abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196347557
Rennen, springen, vallen, opstaan en weer doorgaan...

pi_196347561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:20 schreef Uhmmpie het volgende: Mijn huizen staan nooit recht geloof ik.
Ha! Het huis waar we nu wonen is ons eerste rechte huis. Het rijtjeshuis waar we ooit in zijn begonnen was zo scheef dat alles op de grond dat min of meer makkelijk gleed zo naar een hoek schoof :') Fantastisch huis O+ Helaas gesloopt. Tussen de twee gordijnen voor het raam aan de straatkant zat twintig centimeter verschil :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_196347579
Günther zit in de gootsteen nep-verdrietig Liereman van De Kift te kwelen, met de afwasborstel als microfoon :')
Ik denk dat we maar eens naar buiten moeten. :Y)
pi_196347593
Binnenhuisarchitecten van Fok, als ik een simpel soort open kastje zoek met een binnenmaat van 40x40, om aan de muur te hangen. Hoe zouden jullie dat dan vinden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196347613
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Binnenhuisarchitecten van Fok, als ik een simpel soort open kastje zoek met een binnenmaat van 40x40, om aan de muur te hangen. Hoe zouden jullie dat dan vinden?
Ikea

Of een koel kratje ophangen als je iets leuks, creatievers wil :)
pi_196347629
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ikea

Of een koel kratje ophangen als je iets leuks, creatievers wil :)
Ike heeft veel met binnenmaat 35 of 60 ofziets geloof ik.

Ik zoek vooral een handiger methode dan alle sites van alle meubelaanbieders af te gaan speuren naar kastjes en dan op de specs te moeten klikken om te kijken wat de maten zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196347651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ike heeft veel met binnenmaat 35 of 60 ofziets geloof ik.

Ik zoek vooral een handiger methode dan alle sites van alle meubelaanbieders af te gaan speuren naar kastjes en dan op de specs te moeten klikken om te kijken wat de maten zijn.
Dan ben ik een slechte adviseur vrees ik.

Dacht dat die losse blokjes om op te hangen... 40x40 waren. Vandaar.

Geen goede ideeen dan -O-
pi_196347659
@Clubsoda Wat voor schoenen heb jij? :)
pi_196347698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan ben ik een slechte adviseur vrees ik.

Dacht dat die losse blokjes om op te hangen... 40x40 waren. Vandaar.

Geen goede ideeen dan -O-
Heb je nog een idee van de naam? Klonk als?
pi_196347707
Waar koopt een mens een lichtgewicht uitschuifbare ragebol van minimaal 4,5 meter lang?
Spoilers!
pi_196347708
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:33 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Wat voor schoenen heb jij? :)
Mijn lief loopt met deze in de navy/red variant
https://xeroshoes.com/shop/shoes/hfs-men/?xstrb=2

Maar levering duurt weeeeken dus.
Echt zonde.
En 100$ plus invoerrechten dus
pi_196347722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb je nog een idee van de naam? Klonk als?
Ik denk even.. kan ze zo aanwijzen maar de naam is lastiger.
En ik kan me gewoon vergissen ook nog.
pi_196347737
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar koopt een mens een lichtgewicht uitschuifbare ragebol van minimaal 4,5 meter lang?
https://www.clean2day.nl/webshop/glasbewassing/telescoopstelen/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196347868
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:33 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Wat voor schoenen heb jij? :)
Van de Decathlon natuurlijk :+
https://www.decathlon.nl/(...)&orderId=nl745373545

Toen ik in juni ofzo begon wilde ik geschikte schoenen maar niet al te dure, want geen idee of ik het vol zou houden. Maar ik had niets wat in de verste verte ook maar op hardloopschoenen leek :P Deze bevallen prima. Ik heb ook niet zoveel nodig want ik heb inlegzolen in mijn schoenen (en goede sokken). De voetenmevrouw heeft die zolen onlangs voorzien van een sportlaagje en dat is een enorme verbetering nog ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2020 @ 12:49:55 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196347871
Lang leve door slotjes posten 😋

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:45 schreef borisz het volgende:

[..]

Amerongse Berg is een mooi gebied. 🙂Vroeger veel geweest. Ken de omgeving best goed.

Nog 3,3km te gaan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196347896
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Toen ik in juni ofzo begon wilde ik geschikte schoenen maar niet al te dure, want geen idee of ik het vol zou houden. Maar ik had niets wat in de verste verte ook maar op hardloopschoenen leek :P Deze bevallen prima. Ik heb ook niet zoveel nodig want ik heb inlegzolen in mijn schoenen (en goede sokken). De voetenmevrouw heeft die zolen onlangs voorzien van een sportlaagje en dat is een enorme verbetering nog ^O^
Ah ja! Daar kan ik dus niet eens op wandelen, dan val ik om bij de eerste de beste stoeprand! :D Wel lief roze ^O^
pi_196347927
quote:
Dank je. Glazenwasser materiaal, daar was ik zelf nooit opgekomen.
Spoilers!
pi_196347934
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ah, die heeft mijn uk ook voor de warming uk voor t zwemmen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196347952
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dank je. Glazenwasser materiaal, daar was ik zelf nooit opgekomen.
Denkroute was:
- LS heeft bedrijf
- Zakelijke wereld heeft veel meer stuff
- Zakelijk zoeken
- Gevonden
pi_196347953
Mijnes loopt ook op de kindervariant van dit merk ja :Y
pi_196347957
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah ja! Daar kan ik dus niet eens op wandelen, dan val ik om bij de eerste de beste stoeprand! :D Wel lief roze ^O^
Te hoge zool aan de achterkant?
pi_196347962
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
Mijnes loopt ook op de kindervariant van dit merk ja :Y
Context: uk is groter dan haar moeder, nog maar 10. Dus winkelt meer in de volwassenen afdeling dan bij de kinderspullies.
pi_196348047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Context: uk is groter dan haar moeder, nog maar 10. Dus winkelt meer in de volwassenen afdeling dan bij de kinderspullies.
Hehe ik wil jouw uk toch eens bij de mijne zetten.

Ik gok dat ze goed bij elkaar passen :)

Wn qua kleding... dame hier zit aan de xs nu.
Ideaal.. want shoppen bij dames en kinderen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196348077
Voor hardlopen heb ik geen tips maar voor wandelen zweer ik bij wollen sokken O+

Rondje markt gedaan, lekkere kipjes, visjes en groenters gekocht. En thee.
En gebakje. Want weekend :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196348156
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehe ik wil jouw uk toch eens bij de mijne zetten.

Ik gok dat ze goed bij elkaar passen :)

Wn qua kleding... dame hier zit aan de xs nu.
Ideaal.. want shoppen bij dames en kinderen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staat nu zwaaiend met de afstandbediening op de bank Harry Potter 6 heen en weer te spoelen om me te laten zien "wat ik gemist had in die en die scene"
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:22:25 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196348227
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat stom

Heb je niks aan, maar het is wel antwoord op je vraag >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196348241
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind dat stom

Heb je niks aan, maar het is wel antwoord op je vraag >:O
}:{
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:24:28 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196348250
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

}:{
Gooi even in dat K&W topic, user Claudia en consorten hebben vaak wel hele toffe ideeën
pi_196348263
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Gooi even in dat K&W topic, user Claudia en consorten hebben vaak wel hele toffe ideeën
O ja brrrr... gaat er iemand mee om mijn hand vast te houden?
pi_196348275
Als mijn enkel het ooit weer pijnvrij doet (6 maanden kapot and coutning *O* ) wil ik het hardlopen opbouwen. Dat kon ik nooit, want kettingroker. Dat is over, dus in theorie moet ik kunnen hardlopen. :7

Heb gesport, handjes zijn beetje kapot en gevoelig maar bloeden niet, dus vandaag is een win.

Ik mocht geen lekkere boodschappen kopen want ik heb genoeg eten in huis. Gisteren taart en brownies gehaald voor morgen, maar omdat ik mijn discipline hierin matig inschaalde heb ik 8 stukken gekocht en ik heb er morgen 4 nodig. Er zijn er nog 7 so guess who is having pie for breakfast *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196348281
#foreverfat
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:28:10 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196348289
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja hoor

Ik aai je nog wel over je bolletje ook als je wilt
  Official ESF Kreviewer zaterdag 21 november 2020 @ 13:30:18 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196348544
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Te hoge zool aan de achterkant?
Jup, al die demping, daar snappen mijn voeten geen snars van! :)
pi_196348553
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D O+
pi_196348568
quote:
Ach! Kus op je sentimenteel :*
pi_196348576
Mijn nieuwe sockwa's zijn een maatje kleiner dan het paar dat @minilot voor me kocht. En in de winter doe ik een paar duiksokken aan; die kunnen rustig nat worden zonder dat ik het koud krijg en zonder dat m'n poten stukschuren. Maar dan ren ik dus op m'n oude minilotsockwa's.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196348608
Toch leuk @sigme dat ze een beetje als van mij voelen ;) O+
pi_196348625
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:52 schreef minilot het volgende:
Toch leuk @:Sigme dat ze een beetje als van mij voelen ;) O+
Dat vind ik nou ook. Ik hou nóg meer van dingen als ze meer verhaal hebben.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196348629
Ik zou trouwens idealiter uiteindelijk wel aan trailrunning willen gaan doen maar heb natuurlijk geen rijbewijs en geen flauw idee of er überhaupt iets min of meer geschikts daarvoor op (voor mij) acceptabele fietsafstand zit om te gaan oefenen..
pi_196348671
Oh ja, vanochtend geen eten maar hardlopen, als ontbijt zojuist een warme maaltijd genuttigd.

In m'n Marokkaanse grillpannetje gegrilde lamskotelet (met wat kastanjechampignons in de pan toen de koteletten er uit waren om even uit te rusten), saus van Terschellinger cranberry's, pompoenpuree, tuinbonen.

Warme custard met in drank geweekte gedroogde appeltjes toe.
pi_196348674
Veel te lang dutje gedaan. Koekjes in de oven. Prima weekend.
pi_196348694
Zow, Harry Potter 6 af. Nu boterhammetje en dan 7-1 en 7-2 uit de kast trekken
pi_196348710
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:54 schreef minilot het volgende:
Ik zou trouwens idealiter uiteindelijk wel aan trailrunning willen gaan doen maar heb natuurlijk geen rijbewijs en geen flauw idee of er überhaupt iets min of meer geschikts daarvoor op (voor mij) acceptabele fietsafstand zit om te gaan oefenen..
Is door een bos(je) hollen niet al een mooi begin? Ik vind dat veel leuker rennen dan de weg, je moet ook beter opletten en af en toe over takken springen enzo.
pi_196348711
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:54 schreef minilot het volgende:
Hier eens wat neuzen?
https://denhaneker.nl/wandelroutes/
pi_196348714
ieeeeeh tuinbonen :'(
Custard wil ik wel :9

@Myraela Wat voor koekjes zijn het eigenlijk en op wat voor manier ha je ze versieren? :)
pi_196348729
Harry Potter 6, zoveel gemiste kansen -O-

Mijn kind is overigens Jip&Janneke aan het uithangen O+ O+ Maar niet voordat hij een alle Lego door de woonkamer verspreidde, dus ik zit ingebouwd op de bank :D
pi_196348732
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 14:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Is door een bos(je) hollen niet al een mooi begin? Ik vind dat veel leuker rennen dan de weg, je moet ook beter opletten en af en toe over takken springen enzo.
Ja, dat doe ik al wel eens per week (de andere twee keer over industrieterrein O+ ) door het Alblasserbos :) Maar da's nogal plat en saai..
pi_196348750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 14:03 schreef Clubsoda het volgende:
Harry Potter 6, zoveel gemiste kansen -O-

Gemiste kansen, hoe bedoel je?
pi_196348757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 14:02 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Wat voor koekjes zijn het eigenlijk en op wat voor manier ha je ze versieren? :)
Simpele suikerkoekjes met royal icing.

Ik heb nog even helemaal niets aan het recept aangepast, want ik wilde zeker weten dat ze niet uit zouden lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')