Dat is toch niet vroeg. Mooie tijd om op te staan.quote:
Ai,dat is minder fijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lag een emmer te knuffelen.Voedselvergiftiging.
Afspraak is verzet naar volgende week.
Ik was er vanmorgen om half zes al uit ofzo, maar m'n bedje riep me terugquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet vroeg. Mooie tijd om op te staan.
Of om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet vroeg. Mooie tijd om op te staan.
Ja ik weet het. Met je ajax dekentjuhquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen om half zes al uit ofzo, maar m'n bedje riep me terug
Ja als je de hele nacht op heb gezeten wel als je er net uit bent weer nietquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Met je ajax dekentjuh
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je de hele nacht op heb gezeten wel als je er net uit bent weer niet
Goed schoonmaakmiddel.quote:
ikmwas vannacht ook vroeg wakker even hier hoi gezegd. Toen tv gekeken en toch weer in slaap gevallen.quote:
Je was er inderdaad vroeg bij vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:36 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
ikmwas vannacht ook vroeg wakker even hier hoi gezegd. Toen tv gekeken en toch weer in slaap gevallen.
Hoe vroeg?quote:
Dat was ook wel heel vroeg.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:36 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
ikmwas vannacht ook vroeg wakker even hier hoi gezegd. Toen tv gekeken en toch weer in slaap gevallen.
Ja te erg ik hoeste mijzelf wakkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was er inderdaad vroeg bij vandaag
Ja was ellende moest zo hoesten dat ik er dizzy van werd.quote:
Dank je voor het delen.quote:
Je bent te goedquote:
Schrik 😲quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |