Precies dit.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel heel erg slecht overigens.
Eigenlijk is al zijn muziek kitsch, af en toe wel hitgevoelig...
Denk dat deze niet al te moeilijk te mixen is, aan de beat te horen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ook maar weer eens uit de motteballen halen.
Dit klinkt wel lekker...
Nee, dat is recht vooruit, recht zo die gaat, vrij monotoon.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk dat deze niet al te moeilijk te mixen is, aan de beat te horen.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik stort ook een beetje in. Ik kan nu kiezen: naar bed gaan of een biertje pakken.
Ik ga maar voor het biertje. Wellicht helpt dat.
Gewoon een blikje Heineken. Dat is het enige wat er koud stond.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wat voor biertje is het?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon een blikje Heineken. Dat is het enige wat er koud stond.
Ja. het is niet zo heel lekker. Maar het zorgt wel voor een opleving. Hoewel ik 00.30 denk ik niet ga redden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor. Altijd zorgen dat er iets lekkers koud staat.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Het was me weer een genoegen, maar het houdt op voor nu.
Dank Melting!
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Zo erg ja?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja. het is niet zo heel lekker. Maar het zorgt wel voor een opleving. Hoewel ik 00.30 denk ik niet ga redden.
Trustenquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:29 schreef livelink het volgende:
Het Goede Doel - Vriendschap is een illusie
Ik ga sowieso niet voor middernacht naar bed op Zaterdag. Ik heb vandaag helemaal niet naar buiten geweest, misschien is het dat.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo erg ja?
Dat ben ik niet van je gewend. Maar je was dan ook echt vroeg op vanmorgen.![]()
Gewoon lekker naar bed gaan als je daar zin in hebt.
Het was nog best lekker weer vandaag.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet voor middernacht naar bed op Zaterdag. Ik heb vandaag helemaal niet naar buiten geweest, misschien is het dat.
Ja, ik weet het. Maar ik ben het naar buiten gaan zonder doel een beetje zat aan het worden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was nog best lekker weer vandaag.
Niet echt koud.
Ja..... dat is wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik ben het naar buiten gaan zonder doel een beetje zat aan het worden.
Nee, dat zal dit jaar wel niet anders worden, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... dat is wel te begrijpen.
Komende maand zal dat nog niet veranderen, denk ik.
Doen jullie met Kerst normaal iets bijzonders met je ouders bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat zal dit jaar wel niet anders worden, inderdaad.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Gabrielle .... volgens mij heet het nummer Rise
Ja, we zijn met Kerst altijd met de hele familie bij mijn ouders. Iets waar zelfs mijn zoon zich altijd op verheugd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen jullie met Kerst normaal iets bijzonders met je ouders bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |