Is wel een slechte penalty-nemer, zijn trap is niet hard genoeg. Heeft er al meer gemist.quote:Op zondag 29 november 2020 21:35 schreef Zorro het volgende:
Slim van Malen, nou komt het niet in de statistiek als doelpunt uit strafschop
Penalties en PSV is al jaren een probleem. Malen is ook een slechte nemer.quote:Op zondag 29 november 2020 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
Gelukkig geen Zahavi om hem te missen.
Snap ook niet dat Gakpo ze niet neemt, dat lijkt me een zekerheidje.quote:Op zondag 29 november 2020 21:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is wel een slechte penalty-nemer, zijn trap is niet hard genoeg. Heeft er al meer gemist.
Eens.quote:Op zondag 29 november 2020 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snap ook niet dat Gakpo ze niet neemt, dat lijkt me een zekerheidje.
Lekker op duikhoogte van de keeper ook. Al stond die wel al een goede stap voor de lijn bij het schieten van de bal.quote:Op zondag 29 november 2020 21:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is wel een slechte penalty-nemer, zijn trap is niet hard genoeg. Heeft er al meer gemist.
quote:
Zou kunnen maar Malen gaat ze in ieder geval niet meer nemen voorlopig verwacht ik. 2 uit 2 gemist dit jaar. Een van de gelukkigste rebounds die ik in tijden gezien heb ook.quote:Op zondag 29 november 2020 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lekker op duikhoogte van de keeper ook. Al stond die wel al een goede stap voor de lijn bij het schieten van de bal.
Is ook geen killer met een strak scherp schot. Gakpo moet ze gewoon nemen.quote:Op zondag 29 november 2020 21:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou kunnen maar Malen gaat ze in ieder geval niet meer nemen voorlopig verwacht ik. 2 uit 2 gemist dit jaar. Een van de gelukkigste rebounds die ik in tijden gezien heb ook.
Heeft vooral heel veel snelheid maar eigenlijk een hele matige techniek inderdaad. Ben het met je eens hoor. En eigenlijk vind ik dat Götze ze ook prima kan nemen als hij speelt.quote:Op zondag 29 november 2020 21:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is ook geen killer met een strak scherp schot. Gakpo moet ze gewoon nemen.
quote:Op zondag 29 november 2020 21:51 schreef hanns het volgende:
Sparta graaf zich 80 minuten in..te laat en terecht verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |