oeh ja die wil ik eigenlijk ook, maar dan voor binnen want anders zie ik het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik morgen op te loonstrookje de verfoeide zorgbonus erbij zie staan ga ik van die lichtjes bestellen die je met een app rgb patronen kan laten maken voor langs de goot
Ongeveer jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij mij aan m'n billen, maar dat zal zo'n beetje op dezelfde hoogte zitten![]()
Klopt, hadden nu 10% kortingquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:36 schreef fietsie het volgende:
123led had ze zag ik, ik moet nog even een prijsvergelijk doen
Hier al best veelquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:38 schreef Tele6 het volgende:
allemaal kerstlichtjes
Binnenkort maar eens m'n wijk verkennen om te kijken of er al wat hangt. Ik woon in zo'n wijk waar iedereen kerstmannen en knipperende groen-geel-rood-blauwe lichtjes en alles erop en eraan heeft
Geldige reden om geld uit te geven.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:
Als ik morgen op te loonstrookje de verfoeide zorgbonus erbij zie staan ga ik van die lichtjes bestellen die je met een app rgb patronen kan laten maken voor langs de goot
Ik heb het idee dat kerst dit jaar bij meer mensen vroeg valt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:00 schreef minilot het volgende:
Ik doe principieel pas post-Pakjesavond aan kerstversiering, maar inderdaad zin in ja! Overigens geeft verder 70% van de gevels in de straat al flink licht - de overige 30% is er te gereformeerd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check. Oh ja, grijs haar. Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:13 schreef Tally het volgende:
Maar in onze achtertuin staan al lampies en de kerstboom is gisteravond gebracht
Leuk! vooral die gekleurde, die heb ik het liefst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die hadden ze niet voor buiten met van die ' ijspegel' slierten naar beneden.
Lichtjes buiten staan voor mij wel los van de kerst. Gewoon om de donkere dagen mee op te fleuren.
Boom staat trouwens vaak wel al voor sinterklaas, dit jaar misschien niet. Nog geen zin in gehad.
Heb ik voorgesteld en hebben we over nagedacht, maar........we kunnen de hoofdafsluiting van het water niet vindenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Thermostaatkraan is redelijk makkelijk op te lossen. Bij de Aldi hebben ze eens in de zoveel tijd voor ¤50 een thermostaatkraan in de aanbieding. Die heb ik nu in mijn douche zitten, B heeft me geholpen met monteren, en als ik hier wegverhuis kan ik zo de ouwe kraan terugzetten (huurappartement).
Oh wat stomquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik voorgesteld en hebben we over nagedacht, maar........we kunnen de hoofdafsluiting van het water niet vinden![]()
![]()
De meter zit ergens buiten in een of ander hok in de grond, maar er is geen kraan
En nu heeft het geen zin meer want over 4 maanden verhuizen
Ook buiten een opbouwschema is het de vraag of het verstandig is om iedere dag hard te lopen. Ik doe het iig niet, want ik krijg met 3 of 4 keer rennen per week (om de dag dus) al te gauw toch rare pijntjes en bijna-blessures. Misschien gaat het wel als je iedere dag heel rustig rent en de afstanden beperkt. Met 2x 5 en 1x 10 km per week zat ik aan mijn max afgelopen lente (inmiddels loop ik niet zo vaak meer, heb geen zin om in het donker naar het bos te fietsen om te lopen).quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:46 schreef minilot het volgende:
W00t voor de PR @:Clubsoda!
Ik mag morgen weerWeet dat het in zo'n opbouwschema niet goed is, anders zou ik gerust elke dag een rondje willen
Vanillevlaquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik rende een PR in de lunchpauze![]()
Ik vind grijs in huis niet per se lelijk, een wat warmere tint grijs op de muur vind ik een tof alternatief voor witwitwit. Bij ons komt in de woonkamer wat grijs, zodat de 'schouw' mooi uitkomt. De rest wordt hysterisch behang en blauwEn ook grijs in de eethoek, want mijn wederhelft heeft een hysterische, enorme Ixxi besteld, en volgens mij staat dat er heel mooi bij
![]()
We hadden ooit een vanillevlagele badkamer en ik vond het afschuwelijk. De huidige is veiliger met antraciet, gebroken wit en beige, maar ik vind het zóveel mooier.
Afgebouwd naar..? twee keer in de week waarvan een keer met de achtjarige?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Dat heb ik ook Tele, we liepen tijdens het opbouwen drie keer per week. Nu we een half uur/5 km per keer lopen, hebben we het afgebouwd. Daar loop ik prima blessurevrij op terwijl ik wel wat vooruitgang boek. En vooral voor mijn 8-jarige in de groei, dus zonder hardlopen al >10.000 stappen per dag loopt, vind ik dit voldoende belasting.
Wat een verschil dan hè, tussen lang of kort zijn? Mijn wandeltempo is ca. 140 stappen per minuut, dus dan zit je met een uur al een heel eind richting die tienduizend!quote:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Afgebouwd naar..? twee keer in de week waarvan een keer met de achtjarige?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanillevla
Wat voor hysterisch behang?
Ik vind grijs mooier dan roomwit. Toch liever een wat koelere kleur. Mijn vloerkleed bestaat uit allerlei vierkanten en driehoeken in verschillende tinten blauw, donkerblauw, grijs, grijsblauw, wit. Staat wel bij het erg naar geel neigende grenenhout dat ik voor meerdere meubels heb.
Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef minilot het volgende:
Oh ja, de 10.000 stappen: ik had ze vandaag om.. even zien.. 12:40 te pakken.
Niks bijzonders voor gedaan: wat huishouden, lopend boodschappen, lopend naar de bieb, twee keer op en neer naar de peuterschool.#kortebeentjes
Ik red de 10.000 alleen als ik dus het ochtendrondje, pauzerondje en na werk bijna een uur loopquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat een verschil dan hè, tussen lang of kort zijn? Mijn wandeltempo is ca. 140 stappen per minuut, dus dan zit je met een uur al een heel eind richting die tienduizend!
Ik kan me wel voorstellen dat dat afhangt van het soort kind en de soort school. Mijn broertje en ik zullen ook wel echt een boel stappen per dag gelopen hebben, want op school werd op het plein gevoetbald, gepingpongd en touwtjegesprongen en de rest van de dag waren we ook veel buiten. Maar op de laatste basisschool waar ik op zat was voetballen op het plein verboden en stonden de meeste kinderen maar een beetje in kluitjes bij elkaar elkaar te vervelen tot de pauze voorbij wasquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.
Hier brengt de sint zo’n smartwatch bandje..quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het wel frappant, aangezien men zegt dat kinderen te weinig bewegen, altijd maar stil moeten zitten op school en vegeteren op de bank. De knul loopt die 10.000 stappen dus onder schooltijd en gisteren zat hij na een uur sporten rond de 19.000.
Dat is wel jammer ja. Ik loop in de lunchpauze vaak even langs het schoolplein. Er is een voetbalbak, en er wordt een hoop geklommen en gekoppeltjeduikeld en verder zijn er veel onnavolgbare renspellenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat afhangt van het soort kind en de soort school. Mijn broertje en ik zullen ook wel echt een boel stappen per dag gelopen hebben, want op school werd op het plein gevoetbald, gepingpongd en touwtjegesprongen en de rest van de dag waren we ook veel buiten. Maar op de laatste basisschool waar ik op zat was voetballen op het plein verboden en stonden de meeste kinderen maar een beetje in kluitjes bij elkaar elkaar te vervelen tot de pauze voorbij was
Leukquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Ik loop in de lunchpauze vaak even langs het schoolplein. Er is een voetbalbak, en er wordt een hoop geklommen en gekoppeltjeduikeld en verder zijn er veel onnavolgbare renspellen
Nouja, ik vind dat al best veel hoor. Als ik lopend boodschappen ga doen, dan apart naar bieb en twee keer naar de dichtstbijzijnde school moet lopen, ben ik ook een goed eind op weg.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef minilot het volgende:
Oh ja, de 10.000 stappen: ik had ze vandaag om.. even zien.. 12:40 te pakken.
Niks bijzonders voor gedaan: wat huishouden, lopend boodschappen, lopend naar de bieb, twee keer op en neer naar de peuterschool.#kortebeentjes
Het verbaast me niets eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef fietsie het volgende:
Mooi eigenlijk hoe Trump alle mensen die afgelopen maanden voor hem, namens hem en in zijn belang op de barricaden stonden nu een voor een publiekelijk te kakken zet; laat een mooi beeld van hem als mens zien...
Mini-G ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier 50 denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:55 schreef fietsie het volgende:
Heen en weer naar de supermarkt zou hier al riant 10.500 stappen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |