Ja nog ffkes en zit alleen. Dan haal ik me toch een hoop puntjuhhhhhsquote:
ey Shii 🖐🏻☕️quote:
Dat vind ik echt een domper, vooral als het een duur boek wasquote:Op zondag 22 november 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een leuk boek bij me had, maar dat blijkt het niet te zijn
hoelang moet je?quote:Op zondag 22 november 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een leuk boek bij me had, maar dat blijkt het niet te zijn
forget it. ik ben weer thuis na een gefaalde missiequote:Op zondag 22 november 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog ffkes en zit alleen. Dan haal ik me toch een hoop puntjuhhhhhs
Dat kan je wel vergeten natuurlijkquote:Op zondag 22 november 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog ffkes en zit alleen. Dan haal ik me toch een hoop puntjuhhhhhs
Muah, 2 euro bij de kringloop dus valt mee.quote:Op zondag 22 november 2020 18:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een domper, vooral als het een duur boek was
dat zeg ikquote:
Hoezo gefaald? Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 22 november 2020 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
forget it. ik ben weer thuis na een gefaalde missie
Dan kom jij zekers klieruh he 🤭quote:
Even over half negen komen we aan op ons station en dan is het nog 10/15 minuten lopen.quote:
Wat een pokke-eindquote:Op zondag 22 november 2020 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even over half negen komen we aan op ons station en dan is het nog 10/15 minuten lopen.
Ships. Dat zijn er al tweequote:
Sportief!quote:Op zondag 22 november 2020 18:39 schreef Jippie het volgende:
Ik ga plaats maken zodat anderen ook nog wat punten kunnen verdienen.
Tot laters![]()
![]()
Je hoeft niet weg toch.quote:Op zondag 22 november 2020 18:39 schreef Jippie het volgende:
Ik ga plaats maken zodat anderen ook nog wat punten kunnen verdienen.
Tot laters![]()
![]()
Niet in DTS wellicht, maar wel jarenlang in OUD . Ben van oudsher wel een diehard FP'er.quote:
En in aboquote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet in DTS wellicht, maar wel jarenlang in OUD . Ben van oudsher wel een diehard FP'er.
Normaal is het kleine 3 uur, maar zoals gewoonlijk is de NS hun hele net weer aan het verbouwen in het weekend. Als ik morgenvroeg niet om 8 uur thuis had moeten zijn om vanuit daar te werken was ik morgenvroeg na de spits naar huis gegaan.quote:
Daar kom ik niet zo frequent (meer) als hierquote:
Jij komt overal.quote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet in DTS wellicht, maar wel jarenlang in OUD . Ben van oudsher wel een diehard FP'er.
Ik ook minder.quote:Op zondag 22 november 2020 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar kom ik niet zo frequent (meer) als hier
Woon jij langs hetzelfde traject als ik? ik had ook te maken met vervangend vervoer tussen alkmaar / uitgeestquote:Op zondag 22 november 2020 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaal is het kleine 3 uur, maar zoals gewoonlijk is de NS hun hele net weer aan het verbouwen in het weekend. Als ik morgenvroeg niet om 8 uur thuis had moeten zijn om vanuit daar te werken was ik morgenvroeg na de spits naar huis gegaan.
Probeer het dan als een ontspanmoment te zien en ondertussen heb je Fok!quote:Op zondag 22 november 2020 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaal is het kleine 3 uur, maar zoals gewoonlijk is de NS hun hele net weer aan het verbouwen in het weekend. Als ik morgenvroeg niet om 8 uur thuis had moeten zijn om vanuit daar te werken was ik morgenvroeg na de spits naar huis gegaan.
Wat is abo dan?quote:
Dat had ik niet verwacht, want jij gebuiktquote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij praat over we, is dus ook iemand bij hem. Kan nog kiezen ook. Met ons dtssen of met degene die hem is kletsen.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer het dan als een ontspanmoment te zien en ondertussen heb je Fok!
Ik woon in regio Rotterdam.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Woon jij langs hetzelfde traject als ik? ik had ook te maken met vervangend vervoer tussen alkmaar / uitgeest
Dus eigenlijk heeft hij niet te klagenquote:Op zondag 22 november 2020 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij praat over we, is dus ook iemand bij hem. Kan nog kiezen ook. Met ons dtssen of met degene die hem is kletsen.
Ik besloot vanmorgen onder de douche heel impulsief om een brug te gaan bedwingen. Ik dacht, als ik met @Rob samen een brug over kan steken , dan kan ik het ook alleen.quote:Op zondag 22 november 2020 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo gefaald? Wat heb je gedaan dan?
Ik ben half serie aan het kijken en half aan het fokkenquote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer het dan als een ontspanmoment te zien en ondertussen heb je Fok!
Loopt goed daar 😛quote:
Echt wel.quote:
Multitaskert!quote:Op zondag 22 november 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben half serie aan het kijken en half aan het fokken
Ellendig. Lijkt wel of je angst erger wordt. Eerst ging je wel bruggen over. Kan je hier niet voor in therapie?quote:Op zondag 22 november 2020 18:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik besloot vanmorgen onder de douche heel impulsief om een brug te gaan bedwingen. Ik dacht, als ik met @:Rob samen een brug over kan steken , dan kan ik het ook alleen.
Ik heb twintig minuten onder de brug gestaan, staan twijfelen, heb twee steppen de trap op gezet, ben toen omgekeerd en heb 50 meter verderop drie kwartier mistroostig naar een nachtmerriebrug zitten staren voor ik terug naar huis ben gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |