abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196332176
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.

Ik heb alleen geen zin om weer alles te herhalen wat ik al 10 keer gepost heb hier.

Zwijgen en weigeren mee te werken aan onderzoeken in een kliniek kan zomaar tegen hem werken.
Maar een lange gevangenisstraf zal het wel niet worden nee. Misschien gaat ie wel meteen richting een TBS kliniek.
TBS is ook goed zit hij wel een tijdje daar jij toch niet mee werkt. Gevangenis zeker een paar jaar. En daar staat zijn soort onder aan in rang . Aan kinderen komen is not done in de gevangenis.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:13:57 #52
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_196332184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef Ixnay het volgende:
Ik gun die familie het allerbeste.

Maar je moet niet zomaar iemand beschuldigen zonder sluitend bewijs.
Dat zal ook niet gebeuren.

TBS is mijn inziens een prima oplossing, zal meer duidelijkheid geven naar zijn gesteldheid.
Is hij echt geen gevaar zal hij wel vrijkomen dan.

Maar goed, ik ben m’n hoop en wensen nu een beetje aan het uitspreken. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:14:02 #53
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196332186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef Tengano het volgende:

[..]

Jij bent meer een aanhanger van die theorie van roethoef dat hij is geprikt door een giftige slang oid :)
Nee hoor. Ik vraag het me oprecht af of dat voldoende bewijs is aangezien de meningen van deskundigen elkaar tegenspreken.

Mijn persoonlijke overtuiging is dat Jos schuldig is aan doodslag of moord, maar dat is iets heel anders ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196332195
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

Ik werd akelig van alle speeksel DNA in zijn onderbroek alsof hij heeft liggen kwijlen boven Nicky. Die man is zo schuldig als wat.

Je snapt dat als we nu iets testen dat jij met je handen hebt aangeraakt, we daar zeer waarschijnlijk speekselsporen op zullen vinden? Als je met je handen aan je gezicht komt en dan iets aanraakt kan het al prijs zijn.
pi_196332198
quote:

[..]

Dat weet ik niet.

Ik heb alleen geen zin om weer alles te herhalen wat ik al 10 keer gepost heb hier.

Zwijgen en weigeren mee te werken aan onderzoeken in een kliniek kan zomaar tegen hem werken.
Maar een lange gevangenisstraf zal het wel niet worden nee. Misschien gaat ie wel meteen richting een TBS kliniek.
TBS is ook goed zit hij wel een tijdje daar jij toch niet mee werkt. Gevangenis zeker een paar jaar. En daar staat zijn soort onder aan in rang . Aan kinderen komen is not done in de gevangenis.
quote:

[..]

Jij bent meer een aanhanger van die theorie van roethoef dat hij is geprikt door een giftige slang oid :)
Ja en vergeet niet dat Roethof aanvoerde dat Nicky een zonnesteek had opgelopen ..... midden in de nacht.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:15:19 #56
438527 MissButterflyy
pi_196332215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Pedofielen/ pedoseksuelen komen niet bij de rest terecht dan.
pi_196332217
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik werd akelig van alle speeksel DNA in zijn onderbroek alsof hij heeft liggen kwijlen boven Nicky. Die man is zo schuldig als wat.
[..]

Geen echte duidelijkheid. Ten tijde van zijn arrestatie had hij nog een woning in Simpelveld. Maar door zijn detentie niet meer ivm geen inkomsten.
Hij is niet vrij gelaten omdat hij zo schuldig is al maar zijn kan.
Waaraan?? De experts zijn duidelijk geweest: de plaats van het gevonden dna is onbetrouwbaar, er zijn meerdere kledingstukken in dezelfde zak vervoert. Het hele onderzoek is door een stel idioten uitgevoerd(hun eigen dna zat overal), 4 dna sporen zijn ernstig vervuild en daarna met een smoesje als onbelangerijk bestempelt.

Sectie heeft de natuurlijke dood niet uitgesloten, doodsoorzaak is nooit gevonden(door te lang wachten plus slechte sectie) en misbruik is al helemaal niet vastgestelt, het enige spoor is volgens de expert te wijten aan een natuurlijke oorzaak.
speak only if it improves the silence.
pi_196332225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:14 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Je snapt dat als we nu iets testen dat jij met je handen hebt aangeraakt, we daar zeer waarschijnlijk speekselsporen op zullen vinden? Als je met je handen aan je gezicht komt en dan iets aanraakt kan het al prijs zijn.
Dat soort speeksel sporen waren het niet.
pi_196332239
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Waaraan?? De experts zijn duidelijk geweest: de plaats van het gevonden dna is onbetrouwbaar, er zijn meerdere kledingstukken in dezelfde zak vervoert. Het hele onderzoek is door een stel idioten uitgevoerd(hun eigen dna zat overal), 4 dna sporen zijn ernstig vervuild en daarna met een smoesje als onbelangerijk bestempelt.

Sectie heeft de natuurlijke dood niet uitgesloten, doodsoorzaak is nooit gevonden(door te lang wachten plus slechte sectie) en misbruik is al helemaal niet vastgestelt, het enige spoor is volgens de expert te wijten aan een natuurlijke oorzaak.
Ik sta versteld dat jij zo een vent schoon praat. Eng bijna.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:17:04 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196332246
Jos B heeft een narcistische stoornis en is pedoseksueel. Als hij zelfs niet van dode jongentjes af kan blijven, zoals hij zelf heeft verklaard, hoe zit het dan met risico voor levende jongetjes die hij in zijn eventuele bushtochten door Europa nog tegenkomt. Incidenten waar in Nederland niks over bekend is of wordt, en waar hij makkelijk mee zou kunnen wegkomen.

De man heeft duidelijk aangetoond een gruwelijk gebrek aan empathie te hebben. 20 jaar lang de nabestaanden in volledige onzekerheid laten zitten terwijl deze man wel weet hoe het zit en dus ook hoe dat DNA in Nicky's onderbroek terecht kwam. Ondanks dat veinst de man mee te werken via zijn ongeloofwaardige en onrealistische verklaring, en veinst hij tevens empathie voor de nabestaanden die geenszins gesteund wordt door zijn optreden en houding in de afgelopen 20 jaar. Pure zelfzucht dus. Dit in combinatie met de feiten en zijn pedoseksuele gedrag en het gevaar voor de samenleving maken een veroordeling voor gevangenisstraf inclusief TBS onvermijdelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196332247
quote:

[..]

Dat weet ik niet.

Het is je al eerder verteld. Zwijgen is een recht! Het kan hooguit bepalend zijn voor de straf maar daarvoor moet hij wel veroordeeld worden.

Zwijgen kan nimmer gebruikt worden als argument om iemand te veroordelen.
pi_196332250
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hij is ook naar Nepal geweest. Ik krijg er de rillingen van.
Een land waar ontelbare kwetsbare kinderen zijn. Overal kinderen op straat zonder toezicht. Bah.

Ja, het is m’n onderbuik. Maar toch...
Kan jij een kaartje maken waar Jos allemaal geweest is ?
Bvd !
pi_196332253
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Pedofielen/ pedoseksuelen komen niet bij de rest terecht dan.
Nee worden afzijdig gehouden.
pi_196332254
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef Ixnay het volgende:
Ik gun die familie het allerbeste.

Maar je moet niet zomaar iemand beschuldigen zonder sluitend bewijs.
Het bewijs is het DNA, zijn verklaring is niet kloppend. Wat gewoon onmogelijk zelfs.
Hun beschuldigingen zijn dus niet zomaar.
pi_196332255
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Voor de familie hoop ik het ook al blijft het een eeuwig gemis.
[..]

Echt wel , hij heeft nergens aan mee gewerkt enkel alleen zijn DNA sporen opgehelderd met een toneel stukje.
Zwijgen is een recht geen misdaad.
pi_196332269
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:17 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het is je al eerder verteld. Zwijgen is een recht! Het kan hooguit bepalend zijn voor de straf maar daarvoor moet hij wel veroordeeld worden.

Zwijgen kan nimmer gebruikt worden als argument om iemand te veroordelen.
Om 14.00 weten wij het. Namelijk schuldig.
pi_196332272
quote:

[..]

Het OM moet overtuigend bewijzen wat er gebeurt is, dat kunnen ze niet.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:18:33 #68
438527 MissButterflyy
pi_196332276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik sta er wel van versteld dat sommigen zo overtuigd zijn van vrijspraak en onschuld, omdat er te weinig bewijs is.
Als het zo makkelijk was, hadden de rechters niet zoveel tijd nodig voor een uitspraak.
Zo simpel en makkelijk is het dus niet, gezien alle andere omstandigheden. En die worden zeker meegenomen in de uitspraak.
pi_196332284
quote:

[..]

Doe niet zo , hij wordt niet voor zijn zwijgen veroordeeld.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:19:20 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196332287
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat zal ook niet gebeuren.

TBS is mijn inziens een prima oplossing, zal meer duidelijkheid geven naar zijn gesteldheid.
Is hij echt geen gevaar zal hij wel vrijkomen dan.

Maar goed, ik ben m’n hoop en wensen nu een beetje aan het uitspreken. :')
Ik denk dat dat voor iedereen het beste is.

Het bewijs is te zwak. Hij heeft wel zeer verdachte dingen gedaan. Dit was uit angst.

Omdat er mogelijk twijfels zijn (en terecht) of je hem zomaar weer mag loslaten denk ik dat het goed is om onderzoek te doen naar zijn geestelijke gesteldheid.

Stel daar komt niks uit. Dan lijkt mij dat er geen reden is tot zorg vanuit de samenleving. Zijn geaardheid lijkt mij helaas wel een feit, maar hij heeft geleerd dat hij beter geen kinderen moet aanraken en nog beter bij ze uit de buurt moet blijven.
pi_196332293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

[..]

Ja en vergeet niet dat Roethof aanvoerde dat Nicky een zonnesteek had opgelopen ..... midden in de nacht.
even dit :
De patholoog anatoom kan de exacte doodsoorzaak niet vaststellen en ook over het exacte tijdstip van overlijden tast men in het duister. Het lichaam van Nicky heeft te lang in de zon gelegen, het weerstation van het KNMI in het Limburgse Beek meet op de bewuste dagen een gemiddelde temperatuur van ruim 25 °C die zelfs oploopt tot bijna 35 °C.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:19:40 #72
438527 MissButterflyy
pi_196332295
quote:

[..]

Zwijgen is een recht wat de laatste tijd steeds vaker niet meer in het voordeel werkt.
pi_196332302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

[..]

Terwijl die onder een kerstboom lag.
pi_196332304
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Het gaat niet om schoon praten, ik heb mijn mening over hem. Maar in deze zaak gaat het juist niet om meningen maar om bewijs.
pi_196332309
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik sta er wel van versteld dat sommigen zo overtuigd zijn van vrijspraak en onschuld, omdat er te weinig bewijs is.
Als het zo makkelijk was, hadden de rechters niet zoveel tijd nodig voor een uitspraak.
Zo simpel en makkelijk is het dus niet, gezien alle andere omstandigheden. En die worden zeker meegenomen in de uitspraak.
Straks weten wij het, en nogmaals als er maar enige twijfel was van zijn onschuld had niet zo lang in voorarrest gezeten.
pi_196332311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat soort speeksel sporen waren het niet.
Speeksel kan zo goed als niet worden vastgesteld
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:21:14 #77
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196332313
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het bewijs is het DNA, zijn verklaring is niet kloppend. Wat gewoon onmogelijk zelfs.
Welk deel van de verklaring is onmogelijk?
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:21:56 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196332324
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zwijgen is een recht wat de laatste tijd steeds vaker niet meer in het voordeel werkt.
Jos Brech heeft zijn zwijgrecht misbruikt net zoals tegenwoordig ook de vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt. Jos geeft hiermee blijk van niet zuivere intenties die kan worden toegevoegd aan de rest van zijn gefabuleerde en ongeloofwaardige uitlatingen.
pi_196332328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is hooguit bewijs dat het liegt. Daarmee heeft het OM nog niet zijn schuld bewezen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:22:12 #80
438527 MissButterflyy
pi_196332330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Straks weten wij het, en nogmaals als er maar enige twijfel was van zijn onschuld had niet zo lang in voorarrest gezeten.
Klopt, ik las dus dat hij al een aantal keren een verzoek had gedaan vrij te mogen komen in de tussentijd.
Maar dat durfde men toch niet aan. Vast voor z’n eigen veiligheid maar ook omdat hij dan weer kan vluchten.
pi_196332337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:19 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

even dit :
De patholoog anatoom kan de exacte doodsoorzaak niet vaststellen en ook over het exacte tijdstip van overlijden tast men in het duister. Het lichaam van Nicky heeft te lang in de zon gelegen, het weerstation van het KNMI in het Limburgse Beek meet op de bewuste dagen een gemiddelde temperatuur van ruim 25 °C die zelfs oploopt tot bijna 35 °C.
Waar Nicky was gevonden was geen zon of konden geen zonnestralen komen ivm dichte begroeiing.
pi_196332355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor iedereen het beste is.

Het bewijs is te zwak. Hij heeft wel zeer verdachte dingen gedaan. Dit was uit angst.

Omdat er mogelijk twijfels zijn (en terecht) of je hem zomaar weer mag loslaten denk ik dat het goed is om onderzoek te doen naar zijn geestelijke gesteldheid.

Stel daar komt niks uit. Dan lijkt mij dat er geen reden is tot zorg vanuit de samenleving. Zijn geaardheid lijkt mij helaas wel een feit, maar hij heeft geleerd dat hij beter geen kinderen moet aanraken en nog beter bij ze uit de buurt moet blijven.
Dat kan niet. De rechtbank kan alleen tbs opleggen bij een ernstige veroordeling.
pi_196332359
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:21 schreef Tengano het volgende:

[..]

Jos Brech heeft zijn zwijgrecht misbruikt net zoals tegenwoordig ook de vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt. Jos geeft hiermee blijk van niet zuivere intenties die kan worden toegevoegd aan de rest van zijn gefabuleerde en ongeloofwaardige uitlatingen.
Precies, en daar waar hij tegen de boom stond te plassen heeft hij nooit Nicky kunnen zien. Toen niet en nu nog steeds niet.
pi_196332370
quote:

[..]

Het is bijna eng dat je gewoon ongelimiteerd dit topic blijft spammen met schuldig zonder ook de andere kant te willen zien. Ja, Brech is een eng ventje. Ja, Brech bezorgd mij een slecht onderbuik gevoel. Ja, brech heeft de schijn tegen. Maar gelukkig is dat niet genoeg om tot een veroordeling te leiden.

Ik heb meer respect voor @TjjWester die de zaak van alle kanten bekijken, dan dat ik heb voor jouw eenzijdige huisvrouwen geblaat.
pi_196332376
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:21 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Speeksel kan zo goed als niet worden vastgesteld
Het was speeksel.
pi_196332377
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Zwijgen kan alleen gewogen worden bij een veroordeling. Zwijgen kan niet leiden tot een veroordeling.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:26:09 #87
438527 MissButterflyy
pi_196332379
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dat kan niet. De rechtbank kan alleen tbs opleggen bij een ernstige veroordeling.
Gevaar voor zichzelf of anderen?

Gezien alle dingen die eerder zijn gebeurd... Zie ik hem wel als iemand die weer in de herhaling kan vallen.
pi_196332396
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Klopt, ik las dus dat hij al een aantal keren een verzoek had gedaan vrij te mogen komen in de tussentijd.
Maar dat durfde men toch niet aan. Vast voor z’n eigen veiligheid maar ook omdat hij dan weer kan vluchten.
Hij heeft geen enkele duurzame verblijfplaats logisch dat de rechtbank dan niet zegt ga u maar. Alle verzoeken waren kansloos.
pi_196332400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:25 schreef maan_man het volgende:

[..]

Het is bijna eng dat je gewoon ongelimiteerd dit topic blijft spammen met schuldig zonder ook de andere kant te willen zien. Ja, Brech is een eng ventje. Ja, Brech bezorgd mij een slecht onderbuik gevoel. Ja, brech heeft de schijn tegen. Maar gelukkig is dat niet genoeg om tot een veroordeling te leiden.

Ik heb meer respect voor @:TjjWester die de zaak van alle kanten bekijken, dan dat ik heb voor jouw eenzijdige huisvrouwen geblaat.
Ik heb alle zittingen mee gemaakt. Ik weet wat ik schrijf. Dus niks geblaat. De man wordt schuldig bevonden. En ik mag mijn mening hier geven.
pi_196332401
quote:

[..]

Ik heb meer respect voor @:TjjWester die de zaak van alle kanten bekijken, dan dat ik heb voor jouw eenzijdige huisvrouwen geblaat.
Wat is er mis met een huisvrouw? Beetje vreemde opmerking vind jezelf ook niet?
pi_196332408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik heb alle zittingen mee gemaakt. Ik weet wat ik schrijf. Dus niks geblaat. De man wordt schuldig bevonden. En ik mag mijn mening hier geven.
Eens en je blaat niet.
pi_196332412
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gevaar voor zichzelf of anderen?

Gezien alle dingen die eerder zijn gebeurd... Zie ik hem wel als iemand die weer in de herhaling kan vallen.
Hij heeft zich nooit willen laten behandelen. Had hij het maar gedaan dan leefde Nicky nog.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:29:05 #93
438527 MissButterflyy
pi_196332421
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hij heeft geen enkele duurzame verblijfplaats logisch dat de rechtbank dan niet zegt ga u maar. Alle verzoeken waren kansloos.
Waarom deed hij die verzoeken dan? Hadden hij en z’n advocaat dat dan niet vantevoren kunnen bedenken?
pi_196332425
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Het was speeksel.
Excemen die volgens het OM in speeksel voorkomt. De expert heeft echter verklaard dat speeksel slechts 1 ding is waar deze exceem in voor komt. Bewijzen dat het speeksel is zo goed als onmogelijk.
pi_196332442
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat heet iemand naar beneden willen halen. Omdat die misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben. En dat kunnen sommige mensen niet goed handelen.
pi_196332450
quote:

[..]

Wie is deze vrouw eigenlijk?? Ik heb haar tijdens het proces geen enkele keer in dit topic gezien maar haar drammerigheid doet me wel aan iemand denken.

Nickchange?
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:30:59 #97
438527 MissButterflyy
pi_196332454
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ben je familie?
pi_196332462
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Excemen die volgens het OM in speeksel voorkomt. De expert heeft echter verklaard dat speeksel slechts 1 ding is waar deze exceem in voor komt. Bewijzen dat het speeksel is zo goed als onmogelijk.
Oke , wat jij wilt. De 3d video heeft tijdens de zitting wat anders gezegd maar goed.
pi_196332474
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, leg mij geen woorden in de mond. Ik vind dit dom huisvrouwengeblaat. Ik vind niet per definitie dat alle huisvrouwen dom blaten. Het woord auto-ongeluk, zegt ook niks over al die auto's die geen ongeluk hebben gehad.
pi_196332491
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom deed hij die verzoeken dan? Hadden hij en z’n advocaat dat dan niet vantevoren kunnen bedenken?
Zijn advocaat wilde de rechtbank overtuigen met die zus in veendam, die er weinig zin in had. Tja waarom blijf je koppig verzoeken indienen?? Geen idee overtuigd van onschuld??

Holleeder heeft tijdens zijn proces ook regelmatig dit soort verzoeken gedaan terwijl iedereen wist dat volkomen kansloos was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')