Excemen die volgens het OM in speeksel voorkomt. De expert heeft echter verklaard dat speeksel slechts 1 ding is waar deze exceem in voor komt. Bewijzen dat het speeksel is zo goed als onmogelijk.quote:
Dat heet iemand naar beneden willen halen. Omdat die misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben. En dat kunnen sommige mensen niet goed handelen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een huisvrouw? Beetje vreemde opmerking vind jezelf ook niet?
Wie is deze vrouw eigenlijk?? Ik heb haar tijdens het proces geen enkele keer in dit topic gezien maar haar drammerigheid doet me wel aan iemand denken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:25 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het is bijna eng dat je gewoon ongelimiteerd dit topic blijft spammen met schuldig zonder ook de andere kant te willen zien. Ja, Brech is een eng ventje. Ja, Brech bezorgd mij een slecht onderbuik gevoel. Ja, brech heeft de schijn tegen. Maar gelukkig is dat niet genoeg om tot een veroordeling te leiden.
Ik heb meer respect voor @:TjjWester die de zaak van alle kanten bekijken, dan dat ik heb voor jouw eenzijdige huisvrouwen geblaat.
Ben je familie?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb alle zittingen mee gemaakt. Ik weet wat ik schrijf. Dus niks geblaat. De man wordt schuldig bevonden. En ik mag mijn mening hier geven.
Oke , wat jij wilt. De 3d video heeft tijdens de zitting wat anders gezegd maar goed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Excemen die volgens het OM in speeksel voorkomt. De expert heeft echter verklaard dat speeksel slechts 1 ding is waar deze exceem in voor komt. Bewijzen dat het speeksel is zo goed als onmogelijk.
Nee, leg mij geen woorden in de mond. Ik vind dit dom huisvrouwengeblaat. Ik vind niet per definitie dat alle huisvrouwen dom blaten. Het woord auto-ongeluk, zegt ook niks over al die auto's die geen ongeluk hebben gehad.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een huisvrouw? Beetje vreemde opmerking vind jezelf ook niet?
Zijn advocaat wilde de rechtbank overtuigen met die zus in veendam, die er weinig zin in had. Tja waarom blijf je koppig verzoeken indienen?? Geen idee overtuigd van onschuld??quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom deed hij die verzoeken dan? Hadden hij en z’n advocaat dat dan niet vantevoren kunnen bedenken?
Geen idee, maar laten we ontopic blijven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wie is deze vrouw eigenlijk?? Ik heb haar tijdens het proces geen enkele keer in dit topic gezien maar haar drammerigheid doet me wel aan iemand denken.
Nickchange?
Nee geen familie, zelfs geen vrienden of kennissen. De zaak boeit mij gewoon.quote:
Nou ja , moet ik mijzelf ook verantwoorden naar jou wie ik ben. Echt heel raar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wie is deze vrouw eigenlijk?? Ik heb haar tijdens het proces geen enkele keer in dit topic gezien maar haar drammerigheid doet me wel aan iemand denken.
Nickchange?
Dit is geen schoon praten. Er is gewoon te weinig steekhoudend bewijs en te veel berust op aannames. Daar kan je iemand gewoon niet voor veroordelen. Te veel mensen die geen klap weten van recht maar de man ondertussen wel al veroordeeld hebben. Die DNA sporen zijn geen ruk waard, die rechercheurs hadden dat nooit zo mogen doen. Ze hebben hun eigen zaak er niet mee geholpen in ieder geval, eerder benadeeld. Iedereen staart zich blind op dat DNA. Er is meer nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik sta versteld dat jij zo een vent schoon praat. Eng bijna.
Komt op mij over dat hij er wel weer vandoor wilde gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn advocaat wilde de rechtbank overtuigen met die zus in veendam, die er weinig zin in had. Tja waarom blijf je koppig verzoeken indienen?? Geen idee overtuigd van onschuld??
Holleeder heeft tijdens zijn proces ook regelmatig dit soort verzoeken gedaan terwijl iedereen wist dat volkomen kansloos was.
Voor de familie is deze dag slopend.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, maar laten we ontopic blijven.
Ik vind het best een spannende dag, laat staan hoe dat is voor alle betrokken partijen. Vrees best voor een flinke bal emoties in de rechtszaal.
Tja, ze kon schijnaar niet in dit topic aanwezig zijn, want ze heeft iedere zitting bijgewoond. Schijnbaar heeft ze daar zo'n haat tegen die man gekregen dat ze nu in een tunnel zit, waar ze niet meer uitkomt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nickchange?
Misschien, een niet onlogische gedachten in zijn situatie. Zelfs bij vrijspraak krijgt hij geen vrijspraak.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Komt op mij over dat hij er wel weer vandoor wilde gaan.
Toch hebben de rechters heeeel veel tijd nodig om tot een uitspraak te komen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is geen schoon praten. Er is gewoon te weinig steekhoudend bewijs en te veel berust op aannames. Daar kan je iemand gewoon niet voor veroordelen. Te veel mensen die geen klap weten van recht maar de man ondertussen wel al veroordeeld hebben. Die DNA sporen zijn geen ruk waard, die rechercheurs hadden dat nooit zo mogen doen. Ze hebben hun eigen zaak er niet mee geholpen in ieder geval, eerder benadeeld. Iedereen staart zich blind op dat DNA. Er is meer nodig.
We gaan het zien om 14.00quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, ze kon schijnaar niet in dit topic aanwezig zijn, want ze heeft iedere zitting bijgewoond. Schijnbaar heeft ze daar zo'n haat tegen die man gekregen dat ze nu in een tunnel zit, waar ze niet meer uitkomt.
5 weken(maxtijd )is vrij normaal in grote zaken. Er is een enorm dossier dat gewogen moet worden, er moet consensus zijn en belangerijker niemand weet wanneer de rechtbank zijn besluit heeft genomen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch hebben de rechters heeeel veel tijd nodig om tot een uitspraak te komen.
Dus zo makkelijk zal het wel niet zijn. Geen bewijs, vrijspraak. Klaar. Kennelijk toch niet.
Uit welk rapport heb je dat ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waar Nicky was gevonden was geen zon of konden geen zonnestralen komen ivm dichte begroeiing.
+ 10quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:25 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het is bijna eng dat je gewoon ongelimiteerd dit topic blijft spammen met schuldig zonder ook de andere kant te willen zien. Ja, Brech is een eng ventje. Ja, Brech bezorgd mij een slecht onderbuik gevoel. Ja, brech heeft de schijn tegen. Maar gelukkig is dat niet genoeg om tot een veroordeling te leiden.
Ik heb meer respect voor @:TjjWester die de zaak van alle kanten bekijken, dan dat ik heb voor jouw eenzijdige huisvrouwen geblaat.
Over hysterie gesproken....quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:41 schreef Straadthont het volgende:
[..]
+ 10
Wat een dom gezwets toch van die hysterische malle huisvrouwtjes hier. Kunnen die niet aub allemaal naar mamma.nl gaan om daar hun onderbuik te legen tussen hetzelfde soort??![]()
![]()
Respect voor de weinige users die nuchter en met werkelijke feiten reageren.
Waar zijn die andere lijken die uw stelling bevestigen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Brech mag nooit meer op vrije voeten komen, hij zal het 100% weer doen
Er was een enzym aangetroffen dat in speeksel voorkomt maar ook in ontlasting.quote:
Maar jij bent geen rechter,quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De rechtbank heeft op de laatste dag al het oordeel geveld. En ik ben er heilig van overtuigd hij is SCHULDIG.
Die zijn er nog niet meneer de topadvocaatquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar zijn die andere lijken die uw stelling bevestigen?
Wat gaan wij dan zien. Dat het gerechtvaardigd was om iemand die de zaak van alle kanten belicht als bijna eng te betitelen? Ik heb nooit gezegd dat hij vanavond weer op straat staat. Wel dat de zaak grote onzekerheden kent en dat ik het van meer klasse vind getuigen deze ook te belichten, dan dat ik het van klasse vind getuigen om iemand die dat doet weg te zetten als bijna eng en de veroordeling van Brech al te brengen als een voldongen feit.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
We gaan het zien om 14.00
Nee jij dan, fladder op gekkie met je kinderlijke brein.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Over hysterie gesproken....
Is te vinden op nos.nl, nu.nl.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
heeft iemand linkje naar livestream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |