Je zou vrijdag gebeld worden dat hadden ze niet gedaan. Je dacht misschien maandag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja we hebben wel wat telefoontjes van uitzendbureaus gehad die juist weer andere vacatures voorstelden i,p,v, waar ze op gesolliciteerd had.
Of bedoel je wat anders? Ben nog niet helemaal wakker.
Ben al weken ziek het wordt maar niet beter.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent toch niet ziek aan het worden?
Ben je er al voor in het ziekenhuis of HA geweest?quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al weken ziek het wordt maar niet beter.
Nee maar heb afgelopen maand wel twee x een corona test laten doen. Die is steeds negatief. Loop niet zo snel naar een dokter.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je er al voor in het ziekenhuis of HA geweest?
Ohhhh nee, over die specifieke zijn we nog niet terug gebeld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou vrijdag gebeld worden dat hadden ze niet gedaan. Je dacht misschien maandag.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al weken ziek het wordt maar niet beter.
Blik worst is toch al breed verkrijgbaar, rookworst niet dat welquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, misschien wel een gat in de markt.
Hoestie dan?
Balen dus.,quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh nee, over die specifieke zijn we nog niet terug gebeld.
Voor een andere vacature in diezelfde woonplaats krijg ik zojuist een afwijzing binnen.
Gelukkig dat het dan geen corona is,quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar heb afgelopen maand wel twee x een corona test laten doen. Die is steeds negatief. Loop niet zo snel naar een dokter.
Ja Hema rookworst bedoel ik dan he!quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Blik worst is toch al breed verkrijgbaar, rookworst niet dat wel![]()
Wel goed hoor, met jou?
O jee ....quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Hema rookworst bedoel ik dan he!
Hier gaat het wel weer wat. Voedselvergiftigingen zijn kut!
Ja gelukkig wel. Ben echt al zo lang aan het klungelen met die verkoudheid. Dan is het weg om over twee dagen weer heftiger terug te zijn. Maar goed we kunnen nog klagen dus het gaat nog goed genoeg 😉quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig dat het dan geen corona is,
Veel bruggen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:04 schreef DJMO het volgende:
Fijn. Zit de reviews van etappe 12 te bekijken. Belooft niet veel goeds
Route markering die ontbreekt. Nou loop ik weliswaar op GPS maar toch die markeringen zijn wel zo prettig als extra houvast.quote:
Gewoon een jaartje overslaan en als corona over is het diner inhalen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst gewoon omdopen tot pyjama dagen. Klaar.
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Route markering die ontbreekt. Nou loop ik weliswaar op GPS maar toch die markeringen zijn wel zo prettig als extra houvast.
Kan @Rob geen bordjes neerzetten?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Route markering die ontbreekt. Nou loop ik weliswaar op GPS maar toch die markeringen zijn wel zo prettig als extra houvast.
Lekkerrr.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst gewoon omdopen tot pyjama dagen. Klaar.
LOL. Je vergeet even dat die routes vaak langs paadjes gaan waar auto's niet kunnen komen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan @:Rob geen bordjes neerzetten?
Nog wakkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan @:Rob geen bordjes neerzetten?
Jammer,vond het wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL. Je vergeet even dat die routes vaak langs paadjes gaan waar auto's niet kunnen komen.
Nee,ga straks wel even liggen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog wakkerga je een schakeltje doen
kan lopend alvast een paar herkenningspunten makenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL. Je vergeet even dat die routes vaak langs paadjes gaan waar auto's niet kunnen komen.
Denk niet hij vrijwillig de bagger in gaat voor mijquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Hij
[..]
kan lopend alvast een paar herkenningspunten maken
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ga straks wel even liggen.
O weer zo bagger routequote:Op dinsdag 24 november 2020 12:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk niet hij vrijwillig de bagger in gaat voor mij
ai vervelend manquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Hema rookworst bedoel ik dan he!
Hier gaat het wel weer wat. Voedselvergiftigingen zijn kut!
Is Soul ook wakker dan in de nacht. Of slaapt zij gewoon?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ga straks wel even liggen.
Bij fort Maarsseveen ziet het eruit dat ik door bos/gras heen moet, maar ik heb ook al een weg gezien zodat ik dat deel kan afsnijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |