abonnement Unibet Coolblue
pi_196346217
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 03:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat is “het”?
Probleem in deze zaak is juist dat niet vast te stellen is wat er precies gebeurd is. En om dan tot opzet op een levensdelict te komen is zo goed als onmogelijk. Dan zul je moeten vaststellen dat B. de (voorwaardelijke) opzet had op de dood, hoe ga je dat doen als je niet weet hoe die laatste minuten verlopen zijn?
Als men niet weet hoe Nicky gestorven is, kun je dat ook niet aan Jos B. toeschrijven.

Ik zou het nog aannemelijk vinden dat de rechtbank ervan overtuigd is dat Jos B. Nicky misbruikt heeft. Dit vanwege het DNA in het onderbroekje. Echter begeef je je dan ook alweer op glad ijs, aangezien er ook DNA van andere personen in het broekje gevonden is. Bovendien weten we ook niet hoe netjes men met het onderbroekje omgegaan is, en of de sporen misschien niet toch versleept zijn.
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:16:24 #202
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196346290
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als men niet weet hoe Nicky gestorven is, kun je dat ook niet aan Jos B. toeschrijven.

Ik zou het nog aannemelijk vinden dat de rechtbank ervan overtuigd is dat Jos B. Nicky misbruikt heeft. Dit vanwege het DNA in het onderbroekje. Echter begeef je je dan ook alweer op glad ijs, aangezien er ook DNA van andere personen in het broekje gevonden is. Bovendien weten we ook niet hoe netjes men met het onderbroekje omgegaan is, en of de sporen misschien niet toch versleept zijn.
Dat is allemaal onderzocht en in de uitspraak meegenomen.
Het is niet zo dat hier niet over nagedacht is en de sporen hier niet op onderzocht zijn.
In de uitspraak is uitvoerig gesproken over de conclusies van de DNA sporen.

Rechters en deskundigen hebben talloze rapporten hierover doorgenomen, ze hebben meer informatie tot hun beschikking gehad dan jij, laten we maar aannemen dat wat jij nu denkt al uitgesloten is.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:17:44 #203
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196346300
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:08 schreef MissButterflyy het volgende:
De rechters vonden TBS niet nodig omdat zich geen personen hebben gemeld misbruikt te zijn door Jos B de jaren na Nicky.
Op zich is dat wel een goede motivatie.
Ik vermoed dat Jos zich zo kapot geschrokken is van zijn vergrijp met Nicky, dat hij het daarna nooit meer in zijn hoofd heeft durven halen om zich nog een keer te vergrijpen aan een kind.
pi_196346305
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is allemaal onderzocht en in de uitspraak meegenomen.
Het is niet zo dat hier niet over nagedacht is en de sporen hier niet op onderzocht zijn.
In de uitspraak is uitvoerig gesproken over de conclusies van de DNA sporen.

Rechters en deskundigen hebben talloze rapporten hierover doorgenomen, ze hebben meer informatie tot hun beschikking gehad dan jij, laten we maar aannemen dat wat jij nu denkt al uitgesloten is.
En wat weten de deskundigen dat ik hier vergeet?
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:19:06 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196346315
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En wat weten de deskundigen dat ik hier vergeet?
Suggereeer je nu dat jij meer weet dan de deskundigen?
pi_196346329
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:19 schreef Tengano het volgende:

[..]

Suggereeer je nu dat jij meer weet dan de deskundigen?
Nee, maar jij wijst naar de deskundigen. En gaat vervolgens niet op de inhoud in. Ik blijf graag zelf denken.

Bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat we met een gerechtelijke dwaling te maken krijgen.
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:36:48 #207
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196346439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, maar jij wijst naar de deskundigen. En gaat vervolgens niet op de inhoud in. Ik blijf graag zelf denken.

Bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat we met een gerechtelijke dwaling te maken krijgen.
Joh, lees of luister de uitspraak anders terug. Daar wordt ook uitgebreid ingegaan op het DNA stukje, en waarom ze denken dat alleen Jos de dader is. Ik ken het niet uit m’n hoofd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:37:03 #208
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196346442
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Jos zich zo kapot geschrokken is van zijn vergrijp met Nicky, dat hij het daarna nooit meer in zijn hoofd heeft durven halen om zich nog een keer te vergrijpen aan een kind.
Hij heeft het voorheen p de zelfde wijze al een paar keer gedaan , maar toen is er geen jongetje doodgegaan vandaar dat de rechter denkt dat het geen opzettelijke doodslag was
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:37:44 #209
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196346449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En wat weten de deskundigen dat ik hier vergeet?
Dat de speeksel DNA in de onderbroek en op het lichaam van Nicky van de Jos zijn
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196346458
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Joh, lees of luister de uitspraak anders terug. Daar wordt ook uitgebreid ingegaan op het DNA stukje, en waarom ze denken dat alleen Jos de dader is. Ik ken het niet uit m’n hoofd.
Ik moet jouw argumenten op gaan zoeken en kijken wat nuttig is?

Jij wil een punt maken. Dan mag je het zelf uitleggen.
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:40:37 #211
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196346472
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:44 schreef Tengano het volgende:
Hoe kun je eigenlijk iemand's kleren fatsoeneren met als eindresultaat dat de kleren binnenstebuiten zitten :?

Op z'n minst vreemd voor iemand die survival expert is.

Niet alleen binenste buiten maar ook nog andersom , de Jos was wel druk met het fatsoeneren dat ie zelfs in de onderbroek heeft lopen spugen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196346506
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat de speeksel DNA in de onderbroek en op het lichaam van Nicky van de Jos zijn
Het is niet zeker dat het om speeksel gaat.
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:47:14 #213
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196346540
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is niet zeker dat het om speeksel gaat.
jawel ook , verschillende soorten DNA , het is speeksel DNA of fecaliën DNA, meest logisch is dat het speeksel DNA is
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196346627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

jawel ook , verschillende soorten DNA , het is speeksel DNA of fecaliën DNA, meest logisch is dat het speeksel DNA is
Nee, er wordt niet voor niets gesproken over aanwijzingen dat het om speeksel gaat. Dit omdat dat niet zeker is.
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:55:57 #215
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196346634
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, er wordt niet voor niets steeds gesproken over aanwijzingen dat het om speeksel gaat. Dit omdat dat niet zeker is.
klopt het is of fecaliën of speeksel DNA van Jos , logisch is dat het speeksel DNA van Jos is
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:58:08 #216
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196346660
Ik ben nog steeds bezig met die verklaring van Jos. Daarin geeft hij volgens mij eigenlijk prijs, samen met hoe Nicky is aangetroffen en de overige feiten, wat er werkelijk gebeurd is. Ik had al eerder gepost dat een goede leugen halve waarheden bevat. Ik geloof oprecht dat hij geluisterd heeft naar de ademhaling en zich kapot geschrokken is dat Nicky was overleden.

Bij het bruut uittrekken door Jos van de pyamabroek en de onderbroek kwamen deze binnenstebuiten te zitten. En doordat hij na het delict, door Jos die in paniek was, snel is aangedaan kwam hij daarmee binnenstebuiten (en zelfs achterstevoren dacht ik) te zitten.

Jos heeft Nicky wss misbruikt zoals de rechter zei, waarbij Nicky op zijn buik lag. Jos had daarbij zijn hand voor Nicky's mond. Het uittrekken van de pyamabroek en de onderbroek had tot doel de beoogde seksuele handeling van Jos beter uit te kunnen voeren. Er ontstond een situatie zoals die vergelijkbaar is met George Floyd; I can't breathe, waarbij Jos volledig gefocussed was op zijn eigen driften en geen idee had wat hij bewerkstelligde. Toen Jos Nicky levenloos omdraaide toen er geen beweging meer uit hem kwam, is hij denk ik geschrokken en heeft de ademhaling beluisterd die toen afwezig bleek. "Hij was overleden."

Vervolgens heeft Jos in een staat van paniek de onderbroek en de pyamabroek (die dus al binnenstebuiten waren gekeerd) snel weer aangetrokken om Nicky enigzins te fatsoeneren. Omdat Nicky op zijn buik had gelegen zaten er blaadjes op de voorkant van zijn bovenkleding. Die heeft Jos er dus af geveegd zoals hij verklaarde. Jos was nu na zijn seksuele driften weer een beetje bij zinnen en de angst bekroop hem dat anderen hem mogelijk zouden kunnen spotten met zijn dode slachtoffer waarna hij snel is weggegaan zoals hij ook heeft verklaard.

De mooie dag die het was klopte ook en hij kijkt daar met verdriet, spijt en schaamte op terug zoals je in de verklaring kunt horen, omdat ook zijn leven toen veranderde. De 'kleine boodschap' die hij deed, deed hij vlak bij het tentenkamp (waar hij rondstruinde) waarbij hij Nicky uit zijn tent zag kruipen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 21-11-2020 12:19:04 ]
  zaterdag 21 november 2020 @ 11:00:55 #217
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196346691
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik moet jouw argumenten op gaan zoeken en kijken wat nuttig is?

Jij wil een punt maken. Dan mag je het zelf uitleggen.
Jij komt hier met twijfels over de DNA sporen, waarvan je de uitleg in de uitspraak kan vinden.
Moet ik het je helemaal voorkauwen? Kom op zeg, zoek het lekker zelf op.

Je kletst hier onzin, en dan moet ik het je ook nog helemaal gaan uitleggen. De details staan ik de uitspraak, en die is makkelijk terug te vinden.

Bye bye.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196346714
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij komt hier met twijfels over de DNA sporen, waarvan je de uitleg in de uitspraak kan vinden.
Moet ik het je helemaal voorkauwen? Kom op zeg, zoek het lekker zelf op.

Je kletst hier onzin, en dan moet ik het je ook nog helemaal gaan uitleggen. De details staan ik de uitspraak, en die is makkelijk terug te vinden.

Bye bye.
Ja, zo kan ik je moeilijk serieus nemen. Je zegt dat ik onzin klets. Nou, dan moet je dat gewoon onderbouwen.

En niet roepen dat ik van alles terug moet gaan lezen.
pi_196346782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het is ze vrij goed afgegaan inderdaad.

De rechtbank is met 0 bewijzen gekomen waarop ze Jos B. veroordeeld hebben.
[..]

B.*

Heb je ook gelijk in en dat is ook het moeilijke in deze zaak. Er kloppen dingen niet.
B. heeft er zo het lijkt ook iets mee te maken of weet meer.

Maar dat zijn DNA er zit houdt niet in dat hij per se meer gedaan heeft.
Daar is simpelweg geen bewijs voor.

In een jury rechtstaat zoals de VS zou hij idd weinig kans maken. En in die rechtbank vandaag was het ook een jury op emotie ipv bewijzen dus werd het ook een veroordeling.
Maar officieel gaan we in NL uit van onschuldig tenzij anders bewezen.
Hoe bewijs jij dat het jury op emotie was?

De uitspraak is een weloverwogen afweging van alle (indirecte) bewijslijst die bij elkaar opgeteld voldoende aanleiding gaven om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen concluderen dat Jos Brech schuldig is aan in ieder geval seksueel misbruik van Nicky. De enige persoon die de indirecte bewijzen onbruikbaar had kunnen maken was Jos Brech als hij een valide, logische en bewijsbare reden zou hebben waarom al die toevalligheden in zijn nadeel lijken. En die heeft hij niet gegeven.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_196347455
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En wat weten de deskundigen dat ik hier vergeet?
Dus jij denkt meer en het beter te weten als ervaren straf rechters.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196347795
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:58 schreef Tengano het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met die verklaring van Jos. Daarin geeft hij volgens mij eigenlijk prijs, samen met hoe Nicky is aangetroffen en de overige feiten, wat er werkelijk gebeurd is. Ik had al eerder gepost dat een goede leugen halve waarheden bevat. Ik geloof oprecht dat hij geluisterd heeft naar de ademhaling en zich kapot geschrokken is dat Nicky was overleden.

Bij het bruut uittrekken door Jos van de pyamabroek en de onderbroek kwamen deze binnenstebuiten te zitten. En doordat hij na het delict, door Jos die in paniek was, snel is aangedaan kwam hij daarmee binnenstebuiten (en zelfs achterstevoren dacht ik) te zitten.

Jos heeft Nicky wss misbruikt zoals de rechter zei, waarbij Nicky op zijn buik lag. Jos had daarbij zijn hand voor Nicky's mond. Het uittrekken van de pyamabroek en de onderbroek had tot doel de beoogde seksuele handeling van Jos beter uit te kunnen voeren. Er ontstond een situatie zoals die vergelijkbaar is met George Floyd; I can't breathe, waarbij Jos volledig gefocussed was op zijn eigen driften en geen idee had wat hij bewerkstelligde. Toen Jos Nicky levenloos omdraaide toen er geen beweging meer uit hem kwam, is hij denk ik geschrokken en heeft de ademhaling beluisterd die toen afwezig bleek. "Hij was overleden."

Vervolgens heeft Jos in een staat van paniek de onderbroek en de pyamabroek (die dus al binnenstebuiten waren gekeerd) snel weer aangetrokken om Nicky enigzins te fatsoeneren. Omdat Nicky op zijn buik had gelegen zaten er blaadjes op de voorkant van zijn bovenkleding. Die heeft Jos er dus af geveegd zoals hij verklaarde. Jos was nu na zijn seksuele driften weer een beetje bij zinnen en de angst bekroop hem dat anderen hem mogelijk zouden kunnen spotten met zijn dode slachtoffer waarna hij snel is weggegaan zoals hij ook heeft verklaard.

De mooie dag die het was klopte ook en hij kijkt daar met verdriet, spijt en schaamte op terug zoals je in de verklaring kunt horen, omdat ook zijn leven toen veranderde. De 'kleine boodschap' die hij deed, deed hij vlak bij het tentenkamp (waar hij rondstruinde) waarbij hij Nicky uit zijn tent zag kruipen...

Helemaal mee eens, ik poste dat gisteren ook, denk dat de waarheid dicht bij zijn verklaring ligt.

Alleen anders dat de rechters oordelen vind ik dat hem wel doodslag ten laste gelegd had kunnen worden, een grote volwassen man die bewust en met kracht op een magere jongen gaat liggen...
pi_196347971
https://www.telegraaf.nl/(...)an-trek-je-broek-uit

Nee, hier dat dan... kunnen ze die kerel ook preventief 12 jaar geven?
pi_196347986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Jos zich zo kapot geschrokken is van zijn vergrijp met Nicky, dat hij het daarna nooit meer in zijn hoofd heeft durven halen om zich nog een keer te vergrijpen aan een kind.
Komt niet helemaal, hij werd beschuldigd van misbruik op een dagverblijf in 2002 of 2003 maar voordat ze hem daarvoor konden oppakken was die al naar Polen gevlucht.
pi_196348049
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 03:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En dan bel je niet de politie? Dan meldt je het niet zodra er ruchtbaarheid aan de zaak wordt gegeven? Of wanneer je door de marechaussee wordt aangesproken?
Ik vind dat bij voorbaat geen aannemelijk scenario.
Het scenario is inderdaad ondenkbaar, evenals de andere keren dat mijn vorige post geciteerd is. Het gaat me erom dat DNA alleen niet 100% bewijs voor het tenlastegelegde is. De verklaringen, het wispelturige verhaal van de verdachte in de rechtszaal en alle andere onderzoeken hebben samen met het DNA tot voldoende bewijs geleid.
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:20:23 #225
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196348194
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Het scenario is inderdaad ondenkbaar, evenals de andere keren dat mijn vorige post geciteerd is. Het gaat me erom dat DNA alleen niet 100% bewijs voor het tenlastegelegde is. De verklaringen, het wispelturige verhaal van de verdachte in de rechtszaal en alle andere onderzoeken hebben samen met het DNA tot voldoende bewijs geleid.
Het lijkt me ook niet meer dan normaal, dat de rechters oordelen over het totaalplaatje.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:21:28 #226
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196348215
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Komt niet helemaal, hij werd beschuldigd van misbruik op een dagverblijf in 2002 of 2003 maar voordat ze hem daarvoor konden oppakken was die al naar Polen gevlucht.
Is dat waar? Want in de uitspraak werd gezegd dat niemand zich meer gemeld heeft over hem in de periode na Nicky.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196348298
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is dat waar? Want in de uitspraak werd gezegd dat niemand zich meer gemeld heeft over hem in de periode na Nicky.
Is niet officieel bewezen, dus daar kunnen ze verder niks mee.
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:37:00 #228
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196348405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Is niet officieel bewezen, dus daar kunnen ze verder niks mee.
Ze hebben anders ook die zaak uit 84/85 die geseponeerd was tegen hem gebruikt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196348698
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is dat waar? Want in de uitspraak werd gezegd dat niemand zich meer gemeld heeft over hem in de periode na Nicky.
Deze case was zeker wel aangemeld maar zoals de rechter al zei, is hij nergens voor veroordeeld.
Het vogeltje was al gevlogen voordat men hem überhaupt kon ondervragen.
pi_196348708
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:37 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ze hebben anders ook die zaak uit 84/85 die geseponeerd was tegen hem gebruikt.
Ja, hebben we het hier vaker overgehad, die werd geseponeerd zodat meneer geen strafblad zou hebben mits hij zich liet behandelen. Hij was het niet eens met de behandelmethode en kapte ermee.
pi_196348756
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:37 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ze hebben anders ook die zaak uit 84/85 die geseponeerd was tegen hem gebruikt.
In die zaak is hij wel vervolgd. Er is geseponeerd onder voorwaarden, namelijk een proeftijd.
Nogal een verschil.
pi_196348834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:08 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Hoe bewijs jij dat het jury op emotie was?

De uitspraak is een weloverwogen afweging van alle (indirecte) bewijslijst die bij elkaar opgeteld voldoende aanleiding gaven om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen concluderen dat Jos Brech schuldig is aan in ieder geval seksueel misbruik van Nicky. De enige persoon die de indirecte bewijzen onbruikbaar had kunnen maken was Jos Brech als hij een valide, logische en bewijsbare reden zou hebben waarom al die toevalligheden in zijn nadeel lijken. En die heeft hij niet gegeven.
Ik denk ook dat je seksueel misbruik wel aannemelijk kan maken. Er zit DNA van Jos B. in het onderbroekje van Nicky. Jos was aanwezig op de heide. Daarbij heeft hij een verleden als dader van pedoseksueel misbruik.

Hoewel je je dan ook al op glad ijs begeeft. Er is namelijk geen sperma van Jos B. gevonden en het is nog maar de vraag of DNA-sporen niet versleept zijn...

De rechter heeft echter ook geoordeeld dat Jos B. verantwoordelijk is voor de dood van Nicky. Maar dat valt toch niet te bewijzen zonder de doodsoorzaak van Nicky te weten?
  zaterdag 21 november 2020 @ 15:04:05 #233
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196349246
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 14:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je seksueel misbruik wel aannemelijk kan maken. Er zit DNA van Jos B. in het onderbroekje van Nicky. Jos was aanwezig op de heide. Daarbij heeft hij een verleden als dader van pedoseksueel misbruik.

Hoewel je je dan ook al op glad ijs begeeft. Er is namelijk geen sperma van Jos B. gevonden en het is nog maar de vraag of DNA-sporen niet versleept zijn...

De rechter heeft echter ook geoordeeld dat Jos B. verantwoordelijk is voor de dood van Nicky. Maar dat valt toch niet te bewijzen zonder de doodsoorzaak van Nicky te weten?
De dood van nikkie is door verstikking gekomen dat heeft de rechter gezegd , hoe ze dat hebben aangetoond weet ik niet

In eerdere bewezen pedo zaken van Jos heeft hij de mond op de mond van de kinderen gelegd en ze op de buik gedwongen om vervolgens zijn lusten bot te vieren op de piemeltje en anus en derg.
Mogelijk heeft hij dat hier ook gedaan en is de dood geen zware opzet geweest

In eerdere zaken van Jos is er geen jongetje dood gegaan
Jos heeft aangegeven dat hij valt op jongens tussen de 11 en 14 jaar oud
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196349375
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De dood van nikkie is door verstikking gekomen dat heeft de rechter gezegd , hoe ze dat hebben aangetoond weet ik niet

In eerdere bewezen pedo zaken van Jos heeft hij de mond op de mond van de kinderen gelegd en ze op de buik gedwongen om vervolgens zijn lusten bot te vieren op de piemeltje en anus en derg.
Mogelijk heeft hij dat hier ook gedaan en is de dood geen zware opzet geweest

In eerdere zaken van Jos is er geen jongetje dood gegaan
Jos heeft aangegeven dat hij valt op jongens tussen de 11 en 14 jaar oud
Hij heeft helemaal niet zijn mond op hun mond gedrukt. Waar haal je dat vandaan?
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:06:16 #235
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196350427
quote:
80s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:18 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Hij heeft helemaal niet zijn mond op hun mond gedrukt. Waar haal je dat vandaan?
Dit klinkt meer als daderkennis }:|
pi_196350670
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is dat waar? Want in de uitspraak werd gezegd dat niemand zich meer gemeld heeft over hem in de periode na Nicky.
Onjuist, er zijn meerdere onopgeloste zedenzaken die met deze viespeuk in verband worden gebracht:
https://www.nu.nl/binnenland/6084573/justitie-limburg-onderzoekt-of-jos-b-in-1990-betrokken-was-bij-zedenmisdrijf.html



https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/om-bekijk-oude-verkrachtingszaak-jos-b/
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196351153
quote:
Sinds de zaak van Nicky Verstappen, dus na augustus 1998. Sindsdien, en ook na B.’s arrestatie, is er geen (sluitende) aangifte tegen hem gedaan, is zijn DNA met geen enkele andere zaak in verband gebracht en zijn geen belastende verklaringen over de periode 1998-2020 opgedoken.
De zaak voor die tijd is voorwaardelijk geseponeerd. Als je dan in je proeftijd niet op een strafbaar feit wordt betrapt, is het sepot definitief.
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:12:53 #238
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196351238
quote:
80s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:18 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Hij heeft helemaal niet zijn mond op hun mond gedrukt. Waar haal je dat vandaan?
nee dat klopt


ik bedoel de hand op de mond


quote:
8s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:06 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dit klinkt meer als daderkennis }:|
https://www.telegraaf.nl/(...)an-trek-je-broek-uit

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 21-11-2020 18:18:32 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196351315
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Sinds de zaak van Nicky Verstappen, dus na augustus 1998. Sindsdien, en ook na B.’s arrestatie, is er geen (sluitende) aangifte tegen hem gedaan, is zijn DNA met geen enkele andere zaak in verband gebracht en zijn geen belastende verklaringen over de periode 1998-2020 opgedoken.
De zaak voor die tijd is voorwaardelijk geseponeerd. Als je dan in je proeftijd niet op een strafbaar feit wordt betrapt, is het sepot definitief.
Maar er zijn meerdere soortgelijke zaken die nooit serieus door de politie onderzocht zijn en veel dossiers zijn nu geheel toevallig zoekgeraakt. Zie de volgende website:

https://www.femkefataal.nl/verkrachting-thomas-toen-13-alsnog-onderzocht-in-nicky-verstappen-zaak/

Het is heel kort door de bocht om te stellen dat Jos Brech niet meer op zijn kerfstok heeft. Het stikt van de niet opgeloste zedenzaken in die regio
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196351416
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:19 schreef paulgo het volgende:

[..]

Maar er zijn meerdere soortgelijke zaken die nooit serieus door de politie onderzocht zijn en veel dossiers zijn nu geheel toevallig zoekgeraakt. Zie de volgende website:

https://www.femkefataal.nl/verkrachting-thomas-toen-13-alsnog-onderzocht-in-nicky-verstappen-zaak/

Het is heel kort door de bocht om te stellen dat Jos Brech niet meer op zijn kerfstok heeft. Het stikt van de niet opgeloste zedenzaken in die regio
Nogmaals: het is een zaak voor 1998. Er is, zoals in het vonnis staat, geen zaak meer na Nicky geweest.
pi_196351537
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Nogmaals: het is een zaak voor 1998. Er is, zoals in het vonnis staat, geen zaak meer na Nicky geweest.
Dan nog kunnen er later wel degelijk niet-opgeloste zedenzaken van na 1998 naar boven komen, waar deze figuur ook mogelijk de dader is. Pedofielen genezen namelijk nooit vanzelf. Jos B is na de moord naar het buitenland vertrokken. Wellicht heeft hij daar ook nog diverse tot dusver onbekende delicten gepleegd. Laten ze maar een oproep in de media doen in al die landen. Wedden dat daar nieuwe feiten naar boven komen?
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196351563
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:33 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dan nog kunnen er later wel degelijk niet-opgeloste zedenzaken van na 1998 naar boven komen, waar deze figuur ook mogelijk de dader is. Pedofielen genezen namelijk nooit vanzelf. Jos B is na de moord naar het buitenland vertrokken. Wellicht heeft hij daar ook nog diverse tot dusver onbekende delicten gepleegd.
Inmiddels hebben ze vast wel zijn profiel naast die onopgeloste zaken gelegd.
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:35:26 #243
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196351569
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Inmiddels hebben ze vast wel zijn profiel naast die onopgeloste zaken gelegd.
https://www.telegraaf.nl/(...)an-trek-je-broek-uit

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Nogmaals: het is een zaak voor 1998. Er is, zoals in het vonnis staat, geen zaak meer na Nicky geweest. bekend
maar dat kan nog komen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196351761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:33 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dan nog kunnen er later wel degelijk niet-opgeloste zedenzaken van na 1998 naar boven komen, waar deze figuur ook mogelijk de dader is. Pedofielen genezen namelijk nooit vanzelf. Jos B is na de moord naar het buitenland vertrokken. Wellicht heeft hij daar ook nog diverse tot dusver onbekende delicten gepleegd. Laten ze maar een oproep in de media doen in al die landen. Wedden dat daar nieuwe feiten naar boven komen?
Kan inderdaad nog altijd, tot in lengte van dagen. Het was gisteren echter niet bekend dat er één zaak tussen 1998 en 2018 aan Brech kan worden gekoppeld. Ze hadden natuurlijk nog tien jaar kunnen wachten met het uitspreken van het vonnis, want je weet maar nooit of iemand nog aangifte doet. En in het buitenland... tja, dan zal dat land zelf onderzoek moeten doen. In elk geval is ‘wellicht’ geen juridisch bewijs.
Tot slot staat ook nergens dat B. genezen is, alleen dat recidive niet is gebleken tot dusver. Mocht dat wel aan het licht komen voor het hoger beroep is afgerond, dan kunnen die zaken nog worden meegenomen, maar een vonnis wordt niet met terugwerkende kracht aangepast. Wel kan hij in gevangenschap opnieuw worden vervolgd voor een andere zaak. Deze ‘Thomas’ is een nieuwe zaak, lijkt het.
pi_196351799
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Nogmaals: het is een zaak voor 1998. Er is, zoals in het vonnis staat, geen zaak meer na Nicky geweest.
Onzin, zie het volgende zedenincident uit 2002 waarbij deze viespeuk betrokken was op een peuterspeelzaal:
"Na zedenincident op peuterspeelzaal vertrok Jos Brech plots uit Nederland." Hij zou een meisje van drie jaar oud betast hebben. Waarom is dat nooit serieus onderzocht? Dan was hij eerder in beeld gekomen voor de moord op Nicky Verstappen

https://www.ed.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:51:45 #246
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196351804
Roethof wil vrijspraak ter ere en glorie van zichzelf.
Tuurlijk heeft Brech het gedaan.
Maar daar draait het in dit proces niet om. Alles draait om Roethof.
Verschrikkelijke man.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196351831
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:51 schreef Scheepskok het volgende:
Roethof wil vrijspraak ter ere en glorie van zichzelf.
Tuurlijk heeft Brech het gedaan.
Maar daar draait het in dit proces niet om. Alles draait om Roethof.
Verschrikkelijke man.
Nee absoluut niet, Roethof is een advocaat en deed zijn werk. Lul niet zo dom
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_196351846
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, Roethof is een advocaat en deed zijn werk.
Ik wou dat elke verdachte zo'n strijdbare advocaat zou hebben, dan zat er haast niemand meer in de gevangenis. ;)
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196351856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:55 schreef paulgo het volgende:

[..]

Ik wou dat elke verdachte zo'n strijdbare advocaat zou hebben, dan zat er haast niemand meer in de gevangenis. ;)
Het is nou eenmaal een recht wat verdachten hebben, gelukkig maar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:07:03 #250
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196351970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, Roethof is een advocaat en deed zijn werk. Lul niet zo dom
Je toon kan ook wat normaler.
Praat over de hel en je komt er.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')