En dan is dit normaal?quote:Op zondag 22 november 2020 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je eend niet kent
die is fantastischquote:
quote:Op zondag 22 november 2020 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was een klein trolletje, je bent de enige die hapt
Die jongen wil zich graag profileren, laat maar lekker gaanquote:
Ik begon niet met kinderachtig te zijn. Even vergeten over ho en wat en leuk doorgaan.quote:Op zondag 22 november 2020 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit kan leuk zijn in de juiste context, nu roep je maar wat omdat je lekker tegendraads wilt zijn.
Sorry, maar met dit kinderachtig gedrag ga ik niet mee.
Ik kreeg een pak maandverband in de plee gesmeten. Vriendinnetjes hadden ob.quote:Op zondag 22 november 2020 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat het mij lag. Ik dus ook niet.
Best handig bij een loopneus hoor.quote:Op zondag 22 november 2020 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dankjewel. Maar ik denk dat ik toch liever een zakdoek gebruik als ik verkouden ben.
Ik mis bij sommigen gewoon nog eenquote:Op zondag 22 november 2020 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het komt niet zo over. Grappig is dat je over smileys begint. Ik snap mensen met een vaste pi niet. En ik heb liever dat iemand me een kut of lul noemt zonder die nare pi. Eend zegt wat hij wil
Is ook niet voor je neus gekkie 🤪quote:Op zondag 22 november 2020 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dankjewel. Maar ik denk dat ik toch liever een zakdoek gebruik als ik verkouden ben.
Nee maar dat is hij nooitquote:
Deed je net dus welquote:Op zondag 22 november 2020 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begon niet met kinderachtig te zijn. Even vergeten over ho en wat en leuk doorgaan.
Zo is dat een pi is rete belangrijkquote:Op zondag 22 november 2020 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik mis bij sommigen gewoon nog eenof
achter de zin. Ik zit hier soms met ongeloof te lezen en vraag me dan af of iemand echt serieus is of de boel aan het fokken is. Je kunt niet iemand aanspreken op dat ie normaal moet doen, terwijl je zelf ook weleens loopt te schelden. En dat is misschien onder het mom van een grapje, maar dat weet ik dan niet, omdat ik dat nergens uit kan afleiden.
Bssssssstquote:Op zondag 22 november 2020 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Tegenstrijdige info. Kortsluiting nu.
Altijd verkeerd gedaan?quote:
Nope die moeten tussen je tenen om voetschimmel te voorkomen.quote:
Deisyy weet het ook niet. Die heeft vaak draadjes uit der neus hangen 😈quote:Op zondag 22 november 2020 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Tegenstrijdige info. Kortsluiting nu.
Snotquote:Op zondag 22 november 2020 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deisyy weet het ook niet. Die heeft vaak draadjes uit der neus hangen 😈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |