abonnement Unibet Coolblue
pi_196349954
Wij doen het licht wel uit...
@Lenny_Leonard
pi_196350508
twitter


TILBURGED @Lenny_Leonard
pi_196350542
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Is dat het spel waarvan Scrummie graag dickpics van post op twitter?
Wees niet bang, dat zal niet weer gebeuren.
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:23:15 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196350586
Na het daverende succes van de vorige voorspellingen ( _O_ @Scrummie _O_ ) ben ik ook nu weer nieuwsgierig wat een aantal prominenten verwacht van de Europese wedstrijden van hun cluppie aankomende week. De krakers die op het programma staan zijn:

1)Woensdag 25 november 21:00 uur: Ajax- FC Midtjylland (CL)
2)Donderdag 26 november 18:55 uur: CSKA Moskou - Feyenoord (EL)
3)Donderdag 26 november 21:00 uur: PSV - PAOK Saloniki (EL)
4)Donderdag 26 november 21:00 uur: AZ - Real Sociedad (EL)

Van wedstrijd 1 zou ik graag de voorspelling horen van Ajax veteraan @Tarado . Deze boomer houdt zich nog altijd prima staande in de SC en in het Ajax-topic. Zat vroeger altijd in het stadion (en dan praten we ook echt over vroeger) maar tegenwoordig meestal thuis voor de buis. Heeft dus de gouden tijden van Ajax meegemaakt en weet hier altijd leuk over te verhalen zonder het 'vroeger was alles beter' sausje. Ook groot liefhebber van het vrouwelijk schoon, met een voorkeur voor buitenlandse. Loopt nog wel iets achter op Jeroen Pauw. Tot slot een sportieve jongen die nog steeds bijna dagelijks aan het fitnessen is. @onlogisch, lees je mee?



Voor wedstrijd 2 ben ik nieuwsgierig naar de vooruitziende blik van @Elan . De voetstappen die hij moet vullen zijn groot want de vorige ronde wist Scrummie de uitslag precies goed te voorspellen. Elan zit nooit verlegen om een mening dus daarom wilde ik hem graag vragen. De laatste tijd wat minder aanwezig op FOK! maar heeft altijd een stevige mening en die geef hij niet snel op. Maakt daardoor wat rare bochten soms maar het is wel een lief kind. Fan dus van Feyenoord, en zoals het hoort nooit te beroerd om alles af te fakkelen betreffende zijn favoriete club.



Dan staan er om 21:00 uur nog twee wedstrijden op het programma, wedstrijd 3 mag @Lange_Lans zijn ongezouten mening over geven. PSV-fan in hart en nieren maar volgt ook veel buitenlands voetbal. Een kenner, mening liefhebber van zijn inzichten in het voetbal volgen hem ook op twitter. Verder heeft Lans een voorkeur voor Negersex en naar eigen zeggen een lul van zo'n 40-45 centimer. We noteren het. Alsmede het feit dat Lange_lans een heel lief hondje heeft, pics hiervan zijn op het eerder genoemde twitteraccount te vinden. Lans heeft naast zijn baan ook nog een eigen bedrijfje dus is helaas niet altijd op FOK! te vinden.



Het slotstuk van de avond (nou ja eigenlijk tegelijk met PSV) is AZ-Sociedad. Voor deze wedstrijd vraag ik uiteraard Sociedad-fan @El-Stinho . Stijn is dé kenner van het Spaanse voetbal en is een echte influencer. Wordt ook vaak genoemd in onder andere de FC Afkicken podcast, ook daar zien ze hem inmiddels als een instituut. Hij kan ook vast nog wel wat leuks over AZ vertellen. El Stinho is verder opgegroeid met de dartpijl en heeft ook nog gekorfbald. Een mens maakt fouten. Houdt verder van bezinning in de vorm van muziek en is ook erg actief in het WLR subforum. Een veelposter die mensen ook nog kunnen kennen onder de naam Ajacied422 (Of iets dergelijks) of kortstondig onder Masterminded ( _O- ). Stijn heeft het hart op de goede plaats, post met humor en is nooit te beroerd om zijn licht ergens genuanceerd over te laten schijnen. Geen fan van het vlaggetje. w/



TL DR : (sorry, er speelt momenteel echt niets in mijn leven)

-Graag een voorspelling van Tarado (Ajax-mietjesland), Elan (CSKA-FEY, El-Stinho (AZ-Real) en Lange_Lans (PSV -Paok) . Mocht iemand hier niet aan mee willen werken geef dit dan even aan, dan vraag ik iemand anders. :) Een verwachting van de wedstrijd wordt uiteraard op prijs gesteld. Er zijn verder geen prijzen aan verbonden deze jaargang behalve eeuwige roem.

[ Bericht 0% gewijzigd door maxi-mus op 21-11-2020 17:31:34 ]
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:24:20 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196350596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Na het daverende succes van de vorige voorspellingen ( _O_ @:Scrummie _O_ ) ben ik ook nu weer nieuwsgierig wat een aantal prominenten verwacht van de Europese wedstrijden van hun cluppie aankomende week. De krakers die op het programma staan zijn:

1)Woensdag 25 november 21:00 uur: Ajax- FC Midtjylland (CL)
2)Donderdag 26 november 18:55 uur: CSKA Moskou - Feyenoord (EL)
3)Donderdag 26 november 21:00 uur: PSV - PAOK Saloniki
4)Donderdag 26 november 21:00 uur: AZ - Real Sociedad

Van wedstrijd 1 zou ik graag de voorspelling horen van Ajax veteraan @:tarado . Deze boomer houdt zich nog altijd prima staande in de SC en in het Ajax-topic. Zat vroeger altijd in het stadion (en dan praten we ook echt over vroeger) maar tegenwoordig meestal thuis voor de buis. Heeft dus de gouden tijden van Ajax meegemaakt en weet hier altijd leuk over te verhalen zonder het 'vroeger was alles beter' sausje. Ook groot liefhebber van het vrouwelijk schoon, met een voorkeur voor buitenlandse. Loopt nog wel iets achter op Jeroen Pauw. Tot slot een sportieve jongen die nog steeds bijna dagelijks aan het fitnessen is. @:onlogisch, lees je mee?

[ afbeelding ]

Voor wedstrijd 2 ben ik nieuwsgierig naar de vooruitziende blik van @:elan . De voetstappen die hij moet vullen zijn groot want de vorige ronde wist Scrummie de uitslag precies goed te voorspellen. Elan zit nooit verlegen om een mening dus daarom wilde ik hem graag vragen. De laatste tijd wat minder aanwezig op FOK! maar heeft altijd een stevige mening en die geef hij niet snel op. Maakt daardoor wat rare bochten soms maar het is wel een lief kind. Fan dus van Feyenoord, en zoals het hoort nooit te beroerd om alles af te fakkelen betreffende zijn favoriete club.

[ afbeelding ]

Dan staan er om 21:00 uur nog twee wedstrijden op het programma, wedstrijd 3 mag @:lange_lans zijn ongezouten mening over geven. PSV-fan in hart en nieren maar volgt ook veel buitenlands voetbal. Een kenner, mening liefhebber van zijn inzichten in het voetbal volgen hem ook op twitter. Verder heeft Lans een voorkeur voor Negersex en naar eigen zeggen een lul van zo'n 40-45 centimer. We noteren het. Alsmede het feit dat Lange_lans een heel lief hondje heeft, pics hiervan zijn op het eerder genoemde twitteraccount te vinden. Lans heeft naast zijn baan ook nog een eigen bedrijfje dus is helaas niet altijd op FOK! te vinden.

[ afbeelding ]

Het slotstuk van de avond (nou ja eigenlijk tegelijk met PSV) is AZ-Sociedad. Voor deze wedstrijd vraag ik uiteraard Sociedad-fan @:el-Stinho . Stijn is dé kenner van het Spaanse voetbal en is een echte influencer. Wordt ook vaak genoemd in onder andere de FC Afkicken podcast, ook daar zien ze hem inmiddels als een instituut. Hij kan ook vast nog wel wat leuks over AZ vertellen. El Stinho is verder opgegroeid met de dartpijl en heeft ook nog gekorfbald. Een mens maakt fouten. Houdt verder van bezinning in de vorm van muziek en is ook erg actief in het WLR subforum. Een veelposter die mensen ook nog kunnen kennen onder de naam Ajacied422 (Of iets dergelijks) of kortstondig onder Masterminded ( _O- ). Stijn heeft het hart op de goede plaats, post met humor en is nooit te beroerd om zijn licht ergens genuanceerd over te laten schijnen. Geen fan van het vlaggetje. w/

[ afbeelding ]

TL DR : (sorry, er speelt momenteel echt niets in mijn leven)

-Graag een voorspelling van Tarado (Ajax-mietjesland), Elan (CSKA-FEY, El-Stinho (AZ-Real) en Lange_Lans (PSV -Paok) . Mocht iemand hier niet aan mee willen werken geef dit dan even aan, dan vraag ik iemand anders. :) Een verwachting van de wedstrijd wordt uiteraard op prijs gesteld. Er zijn verder geen prijzen aan verbonden deze jaargang behalve eeuwige roem.
Niet gelezen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196350624
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Na het daverende succes van de vorige voorspellingen ( _O_ @:Scrummie _O_ ) ben ik ook nu weer nieuwsgierig wat een aantal prominenten verwacht van de Europese wedstrijden van hun cluppie aankomende week. De krakers die op het programma staan zijn:

1)Woensdag 25 november 21:00 uur: Ajax- FC Midtjylland (CL)
2)Donderdag 26 november 18:55 uur: CSKA Moskou - Feyenoord (EL)
3)Donderdag 26 november 21:00 uur: PSV - PAOK Saloniki
4)Donderdag 26 november 21:00 uur: AZ - Real Sociedad

Van wedstrijd 1 zou ik graag de voorspelling horen van Ajax veteraan @:tarado . Deze boomer houdt zich nog altijd prima staande in de SC en in het Ajax-topic. Zat vroeger altijd in het stadion (en dan praten we ook echt over vroeger) maar tegenwoordig meestal thuis voor de buis. Heeft dus de gouden tijden van Ajax meegemaakt en weet hier altijd leuk over te verhalen zonder het 'vroeger was alles beter' sausje. Ook groot liefhebber van het vrouwelijk schoon, met een voorkeur voor buitenlandse. Loopt nog wel iets achter op Jeroen Pauw. Tot slot een sportieve jongen die nog steeds bijna dagelijks aan het fitnessen is. @:onlogisch, lees je mee?

[ afbeelding ]

Voor wedstrijd 2 ben ik nieuwsgierig naar de vooruitziende blik van @:elan . De voetstappen die hij moet vullen zijn groot want de vorige ronde wist Scrummie de uitslag precies goed te voorspellen. Elan zit nooit verlegen om een mening dus daarom wilde ik hem graag vragen. De laatste tijd wat minder aanwezig op FOK! maar heeft altijd een stevige mening en die geef hij niet snel op. Maakt daardoor wat rare bochten soms maar het is wel een lief kind. Fan dus van Feyenoord, en zoals het hoort nooit te beroerd om alles af te fakkelen betreffende zijn favoriete club.

[ afbeelding ]

Dan staan er om 21:00 uur nog twee wedstrijden op het programma, wedstrijd 3 mag @:lange_lans zijn ongezouten mening over geven. PSV-fan in hart en nieren maar volgt ook veel buitenlands voetbal. Een kenner, mening liefhebber van zijn inzichten in het voetbal volgen hem ook op twitter. Verder heeft Lans een voorkeur voor Negersex en naar eigen zeggen een lul van zo'n 40-45 centimer. We noteren het. Alsmede het feit dat Lange_lans een heel lief hondje heeft, pics hiervan zijn op het eerder genoemde twitteraccount te vinden. Lans heeft naast zijn baan ook nog een eigen bedrijfje dus is helaas niet altijd op FOK! te vinden.

[ afbeelding ]

Het slotstuk van de avond (nou ja eigenlijk tegelijk met PSV) is AZ-Sociedad. Voor deze wedstrijd vraag ik uiteraard Sociedad-fan @:el-Stinho . Stijn is dé kenner van het Spaanse voetbal en is een echte influencer. Wordt ook vaak genoemd in onder andere de FC Afkicken podcast, ook daar zien ze hem inmiddels als een instituut. Hij kan ook vast nog wel wat leuks over AZ vertellen. El Stinho is verder opgegroeid met de dartpijl en heeft ook nog gekorfbald. Een mens maakt fouten. Houdt verder van bezinning in de vorm van muziek en is ook erg actief in het WLR subforum. Een veelposter die mensen ook nog kunnen kennen onder de naam Ajacied422 (Of iets dergelijks) of kortstondig onder Masterminded ( _O- ). Stijn heeft het hart op de goede plaats, post met humor en is nooit te beroerd om zijn licht ergens genuanceerd over te laten schijnen. Geen fan van het vlaggetje. w/

[ afbeelding ]

TL DR : (sorry, er speelt momenteel echt niets in mijn leven)

-Graag een voorspelling van Tarado (Ajax-mietjesland), Elan (CSKA-FEY, El-Stinho (AZ-Real) en Lange_Lans (PSV -Paok) . Mocht iemand hier niet aan mee willen werken geef dit dan even aan, dan vraag ik iemand anders. :) Een verwachting van de wedstrijd wordt uiteraard op prijs gesteld. Er zijn verder geen prijzen aan verbonden deze jaargang behalve eeuwige roem.
Gelezen. Doe je leuk.

Benieuwd naar de voorspellingen.
pi_196350643
Helaas gelezen.

@maxi-mus wat een bagger eredivisie wedstrijden maar ik ga gewoon kijken :{
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:30:19 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196350662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Helaas gelezen.

@:maxi-mus wat een bagger eredivisie wedstrijden maar ik ga gewoon kijken :{
Ik denk dat ik even oversla vanavond, misschien met een half oog. Ik ga voor het dartsen.
pi_196350673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik even oversla vanavond, misschien met een half oog. Ik ga voor het dartsen.
Maar dat is geen sport.
pi_196350705
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik even oversla vanavond, misschien met een half oog. Ik ga voor het dartsen.
Nee dan kijk ik nog liever Willem II - VVV.

Nee ik skip die eerste wedstrijd toch maar :D
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:33:40 #211
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196350732
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar dat is geen sport.
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:35:30 #212
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_196350776
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar dat is geen sport.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:47:38 #213
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196350915
Komen er ook weer awards dit jaar (vbl)? @onlogisch @Drizzt_DoUrden @GGMM
  Forum Admin zaterdag 21 november 2020 @ 17:50:46 #214
35723 crew  GGMM
pi_196350954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
Komen er ook weer awards dit jaar (vbl)? @:onlogisch @:drizzt_dourden @:ggmm
Geen idee. Ik heb geen plannen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_196351089
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Te laat quoten :')
Habib deze mensen zijn fossielen uit de prehistorie. Spelen nog met een bal. :')
Neem het ze niet kwalijk ze kennen de regels niet.
Inshallah dat ze ooit tot bezinning komen en via kinderen modern kunnen worden.
Maar wie wil er kinderen maken met een faccist?
pi_196351117
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:01 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Habib deze mensen zijn fossielen uit de prehistorie. Spelen nog met een bal. :')
Neem het ze niet kwalijk ze kennen de regels niet.
Inshallah dat ze ooit tot bezinning komen en via kinderen modern kunnen worden.
Maar wie wil er kinderen maken met een faccist?
Donder gewoon op.
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:08:02 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196351176
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb geen plannen.
Dan wacht ik geduldig het antwoord van je moderators af. :)
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:15:54 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196351270
Op youtube wordt automatisch een volgend filmpje afgespeeld

Dus ik ben nu de bekerfinale 2018 in zijn geheel aan het kijken

Geen minuut van gezien die pot
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:16:05 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196351273
Even ter info trouwens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196351276
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
Op youtube wordt automatisch een volgend filmpje afgespeeld

Dus ik ben nu de bekerfinale 2018 in zijn geheel aan het kijken

Geen minuut van gezien die pot
Welk filmpje keek je hiervoor?
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:16:57 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196351283
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welk filmpje keek je hiervoor?
Dat interview met WillemGOAT
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:19:45 #222
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196351318
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
Op youtube wordt automatisch een volgend filmpje afgespeeld

Dus ik ben nu de bekerfinale 2018 in zijn geheel aan het kijken

Geen minuut van gezien die pot
Ik heb van die van 2020 ook geen minuut gezien. :)
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:20:24 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196351331
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik heb van die van 2020 ook geen minuut gezien. :)
Leuk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196351335
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat interview met WillemGOAT
Ah daar ben ik nu mee bezig. Er komt genoeg onzin uit, maar ik kan echt uren naar die man luisteren.
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:21:59 #225
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_196351359
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah daar ben ik nu mee bezig. Er komt genoeg onzin uit, maar ik kan echt uren naar die man luisteren.
Welk interview?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')