SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, maar dan liever in mijn voordeel. Hoewel ik deze toch niet zo snel had geweten als jij.quote:
Ik ga herstarten. Hij begint bij mij nu pas.quote:
Krijg ik toch nog Clouseau!quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Met in het refrein een stukje van Clouseau - Daar Gaat Ze...
Ik hoorde het!quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Met in het refrein een stukje van Clouseau - Daar Gaat Ze...
Ja, ik hoor hetquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Als Ze Sensueel Voorbij Marcheert...
Dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu hoor je het nooit niet meer...
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Tokyo!
Do you know where the fuck you are?
You're in the jungle, baby!
Time to die!
Guns n' Roses - Live In Tokyo (Banzai!)
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Welcome to the jungle - Guns 'n Roses
Wil dit zeggen dat jij er bij was In Tokyo?quote:
Ik ben wel in Tokyo geweest, maar heb er geen concert gezien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil dit zeggen dat jij er bij was In Tokyo?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Dank melting, heb gisteren meer van een pammetje genomen dan aanbevolen. Maar na 3 dagen niet slapen mocht dat wel vond ik. Nu dus maar zonder snoepje proberen te slapen. En daarom dus vroeg.
Welterusten Rafeiro. Hopelijk lukt het om te slapen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Dank melting, heb gisteren meer van een pammetje genomen dan aanbevolen. Maar na 3 dagen niet slapen mocht dat wel vond ik. Nu dus maar zonder snoepje proberen te slapen. En daarom dus vroeg.
Ajo!quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Weer iets gehoord dat ik niet kende.
Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World... ken ik dan weer wel
Nog niet. Maar ik wist het ook zonder docu.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor Livelink.
Mits ze de docu nu eindelijk al eens gekeken heeft....
Zeg morgen alle afspraken af, niks poetsen, eerst die docu kijken...quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik keek vandaag wel toevallig naar de top2000-docu over Mad World.
Ik was wel fan eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook een echte idol geworden...
Poeh, dan moet je wel heel desolaat zijn geweest...quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
Dat seizoen van Idols heb ik echt helemaal gevolgd![]()
Ik denk dat het in het jaar was dat mijn zoon opgenomen was en ik me van ellende op dit soort dingen heb gestort.
Ja, behoorlijk. Ik heb dat jaar ook het ESF helemaal gevolgd. Vantevoren kende ik alle nummers al en zo. Afleiding was het toverwoord.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, dan moet je wel heel desolaat zijn geweest...
Dat snap ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ik heb dat jaar ook het ESF helemaal gevolgd. Vantevoren kende ik alle nummers al en zo. Afleiding was het toverwoord.
Dat snap ik dan ook wel weer...quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ik heb dat jaar ook het ESF helemaal gevolgd. Vantevoren kende ik alle nummers al en zo. Afleiding was het toverwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |