Ben het vaak met je eens, maar dit jaar kan je echt begin maart het Leidseplein op beste Shreyas. Ajax is veel beter dan Feyenoord en PSV.quote:Op zondag 29 november 2020 21:51 schreef Shreyas het volgende:
PSV speelt extreem slecht maar boekt toch gewoon een zakelijke overwinning, dat is ook een kwaliteit.
Tot nu toe speelt Ajax veel beter dan PSV en Feyenoord ja, mee eens.quote:Op zondag 29 november 2020 21:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben het vaak met je eens, maar dit jaar kan je echt begin maart het Leidseplein op beste Shreyas. Ajax is veel beter dan Feyenoord en PSV.
Hoezo domme keuze? Hij heeft toch gewoon 3 punten gepakt, dát is het enige wat telt.quote:Op zondag 29 november 2020 21:54 schreef tja77 het volgende:
Domme keuze van Schmidt om zoveel spelers rust te geven. Had gewoon 3 spelers gespaard, en de rest na een uurtje gewisseld als de winst binnen was.
Als je als Ajax 6 punten plus doelsaldo los staat in de winter dan word je echt wel kampioen.quote:Op zondag 29 november 2020 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot nu toe speelt Ajax veel beter dan PSV en Feyenoord ja, mee eens.
Maar Feyenoord pakt vandaag gewoon een punt terwijl ze voor rust al 3-0 achter hadden moeten staan.
PSV wint deze wedstrijd ook gewoon ondanks hun slechte spel. Uiteindelijk tellen de punten en niet hoe je speelt.
Kortom Feyenoord en PSV vangen wel meer punten dan ze op basis van hun vertoonde spel verdienen.
Ik een lichte kramp in mijn bilspier.quote:Op zondag 29 november 2020 21:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit was een echte klassieke Cocu/Van Bommel-esque zaadwedstrijd die dan toch net over de lijn wordt getrokken. Ik heb er melancholieke en nostalgische gevoelens aan over gehouden.
Januari is een bepalende maand, na al die topwedstrijden zullen we zien waar we staan.quote:Op zondag 29 november 2020 21:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je als Ajax 6 punten plus doelsaldo los staat in de winter dan word je echt wel kampioen.
Inderdaad, met het drukke schema voor de boeg, wellicht wel slim. .quote:Op zondag 29 november 2020 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo domme keuze? Hij heeft toch gewoon 3 punten gepakt, dát is het enige wat telt.
Dit dus, snap dat gehuil ook niet van de PSV supporters.quote:Op zondag 29 november 2020 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo domme keuze? Hij heeft toch gewoon 3 punten gepakt, dát is het enige wat telt.
Dit is niet echt zelfvertrouwen tanken in de aanloop naar Granada, en dit had net zo goed fout kunnen aflopen natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2020 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker toch, goede reden voor een heerlijke massage van Mevrouw straks en de nieuwe week mag in volle glorie aanbreken.quote:Op zondag 29 november 2020 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik een lichte kramp in mijn bilspier.
Had ja, als mijn tante kloten had was het mijn oom. Hou het bij de feiten..ik vind het juist slim.quote:Op zondag 29 november 2020 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit is niet echt zelfvertrouwen tanken in de aanloop naar Granada, en dit had net zo goed fout kunnen aflopen natuurlijk.
Zelfvertrouwen tanken tegen Sparta? Gast doe normaal. Het is veel beter om je A-selectie zoveel mogelijk rust te geven voor een Europese wedstrijd.quote:Op zondag 29 november 2020 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit is niet echt zelfvertrouwen tanken in de aanloop naar Granada, en dit had net zo goed fout kunnen aflopen natuurlijk.
Gewoon niet eikelen met heel dat rust geven en je sterkste elf opstellen.quote:Op zondag 29 november 2020 21:54 schreef tja77 het volgende:
Domme keuze van Schmidt om zoveel spelers rust te geven. Had gewoon 3 spelers gespaard, en de rest na een uurtje gewisseld als de winst binnen was.
Het is beter om je basiself zoveel mogelijk ritme op te laten doen en ervoor zorgen dat ze ingespeeld raken op elkaar. PSV is nog niet echt een goed geoliede machine.quote:Op zondag 29 november 2020 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen tanken tegen Sparta? Gast doe normaal. Het is veel beter om je A-selectie zoveel mogelijk rust te geven voor een Europese wedstrijd.
En aan al die als...als..als scenario's heb je niets, PSV wint (helaas) gewoon vandaag.
zal veel opleveren danquote:Op zondag 29 november 2020 22:20 schreef Buitendam het volgende:
Dat rust geven is natuurlijk ook gewoon onzin. Ze willen in de winterstop van dat brandhout af dus dat moet in de kleine wedstrijdjes de etalage in.
De 11 starters van vanavond hebben zich wel in de kijker gespeeld ja. Ik verwacht dat de telefoon van John de Jong roodgloeiend staat op dit moment. Viergever lijkt me echt onhoudbaar net als Unnerstall.quote:Op zondag 29 november 2020 22:20 schreef Buitendam het volgende:
Dat rust geven is natuurlijk ook gewoon onzin. Ze willen in de winterstop van dat brandhout af dus dat moet in de kleine wedstrijdjes de etalage in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |