Die Ducati's gaan echt als de brandweerquote:
Hij is erg fanatiek vanavondquote:
Wel benieuwd hoe het gaat zijn als we op een ander circuit komen. Vorig jaar waren de Ducati's en Yamaha's vreselijk wisselvallig en alleen de Suzuki's deden het eigenlijk overal goed.quote:Op zondag 4 april 2021 19:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die Ducati's gaan echt als de brandweer
Eens, kan wel weer eens een mooi seizoen gaan wordenquote:Op zondag 4 april 2021 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het gaat zijn als we op een ander circuit komen. Vorig jaar waren de Ducati's en Yamaha's vreselijk wisselvallig en alleen de Suzuki's deden het eigenlijk overal goed.
Ik vind dit teveel van het goede. Enthousiasme is prima maar dit is onaangenaam om naar te luisteren.quote:Op zondag 4 april 2021 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben verder overigens wel fan van deze commentator. Wellicht omdat ik het al jaren kijk met zijn commentaar, net zoals Olav Mol voor mij bij F1 kijken hoort
Nou ja, meningen verschillenquote:Op zondag 4 april 2021 19:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind dit teveel van het goede. Enthousiasme is prima maar dit is onaangenaam om naar te luisteren.
Al lastig genoeg om bij te blijven op dat rechte stukquote:Op zondag 4 april 2021 19:28 schreef shiz het volgende:
Ben benieuwd of Rins nog een tandje bijzetten kan.
Tenzij Bagnaia dit doet.quote:Op zondag 4 april 2021 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al lastig genoeg om bij te blijven op dat rechte stuk
Maar als ze er eenmaal voorbij zijn slaan de Yamaha's op de rest van het circuit een gat van 250 meterquote:Op zondag 4 april 2021 19:36 schreef Zorro het volgende:
Ducati gaat dus winnen, want op dat rechte stuk naar de finish maken ze zo 200 meter goed
Ik zie hetquote:Op zondag 4 april 2021 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als ze er eenmaal voorbij zijn slaan de Yamaha's op de rest van het circuit een gat van 250 meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |