Pappa ToT.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wordt altijd zo opgewonden als hij op de triangel mag spelen.Hee peeps!
Hoe vroeg is vroeg?quote:
Ik lag een emmer te knuffelen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa ToT.![]()
Hoe ging het gisteren?
Dat is toch niet vroeg. Mooie tijd om op te staan.quote:
Ai,dat is minder fijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lag een emmer te knuffelen.Voedselvergiftiging.
Afspraak is verzet naar volgende week.
Ik was er vanmorgen om half zes al uit ofzo, maar m'n bedje riep me terugquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet vroeg. Mooie tijd om op te staan.
Of om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet vroeg. Mooie tijd om op te staan.
Ja ik weet het. Met je ajax dekentjuhquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen om half zes al uit ofzo, maar m'n bedje riep me terug
Ja als je de hele nacht op heb gezeten wel als je er net uit bent weer nietquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Met je ajax dekentjuh
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je de hele nacht op heb gezeten wel als je er net uit bent weer niet
Goed schoonmaakmiddel.quote:
ikmwas vannacht ook vroeg wakker even hier hoi gezegd. Toen tv gekeken en toch weer in slaap gevallen.quote:
Je was er inderdaad vroeg bij vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:36 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
ikmwas vannacht ook vroeg wakker even hier hoi gezegd. Toen tv gekeken en toch weer in slaap gevallen.
Hoe vroeg?quote:
Dat was ook wel heel vroeg.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:36 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
ikmwas vannacht ook vroeg wakker even hier hoi gezegd. Toen tv gekeken en toch weer in slaap gevallen.
Ja te erg ik hoeste mijzelf wakkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was er inderdaad vroeg bij vandaag
Ja was ellende moest zo hoesten dat ik er dizzy van werd.quote:
Dank je voor het delen.quote:
Je bent te goedquote:
Schrik 😲quote:
Al wat van werk van je vrouw gehoord ToT?quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al wat van werk van je vrouw gehoord ToT?
Ze zouden vorige week al bellen?quote:
Oh ja we hebben wel wat telefoontjes van uitzendbureaus gehad die juist weer andere vacatures voorstelden i,p,v, waar ze op gesolliciteerd had.quote:
Top!quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is op dit moment geen optie om per half december de coronamaatregelen verder te versoepelen, richting de feestdagen. Daarvoor dalen de besmettingscijfers te langzaam en blijft de druk op de zorg te groot. Dat vindt het Outbreak Management Team (OMT).
In een tussenadvies, er is pas op 8 december weer een grote persconferentie, melden de experts dat de situatie nu nog niet stabiel genoeg is, waardoor het onverantwoord zou zijn om nieuwe stappen te zetten.
Daarnaast gaat het OMT kijken of het een optie is om de kerstvakantie op scholen te verlengen. De laatste maanden is gebleken dat scholen, en vooral bewegingen van leerlingen rondom de school, zorgen voor infectiehaarden.
Je bent toch niet ziek aan het worden?quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te erg ik hoeste mijzelf wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |