abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196340134
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maar voor ie 68 is heft al heel wat keertjes moeten bukken om een zeeepje op te rapen , hij zit samen met de Maroc boys, dat zijn niet zo lieve jongens he
Ach welnee. Gevangenissen hier zijn qua veiligheid voor de gevangenen niet die van Thailand, de USA, of een ander derdewereldland.
  vrijdag 20 november 2020 @ 20:34:25 #152
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196340201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ach welnee. Gevangenissen hier zijn qua veiligheid voor de gevangenen niet die van Thailand, de USA, of een ander derdewereldland.
https://www.geenstijl.nl/2013361/lol_gedetineerden_beuken_pedo/

quote:
Gedetineerden beuken pedo tot moes
hakhakhak.jpgBubba heeft weer keihard toegeslagen.
Dit weekend is in PI Dordrecht de pedo Leo Smit finaal tot moes gebeukt door mede-gedetineerden.
De al eerder veroordeelde pedofiel Leo Smit was de goorlap die in april 2009 een 7-jarig meisje uit Ede ontvoerde, in de kofferbak stopte en vervolgens misbruikte in een caravan.

Meisje overleefde ternauwernood. (Verdere details over deze misselijkmakende zaak bij misdaadjournalist Hendrik-Jan Korterink.)
Collega-gedetineerden in de penitentiaire inrichting kwamen er achter wie Leo Smit werkelijk was, en lieten meneer Smit kennis maken met de bikkelharde mores van het staatshotel-wezen.

Leo Smit ligt nu met hersenletsel halfdood ter kreukels in een extrabeveiligde observatiecel en drinkt dubbelvla door zijn neus.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_196340433
Ik vind dit wel heel makkelijk hoor. Er wordt een dood jongetje gevonden en gelijk wijst men naar de zonderlinge eenling met een zedenverleden, alleen maar omdat de onderbroek doorweekt was van zijn speeksel en zaad... Heksenjacht!!
  vrijdag 20 november 2020 @ 20:54:05 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196340608
20 jaar kunnen bedenken hoe je hiermee weg moet komen gaat dan in 1 uurtje down the drain :|W
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_196340748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:26 schreef Tengano het volgende:
Beau: "Waarom denkt u, op Jos B. na, dat er schorpioenen en giftige slangen rondkruipen op de Brunsummerheide?" }:|
_O-
pi_196340797
twitter
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:03:25 #157
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196340840
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:01 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft zelf ook bekend daar geweest te zijn, dus dat verhaal over DNA planten is onzin
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196341177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hij heeft zelf ook bekend daar geweest te zijn, dus dat verhaal over DNA planten is onzin
Eens, maar er kijkt toch geen hond naar Op1 want men ziet liever Beau die Peter en Roethof gaat interviewen.
pi_196341237
Ik hoop dat hij bij het hoger beroep een hogere straf krijgt: bijv. 18 jaar cel voor verkrachting de dood ten gevolge hebbend. Het feit is al lang geleden gebeurd en toen waren de straffen lager dan nu.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:23:56 #160
323876 michaelmoore
pi_196341282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja dat was het eerste verhaal voor de verklaring , het DNA zou daar geplant zijn door de politie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_196341716
Wat fijn dat het hoge woord eruit is en dat een rechter zich over de zaak heeft uitgesproken. Ik vond het een heel evenwichtig 'betoog' van alle afwegingen die zijn gemaakt en de conclusies die zijn getrokken.

En onwillekeurig moest ik ook denken aan Jos B. Wat zou hij gedacht hebben? Had hij ooit kunnen bevroeden dat dna hem twintig jaar later de das om zou doen? Zou hij zichzelf voor de kop slaan dat hij niet wat voorzichtiger was geweest?

Het recht heeft gezegevierd. Eindelijk.
Somebody that I used to know
pi_196343592
Zonet Peter R vs Roethof gekeken bij Beau.

Op het einde zei Roethof dat hij ook met een docu komt. Om hun kant te belichten. Want Peter R, onderzoeksteam etc werden ook al gevolgd voor een docu door Ewout Genemans. Moet later ergens op RTL4 uitkomen.

En het zusje van Roethof (docu maakster van beroep) is het aan het produceren. Die docu moet dan uiteindelijk op een aspirant omroep uitkomen. Maar eerst de benodigde 50.000 leden binnenharken. Zat met shirtreclame op. Ja, het is weer de grote Roethof Show.

Die Brech zit mooi vast in de tentakels van Roethof. Dat hongerloon van de staat, het verre reizen en het vele werk heeft hij zich op verkeken moet toch ergens die extra euro's uitknijpen.

Misselijkmakend gewoon. De ene docu na de andere over deze trieste zaak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 20-11-2020 23:55:12 ]
pi_196343761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Zonet Peter R vs Roethof gekeken bij Beau.

Op het einde zei Roethof dat hij ook met een docu komt. Om hun kant te belichten. Want Peter R, OM etc werden ook al gevolgd voor een docu, door Ewout Genemans. Moet later ergens op RTL4 uitkomen.

En het zusje van Roethof (docu maakster van beroep) is het aan het produceren. Die docu moet dan uiteindelijk op een aspirant omroep uitkomen. Maar eerst de benodigde 50.000 leden binnenharken. Zat met shirtreclame op. Ja, het is weer de grote Roethof Show.

Die Brech zit mooi vast in de tentakels van Roethof. Dat hongerloon van de staat, het verre reizen en het vele werk heeft hij zich op verkeken moet toch ergens die extra euro's uitknijpen.

Misselijkmakend gewoon. De ene docu na de andere over deze trieste zaak.
Ze zaten elkaar later in de uitzending mooi te dollen, inhoudelijk was het niets, dieptepunt van Ogne die als Alvin en de Chipmunks een Joline versie wilde doen. De enige die Dolly waardig mag zingen is Ilse.

Enfin, mijn mening zowel Roethof en de vries waren best tevreden, Roethof met 18-6 jaar, geen tbs en hoger beroep. De Vries met het vinden van de dader.
pi_196343806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:46 schreef Poolbal het volgende:
Ik vind dit wel heel makkelijk hoor. Er wordt een dood jongetje gevonden en gelijk wijst men naar de zonderlinge eenling met een zedenverleden, alleen maar omdat de onderbroek doorweekt was van zijn speeksel en zaad... Heksenjacht!!
Er zijn geen sporen van sperma gevonden.
pi_196343860
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef Postbus100 het volgende:
Wat fijn dat het hoge woord eruit is en dat een rechter zich over de zaak heeft uitgesproken. Ik vond het een heel evenwichtig 'betoog' van alle afwegingen die zijn gemaakt en de conclusies die zijn getrokken.

En onwillekeurig moest ik ook denken aan Jos B. Wat zou hij gedacht hebben? Had hij ooit kunnen bevroeden dat dna hem twintig jaar later de das om zou doen? Zou hij zichzelf voor de kop slaan dat hij niet wat voorzichtiger was geweest?

Het recht heeft gezegevierd. Eindelijk.
Ja daar dacht ik al over na. De expertise rondom DNA heeft zo'n vlucht genomen sindsdien.
Ik denk en hoop dat hij het grootschalige verwantschaponderzoek rondom Marianne Vaatsta en de ontmaskering van Jasper S heeft meegekregen.
  zaterdag 21 november 2020 @ 00:27:34 #166
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196343995
Deze zaak is precies de reden waarom zaken moeten kunnen verjaren.

Nu krijgen we een rechtbank die met enkel ondersteunend bewijs en aannames iemand wil gaan veroordelen 20 jaar nadat het eventuele delict heeft plaatsgevonden.

Het gaat er niet om dat een 'vieze pedo' achter de tralies verdwijnt. Het gaat er om dat de rechtsstaat functioneert en dat als je iemand veroordeelt, dat met onomstotelijk bewijs gebeurt. Die kans is allang vervlogen.

Dit is niks meer dan een media-poppenkast waar niemand wat aan heeft en die niet thuis hoort in Nederland.
  zaterdag 21 november 2020 @ 00:32:02 #167
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_196344011
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:27 schreef BasEnAad het volgende:
Deze zaak is precies de reden waarom zaken moeten kunnen verjaren.

Nu krijgen we een rechtbank die met enkel ondersteunend bewijs en aannames iemand wil gaan veroordelen 20 jaar nadat het eventuele delict heeft plaatsgevonden.

Het gaat er niet om dat een 'vieze pedo' achter de tralies verdwijnt. Het gaat er om dat de rechtsstaat functioneert en dat als je iemand veroordeelt, dat met onomstotelijk bewijs gebeurt. Die kans is allang vervlogen.

Dit is niks meer dan een media-poppenkast waar niemand wat aan heeft en die niet thuis hoort in Nederland.
DNA is niet onomstotelijk bewijs?
pi_196344051
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
Nee, er kunnen veel andere redenen zijn hoe het DNA daar komt.

1) Jos geeft aan dat hij het lichaam heeft aangeraakt, dus DNA is verklaarbaar.
2) Hoe zijn de kleren opgeborgen? Daar schijnen veel vragen over te zijn. Onzorgvuldig schetst men. Dan komt het DNA dus overal.

Ik zeg niet dat Jos het niet heeft gedaan en als hij het echt heeft gedaan is 12,5 jaar gewoon echt te weinig.
Maar ik vind wel dat er 100 procent moet zijn, en dat voelt en lijkt nu niet
pi_196344290
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:32 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Om voor de discussie advocaat van de duivel te spelen: het is onwaarschijnlijk, maar niet uitgesloten dat verdachte het slachtoffer in z’n blote pielemuisje zag liggen in de bosjes, kinderondergoed bij zich had en het slachtoffer ‘fatsoeneerde’.

Ik vind het weerzinwekkend om te beargumenteren, maar dit scenario is met DNA niet weerlegd. Q.E.D. DNA is heel sterk, maar nog steeds niet onomstotelijk bewijs.
  zaterdag 21 november 2020 @ 03:11:35 #170
323876 michaelmoore
pi_196344472
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 01:39 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Om voor de discussie advocaat van de duivel te spelen: het is onwaarschijnlijk, maar niet uitgesloten dat verdachte het slachtoffer in z’n blote pielemuisje zag liggen in de bosjes, kinderondergoed bij zich had en het slachtoffer ‘fatsoeneerde’.

Ik vind het weerzinwekkend om te beargumenteren, maar dit scenario is met DNA niet weerlegd. Q.E.D. DNA is heel sterk, maar nog steeds niet onomstotelijk bewijs.
Het is ook mogelijk dat er marsmannetjes die XTC slikten er al eerder waren geweest toen de Nicky daar zelf heen was gegaan in de nacht en zijn onderkleding vast uit had gedaan en een potje met DNA van Jos bij zich had om zich mee in te smeren
pi_196344481
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:44 schreef hartloper het volgende:

[..]

Nee, er kunnen veel andere redenen zijn hoe het DNA daar komt.

1) Jos geeft aan dat hij het lichaam heeft aangeraakt, dus DNA is verklaarbaar.
2) Hoe zijn de kleren opgeborgen? Daar schijnen veel vragen over te zijn. Onzorgvuldig schetst men. Dan komt het DNA dus overal.

Ik zeg niet dat Jos het niet heeft gedaan en als hij het echt heeft gedaan is 12,5 jaar gewoon echt te weinig.
Maar ik vind wel dat er 100 procent moet zijn, en dat voelt en lijkt nu niet
Wat is “het”?
Probleem in deze zaak is juist dat niet vast te stellen is wat er precies gebeurd is. En om dan tot opzet op een levensdelict te komen is zo goed als onmogelijk. Dan zul je moeten vaststellen dat B. de (voorwaardelijke) opzet had op de dood, hoe ga je dat doen als je niet weet hoe die laatste minuten verlopen zijn?
zie email 27 oktober
pi_196344492
quote:

[..]

En dan bel je niet de politie? Dan meldt je het niet zodra er ruchtbaarheid aan de zaak wordt gegeven? Of wanneer je door de marechaussee wordt aangesproken?
Ik vind dat bij voorbaat geen aannemelijk scenario.
zie email 27 oktober
pi_196344938
quote:

[..]

Volgens mij kun je beter gaan slapen dan gaan spelen...

Nicky sliep in zijn lievelingspyama. Die had die aan toen hij gevonden werd.
  zaterdag 21 november 2020 @ 06:27:47 #174
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196344955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 03:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En dan bel je niet de politie? Dan meldt je het niet zodra er ruchtbaarheid aan de zaak wordt gegeven? Of wanneer je door de marechaussee wordt aangesproken?
Ik vind dat bij voorbaat geen aannemelijk scenario.
Als je wat minder slim bent en al een verleden hebt met kindermisbruik dan kan ik me dat nog wel ergens voorstellen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 21 november 2020 @ 06:42:23 #175
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196345001
Veel aannames en vooral indirect bewijs. Dit vonnis gaat nooit stand houden in een hoger beroep. Die Jos B. is in 2021 weer een vrij man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')