Ach ja het ging zoals het ging. Ben ook niet iemand die het allemaal “miraculeus” vind. Het is knap dat hij eruit is gekomen, maar ze hebben tegelijkertijd zoveel veiligheid ingebouwd in de sport.quote:Op zondag 29 november 2020 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is er precies ver genoeg door de vangrail heen gegaan
[ afbeelding ]
Hey babequote:
Ooooooooh, redelijk onverwacht. Dochtertje van @vogeltjesdans ?quote:
Wrm heb je geen borste?quote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
i like your nipplesquote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Statsquote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
30k in de lossquote:Op maandag 30 november 2020 22:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zie je nog in de cryptos? Binnenkort ATH
Hoe dan. Gewoon buy en hold man. Begin 2017 gekocht, eind 2017 helft verkocht, nu weer lekker in de plus. Maar ik houd het nog even lekker aan.quote:
stoere post hoorquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Daar is die flopmod ook weer jongens
Met zn miljoen posts
Waar is jouw blauw?quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Met zn miljoen posts
Kijk hem jel zijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Met zn miljoen posts
quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef Solotovski het volgende:
Met zn miljoen posts
Ben gestopt omdat k geen zin meer had om oppasje te spelen voor een paar kkleutersquote:
Is dit de officiële lezing?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben gestopt omdat k geen zin meer had om oppasje te spelen voor een paar kkleuters
quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof de officiële lezing van Solotovski en ben het eens met zijn mening over een bepaalde mod.
Heb ik begrip voor en ik geloof net als FA dat dit de waarheid is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben gestopt omdat k geen zin meer had om oppasje te spelen voor een paar kkleuters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |