Niet mooi. Prachtigquote:
Vraag me van zogenaamde “mannen” die niet van auto’s of racen houden altijd af of ze wel echte mannen zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 17:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je ook nog een persoonlijkheid tegenwoordig of ben je net als Kiid met DBS
volgens mij heb ik wel eens gelezen dat mannen die zich graag mannelijk voelen een grotere kans hebben om homofiel te zijnquote:Op maandag 23 november 2020 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vraag me van zogenaamde “mannen” die niet van auto’s of racen houden altijd af of ze wel echte mannen zijn.
Snelheid en baanpositionering zijn natuurlijk man-eigen, en van nature iets masculien.
Sommige van die coureurs zijn wel wat verwijfd tegenwoordig. Maar hey, de sport blijft iets voor de stoere jongens natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2020 17:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wel eens gelezen dat mannen die zich graag mannelijk voelen een grotere kans hebben om homofiel te zijn
Wrm is Kiid er niet meer? Is zijn vriendin erachter gekomen dat hij hier lelijk over haar praat?quote:Op maandag 23 november 2020 17:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je ook nog een persoonlijkheid tegenwoordig of ben je net als Kiid met DBS
We zijn erachter gekomen dat @Kiid traction control gebruikt op F1 2019. Die vertoont zich hier dus natuurlijk echt niet meer.quote:Op maandag 23 november 2020 18:11 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wrm is Kiid er niet meer? Is zijn vriendin erachter gekomen dat hij hier lelijk over haar praat?
quote:Op maandag 23 november 2020 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn erachter gekomen dat @:kiid traction control gebruikt op F1 2019. Die vertoont zich hier dus natuurlijk echt niet meer.
quote:Op maandag 23 november 2020 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn erachter gekomen dat @:kiid traction control gebruikt op F1 2019. Die vertoont zich hier dus natuurlijk echt niet meer.
Zijn gegevens werden verspreid door een zekere teenmomquote:Op maandag 23 november 2020 18:11 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wrm is Kiid er niet meer? Is zijn vriendin erachter gekomen dat hij hier lelijk over haar praat?
Zeker door de mama van Jayden aka maori momquote:Op maandag 23 november 2020 18:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn gegevens werden verspreid door een zekere teenmom
Meer moeders hebben we niet hier in de scquote:Op maandag 23 november 2020 18:50 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Zeker door de mama van Jayden aka maori mom
Uitstekend. Direct doorpakken. Geen trial by media maar serieus bekijken hoe het zit en daarna conclusies trekken.quote:
Die idioot trekt nu toch conclusies aan de hand van dit besluitquote:Op maandag 23 november 2020 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uitstekend. Direct doorpakken. Geen trial by media maar serieus bekijken hoe het zit en daarna conclusies trekken.
De JFVD moest gewoon GESANEERD worden.quote:Op maandag 23 november 2020 19:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die idioot trekt nu toch conclusies aan de hand van dit besluit
Beter hef je ze op of geef je er geen mesjogge aanquote:Op maandag 23 november 2020 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De JFVD moest gewoon GESANEERD worden.
ben je btje te oninteressant voorquote:Op maandag 23 november 2020 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik ook youtuber worden
[ afbeelding ]
ja vechainquote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
haha wat had je gekocht dan tegen welke prijs?
haha ik heb vandaag weer 9 barkie verdient op de beursquote:Op maandag 23 november 2020 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja vechain
en veel te hoog dus
kapilatistquote:Op maandag 23 november 2020 19:48 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
haha ik heb vandaag weer 9 barkie verdient op de beurs
Gaat je geen cent aan!quote:
Moet je niet zo autistisch voor zijn vriendquote:Op maandag 23 november 2020 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik ook youtuber worden
[ afbeelding ]
Ja, vooral dat surinaams stoort me.quote:Op maandag 23 november 2020 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Letten we even op onze taal heren
Ik zie het nu pas, meteen aangepastquote:Op maandag 23 november 2020 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Letten we even op onze taal heren
Zei laatst iemand “faka” tegen me.quote:Op maandag 23 november 2020 19:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, vooral dat surinaams stoort me.
Ik ben zeer content met je wijze van handelen!quote:Op maandag 23 november 2020 19:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, meteen aangepast
Oke Chevyquote:Op maandag 23 november 2020 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zei laatst iemand “faka” tegen me.
Ik zeg “fuck wie?”
stik erinquote:Op maandag 23 november 2020 19:48 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
haha ik heb vandaag weer 9 barkie verdient op de beurs
Op dit moment nog bijna 130 k maar moet aanslag betalen van 23 kquote:
Is het op een vlucht naar Schiphol danquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
aquarium kankert op naar zijn eigen land
https://www.dumpert.nl/item/8018973_0ee3fb85
UCFK YEAH BABBYYYY
Als horsefighter youtuber kan zijn dan kan Dima het ook. Weliswaar waarschijnlijk net zo succesvol als onze goede vriend TheBradgequote:Op maandag 23 november 2020 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je niet zo autistisch voor zijn vriend
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is het op een vlucht naar Schiphol dan
Bloedgeil hè zo'n apparaatquote:
quote:
Staat je goed.quote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe kledingstijl aan het proberen ^^ leuk?
Tering wat heeft die een ontzettend lekkere kontquote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst fapje maken en daarna hard lachen? Geeft niks hoor, ieder zijn voorkeur.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tering wat heeft die een ontzettend lekkere kont
Oh wacht het is een kerel
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Eens.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Eerst fapje maken en daarna hard lachen? Geeft niks hoor, ieder zijn voorkeur.
dat maakt het nog beter hnngggquote:Op woensdag 25 november 2020 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tering wat heeft die een ontzettend lekkere kont
Oh wacht het is een kerel
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Je heb mooie ogen ;$quote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Draai je eens om danquote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ogen kanker hebben nuquote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Je hersenen ook zo te zien (lol)quote:
Weet je hoe goed die gast achter een bal aan kon rennen manquote:Op woensdag 25 november 2020 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Haha 3 dagen nationale rouw aankondigen voor een koekwous
Met 10 gram coke op kan je zelfs achter een formule 1 auto aan rennen.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe goed die gast achter een bal aan kon rennen man
Nou: ECHT HEEL GOED!
ohhhquote:
het lijkt alsof je heel langzaam bent in de entry van de bochtquote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:dimachaerus @:jochemsjakie
Jongens jullie boy heeft weer eens een nieuwe lap gedropt, deze keer natuurlijk op Bahrein
En jullie krijgen als bonus nog een leuke blooper, vanaf 1:38![]()
Leclerc haalde vorig jaar in bocht 4 een apex speed van 125 en ik van 109 of zo dus daar klopt dat wel. En misschien ook die hairpins. Rest is wel redelijk representatief dacht ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het lijkt alsof je heel langzaam bent in de entry van de bocht
Het moet gewoon beter wil je op het niveau van dima komenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc haalde vorig jaar in bocht 4 een apex speed van 125 en ik van 109 of zo dus daar klopt dat wel. En misschien ook die hairpins. Rest is wel redelijk representatief dacht ik.
Maar bedankt voor je feedback.
Ben op de exit de laatste tijd gelukkig wel lekker bezig, lukt me steeds beter om tractie te vinden met dat ding.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het moet gewoon beter wil je op het niveau van dima komen
Waarmee?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef Makrelis het volgende:
Zo, het werk ook weer geregeld. Volgende week ergens beginnen.
Maar wel klagen als je met koude voetjes zit zekerquote:
Zolang je dat maar niet in Groningen doet...quote:
Ik zet de verwarming NU uit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wel klagen als je met koude voetjes zit zeker
In m'n eigen gemeente R''dam. Gemeenteraad is het er niet mee eens, maar die hebben daar niets over te zeggen. Eric Wiebes en zijn collega's bepalen dat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet in Groningen doet...
WIE BEN JIJquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet in Groningen doet...
Chloroformquote:
Doggynogwat heet ze.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:24 schreef Makrelis het volgende:
Komt SG hier eigenlijk nog wel 'ns?
Oh, zo herinner ik me haar anders niet. Tikkeltje arrogant misschien, vind ik niet zo'n punt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doggynogwat heet ze.
Ze is een beetje dom als je het mij vraagt.
Wens je haar te veroveren?quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh, zo herinner ik me haar anders niet. Tikkeltje arrogant misschien, vind ik niet zo'n punt.
Lang niet geneukt?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ken haar niet in RL dus kan ik niets over zeggen.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezo heet black friday nog BLACK friday
dat de zwartjes dit nog tolereren
Waarom moet je binnen blijvenquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:06 schreef Fugue het volgende:
Verveel me nu al dood en ik moet nog een week binnen blijven
Vast nog wel wat speeltjes te koop op easytoys jatochquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:06 schreef Fugue het volgende:
Hee ik verveel me ook deze weekquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:06 schreef Fugue het volgende:
15:10 uur gaan we racenquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:06 schreef Fugue het volgende:
quote:
Verstappen nu nog tegen de halo? (lol)quote:Op zondag 29 november 2020 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/img][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://streamable.com/b0lakq
quote:Op zondag 29 november 2020 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat die gast daar uit is gekomenwtf.
De Torpedo doet zijn naam eer aanquote:Op zondag 29 november 2020 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een race man
mwaquote:Op zondag 29 november 2020 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Torpedo doet zijn naam eer aan
Klopt. Grosjean maakte ook gewoon een ontzettend domme actie, maar daar zal je niemand over horen.quote:Op zondag 29 november 2020 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa
het zijn altijd dezelfde die in de problemen raken
stroll crashjean etc
Geen idee wat hij dacht, hij had met die snelheid zijn auto nooit onder controle kunnen houden. Ook zonder dat tikje van Kvyat was hij er hard afgegaan.quote:Op zondag 29 november 2020 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Grosjean maakte ook gewoon een ontzettend domme actie, maar daar zal je niemand over horen.
Dat zeker niet hoor, dan was die gewoon op de baan gebleven. Die klap was echt wel waardoor die eraf vloog, kan je zien vanaf het helikoptershot.quote:Op zondag 29 november 2020 21:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ook zonder dat tikje van Kvyat was hij er hard afgegaan.
Met zo'n extreme stuurbeweging? Toegegeven, ik heb de herhalingen niet gezien, ik kreeg er teveel Senna-flashbacks van en heb netjes de F1-app aangehad om te zien wanneer de herstart kwam.quote:Op zondag 29 november 2020 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeker niet hoor, dan was die gewoon op de baan gebleven. Die klap was echt wel waardoor die eraf vloog, kan je zien vanaf het helikoptershot.
Het was wild, maar niet zo extreem dat die grip had verloren oid. Schat ik zo in.quote:Op zondag 29 november 2020 21:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met zo'n extreme stuurbeweging? Toegegeven, ik heb de herhalingen niet gezien, ik kreeg er teveel Senna-flashbacks van en heb netjes de F1-app aangehad om te zien wanneer de herstart kwam.
Hij had zo te zien wel naast de baan terecht gekomen, maar dat is toch allemaal asfalt. Het zou dan wel goed afgelopen zijn.quote:Op zondag 29 november 2020 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was wild, maar niet zo extreem dat die grip had verloren oid. Schat ik zo in.
[ afbeelding ]
Leek mij toch een racing incident. Stroll had hem kunnen zien in zijn spiegel maar hij stuurt gewoon recht op die apex afquote:Op zondag 29 november 2020 21:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hij had zo te zien wel naast de baan terecht gekomen, maar dat is toch allemaal asfalt. Het zou dan wel goed afgelopen zijn.
Wat vond jij van de Kvyat-penalty?
Yep, en dat terwijl het in feite gewoon een 1e ronde incident was. Maar ja, met Salo als steward kan je dit soort rare beslissingen wel verwachten.quote:Op zondag 29 november 2020 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leek mij toch een racing incident. Stroll had hem kunnen zien in zijn spiegel maar hij stuurt gewoon recht op die apex af
hij is er precies ver genoeg door de vangrail heen gegaanquote:Op zondag 29 november 2020 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leek mij toch een racing incident. Stroll had hem kunnen zien in zijn spiegel maar hij stuurt gewoon recht op die apex af
Ach ja het ging zoals het ging. Ben ook niet iemand die het allemaal “miraculeus” vind. Het is knap dat hij eruit is gekomen, maar ze hebben tegelijkertijd zoveel veiligheid ingebouwd in de sport.quote:Op zondag 29 november 2020 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is er precies ver genoeg door de vangrail heen gegaan
[ afbeelding ]
Hey babequote:
Ooooooooh, redelijk onverwacht. Dochtertje van @vogeltjesdans ?quote:
Wrm heb je geen borste?quote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
i like your nipplesquote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Statsquote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
30k in de lossquote:Op maandag 30 november 2020 22:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zie je nog in de cryptos? Binnenkort ATH
Hoe dan. Gewoon buy en hold man. Begin 2017 gekocht, eind 2017 helft verkocht, nu weer lekker in de plus. Maar ik houd het nog even lekker aan.quote:
stoere post hoorquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Daar is die flopmod ook weer jongens
Met zn miljoen posts
Waar is jouw blauw?quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Met zn miljoen posts
Kijk hem jel zijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Met zn miljoen posts
quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Met zn miljoen posts
Ben gestopt omdat k geen zin meer had om oppasje te spelen voor een paar kkleutersquote:
Is dit de officiële lezing?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben gestopt omdat k geen zin meer had om oppasje te spelen voor een paar kkleuters
quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof de officiële lezing van Solotovski en ben het eens met zijn mening over een bepaalde mod.
Heb ik begrip voor en ik geloof net als FA dat dit de waarheid is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben gestopt omdat k geen zin meer had om oppasje te spelen voor een paar kkleuters
Wat zijn leuters met ongeremde celdeling?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt omdat je manager bentquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
godsamme man
ik heb vorige week ingestemd om geïnterviewd te worden op het werk
3 vragen krijg ik
ik dacht mooi, kort interview, komt zeker ergens in een nieuwsblad rechtsonderin, dikke prima
nu heb ik wat aanvullende info gekregen en afspraak is gepland en ze hebben voor dertig minuten ingepland en er wordt een filmpje van gemaakt!!
dit is niet oke
Oei, mn k bleef hangen. Zwaar irritantquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat zijn leuters met ongeremde celdeling?
Geen discipline om te wachten tot na werktijd?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:38 schreef Solotovski het volgende:
Thuiswerken vond k maar niks, was een aanslag op mn wietvoorraad
K had er om 12:00 al 3 opquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen discipline om te wachten tot na werktijd?
Jezusquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof de officiële lezing van Solotovski en ben het eens met zijn mening over een bepaalde mod.
Hier paar van die kkleuters @Solotovskiquote:
Daarom werk ik liever op kantoorquote:
Over GOAT gesproken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is thuiswerken toch GOAT
heb net ff wat mensen aan het werk gezet
pindakaas met cracker gegeten
een oliebol opgesmikkeld
nu ff wat afleveringen NARUTO UZUMAKI kijken onder het genot van pittig gekruide borrelnootjes en een glas thee
zoek eens een nieuwe act saaie racehoerquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over GOAT gesproken.
Dat wordt een interessant raceweekend.
Zal ik het voortaan hebben over toneelstukjes op Netflix? (lol)quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zoek eens een nieuwe act saaie racehoer
liever welquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal ik het voortaan hebben over toneelstukjes op Netflix? (lol)
Idd, optyfen chevyquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zoek eens een nieuwe act saaie racehoer
Klopt. Om ze te redden!quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:33 schreef Solotovski het volgende:
Als vbl in de sloot springt, doe jij t zeker ook
Atilla de Hunquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
AD.nl - GroenLinks: Geef marineschepen namen van 'stoere vrouwen'____
Wel etnische diversiteit in acht nemen dan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
AD.nl - GroenLinks: Geef marineschepen namen van 'stoere vrouwen'____
Niet gekliktquote:
Ik ga er niet op klikken, maar hoeveel reclame heb je gehad Vla? Gewoon nieuwsgierig.quote:
hahahhah wat is dit nou weer johquote:
Rozevla = Braadlulquote:
Ja je moederquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:42 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Rozevla = Braadlul
Mind is blown
Maatquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Haags en chevy en de sc is weer dood
Verrassend
quote:Op woensdag 2 december 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Verrassend
Heb je dit op f5 ofzoquote:
Waaromquote:Op woensdag 2 december 2020 14:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft constant de SC open
Ik ben er ook weer maat.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Verrassend
Waar was jequote:Op woensdag 2 december 2020 14:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet van blijdschap gewoon even niets meer te zeggen. Snap ik wel.
Alleen op het zusje van @VarkensHartquote:Op woensdag 2 december 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jullie nog korting gescoord?
DIG / Black Friday en Cyber Monday
In een dood topic reclame maken voor je subforumquote:Op woensdag 2 december 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jullie nog korting gescoord?
DIG / Black Friday en Cyber Monday
Kan je nog wel zitten zonder pijn?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:36 schreef Catkiller het volgende:
Hermie heeft een PS5 voor mij gekocht en Hansie een Xbox Series X.
Luister jij ook Blackpinkquote:Op woensdag 2 december 2020 16:46 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb dit jaar al 340 uur spotify geluisterd
Grappig
Ja.quote:
Ik spuug in je bek en ik noem jou een kankerlijerquote:
Dat is EZGquote:Op woensdag 2 december 2020 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik spuug in je bek en ik noem jou een kankerlijer
Dit is ook EZGquote:Op woensdag 2 december 2020 18:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga internationaal want ik kan kanker goed Engels
Die kwam voorbij in een liveset die ik luisterde en toen moest ik lachen
Niet kkdebiel staat ook Steen bij, die andere klopt wel.quote:
Maar dat hele album is wel erg grappigquote:Op woensdag 2 december 2020 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet kkdebiel staat ook Steen bij, die andere klopt wel.
Was een best pakket oniequote:Op woensdag 2 december 2020 19:09 schreef Modus het volgende:
De kerstpakketvid bekijken en dan dit bovenaan de recommended video's krijgen
Ben een lekker krokant kroketje nuquote:Op woensdag 2 december 2020 17:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je denkt alles hier te hebben gezien
Kut!quote:Op donderdag 3 december 2020 22:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen cockpitcam = niet gekeken
Joquote:
Gaat het makkelijkst met MyCroftquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je je eigen geopende topics terug kunt vinden?
Deze heldquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gaat het makkelijkst met MyCroft
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/index.php
Om te zien wat voor bagger je allemaal geproduceerd hebt ?quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je je eigen geopende topics terug kunt vinden?
Ziedendquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:54 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Om te zien wat voor bagger je allemaal geproduceerd hebt ?
De Mercedessen zetten iedereen op een ronde.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, Verstappen weer op 3.
Russell zat toch nog dicht bij die pole hoor! 29 miliseconden scheelde het. Voor de kwali deed ik even een gewaagde voorspelling, en zei ik dat George op 3 duizendsten Valtteri zou pakken. Dat kwam er helaas niet van.
Denk dat Verstappen wint morgen.
Leclerc was weer Goddelijk bezig.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De Mercedessen zetten iedereen op een ronde.
De Renaults vielen (weer eens) erg tegen vandaag.
een ronde van 55 sec is niet bepaald snel he..quote:
Zit maar twee seconden van de poletijd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een ronde van 55 sec is niet bepaald snel he..
moest lachenquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit maar twee seconden van de poletijd.
Meer dislikes dan likesquote:
Ja VBL kon het dit keer niet zo waarderen.quote:
Like gegeven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja VBL kon het dit keer niet zo waarderen.
Je vergeet me uit te schelden. Dat hoort toch bij jouw o zo belangrijke imago die je zo hoog probeert te houden?quote:
Wtf heb ik mattiesquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je vergeet me uit te schelden. Dat hoort toch bij jouw o zo belangrijke imago die je zo hoog probeert te houden?
Straks denken je matties dat je een slappeling bent, en dat kan natuurlijk niet.
Ik ook.quote:
55sec las ikquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij stopt er toch een hoop tijd in.
Vergeet jij nou de oefentijd, opnametijd, rendertijd, en uploadtijd?quote:
Maar zo kennen we je hier toch ook?quote:Op zondag 6 december 2020 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Nichtje van 6 vroeg waar ik heen ging.
Ik zei ik ga sporten.
Zegt ze:
"Ik denk dat jij gaat winnen."
Ik zie eruit als een winnaar.
Amd of intelquote:Op zondag 6 december 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet jij nou de oefentijd, opnametijd, rendertijd, en uploadtijd?
Dit vind ik NIET leuk.
Top om te horen, houden zo!quote:Op maandag 7 december 2020 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja mooi zijn gangetje, sinds er weer een hondje is, weer een goede regelmaat in het leven.
Nee denk dat het kleinschalig zal blijven. Dikke prima. En jij?quote:Op maandag 7 december 2020 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Echt wel, jij nog plannen met kerst en oud en nieuw?
Nog niet echt plannen, vriend moet werken, pa is corona paranoia, dus denk dat het lekker op de bank eten en netflixen gaat wordenquote:Op maandag 7 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee denk dat het kleinschalig zal blijven. Dikke prima. En jij?
Ook prima toch.quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen, vriend moet werken, pa is corona paranoia, dus denk dat het lekker op de bank eten en netflixen gaat worden
Ook leuk.quote:Op maandag 7 december 2020 09:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook prima toch.
Heb een Nintendo switch aangeschaft voor de kerst dus denk dat ik daar heel wat uurtjes op ga doorbrengen.
Nice.quote:Op maandag 7 december 2020 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook leuk.
Heb op zolder allemaal bouwmateriaal liggen, kan daar mooi van de winter gaan klussen, een scheer zolderkamertje maken voor die humeurige puber van mij
Ik krijg daar wel nostalgische gevoelens vanquote:Op maandag 7 december 2020 09:33 schreef Solotovski het volgende:
Er is niks zo zaaddodend als de gesprekken tussen haags en fem
Mwahquote:Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik krijg daar wel nostalgische gevoelens van
AMD.quote:
TBS is wel verlengd?quote:Op maandag 7 december 2020 10:13 schreef Solotovski het volgende:
Net beoordelingsgesprek gehad, verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Bijzonder, want k heb geen klap uitgevoerd
quote:
Ik ook merk ik. Gezellig hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik krijg daar wel nostalgische gevoelens van
Ga je nu hier verder om bevestiging te krijgen?quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Ben jij de nieuwe @Socios ?quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Ik zeg: DOEN!quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Zou pijpen.quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Deze zou ik niet laten liggen nee.quote:
Walgelijkquote:Op maandag 7 december 2020 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze zou ik niet laten liggen nee.
Als je ze jong genoeg neemt nietquote:Op maandag 7 december 2020 20:02 schreef Makrelis het volgende:
Wel een type dat compleet is uitgewoond volgens mij. Maar ja. Dat zijn ze bijna allemaal tegenwoordig.
Een oude bok lust nog graag een vers blaadjequote:Op maandag 7 december 2020 20:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ook niet meer vrees ik of het moet wel erg jong zijn.
Nou nou nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |