Of hij z'n werk echt goed deed is meer de vraag.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, Roethof is een advocaat en deed zijn werk. Lul niet zo dom
Je gedachtegang kan ook wel wat minderquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:07 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Je toon kan ook wat normaler.
Dat maakt toch niet zo veel uit?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Of hij z'n werk echt goed deed is meer de vraag.
Je lult zelf dom.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gedachtegang kan ook wel wat minder
Okquote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Voor de verdachte niet denk je?
Het gaat Roethof om bekendheidquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:51 schreef Scheepskok het volgende:
Roethof wil vrijspraak ter ere en glorie van zichzelf.
Tuurlijk heeft Brech het gedaan.
Maar daar draait het in dit proces niet om. Alles draait om Roethof.
Verschrikkelijke man.
En wat is daar mis mee? Niemand doet het voor een zak dropquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het gaat Roethof om bekendheid
Dan kan zijn uurtarief vervijfvoudigen voortaan
Door dit soort advocaten die denken aan eigen roem loop je de kans dat halve garen zoals Brech vrij blijven rondlopen en nog meer slachtoffers maken, maar dat zal Roethof zijn reet roesten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
LOLquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:21 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Door dit soort advocaten die denken aan eigen roem loop je de kans dat halve garen zoals Brech vrij blijven rondlopen en nog meer slachtoffers maken, maar dat zal Roethof zijn reet roesten.
Ja, dat denk ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:21 schreef capricia het volgende:
En toch zit ik nog steeds met de vraag wat er met Nicky gebeurd is al die uren dat ie nog leefde.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer mensen bij betrokken geweest zijn.
Dat was ‘ie al hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Waarom zouden er meer mensen bij betrokken zijn? Het OM heeft daar geen enkele aanwijzing voor gevonden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:21 schreef capricia het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer mensen bij betrokken geweest zijn.
Volgens mij is dat Jos C.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:12 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-trek-je-broek-uit
nou ik heb liever dat Jos gewoon 20 jaar de bajes in moedquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Niemand doet het voor een zak drop
Juistquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:21 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Door dit soort advocaten die denken aan eigen roem loop je de kans dat halve garen zoals Brech vrij blijven rondlopen en nog meer slachtoffers maken, maar dat zal Roethof zijn reet roesten.
Nee ik denk Jos Aquote:
Ja, heel apart inderdaad. Ik vraag me af waarom hij dat deed en of het een soort trucje is om iemand uit zijn balans te brengen. Het is duidelijk wel iemand die graag boven andere mensen staat. Beau zei jij tegen Peter maar u tegen Roethof. En dat gehum geeft het gevoel dat je niet opschiet met wat je zegt, het geen enkel nieuws is of iets toevoegt want Roethof weet het al en dus niks bijzonders of zo. Ik geloof dat ik in zo'n setting dan juist nog rustiger zou gaan praten om hem te irriterenquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:38 schreef senesta het volgende:
Was ik trouwens de enige die het begrijpende, bevestigende ge-hummm van Roethof vrijdag bij Beau echt super irritant vond? Moet er niet aan denken een gesprek met die man te moeten voeren
de volgende die hij gaat verdedigen is een drugs Mocro en dan gaat ie echt cashenquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:21 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat Clinton en de CIA er ook mee te maken haddenquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:21 schreef capricia het volgende:
En toch zit ik nog steeds met de vraag wat er met Nicky gebeurd is al die uren dat ie nog leefde.
Hihi. Moest lachen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Niemand doet het voor een zak drop
Ik heb onlangs het boek gelezen van de ouders van Nicky en ik vind nog steeds het gedrag van sommige mensen rondom het kamp van Nicky erg bijzonder. Pedofiele leider, gebrek aan betrokkenheid/bezorgdheid tijdens de vermissing maar wel de noodzaak voelen zich in te dekken, eerdere incidenten... Nja ik vind het allemaal wat bijzonder.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Waarom zouden er meer mensen bij betrokken zijn? Het OM heeft daar geen enkele aanwijzing voor gevonden.
Helaas heeft Jos niet willen praten, dat had een hoop onzekerheid weggenomen.
Jos is een eenling die waarschijnlijk per ongeluk Nicky tegenkwam en zijn kans zag. Mijn onderbuik zegt dat Jos niet iemand is die samenwerkt. Daarvoor en daarna is het altijd een eenling geweest. Het lijkt mij volkomen onwaarschijnlijk dat er een netwerk achter zit of zelfs de samenwerking met een maat.
Nog meer pedofielen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:21 schreef capricia het volgende:
De DNA match kwam niet overheen. Die man is nagetrokken. Zijn hebben hem zelfs nog opgegraven geloof ik, hij was al een tijd dood.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb onlangs het boek gelezen van de ouders van Nicky en ik vind nog steeds het gedrag van sommige mensen rondom het kamp van Nicky erg bijzonder. Pedofiele leider, gebrek aan betrokkenheid/bezorgdheid tijdens de vermissing maar wel de noodzaak voelen zich in te dekken, eerdere incidenten... Nja ik vind het allemaal wat bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |