wtf zo snel. Tips voor flame lurker?quote:Op woensdag 25 november 2020 01:49 schreef Jimbo het volgende:
man man man wat een gezeik met ziggo
Heb 1 pc waar ik de volle 1gbps krijg, de rest krijgt allemaal 100mbps max
Net wel bloodborne (via de pc verbinding gedeeld) in 6 minuten gedownload en geinstalleerd, dat was wel nice
Dankzij het gezeik met internet wel flink kunnen grinden in Demon soulsDenk dat ik bíjna bij 't einde ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 25 november 2020 07:09 schreef StateOfMind het volgende:
Tip voor de Armoured Spider:RIP MilesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dat lijkt me eerder een intern probleem dan dat het met Ziggo te maken heeft.quote:Op woensdag 25 november 2020 01:49 schreef Jimbo het volgende:
man man man wat een gezeik met ziggo
Heb 1 pc waar ik de volle 1gbps krijg, de rest krijgt allemaal 100mbps max
Net wel bloodborne (via de pc verbinding gedeeld) in 6 minuten gedownload en geinstalleerd, dat was wel nice
Dankzij het gezeik met internet wel flink kunnen grinden in Demon soulsDenk dat ik bíjna bij 't einde ben
Er zijn er veel meer. Check into the Multiverse maar eens. En je had al Spiderman Noir, Spiderman 2077 en nog wat anderen. Niets mis mee.quote:Op woensdag 25 november 2020 07:34 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom zijn er nu opeens eigenlijk 2 Spidermans?
Nooit geweten.quote:Op woensdag 25 november 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer. Check into the Multiverse maar eens. En je had al Spiderman Noir, Spiderman 2077 en nog wat anderen. Niets mis mee.
Marvel (en ook DC Comics): oh, we hebben het wat te lastig gemaakt, hup, een nieuw parallel universum.quote:Op woensdag 25 november 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer. Check into the Multiverse maar eens. En je had al Spiderman Noir, Spiderman 2077 en nog wat anderen. Niets mis mee.
Uitmelken met alternatieve universums en tijdlijnen.quote:Op woensdag 25 november 2020 07:34 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom zijn er nu opeens eigenlijk 2 Spidermans?
Tja, elke keer weer nieuwe idiote superkrachten verzinnen is ook weer zo wat. We hebben alle beesten ondertussen wel gehad, behalve Mestkeverman.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:04 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Uitmelken met alternatieve universums en tijdlijnen.![]()
En Koemanquote:Op woensdag 25 november 2020 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, elke keer weer nieuwe idiote superkrachten verzinnen is ook weer zo wat. We hebben alle beesten ondertussen wel gehad, behalve Mestkeverman.
uit de OP:quote:Op woensdag 25 november 2020 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Is er ergens een overzicht van komende PS5 releases?
Dank.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
uit de OP:
https://www.releases.com/l/PlayStation_5_Games/2020/11/uk
Observer System, is dat wat?quote:Op woensdag 25 november 2020 09:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
uit de OP:
https://www.releases.com/l/PlayStation_5_Games/2020/11/uk
yesquote:Op woensdag 25 november 2020 09:21 schreef Aurelius het volgende:
Krijgt Doom Eternal eigenlijk nog een upgrade?
Oh, nice. Enig idee wanneer? Is er een website waar ik dat kan nalezen?quote:
Drie zelfs.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En Koeman
Oh wacht, daar zijn er ook 2 van
Mensen met een dooie cavia op het hoofdquote:
Ik na een jaar thuiswerkenquote:Op woensdag 25 november 2020 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mensen met een dooie cavia op het hoofd
De officiële lijkt me al prima, er is overigens nog geen datum voor de echte patch. Backwards compatible is ie al:quote:Op woensdag 25 november 2020 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, nice. Enig idee wanneer? Is er een website waar ik dat kan nalezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |