Ik ben ook pas sinds deze crisis op de hoogte van het aantal bedrijven in Nederland dat zich daar mee bezig houdt en heb me ernstig verbaasd over het aantal. Nou stonden ze al op de lijst voor 2024 om te verdwijnen en nu wordt dat dus bespoedigd. Lijkt me een dikke prima.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok. Beetje offtopic, maar dat vind ik een trieste bezigheid. Beesten kweken voor hun vacht.... Beetje raar dat zoiets nog bestaat. Leer is in principe hetzelfde maar je gebruikt in ieder geval het hele beest.
Denk dat ik het in mijn laatste post wel iets beter hebben kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie de verschillen natuurlijk ook. In mijn geval was er een prima alternatief voorhanden, maar er is geen alternatief voor de nieuwe coronavaccins die er komen. Alleen is dat vanuit het individu bekeken niet het geval. Het alternatief is geen vaccin nemen en dat is een prima keuze voor het individu als diegene niet tot een risicogroep behoort. Jezelf laten vaccineren doe je als je niet tot een risicogroep behoort voor de ander en niet voor jezelf.
Kanttekening hierbij is denk ik dat we ons verkijken op de term 'risicogroep'. Als je tot een risicogroep behoort, betekent dat niet dat je gegarandeerd heel ziek zult worden als je corona krijgt. Kijk naar Gordon.En andersom kun je heel ziek worden als je niet tot een risicogroep behoort of dat van jezelf nog niet weet.
[..]
Ik snap je sentiment. Je zegt in feite dat je het niet acceptabel vindt dat iemand de eigen vrijheid verkiest boven jouw vrijheid. Een ieder heeft immers recht op leven in vrijheid.
Dat ze influencers gaan betalen om zich te laten vaccineren en daar een filmpje van te maken en delen. De dystopie is dan compleet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar zou onze 'Willy' als eerste te durven gaan? Of voor datzelfde geld onze regering op tv? Daar kweek je wellicht vertrouwen mee.
Zal Famke dan wel weer mee doen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ze influencers gaan betalen om zich te laten vaccineren en daar een filmpje van te maken en delen. De dystopie is dan compleet.
Alles hier is hypothetisch natuurlijk. Voor hetzelfde geldt krijgen zij het voorelkaar om 80% van die 65+ groep te vaccineren en dan is alles wat wij hier nu discusseren niks of weinig waardquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is wel heel hypothetisch, want de vaccinatiebereidheid is onder die groep juist het grootst.
Jaaaaaa... Baudet onder dwang! Top-tv... .quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar zou onze 'Willy' als eerste te durven gaan? Of voor datzelfde geld onze regering op tv? Daar kweek je wellicht vertrouwen mee.
Het zou me niets verbazen als-ie angst voor naalden heeft.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jaaaaaa... Baudet onder dwang! Top-tv... .
Gewoon met een placeboquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Zekers.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar heeft @:Claudia_x wel antwoord op in de vorm van een plaatje, denk ik.
Mij ook niet!quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als-ie angst voor naalden heeft.
Ik ben zelf een groot vleeseter, wat tegenwoordig ook al punt van discussie is bij sommigequote:Op vrijdag 20 november 2020 23:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik ben ook pas sinds deze crisis op de hoogte van het aantal bedrijven in Nederland dat zich daar mee bezig houdt en heb me ernstig verbaasd over het aantal. Nou stonden ze al op de lijst voor 2024 om te verdwijnen en nu wordt dat dus bespoedigd. Lijkt me een dikke prima.
Dat zal inderdaad eerder het geval zijn ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ze influencers gaan betalen om zich te laten vaccineren en daar een filmpje van te maken en delen. De dystopie is dan compleet.
Een vaccin/medicijn toedienen is nooit zonder risico en dat geldt ook wanneer het niet wordt genomen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
..
Kanttekening hierbij is denk ik dat we ons verkijken op de term 'risicogroep'. Als je tot een risicogroep behoort, betekent dat niet dat je gegarandeerd heel ziek zult worden als je corona krijgt. Kijk naar Gordon.En andersom kun je heel ziek worden als je niet tot een risicogroep behoort of dat van jezelf nog niet weet.
..
Famke neukt een dooie nog als daar geld mee te verdienen valt.quote:
Ik denk dat je dat mooi zegt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Een vaccin/medicijn toedienen is nooit zonder risico en dat geldt ook wanneer het niet wordt genomen.
Een keuze aangaande het eigen lichaam kan wmb nooit worden omkleedt met schuld hebben, hooguit spijt.. mits dat helpt.
Allemaal! Inclusief de royals!quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jaaaaaa... Baudet onder dwang! Top-tv... .
Gewoon een cultstatus volgend jaar. Vloggers die meer dan 100.000 volgers krijgen omdat ze hun proces rond vaccinatie laten zien. Goudmijntjequote:Op vrijdag 20 november 2020 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn nieuwe huisarts ineens geen oproep voor de griepprik meer, dus ik vermoed dat ik gedegradeerd ben van lid van een risicogroep naar gewone burger die het laatst aan de beurt komt.![]()
Hoho!quote:
Goudmijntjequote:Op vrijdag 20 november 2020 23:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gewoon een cultstatus volgend jaar. Vloggers die meer dan 100.000 volgers krijgen omdat ze hun proces rond vaccinatie laten zien. Goudmijntje
Psies.... uit een verzegelde envelop...quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoho!Notaris erbij he! `al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel`
Extra controle door een willekeurige burger na een loting waarbij je BSN je lotnummer isquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies.... uit een verzegelde envelop...
Mijn vaccinatieproces, live te volgen op eiersnijders.nlquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goudmijntje
Ik zeg gouden idee voor @:Danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |