Ha! Het huis waar we nu wonen is ons eerste rechte huis. Het rijtjeshuis waar we ooit in zijn begonnen was zo scheef dat alles op de grond dat min of meer makkelijk gleed zo naar een hoek schoofquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:20 schreef Uhmmpie het volgende: Mijn huizen staan nooit recht geloof ik.
Ikeaquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Binnenhuisarchitecten van Fok, als ik een simpel soort open kastje zoek met een binnenmaat van 40x40, om aan de muur te hangen. Hoe zouden jullie dat dan vinden?
Ike heeft veel met binnenmaat 35 of 60 ofziets geloof ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ikea
Of een koel kratje ophangen als je iets leuks, creatievers wil
Dan ben ik een slechte adviseur vrees ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ike heeft veel met binnenmaat 35 of 60 ofziets geloof ik.
Ik zoek vooral een handiger methode dan alle sites van alle meubelaanbieders af te gaan speuren naar kastjes en dan op de specs te moeten klikken om te kijken wat de maten zijn.
Heb je nog een idee van de naam? Klonk als?quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan ben ik een slechte adviseur vrees ik.
Dacht dat die losse blokjes om op te hangen... 40x40 waren. Vandaar.
Geen goede ideeen dan
Mijn lief loopt met deze in de navy/red variantquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:33 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Wat voor schoenen heb jij?
Ik denk even.. kan ze zo aanwijzen maar de naam is lastiger.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je nog een idee van de naam? Klonk als?
https://www.clean2day.nl/webshop/glasbewassing/telescoopstelen/quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar koopt een mens een lichtgewicht uitschuifbare ragebol van minimaal 4,5 meter lang?
Van de Decathlon natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:33 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Wat voor schoenen heb jij?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Amerongse Berg is een mooi gebied. 🙂Vroeger veel geweest. Ken de omgeving best goed.
Nog 3,3km te gaan.
Ah ja! Daar kan ik dus niet eens op wandelen, dan val ik om bij de eerste de beste stoeprand!quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Van de Decathlon natuurlijk![]()
https://www.decathlon.nl/(...)&orderId=nl745373545
Toen ik in juni ofzo begon wilde ik geschikte schoenen maar niet al te dure, want geen idee of ik het vol zou houden. Maar ik had niets wat in de verste verte ook maar op hardloopschoenen leekDeze bevallen prima. Ik heb ook niet zoveel nodig want ik heb inlegzolen in mijn schoenen (en goede sokken). De voetenmevrouw heeft die zolen onlangs voorzien van een sportlaagje en dat is een enorme verbetering nog
Dank je. Glazenwasser materiaal, daar was ik zelf nooit opgekomen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.clean2day.nl/webshop/glasbewassing/telescoopstelen/
Ah, die heeft mijn uk ook voor de warming uk voor t zwemmenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Van de Decathlon natuurlijk![]()
https://www.decathlon.nl/(...)&orderId=nl745373545
Toen ik in juni ofzo begon wilde ik geschikte schoenen maar niet al te dure, want geen idee of ik het vol zou houden. Maar ik had niets wat in de verste verte ook maar op hardloopschoenen leekDeze bevallen prima. Ik heb ook niet zoveel nodig want ik heb inlegzolen in mijn schoenen (en goede sokken). De voetenmevrouw heeft die zolen onlangs voorzien van een sportlaagje en dat is een enorme verbetering nog
Denkroute was:quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Glazenwasser materiaal, daar was ik zelf nooit opgekomen.
Te hoge zool aan de achterkant?quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja! Daar kan ik dus niet eens op wandelen, dan val ik om bij de eerste de beste stoeprand!Wel lief roze
Context: uk is groter dan haar moeder, nog maar 10. Dus winkelt meer in de volwassenen afdeling dan bij de kinderspullies.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
Mijnes loopt ook op de kindervariant van dit merk ja
Hehe ik wil jouw uk toch eens bij de mijne zetten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Context: uk is groter dan haar moeder, nog maar 10. Dus winkelt meer in de volwassenen afdeling dan bij de kinderspullies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe ik wil jouw uk toch eens bij de mijne zetten.
Ik gok dat ze goed bij elkaar passen
Wn qua kleding... dame hier zit aan de xs nu.
Ideaal.. want shoppen bij dames en kinderenZe staat nu zwaaiend met de afstandbediening op de bank Harry Potter 6 heen en weer te spoelen om me te laten zien "wat ik gemist had in die en die scene"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik vind dat stomquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Binnenhuisarchitecten van Fok, als ik een simpel soort open kastje zoek met een binnenmaat van 40x40, om aan de muur te hangen. Hoe zouden jullie dat dan vinden?
}:{quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat stom
Heb je niks aan, maar het is wel antwoord op je vraag
Gooi even in dat K&W topic, user Claudia en consorten hebben vaak wel hele toffe ideeënquote:
O ja brrrr... gaat er iemand mee om mijn hand vast te houden?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Gooi even in dat K&W topic, user Claudia en consorten hebben vaak wel hele toffe ideeën
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja brrrr... gaat er iemand mee om mijn hand vast te houden?
Jup, al die demping, daar snappen mijn voeten geen snars van!quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Te hoge zool aan de achterkant?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja brrrr... gaat er iemand mee om mijn hand vast te houden?
Dat vind ik nou ook. Ik hou nóg meer van dingen als ze meer verhaal hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:52 schreef minilot het volgende:
Toch leuk @:Sigme dat ze een beetje als van mij voelen![]()
Is door een bos(je) hollen niet al een mooi begin? Ik vind dat veel leuker rennen dan de weg, je moet ook beter opletten en af en toe over takken springen enzo.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:54 schreef minilot het volgende:
Ik zou trouwens idealiter uiteindelijk wel aan trailrunning willen gaan doen maar heb natuurlijk geen rijbewijs en geen flauw idee of er überhaupt iets min of meer geschikts daarvoor op (voor mij) acceptabele fietsafstand zit om te gaan oefenen..
Hier eens wat neuzen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:54 schreef minilot het volgende:
Ik zou trouwens idealiter uiteindelijk wel aan trailrunning willen gaan doen maar heb natuurlijk geen rijbewijs en geen flauw idee of er überhaupt iets min of meer geschikts daarvoor op (voor mij) acceptabele fietsafstand zit om te gaan oefenen..
Ja, dat doe ik al wel eens per week (de andere twee keer over industrieterreinquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Is door een bos(je) hollen niet al een mooi begin? Ik vind dat veel leuker rennen dan de weg, je moet ook beter opletten en af en toe over takken springen enzo.
Gemiste kansen, hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:03 schreef Clubsoda het volgende:
Harry Potter 6, zoveel gemiste kansen![]()
Simpele suikerkoekjes met royal icing.quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:02 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Wat voor koekjes zijn het eigenlijk en op wat voor manier ha je ze versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |