Misschien moeten we dit seizoen idd zien als een tussenjaar.. er zit wel progressie in, voorheen was het 25 min goed pressing voetal,nu 50 min..nu alleen nog het net zien te vinden.quote:Op zondag 22 november 2020 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens @:psvcl heeft PSV minimaal een seizoen nodig om aan het systeem te wennen.
Bedoel eerste 60 minuten, alles onder controle. Normaal sta je op dat punt met minimaal 0-3 voor. Tegen dit soort wedstrijden lopen alle topclubs aan. Soms wil de bal er gewoon niet in. Mag niet gebeuren, maar die dagen heb je soms. Zolang het maar niet te vaak gebeurt.quote:Op zondag 22 november 2020 18:48 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener dit hoor. Mensen lijken soms wel eens te vergeten dat het om doelpunten maken gaat, hoe kun je dan in hemelsnaam stellen dat PSV het prima gedaan heeft?
Dat is nou juist het probleem: het is na Heracles en Vitesse al de derde keer dit seizoen dat er onnodig punten worden weggegooid.quote:Op zondag 22 november 2020 18:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bedoel eerste 60 minuten, alles onder controle. Normaal sta je op dat punt met minimaal 0-3 voor. Tegen dit soort wedstrijden lopen alle topclubs aan. Soms wil de bal er gewoon niet in. Mag niet gebeuren, maar die dagen heb je soms. Zolang het maar niet te vaak gebeurt.
Weer opnieuw? Ik zou er voor de zekerheid ook nog even nogmaals bij zetten.quote:Op zondag 22 november 2020 19:50 schreef Longcat. het volgende:
Dus het is weer OPNIEUW gebeurd. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen de inspanningen van FC Twente prijzen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Roger Schmidt en de jongens, maar MASSALE versterkingen zijn hard nodig.. Anders ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen, of over onze kansen in de Europa League. Niet hoe we nu spelen. Wat denk je, PSV Supporters? Schmidt #IN of #UIT?
Roep je ook al 5 jaarquote:Op zondag 22 november 2020 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Neem aan dat je wel 2de wil worden dit seizoen. Weer geen CL en het is klaar met psv
quote:Op zondag 22 november 2020 19:57 schreef PSVCL het volgende:
Best schattig die Feyenoorders..acteren al 40 jaar alsof ze een concurrent zijn, terwijl geen PSV supporter ze serieus neemt
Het was juist een uur lang vrij goed. Laatste half uur sloeg nergens op.quote:Op maandag 23 november 2020 00:36 schreef Gutanoth het volgende:
Wedstrijd niet gezien, maar het was dus blijkbaar niet best?
Waar zitten de pijnpunten op dit moment?
Van de 10-0 ook nog steeds niet.quote:Op maandag 23 november 2020 02:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van deze opmerking doen ze geen oog meer dicht in Rotterdam
Scorend vermogen is er zat.quote:Op maandag 23 november 2020 06:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het was juist een uur lang vrij goed. Laatste half uur sloeg nergens op.
Scorend vermogen. Bij rust moet het 0-3 staan.
Ik vind vooral Zahavi vervelend momenteel, die lijkt wel uit alle hoeken en standen op doel te willen schieten om maar een goaltje er in te zien gaan. Snap best dat je als spits wil scoren, maar we hebben in 1 van z’n eerste potten ook gezien dat hij prima als aangever kan funderen, en zo ook waarde heeft.quote:Op maandag 23 november 2020 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Voorin gunnen ze elkaar niets. Voora die Madueke, kapot aan geërgerd.
1e helft vond ik ook wel goed in het drukzetten dan maar het verval is te groot, beetje doseren van kracht zou toch niet zo gek zijn. Nu gaat het 30 minuten vollgas, dan een half uur halfgas en erna het licht uit.quote:Op zondag 22 november 2020 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dat het resultaat tegenvalt maar ik heb een hartstikke leuke eerste helft gezien. Tweede helft heb ik helaas niet gezien, maar zie liever dit soort potjes dan met de hakken over de sloot winnen in Almelo of zo.
zal best een aardige afmaker zijn maar als dat dan niet lukt heb je voetballend verder weinig aan hemquote:Op maandag 23 november 2020 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zahavi vind ik maar matig eigenlijk.
Je hebt het volste vertrouwen in Schmidt en de jongens maar toch heb je massale versterkingen nodig? Waar dan, bij de PSV zwemploeg?quote:Op zondag 22 november 2020 19:50 schreef Longcat. het volgende:
Dus het is weer OPNIEUW gebeurd. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen de inspanningen van FC Twente prijzen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Roger Schmidt en de jongens, maar MASSALE versterkingen zijn hard nodig.. Anders ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen, of over onze kansen in de Europa League. Niet hoe we nu spelen. Wat denk je, PSV Supporters? Schmidt #IN of #UIT?
Als het draait is het een heel goed team.quote:Op maandag 23 november 2020 10:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt het volste vertrouwen in Schmidt en de jongens maar toch heb je massale versterkingen nodig? Waar dan, bij de PSV zwemploeg?
Eens, los van gebrekkige techniek zag ik hem ook een paar keer totaal de verkeerde keuzes maken. Zelfs de jonge spelers om hem heen raakten gefrustreerd. Hij is een beetje de boomer van PSV.quote:Op maandag 23 november 2020 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zahavi vind ik maar matig eigenlijk.
Soort Berghuis in oranjequote:Op maandag 23 november 2020 08:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind vooral Zahavi vervelend momenteel, die lijkt wel uit alle hoeken en standen op doel te willen schieten om maar een goaltje er in te zien gaan. Snap best dat je als spits wil scoren, maar we hebben in 1 van z’n eerste potten ook gezien dat hij prima als aangever kan funderen, en zo ook waarde heeft.
Nou kan ik me alleen niet meer herinneren tegen wie dat was, dus het kan best tegen de lamme en de blinde geweest zijn.
quote:Deze teams verdienden de meeste strafschoppen in Europa:
1. Feyenoord - 8
Leicester City - 8
3 Ajax - 7
4. Real Sociedad - 6
5. Strasbourg - 5
AC Milan - 5
Olympique Lyon - 5
Ach kijk, de klassieke "Ik weet me hier niet uit te lullen" opmerking. Een beetje net als "Calimero" roepen.quote:
Ziedend.quote:Op maandag 23 november 2020 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ach kijk, de klassieke "Ik weet me hier niet uit te lullen" opmerking. Een beetje net als "Calimero" roepen.
Psv speelt op zich best aardig voetbal.quote:Op maandag 23 november 2020 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je met aanvallend en fatsoenlijk voetbal. Kunnen jullie misschien ook proberen
OOK DAT NOG GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dames overwinteren ook niet in Europa denk ik
[ twitter ]
Helemaal mee eens. Paar stevige jongens die desnoods het gras opvreten en dan wat handige pielers voorin, zoiets?quote:Op zondag 22 november 2020 19:50 schreef Longcat. het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Paar stevige jongens die desnoods het gras opvreten en dan wat handige pielers voorin, zoiets?
Ook nog eens een keer uit @PSVCLquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dames overwinteren ook niet in Europa denk ik
[ twitter ]
Teken ik voor.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gotze
Die gaat maximaal 15 wedstrijden spelen dit seizoen.
quote:
Nee, dat is zo. Maar hij kan niet geblesseerd spelen. Het is en blijft een speler zonder buitengewone gezondheid.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]begrijp ik maar dan nog is 15 wedstrijden in een seizoen toch veel te weinig, dan wordt hij nooit fit
Des te meer reden om hem bij lichte klachten niet te forceren zeker nu hij nog bezig is met echt wedstrijdfit te worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]begrijp ik maar dan nog is 15 wedstrijden in een seizoen toch veel te weinig, dan wordt hij nooit fit
uiteraard maar als het op 15 wedstrijden uitdraait is het gewoon een mislukt project.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem bij lichte klachten niet te forceren zeker nu hij nog bezig is met echt wedstrijdfit te worden.
Schmidt zei dat hij ook een spierprobleem had, dus niet alleen ziekquote:Op donderdag 26 november 2020 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat Gotze gewoon de griep had trouwens? Dus wellicht valt het allemaal mee
het is hem vergevenquote:Op donderdag 26 november 2020 12:09 schreef tja77 het volgende:
Bilspier verrekt tijdens het volkwarken van z’n vrouw vermoed ik. Je moet wat tijdens de interlandperiode...
Dus toch bijna altijd geblesseerd, had Leverkussen goed gezien.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schmidt zei dat hij ook een spierprobleem had, dus niet alleen ziek
Daardoor hebben wij ook gewoon 7 punten in de groep, goede uitgangspositiequote:Op donderdag 26 november 2020 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de eerste helft van de wedstrijd tegen PAOK. #zinin
Tweede helft sla ik over. Is me de laatste keer goed bevallen.
quote:Op donderdag 26 november 2020 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Tenzij de eerste helft juist ontzettend ruk is, dan is de kans groot dat de tweede helft wel te pruimen is.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb em al op mijn sneltoets staan voor vanavondquote:Op donderdag 26 november 2020 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder massale versterkingen zal het niet veel worden
Ik heb er niet veel vertrouwen in, eerlijk gezegd. Tot nu toe zijn alle belangrijke potjes (Granada, PAOK, Vitesse,Twente) niet in winst omgezet. Het spel ziet er de laatste weken wel een stuk beter uit, maar voorin loopt het totaal niet.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:50 schreef Longcat. het volgende:
Mo wordt in de 60e minuut erin gezet, scoort de winnende goal en geeft nog een assistje. Vanavond komt Mo eindelijk weer terug
Houd op hoorquote:Op donderdag 26 november 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel weer heel pover hoor, maar het zit ook niet echt mee.
Dit is geen SC he.quote:
Probleem met dit systeem is wel een beetje dat als het druk zetten niet goed gaat, de ploeg met de hoog staande backs in de omschakeling ontzettend kwetsbaar is.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:28 schreef WaikikiWim het volgende:
Wat is in hemelsnaam de bedoeling met het druk zetten bij PSV? Voorste linie wel, achterste linie niet en vica versa?
Volgens mij is het probleem meer dat er in groepjes afgejaagd wordt. Paar momenten al dat de aanvallers niks doen terwijl de verdedigers druk zetten en andersom idem dito..quote:Op donderdag 26 november 2020 21:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Probleem met dit systeem is wel een beetje dat als het druk zetten niet goed gaat, de ploeg met de hoog staande backs in de omschakeling ontzettend kwetsbaar is.
Dit maak je zelden mee. Dit gaat niet om centimetersquote:Op donderdag 26 november 2020 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Die grensrechter moet blind zijn, allemachtig, hoe zie je dat verschil niet
Mooi.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Sterkte @:coco. @:mexicanobakker @:lange_lans
Dit is jouw stokpaardje hč?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
Hele belangrijke zege! Eindelijk een grote wedstrijd gewonnen
Het viel me nogal op dat ze het in de lastige wedstrijdjes steeds laten afweten dit seizoen, ja.quote:
Dat kun je niet van Rosario verwachten.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:18 schreef Longcat. het volgende:
Jammer dat onze jood niet heeft gescoord.
Die was niet zo blij met zijn wisselquote:Op donderdag 26 november 2020 23:18 schreef Longcat. het volgende:
Dan moetem beter zijn best doen hčquote:Op vrijdag 27 november 2020 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was niet zo blij met zijn wissel
De man met het hoogste salaris kan er helemaal niks van.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:18 schreef Longcat. het volgende:
Klopt. En als je gelijk speelt tegen Granada, dan zijn die geplaatst. Dan doet de wedstrijd tussen Granada en PAOK er voor Granada niet meer toe.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:39 schreef tompsv18 het volgende:
Overwinteren zal trouwens alsnog lastig worden. In de volgende ronde moet je eigenlijk winnen bij Granada, want PAOK zal ook Omonia wel verslaan.
Hahaha lekker Bronson_ ouwe rukker.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:14 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De man met het hoogste salaris kan er helemaal niks van.
Genot.
Je staat toch gewoon een punt voor op PAOK?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:39 schreef tompsv18 het volgende:
Overwinteren zal trouwens alsnog lastig worden. In de volgende ronde moet je eigenlijk winnen bij Granada, want PAOK zal ook Omonia wel verslaan.
PAOK speelde thuis ook gelijk tegen Nicosia, en als je zag hoe laat PSV daar won zie ik PAOK daar best wat morsen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:39 schreef tompsv18 het volgende:
Die Grieken konden er helemaal niets van. Tweede helft 1 keer op goal geschoten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PAOK speelde thuis ook gelijk tegen Nicosia, en als je zag hoe laat PSV daar won zie ik PAOK daar best wat morsen.
Ik keek naar AZ - Sociedad dus ik geloof je maar op je woord.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Grieken konden er helemaal niets van. Tweede helft 1 keer op goal geschoten.
Hendrix gestemd vanwege zijn haardos.quote:
Enige tegenstander die ik tot nu toe echt de hele wedstijd beter vond dan PSV, was Granada.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek naar AZ - Sociedad dus ik geloof je maar op je woord.
Daar wint geen enkele ploeg op volle sterkte makkelijk van. Alleen een impopulaire mening.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Enige tegenstander die ik tot nu toe echt de hele wedstijd beter vond dan PSV, was Granada.
Als je verliest van Granada, dan zijn die sowieso door en 1e in de groep. Die zullen dan met een B-ploeg spelen de laatste pot tegen PAOK, verwacht ik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Je staat toch gewoon een punt voor op PAOK?
Allebei winnen van Omonia en het minstens even goed doen als PAOK tegen Granada. Dus allebei verliezen is ook prima.
Wat schattig zeg om steeds die hoop bij de Telegraaf te zien om Mo naar Ajax te krijgenquote:Mohamed Ihattaren wordt door Mike Verweij van De Telegraaf opnieuw aan Ajax gelinkt. Volgens de journalist ligt de aanvallende middenvelder door zijn situatie bij PSV onder het vergrootglas bij Marc Overmars, directeur voetbalzaken van de Amsterdammers. Toch gelooft Verweij dat een transfer van Ihattaren naar Ajax 'heel moeilijk' wordt.
Verweij komt terug op een eerdere opmerking van Ihattaren in het programma van Andy van der Meijde. Daarin zei de achttienjarige offensieve middenvelder Ajax 'een mooie club' te vinden. "Die opmerking van Ihattaren, dat doe je normaal gesproken niet, als je lekker in je vel zit", zegt Verweij in de podcast Kick-off van zijn krant. "Ook uit respect naar PSV en de supporters van PSV doe je dat normaal gesproken niet. Dat doe je alleen als je niet lekker in je vel zit, of toch een beetje wil prikken."
Het lijkt niet te boteren tussen trainer Roger Schmidt en Ihattaren. "Dat is wel iets wat ze heel nauwlettend in de gaten houden bij Ajax, ook als iemand zo'n voorzet geeft", vervolgt Verweij. "Al denk ik wel dat het heel moeilijk zal zijn om hem naar Ajax te halen, want hij zei zelf: 'Ik wil de duurste PSV-speler ooit worden.' Is Ajax bereid om dat te doen? Maar hij zet natuurlijk wel de deur naar Ajax op een kier." Met een dergelijke aankoop zou Ajax 'het Bayern München van Nederland' kunnen worden. "Bayern koopt ook bij alle concurrenten de grote spelers weg. Misschien moeten ze dat een keer proberen."
Waarom neem je Mike Verweij serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat schattig zeg om steeds die hoop bij de Telegraaf te zien om Mo naar Ajax te krijgen![]()
Hoevaak gaan ze dit al nog doen? Eerst ook al met Bergwijn en Malen.
In welk gedeelte van mijn zin neem ik hem serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom neem je Mike Verweij serieus?
Nou, ik vind het allerminst oogstrelend wat we voorgeschoteld krijgen. Onrustig toevals voetbal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit zou met afstand het beste PSV moeten zijn van de afgelopen jaren, ware het niet dat we altijd die merkwaardige inzinkinkjes hebben en achterin soms erg kwetsbaar zijn. Toch ben ik ondanks de verliespunten van dit nog jonge jaar over het algemeen positief over de ontwikkelingen. We zitten niet meer naar pure zaadpotten te kijken, we creëren waanzinnig veel, we zien prachtige aanvallen, we domineren hele delen van de wedstrijd op een manier die ik al lang niet meer heb gezien en we spelen bij vlagen echt het hoge druk-voetbal wat ik erg graag zie, met Sangaré voorop (wateenbeest). Het enige dat niet lekker zit is Mo, die moet zo snel mogelijk zijn oude niveau halen want die wil je elke week zien spelen.
Je plaatst het met commentaar, zou het wel jammer vinden als Schmidt hem niet aan het voetballen krijgt maar verder niet zo gek natuurlijk dat ze die link leggen. Al denk ik niet dat Ajax een recordtransferbedrag voor hem over heeft en dat zal ook niet gebeuren met Raiola als zaakwaarnemer, waar hij ook heen gaat.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In welk gedeelte van mijn zin neem ik hem serieus?
Mwoah. Toevalsvoetbal is het niet, dat wat ze creëren is wel degelijke prima. Het is eerder kamikazevoetbal.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het allerminst oogstrelend wat we voorgeschoteld krijgen. Onrustig toevals voetbal.
Door zijn artikel te lezen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In welk gedeelte van mijn zin neem ik hem serieus?
Kansloos idd. Mo roept dat ajax een prima club is, na een vraag van Andy.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat schattig zeg om steeds die hoop bij de Telegraaf te zien om Mo naar Ajax te krijgen![]()
Hoevaak gaan ze dit nog doen? Eerst ook al met Bergwijn en Malen.
Wat nog veel gęnanter is, is het feit dat iedereen, maar vooral de analisten bij Studio Voetbal, zich blijkbaar genoodzaakt voelt om te blijven herhalen hoeveel "potentie" Ihattaren wel niet heeft en hoe belangrijk het is dat hij "zijn oude niveau weer haalt". Is er dan serieus niemand die rekening houdt met de mogelijkheid dat Ihattaren gewoon is stilgevallen in zijn ontwikkeling en het hier voor hem stopt. Joh, ik zou hem niet eens willen bij Ajax.quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kansloos idd. Mo roept dat ajax een prima club is, na een vraag van Andy.
Medialand: IHATTAREN SLUIT AJAX NIET UIT!!!!!!!!!
En zo te lezen geloven ze nog steeds in het Bayern van NL sprookje?dat horen we nu al een jaar of 5..[ afbeelding ]
Laat ze maar lullen die clowns, dat neemt de druk weg bij toptalenten als Gakpo/Maduekequote:Op zaterdag 28 november 2020 17:00 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Wat nog veel gęnanter is, is het feit dat iedereen, maar vooral de analisten bij Studio Voetbal, zich blijkbaar genoodzaakt voelt om te blijven herhalen hoeveel "potentie" Ihattaren wel niet heeft en hoe belangrijk het is dat hij "zijn oude niveau weer haalt". Is er dan serieus niemand die rekening houdt met de mogelijkheid dat Ihattaren gewoon is stilgevallen in zijn ontwikkeling en het hier voor hem stopt. Joh, ik zou hem niet eens willen bij Ajax.
Nu al zin in.quote:
Ik kan me nog een 9-1 herinneren. ergens in 1989-1990. Maar dat is wel erg lang geleden en denk ik ook niet realistisch om dat dit jaar weer te verwachten..quote:Op zondag 29 november 2020 14:02 schreef tompsv18 het volgende:
Laatste 5 keer PSV-Sparta
2008/09: PSV - Sparta Rotterdam 1-0
2009/10: PSV - Sparta Rotterdam 1-1
2016/17: PSV - Sparta Rotterdam 1-0
2017/18: PSV - Sparta Rotterdam 1-0
2019/20: PSV - Sparta Rotterdam niet gespeeld
Vanavond toch een stuk hogere score, lijkt me.
Mondkapjes zijn onzin. Goed dat deze jongens zich niet zo laten kennen. Hugo de Jonge weet het zelf ook:quote:Op zondag 29 november 2020 18:13 schreef RipCity het volgende:
Snap nu hoe corona bij psv zo opleeft. In ziekenhuis in Geldrop vandaag kwamen spelers binnen (voor test) en weigerde ze maskers te dragen waardoor andere mensen in de wachtruimtes de kamer gingen verlaten.
Enige die het droeg en zich fatsoenlijk opstelde naar andere mensen was dumfries.
Dan nog moet je dik winnen met die spelersquote:Op zondag 29 november 2020 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Roger denkt dat we tegen een amateurclub spelen ofzo
Ff 8 basisspelers rust geven
Wat is dit nou weer...quote:Op zondag 29 november 2020 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling PSV: Unnerstall, Teze, Baumgartl, Viergever, Hendrix, Rosario, Fein, Gotze, Ledzema, Zahavi en Mauro.
Dat is natuurlijk omdat het een meevoetballende keeper is. Dat vreet energie, die Mvogo is finaal gesloopt door dit loodzware schema.quote:
Kom op man ..: Sparta thuisquote:Op zondag 29 november 2020 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Roger denkt dat we tegen een amateurclub spelen ofzo
Ff 8 basisspelers rust geven
Individueel ben je de betere ja, maar hoed goed zijn deze spelers op elkaar ingespeeld?quote:Op zondag 29 november 2020 20:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom op man ..: Sparta thuis
Gotze alleen al is meer waard dan heel Sparta
Komt goed johquote:Op zondag 29 november 2020 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Individueel ben je de betere ja, maar hoed goed zijn deze spelers op elkaar ingespeeld?
Deze verdediging is echt bout natuurlijk.
Jonguh, Comedy Capers achterin bij PSV vandaag.quote:Op zondag 29 november 2020 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Komt goed joh
Viergever is toch prima ? Zie hem eerlijk gezegd liever dan Boscagli (tegen een sterke tegenstander)
Waar je normaliter met Gakpo, Malen en Madueke nog wat scorend vermogen hebt, kun je het vandaag niet veroorloven om 1 of meerdere tegentreffers te incasseren.quote:Op zondag 29 november 2020 20:14 schreef Lemming22 het volgende:
Eén lange bal naar voren en het hele elftal ligt weer op apegapen. Er mag voorin gewoon geen balverlies geleden worden met dit kamikazevoetbal.
Die komen daar niet eens tenzij unner gek gaat doen ..quote:Op zondag 29 november 2020 20:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jonguh, Comedy Capers achterin bij PSV vandaag.
Wil tegen Granada z’n beste en fitste 11 opstellen.quote:Op zondag 29 november 2020 20:24 schreef VEM2012 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Schmidt denkt met een gelegenheidselftal te moeten aantreden tegen Sparta?
En dan maar punten laten liggen tegen Sparta? Slim hoor!quote:Op zondag 29 november 2020 20:27 schreef tja77 het volgende:
Wil tegen Granada z’n beste en fitste 11 opstellen.
Te groot risico op blessures. Volgass is blijkbaar niet erg goed voor de spieren.quote:Op zondag 29 november 2020 20:24 schreef VEM2012 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Schmidt denkt met een gelegenheidselftal te moeten aantreden tegen Sparta?
Psv laat Europa toch gewoon lopenquote:Op zondag 29 november 2020 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wil tegen Granada z’n beste en fitste 11 opstellen.
Ik ben het er niet mee eens hoor.quote:Op zondag 29 november 2020 20:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dan maar punten laten liggen tegen Sparta? Slim hoor!
En dat geldt zelfs voor de doelman?quote:Op zondag 29 november 2020 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Te groot risico op blessures. Volgass is blijkbaar niet erg goed voor de spieren.
Kwalificeren voor voorronde CL is ook nog wat waard.quote:Op zondag 29 november 2020 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens hoor.
Competitie zou prioriteit moeten zijn maar misschien dat Schmidt al heeft ingezien dat je met deze achterhoede toch geen kampioen gaat worden.
Eens. Al was Mvogo aan de bal niet echt scherp tegen PAOK. Niet dat dat met wat rust opgelost kan worden overigens.quote:Op zondag 29 november 2020 20:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat geldt zelfs voor de doelman?
Veel gekker heb ik het nog niet gezien hoor.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 29 november 2020 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tegen fucking Sparta in een ruim half uur geen kans creëren en eigenlijk al 0-1 achter moeten staan. Heel best is het niet
Ik wilde het positiever brengenquote:Op zondag 29 november 2020 20:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Het is rampzalig slecht.
Maar wat verwacht je met 8 basisspelers op de bank?
Het is echt slecht.quote:Op zondag 29 november 2020 20:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kwalificeren voor voorronde CL is ook nog wat waard.
Het is gewoon ook niet aan te gluren zeg.
Ik vind die Schmidt er ook echt niets van bakken. Hij heeft een aantal leuke spelers erbij gekregen, maar doet het een stuk slechter dan Van Bommel.quote:Op zondag 29 november 2020 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is echt slecht.
Geef gewoon 2-3 spelers rust, en wissel er nog een handvol na een uur voetbal. Vandaag niet winnen en je kunt het kampioenschap wel vergeten.
Nou, onder van Bommel was het structureel FC oogaids. Dit seizoen al wel wat leuke dingen gezien.quote:Op zondag 29 november 2020 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind die Schmidt er ook echt niets van bakken. Hij heeft een aantal leuke spelers erbij gekregen, maar doet het een stuk slechter dan Van Bommel.
Die het hele seizoen al een factor 17 slechter is dan de eerste helft. Dat wordt genietenquote:Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Niet getreurd want daar komt de 2e helft.
Nog slechter dan deze eerste helft?quote:Op zondag 29 november 2020 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die het hele seizoen al een factor 17 slechter is dan de eerste helft. Dat wordt genieten
Niet echt mee eens, maar ok.quote:Op zondag 29 november 2020 20:50 schreef tja77 het volgende:
Nou, onder van Bommel was het structureel FC oogaids. Dit seizoen al wel wat leuke dingen gezien.
Nou ja, de wedstrijden hiervoor geven weinig reden tot hoopquote:Op zondag 29 november 2020 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog slechter dan deze eerste helft?
Ik ga 3 kwartier poepen denk ik.
Nee.quote:Op zondag 29 november 2020 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind die Schmidt er ook echt niets van bakken. Hij heeft een aantal leuke spelers erbij gekregen, maar doet het een stuk slechter dan Van Bommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |