Ah dan zag ik dat niet zo snel in de gauwigheid.quote:
Wilders heeft een zelfde ervaring en zijn conclusie ie hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
Rechtstaat is failliet als die man veroordeeld wordt op basis van dit gebrekkige bewijs.
Succes als je ooit in de toekomst in een rechtzaal zit terwijl je onschuldig bent.
Het enige wat deze rechtbank doet is aannames aannames aannames.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:00 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Zeker, al 3 keer klaar!
De rechtbank maakt gehakt van de verklaring van Pedo-Jos.
Maar hoe werkt het in Italië?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:01 schreef bianconeri het volgende:
Dit wordt 100% een hoger beroep.
Tot nu toe zit deze behandeling echt vol met aanname dit en aanname dat.
Geen enkele deskundige wijst misbruik aan.
Maar omdat Nicky is neergelegd daar denkt de rechtbank dat het wel misbruik moet zijn?
Wat heeft dat in vredesnaam met rechtspraak te maken?
Dat lijkt meer op een RTL Boulevard gesprek.
En ik word ook misselijk van de figuren hier
Jos B. is al schuldig voor er enig bewijs is. Zo werkt het in NL niet.
Ik vind het ook geen sterk verhaalquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik hoor steeds maar "kan zijn", "zou kunnen", "waarschijnlijk" en dat soort termen.
Door Grapperhaus aangestuurdquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:01 schreef Gunner het volgende:
tsjah het OM wil wel heel graag deze veroordeling denk ik.
Hoezo, de eerste uitspraak werd toch al makkelijk volgens jullie?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het enige wat deze rechtbank doet is aannames aannames aannames.
Ik heb nog geen enkel bewijs gehoord.
Dit wordt een zeer gemakkelijke hoger beroep.
Precies. Wat een fopuitspraak voor de buhne.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op naar het hoger beroep.
Wat een rechtsstaat dit
Tijd voor nog meer neppe filmpjes van Brech.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op naar het hoger beroep.
Wat een rechtsstaat dit
Gaat het niet om.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:03 schreef Drekkoning het volgende:
Dan gaat hij er ook aan voor doodslag
Die heeft daar geen tijd voor, die zit kinderbloed te drinken in de kelder van een pizzeria.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Door Grapperhaus aangestuurd
Er is geen enkel bewijs dat hij een kinderaanrander is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:04 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Hoezo, de eerste uitspraak werd toch al makkelijk volgens jullie?![]()
Iedere dag dat deze vieze kinderaanrander achter slot en grendel zit is er weer één meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |