quote:
100% dat dit een hoger beroep gaat worden want de rechtbank is met 0 bewijzen gekomen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 doel, een zo gunstig mogelijk scenario voor zijn cliënt. Dus zo gek is het niet dat hij tevreden is met het laten vervallen van doodslag.
Heb je zelf ook nog een paar kinderlijken in je schuur liggen of zo?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Kort gezegd:
Er is geen bewijs voor seksuele aanranding van Jos B.
Er is geen bewijs voor moord door Jos B.
En toch wordt Jos B. voor allebei veroordeeld omdat er een aantal waarschijnlijkheden zijn.
R.I.P. Nederlandse rechtstaat.
Omdat je weet dat je fout zit. Logisch.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik reageer maar niet meer op jou...
Hallo user @onlogischquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mod hier niet makker. Ik ben slecht een user hier
Amerikaanse toestanden, nu ook in de Nederlandse rechtbank te bewonderen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je zou maar onschuldig zijn in Nederland en veroordeeld worden op aannames en waarschijnlijkheden.
Succes met toekomstige onschuldigen.
Ja, dat vraag ik me ook af bij al die verdedigers van zielige Jos.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:24 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Heb je zelf ook nog een paar kinderlijken in je schuur liggen of zo?
Weet je überhaupt wat er wordt bedoeld met moord?
Ik zit in het recht, fyiquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring zit daar een zaak te beoordelen na een lange loopbaan vol zware zaken, maar amateur jurist bianconeri weet het wel allemaal beter
Als jij straks 100x 'volkomen willekeurig een eerlijke munt opwerpt' en het is 100x kop dan roep jij zeker dat het toeval is ipv aan de eerlijkheid van het werpen danwel de munt de twijfelen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je zou maar onschuldig zijn in Nederland en veroordeeld worden op aannames en waarschijnlijkheden.
Succes met toekomstige onschuldigen.
Liep hij op vrije voeten dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Josje Brech eindelijk achter de tralies
Volgens mij zat hij daar al een tijdje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Luister je wel?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Kort gezegd:
Er is geen bewijs voor seksuele aanranding van Jos B.
Er is geen bewijs voor moord door Jos B.
En toch wordt Jos B. voor allebei veroordeeld omdat er een aantal waarschijnlijkheden zijn.
R.I.P. Nederlandse rechtstaat.
Mooi man, en toch schijnen de rechters het wel te kunnen. Maar jij weet het schijnbaar beter dan de mensen die het hele dossier tot hun beschikking hebben. Misschien is rechter worden iets voor je?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zit in het recht, fyi
Rechters die met een hoop waarschijnlijk, het zou kunnen, mogelijk etc etc aan komen zitten als ''bewijs'' tegen Jos B. dan sta je gewoon niet sterk.
Je kunt op basis daarvan niet iemand veroordelen.
Natuurlijk is het heel raar dat Jos B. er was en zijn dna daar was. Het verhaal klopt niet.
Maar dan nog is er verder geen bewijs.
Dat zou mooi zijn, ik hoop voor eeuwigquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Nee....quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af bij al die verdedigers van zielige Jos.
Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk als het oordeel enkel op misbruik en vrijheidsberoving komt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, ik hoop voor eeuwig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |