden.
Dat was deze: https://www.thuisuiteten.nl/bestellen/ruby-rosequote:Op woensdag 25 november 2020 14:55 schreef AnneX het volgende:
Voor @:Myraela had ik er eentje, die bezorgt buiten Utrecht.
Ms heeft zij het opgeslagen? kWeet het niet meer.
Slordig.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een verplichte training doen op dit vlak, op basis van aangeleverd videomateriaal van een landelijk instituut, en daarin is dat dus niet verwerkt.
Als je zin hebt om zelf te rijden om af te halen kan ik je ook echt De Zusters in Maarssen aanbevelen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:50 schreef AnneX het volgende:
Loelig van je auto! Candaas
Zou dubbel clutchen helpen met schakelen...* roept ook eens wat technisch.
Mn.X zegt dat de auto minimaal 1 x per week een rondje moet rijden...
10?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je zin hebt om zelf te rijden om af te halen kan ik je ook echt De Zusters in Maarssen aanbevelen.
Wij bestellen dit weekend 10 'gangen' bij Tiger Mama
Gangen is een wat groot woord hoor, ze serveren bijvoorbeeld sushi, okinomiyaki en rendang en dat is allemaal een eigen gang. Maar het is wel lekkerquote:
Volgens mij zijn hier niet zo veel broodbakkers eigenlijk. @Molo wel eens geloof ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef jerney het volgende:
Zijn er hier broodbakkers in de zaal?
Ik wil mijn benedenbuurman verrassen met een kerstpakketje. Ik weet wel dat hij graag zijn eigen brood bakt, maar niet hoe.
Is zo’n broodbakmix ook interessant als hij het altijd from scratch zou doen? Of zijn die mixen een beetje matig?
Moet ook niet te groot zijn dan tochquote:Op woensdag 25 november 2020 16:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gangen is een wat groot woord hoor, ze serveren bijvoorbeeld sushi, okinomiyaki en rendang en dat is allemaal een eigen gang. Maar het is wel lekker
Dat is halverwege A’dam, voor ons. 😉quote:Op woensdag 25 november 2020 16:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je zin hebt om zelf te rijden om af te halen kan ik je ook echt De Zusters in Maarssen aanbevelen.
Wij bestellen dit weekend 10 'gangen' bij Tiger Mama
Nou.... we staan qua huizen steeds weer voor verrassingen blijkt.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:58 schreef AnneX het volgende:
@:Uhmmpie...die trui voor een kat 😳
Wn dat zij van bovenaf in het keukenkastje wilde![]()
Hoest met de huizenzoekerij vroeg ik mij laatst af?
Fabuleuze pizza's, als het ding goed heet is én de pizza goed erin schuift én je 'm op tijd draait.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar hoe is het resultaat? Bevalt de oven?
Wel een bod gedaan op een clone van deze . Met draaischijf voor de pizza.
De staat bepaalt *wie* mag deelnemen aan een kerkdienst?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:07 schreef z80 het volgende:
Zou slop het ook accepteren als er een verplichte sneltest komt bij het betreden van een kerkgebouw?
Aangezien hij dit namelijk wel wil voor scholen. Of is dat vloeken in de ****.
https://www.ad.nl/politie(...)-ja-of-nee~a3c92cd5/
Nee. De staat bepaalt helemaal niet wie mag deelnemen. Corona bepaalt of je wel dan wel niet mag deelnemen IN de kerk.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
De staat bepaalt *wie* mag deelnemen aan een kerkdienst?
![]()
Nee
Ik bak al jarenlang elke paar weken mijn eigen maisbrood met een broodbakmix en wat gist van de molen uit de buurt in de oven.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef jerney het volgende:
Ik wil mijn benedenbuurman verrassen met een kerstpakketje. Ik weet wel dat hij graag zijn eigen brood bakt, maar niet hoe.
Is zo’n broodbakmix ook interessant als hij het altijd from scratch zou doen? Of zijn die mixen een beetje matig?
Misschien een bakvorm geven? En ovenwantenquote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef jerney het volgende:
Ja, niet dus, dat komt er niet door.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. De staat bepaalt helemaal niet wie mag deelnemen. Corona bepaalt of je wel dan wel niet mag deelnemen IN de kerk.
En ziektes is het departement van god. MAW god bepaald of je in de kerk mag.
Zo, dat is jong zegquote:
Het is niet alsof hij heel erg zuinig op zijn lijf is geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |