abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196390638

[ Bericht 83% gewijzigd door fietsie op 24-11-2020 12:53:44 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:35:23 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196390647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als ik morgen op te loonstrookje de verfoeide zorgbonus erbij zie staan ga ik van die lichtjes bestellen die je met een app rgb patronen kan laten maken voor langs de goot :P
oeh ja die wil ik eigenlijk ook, maar dan voor binnen want anders zie ik het zelf niet eens.
maar te duur voor de lol.
pi_196390664
123led had ze zag ik, ik moet nog even een prijsvergelijk doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196390682
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Bij mij aan m'n billen, maar dat zal zo'n beetje op dezelfde hoogte zitten |:)
Ongeveer ja _O-
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:37:21 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196390684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:36 schreef fietsie het volgende:
123led had ze zag ik, ik moet nog even een prijsvergelijk doen
Klopt, hadden nu 10% korting
Wel mijn domme buitenlampjes daar gekocht :D
pi_196390700
*G* allemaal kerstlichtjes *G*
Binnenkort maar eens m'n wijk verkennen om te kijken of er al wat hangt. Ik woon in zo'n wijk waar iedereen kerstmannen en knipperende groen-geel-rood-blauwe lichtjes en alles erop en eraan heeft O+
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:40:10 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196390720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:38 schreef Tele6 het volgende:
*G* allemaal kerstlichtjes *G*
Binnenkort maar eens m'n wijk verkennen om te kijken of er al wat hangt. Ik woon in zo'n wijk waar iedereen kerstmannen en knipperende groen-geel-rood-blauwe lichtjes en alles erop en eraan heeft O+
Hier al best veel O+
pi_196390784
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:
Als ik morgen op te loonstrookje de verfoeide zorgbonus erbij zie staan ga ik van die lichtjes bestellen die je met een app rgb patronen kan laten maken voor langs de goot :P
Geldige reden om geld uit te geven. *O*

Ik krijg geen bonus, maar deze maand wel wat gedeclareerde overuren erbij. Ook geen straf.
pi_196390978
Ik doe principieel pas post-Pakjesavond aan kerstversiering, maar inderdaad zin in ja! Overigens geeft verder 70% van de gevels in de straat al flink licht - de overige 30% is er te gereformeerd voor. :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196390992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:00 schreef minilot het volgende:
Ik doe principieel pas post-Pakjesavond aan kerstversiering, maar inderdaad zin in ja! Overigens geeft verder 70% van de gevels in de straat al flink licht - de overige 30% is er te gereformeerd voor. :Y)
Ik heb het idee dat kerst dit jaar bij meer mensen vroeg valt.

Hier komend weekend pakjesavond..
ik vermoed dat er wellicht zondag al her en der extra lichtjes te vinden zijn :)

1 feest tegelijk in huis ook hier.
pi_196391073
Eens kijken... B-)
Lijstje en samenvatting in willekeurige volgorde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check. Oh ja, grijs haar. Check.
pi_196391082
Fraaie Sint tekening @minilot ...wist niet dat je zo creatief qua tekenen bent. _O_
Wél van de surprises!
pi_196391083
Gelukkig zijn wij klaar met de cadeautjes. Nou ja bijna. Alleen voor meneer nog. Want we moeten ook nog maar kijken hoeveel we gestort krijgen aangezien meneer in conflict is met zijn werkgever en ik werkeloos ben :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196391097
Maar in onze achtertuin staan al lampies en de kerstboom is gisteravond gebracht *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 24 november 2020 @ 13:18:01 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196391144
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:13 schreef Tally het volgende:
Maar in onze achtertuin staan al lampies en de kerstboom is gisteravond gebracht *O*

SPOILER
Leuk! vooral die gekleurde, die heb ik het liefst.
maar die hadden ze niet voor buiten met van die ' ijspegel' slierten naar beneden.

Lichtjes buiten staan voor mij wel los van de kerst. Gewoon om de donkere dagen mee op te fleuren.
Boom staat trouwens vaak wel al voor sinterklaas, dit jaar misschien niet. Nog geen zin in gehad.
pi_196391436
Ik rende een PR in de lunchpauze *O*

Ik vind grijs in huis niet per se lelijk, een wat warmere tint grijs op de muur vind ik een tof alternatief voor witwitwit. Bij ons komt in de woonkamer wat grijs, zodat de 'schouw' mooi uitkomt. De rest wordt hysterisch behang en blauw :7 En ook grijs in de eethoek, want mijn wederhelft heeft een hysterische, enorme Ixxi besteld, en volgens mij staat dat er heel mooi bij O+

We hadden ooit een vanillevlagele badkamer en ik vond het afschuwelijk. De huidige is veiliger met antraciet, gebroken wit en beige, maar ik vind het zóveel mooier.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196391522
W00t voor de PR @Clubsoda!
Ik mag morgen weer :9 Weet dat het in zo'n opbouwschema niet goed is, anders zou ik gerust elke dag een rondje willen *O*
pi_196391671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Thermostaatkraan is redelijk makkelijk op te lossen. Bij de Aldi hebben ze eens in de zoveel tijd voor ¤50 een thermostaatkraan in de aanbieding. Die heb ik nu in mijn douche zitten, B heeft me geholpen met monteren, en als ik hier wegverhuis kan ik zo de ouwe kraan terugzetten (huurappartement).
Heb ik voorgesteld en hebben we over nagedacht, maar........we kunnen de hoofdafsluiting van het water niet vinden _O- _O- _O- De meter zit ergens buiten in een of ander hok in de grond, maar er is geen kraan :') En nu heeft het geen zin meer want over 4 maanden verhuizen :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196391749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb ik voorgesteld en hebben we over nagedacht, maar........we kunnen de hoofdafsluiting van het water niet vinden _O- _O- _O- De meter zit ergens buiten in een of ander hok in de grond, maar er is geen kraan :') En nu heeft het geen zin meer want over 4 maanden verhuizen :Y)
Oh wat stom _O- best wel slecht dat die er niet is. Kan namelijk ook in andere situaties best handig zijn, zo'n hoofdafsluiter...

(Bij m'n ouders hebben we eens gehad dat een kraan was stukgevroren... iets met slecht geïsoleerd huis en te zuinig verwarmen... als het ontdooit, spuit het eruit en het enige wat je kunt doen is de hoofdkraan dicht en dan de kraan vervangen. :X Gebeurt in een appartement natuurlijk niet zomaar.)
pi_196391783
Een PR in je lunchpauze _O_

Ik heb sinds gisteravond keelpijn dus net toch maar een coronatest afspraak gemaakt. Kan straks al terecht! Ben benieuwd. Eerste keer vond ik t peanuts, tweede keer viel me erg tegen. Hopelijk dit keer weer zoals eerste keer :+
pi_196391790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:46 schreef minilot het volgende:
W00t voor de PR @:Clubsoda!
Ik mag morgen weer :9 Weet dat het in zo'n opbouwschema niet goed is, anders zou ik gerust elke dag een rondje willen *O*
Ook buiten een opbouwschema is het de vraag of het verstandig is om iedere dag hard te lopen. Ik doe het iig niet, want ik krijg met 3 of 4 keer rennen per week (om de dag dus) al te gauw toch rare pijntjes en bijna-blessures. Misschien gaat het wel als je iedere dag heel rustig rent en de afstanden beperkt. Met 2x 5 en 1x 10 km per week zat ik aan mijn max afgelopen lente (inmiddels loop ik niet zo vaak meer, heb geen zin om in het donker naar het bos te fietsen om te lopen).
pi_196391796
Hopelijk geen kerona en hopelijk geen pijnlijke test, @vlindertje89 :*
pi_196391823
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik rende een PR in de lunchpauze *O*

Ik vind grijs in huis niet per se lelijk, een wat warmere tint grijs op de muur vind ik een tof alternatief voor witwitwit. Bij ons komt in de woonkamer wat grijs, zodat de 'schouw' mooi uitkomt. De rest wordt hysterisch behang en blauw :7 En ook grijs in de eethoek, want mijn wederhelft heeft een hysterische, enorme Ixxi besteld, en volgens mij staat dat er heel mooi bij O+

We hadden ooit een vanillevlagele badkamer en ik vond het afschuwelijk. De huidige is veiliger met antraciet, gebroken wit en beige, maar ik vind het zóveel mooier.
Vanillevla :r

Wat voor hysterisch behang? O+

Ik vind grijs mooier dan roomwit. Toch liever een wat koelere kleur. Mijn vloerkleed bestaat uit allerlei vierkanten en driehoeken in verschillende tinten blauw, donkerblauw, grijs, grijsblauw, wit. Staat wel bij het erg naar geel neigende grenenhout dat ik voor meerdere meubels heb.
pi_196391856
Dat heb ik ook Tele, we liepen tijdens het opbouwen drie keer per week. Nu we een half uur/5 km per keer lopen, hebben we het afgebouwd. Daar loop ik prima blessurevrij op terwijl ik wel wat vooruitgang boek. En vooral voor mijn 8-jarige in de groei, dus zonder hardlopen al >10.000 stappen per dag loopt :X , vind ik dit voldoende belasting.
pi_196391884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Dat heb ik ook Tele, we liepen tijdens het opbouwen drie keer per week. Nu we een half uur/5 km per keer lopen, hebben we het afgebouwd. Daar loop ik prima blessurevrij op terwijl ik wel wat vooruitgang boek. En vooral voor mijn 8-jarige in de groei, dus zonder hardlopen al >10.000 stappen per dag loopt :X , vind ik dit voldoende belasting.
Afgebouwd naar..? twee keer in de week waarvan een keer met de achtjarige?
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:17:47 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196391896
Mooi eigenlijk hoe Trump alle mensen die afgelopen maanden voor hem, namens hem en in zijn belang op de barricaden stonden nu een voor een publiekelijk te kakken zet; laat een mooi beeld van hem als mens zien...
pi_196391959
Oh ja, de 10.000 stappen: ik had ze vandaag om.. even zien.. 12:40 te pakken.
Niks bijzonders voor gedaan: wat huishouden, lopend boodschappen, lopend naar de bieb, twee keer op en neer naar de peuterschool. :) #kortebeentjes
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:23:30 #28
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196391978
Vandaag kom ik niet in de buurt van 10.000 stappen

Vanochtend rondje met de hond gemist. net in de pauze maar klein rondje want cursus en korte pauze (die daarna natuurlijk enorm uitliep waardoor ik een half uur voor jan lul klaar zat)

Na werk nog wel even een uur lopen O+
pi_196392011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:
Na werk nog wel even een uur lopen O+
Wat een verschil dan hè, tussen lang of kort zijn? Mijn wandeltempo is ca. 140 stappen per minuut, dus dan zit je met een uur al een heel eind richting die tienduizend!
pi_196392021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Afgebouwd naar..? twee keer in de week waarvan een keer met de achtjarige?
Ja, precies :Y Dus een keer 5 kilometer op mijn eigen maximale tempo en een keer 5 kilomter in een rustiger tempo. Als ik echt een beetje stabiel 5 km onder 30 minuten loop dan wil ik rustig gaan opbouwen naar 10 kilometer, op dagen dat ik alleen loop.
pi_196392039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vanillevla :r

Wat voor hysterisch behang? O+

Ik vind grijs mooier dan roomwit. Toch liever een wat koelere kleur. Mijn vloerkleed bestaat uit allerlei vierkanten en driehoeken in verschillende tinten blauw, donkerblauw, grijs, grijsblauw, wit. Staat wel bij het erg naar geel neigende grenenhout dat ik voor meerdere meubels heb.
pi_196392063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef minilot het volgende:
Niks bijzonders voor gedaan: wat huishouden, lopend boodschappen, lopend naar de bieb, twee keer op en neer naar de peuterschool. :) #kortebeentjes
Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:32:13 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196392087
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat een verschil dan hè, tussen lang of kort zijn? Mijn wandeltempo is ca. 140 stappen per minuut, dus dan zit je met een uur al een heel eind richting die tienduizend!
Ik red de 10.000 alleen als ik dus het ochtendrondje, pauzerondje en na werk bijna een uur loop _O-
pi_196392094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.
Ik kan me wel voorstellen dat dat afhangt van het soort kind en de soort school. Mijn broertje en ik zullen ook wel echt een boel stappen per dag gelopen hebben, want op school werd op het plein gevoetbald, gepingpongd en touwtjegesprongen en de rest van de dag waren we ook veel buiten. Maar op de laatste basisschool waar ik op zat was voetballen op het plein verboden en stonden de meeste kinderen maar een beetje in kluitjes bij elkaar elkaar te vervelen tot de pauze voorbij was :')
pi_196392096
quote:

[..]

Hier brengt de sint zo’n smartwatch bandje..
Benieuwd hoeveel de gemiddelde scholier loopt :)
pi_196392178
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat dat afhangt van het soort kind en de soort school. Mijn broertje en ik zullen ook wel echt een boel stappen per dag gelopen hebben, want op school werd op het plein gevoetbald, gepingpongd en touwtjegesprongen en de rest van de dag waren we ook veel buiten. Maar op de laatste basisschool waar ik op zat was voetballen op het plein verboden en stonden de meeste kinderen maar een beetje in kluitjes bij elkaar elkaar te vervelen tot de pauze voorbij was :')
Dat is wel jammer ja. Ik loop in de lunchpauze vaak even langs het schoolplein. Er is een voetbalbak, en er wordt een hoop geklommen en gekoppeltjeduikeld en verder zijn er veel onnavolgbare renspellen :D
pi_196392230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat is wel jammer ja. Ik loop in de lunchpauze vaak even langs het schoolplein. Er is een voetbalbak, en er wordt een hoop geklommen en gekoppeltjeduikeld en verder zijn er veel onnavolgbare renspellen :D
Leuk :)
Ik kwam regelmatig langs een school toen ik mijn begeleiders nog in het echt sprak. Dat was ook zo'n plein waarop in alle richtingen gerend werd en geklommen en alles O+
Ze hadden daar ook een heel leuk klimding, ik ben er na schooltijd zelf nog eens in gaan hangen om uit te proberen O-)
pi_196392296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef minilot het volgende:
Nouja, ik vind dat al best veel hoor. Als ik lopend boodschappen ga doen, dan apart naar bieb en twee keer naar de dichtstbijzijnde school moet lopen, ben ik ook een goed eind op weg.

Maarja. Dat heb ik dus allemaal niet gedaan. Ik heb alleen mijn laptop opengeklapt en soms een theetje gepakt.
pi_196392320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef fietsie het volgende:
Mooi eigenlijk hoe Trump alle mensen die afgelopen maanden voor hem, namens hem en in zijn belang op de barricaden stonden nu een voor een publiekelijk te kakken zet; laat een mooi beeld van hem als mens zien...
Het verbaast me niets eigenlijk _O-

Maar hebben we wat gemist? Wie heeft hij nu weer belachelijk gemaakt? :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196392327
quote:

[..]

Mini-G ook :Y Die komt icm de BSO aan de 12-15k stappen per dag :D Behalve op zondag want dan game't hij de hele dag _O-
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:54:47 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196392332
Guliani en Powell
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:55:10 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196392337
Heen en weer naar de supermarkt zou hier al riant 10.500 stappen zijn
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:57:19 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196392373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:55 schreef fietsie het volgende:
Heen en weer naar de supermarkt zou hier al riant 10.500 stappen zijn
Hier 50 denk ik _O-
pi_196392379
Alleen naar de supermarkt is hier ongeveer 3500 stappen. Dat valt altijd tegen. Maar toch beter iets dan niets.
pi_196392392
Moet zeggen, het is vandaag best een mooie dag. Misschien ga ik zo maar eens lopend een boodschapje doen.
pi_196392397
#fitgirl #healthy #workingout
pi_196392403
Ik heb nog chocopasta van de Lidl nodig. Die met koffie erin is echt goddelijk. :9
pi_196392406
[quote]14s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:58 schreef Myraela het volgende:
[/quote]
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:59:19 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196392408
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:58 schreef Myraela het volgende:
Dan wel jezelf belonen met een lekkere zak chips