Niet mooi. Prachtigquote:
Vraag me van zogenaamde “mannen” die niet van auto’s of racen houden altijd af of ze wel echte mannen zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 17:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je ook nog een persoonlijkheid tegenwoordig of ben je net als Kiid met DBS
volgens mij heb ik wel eens gelezen dat mannen die zich graag mannelijk voelen een grotere kans hebben om homofiel te zijnquote:Op maandag 23 november 2020 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vraag me van zogenaamde “mannen” die niet van auto’s of racen houden altijd af of ze wel echte mannen zijn.
Snelheid en baanpositionering zijn natuurlijk man-eigen, en van nature iets masculien.
Sommige van die coureurs zijn wel wat verwijfd tegenwoordig. Maar hey, de sport blijft iets voor de stoere jongens natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2020 17:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wel eens gelezen dat mannen die zich graag mannelijk voelen een grotere kans hebben om homofiel te zijn
Wrm is Kiid er niet meer? Is zijn vriendin erachter gekomen dat hij hier lelijk over haar praat?quote:Op maandag 23 november 2020 17:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je ook nog een persoonlijkheid tegenwoordig of ben je net als Kiid met DBS
We zijn erachter gekomen dat @Kiid traction control gebruikt op F1 2019. Die vertoont zich hier dus natuurlijk echt niet meer.quote:Op maandag 23 november 2020 18:11 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wrm is Kiid er niet meer? Is zijn vriendin erachter gekomen dat hij hier lelijk over haar praat?
quote:Op maandag 23 november 2020 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn erachter gekomen dat @:kiid traction control gebruikt op F1 2019. Die vertoont zich hier dus natuurlijk echt niet meer.
quote:Op maandag 23 november 2020 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn erachter gekomen dat @:kiid traction control gebruikt op F1 2019. Die vertoont zich hier dus natuurlijk echt niet meer.
Zijn gegevens werden verspreid door een zekere teenmomquote:Op maandag 23 november 2020 18:11 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wrm is Kiid er niet meer? Is zijn vriendin erachter gekomen dat hij hier lelijk over haar praat?
Zeker door de mama van Jayden aka maori momquote:Op maandag 23 november 2020 18:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn gegevens werden verspreid door een zekere teenmom
Meer moeders hebben we niet hier in de scquote:Op maandag 23 november 2020 18:50 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Zeker door de mama van Jayden aka maori mom
Uitstekend. Direct doorpakken. Geen trial by media maar serieus bekijken hoe het zit en daarna conclusies trekken.quote:
Die idioot trekt nu toch conclusies aan de hand van dit besluitquote:Op maandag 23 november 2020 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uitstekend. Direct doorpakken. Geen trial by media maar serieus bekijken hoe het zit en daarna conclusies trekken.
De JFVD moest gewoon GESANEERD worden.quote:Op maandag 23 november 2020 19:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die idioot trekt nu toch conclusies aan de hand van dit besluit
Beter hef je ze op of geef je er geen mesjogge aanquote:Op maandag 23 november 2020 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De JFVD moest gewoon GESANEERD worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |