Ik werkte toevallig in een computerwinkel toen die dingen uit kwamen en dat was het eerste wat een collega het noemde toen-ie het ging uitproberen!quote:
DR MIKEY! VLIEGT NAAR DE REGENBOOG TOE!quote:
Ik vind het wel tof dat ik de ontwikkeling heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werkte toevallig in een computerwinkel toen die dingen uit kwamen en dat was het eerste wat een collega het noemde toen-ie het ging uitproberen!
O echt nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zag je vroeger wel vaak hoor, volgens mij had Acer dat vrij vaak.
Meestal een goed teken als het niet na jou is tochquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen was het stil. Kan dat ook eens zijn na mij?![]()
Haha echt wel!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ik de ontwikkeling heb meegemaakt.
Nee, sommige zijn best oké. Deze muis heb ik volgens mij al sinds 2007.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima toch?Niet alle Microsoft muizen zijn kut natuurlijk!
Lekker met cassetebandjes je software moeten laden op je Commodore 64quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha echt wel!
Hedendaagse ontwikkelingen zijn lang niet zo spannend, vind ik.
Ja de nieuwste iPhone heeft weer één of andre extra goede sensor om er in de nacht foto's mee te maken en je hebt (uiteraard al een tijdje) 3D-printers die je zou kunnen kopen waar je ook ff enthousiast van wordt tot je je beseft dat je alleen maar piepkleine plastic prullaria er mee kunt printen (of veel kleine onderdelen voor iets groters).
Sommige dingen staan in de kinderschoenen, sommige dingen krijgen nieuwe mogelijkheden, maar het ontdekken van de Atari 2600 en alle computers tot nu met steeds beter wordende games en hardware was wel erg gaaf!
We zaten er over te denken een plotter te kopen, maar toch maar voor een diskdrive gekozen. Uiteindelijk een 9-naalds printertje gekocht en pas veel later een 24-naalds. Een harde schijf kwam pas veel, VEEL later.
Een zwart/wit handscanner was vrij kut werken, maar een A4-printer was niet te betalen.
Ach en zo zijn er nog veel meer dingen waarvan ik blij ben dat ik het allemaal heb meegemaakt.
Heb je je vriendin al zo lang?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, sommige zijn best oké. Deze muis heb ik volgens mij al sinds 2007.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meestal een goed teken als het niet na jou is toch
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, sommige zijn best oké. Deze muis heb ik volgens mij al sinds 2007.
Wij hadden de Atari 800XL. Feitelijk gewoon het zelfde apparaat van een ander bedrijf. Sommige games kwamen ook op beiden uit.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker met cassetebandjes je software moeten laden op je Commodore 64
Daar ben ik mede om die reden nooit aan begonnenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
Games op cassette kopiëren door 2 transistorradio's tegen elkaar aan te zetten, de één met de ingebouwde microfoon tegen de speaker van de ander. De één op record en de ander op play drukken, kussens er omheen om omgevingsgeluiden te filteren, en wegsluipen maar!
Of een heel boek overtypen om een belachelijk primitief computerspelletje te krijgen, maar o wee als er een komma voor een punt aangezien was ov een 8 voor een 0, dan kon je weer alles helemaal gaan controleren, want dan deed het spel het niet goed!
Oh en toen had je nog regelmatig stroomuitvallen, dus soms was je in 1 klap een hele ochtend aan typwerk kwijt!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ben ik mede om die reden nooit aan begonnen
En chatten deden we met de 27mc.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha echt wel!
Hedendaagse ontwikkelingen zijn lang niet zo spannend, vind ik.
Ja de nieuwste iPhone heeft weer één of andre extra goede sensor om er in de nacht foto's mee te maken en je hebt (uiteraard al een tijdje) 3D-printers die je zou kunnen kopen waar je ook ff enthousiast van wordt tot je je beseft dat je alleen maar piepkleine plastic prullaria er mee kunt printen (of veel kleine onderdelen voor iets groters).
Sommige dingen staan in de kinderschoenen, sommige dingen krijgen nieuwe mogelijkheden, maar het ontdekken van de Atari 2600 en alle computers tot nu met steeds beter wordende games en hardware was wel erg gaaf!
We zaten er over te denken een plotter te kopen, maar toch maar voor een diskdrive gekozen. Uiteindelijk een 9-naalds printertje gekocht en pas veel later een 24-naalds. Een harde schijf kwam pas veel, VEEL later.
Een zwart/wit handscanner was vrij kut werken, maar een A4-printer was niet te betalen.
Ach en zo zijn er nog veel meer dingen waarvan ik blij ben dat ik het allemaal heb meegemaakt.
Tis allemaal,acrabakadabraquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden de Atari 800XL. Feitelijk gewoon het zelfde apparaat van een ander bedrijf. Sommige games kwamen ook op beiden uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |