SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor ben heel creabeaquote:Op donderdag 19 november 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging helemaal terugscrollen voor deze post. Jij maakt kerstkaarten? Met glitter?![]()
Zo kom je nooit aan de vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyy wie ben jij, neuken?
Oh dan ken je UitStraling nog niet. Die schaakt ambassadeursdochtertjes net zo makkelijk als Loper maal F5.quote:
De brug staat nog open, iedereen welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door de TT en ben je feestje komen binnen vallen.![]()
Onuitgenodigde gast
Als je zelf dropveters meeneemt ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door de TT en ben je feestje komen binnen vallen.![]()
Onuitgenodigde gast
Echt? Gelukkig ben ik vastgelijmd en kan ik nergens naartoe geschaakt worden!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan ken je UitStraling nog niet. Die schaakt ambassadeursdochtertjes net zo makkelijk als Loper maal F5.
En niet alleen de brugquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De brug staat nog open, iedereen welkom
haha je logica is aandoenlijk. Welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Echt? Gelukkig ben ik vastgelijmd en kan ik nergens naartoe geschaakt worden!
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertjequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De brug staat nog open, iedereen welkom
Helaas. Ik ben met lege handenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zelf dropveters meeneemt ben je van harte welkom
Lust je Warsteiner? Anders wordt het wel problematisch aangezien je zelf ook geen gevulde eitjes inbrengt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertje
*schuift biertje richting Ameequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertje
Ja maar het is makkelijker als jij het doet, ben lui vandaag en geil en ik heb zin in een feestje, wat jij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Chinese astrologie, lui wezen, had je allang op kunnen zoeken.
Ja, Warsteiner is prima! Alleen Heineken lust ik niet. En tja, wist niet dat iemand jarig was. Normaal kom ik nooit ergens zomaar binnenvallen en zeker niet met lege handen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lust je Warsteiner? Anders wordt het wel problematisch aangezien je zelf ook geen gevulde eitjes inbrengt.
Lege handen is hier niet alleen "jammer", hier is het in aanwezigheid van sommige zieke geesten een risico. UitStraling wil je graag van je lege handen af helpen. Veel plezierquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, Warsteiner is prima! Alleen Heineken lust ik niet. En tja, wist niet dat iemand jarig was. Normaal kom ik nooit ergens zomaar binnenvallen en zeker niet met lege handen.
Proost! En nog vele jaren in goede gezondheid, Koen!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*schuift biertje richting Amee
[ link | afbeelding ]
Sla het vat maar aanquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar het is makkelijker als jij het doet, ben lui vandaag en geil en ik heb zin in een feestje, wat jij?
Thanksquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Proost! En nog vele jaren in goede gezondheid, Koen!
Stray schijnt een haarquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar heb je hem ook weer hoor.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar heb je hem ook weer hoor.
Ik zal wel ergens onder een steen geleefd hebben, maar ik snap deze niet. Haha! Zal vast met seks ofzo te maken hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lege handen is hier niet alleen "jammer", hier is het in aanwezigheid van sommige zieke geesten een risico. UitStraling wil je graag van je lege handen af helpen. Veel plezier
Volgens mij hadden we afgesproken het daar niet over te hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik met je vuurrooie haren en je witte volle borsten
Voor nieuwkomers is het vaak lastig te snappen hier, eens welquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zal wel ergens onder een steen geleefd hebben, maar ik snap deze niet. Haha! Zal vast met seks ofzo te maken hebben
*kijkt omlaagquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijt de fust whisky open met zijn tanden en kijkt haar zwoel aan
Sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we afgesproken het daar niet over te hebben
En daar wat van vinden ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen kan van alles zeggen ja
Als je dat nou nog moet besluiten....quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb zin om te zuipen. Vanavond maar doen dan
Boney Mquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik dans alvast [ link | afbeelding ]
Het is jouw feestjequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb zin om te zuipen. Vanavond maar doen dan
Wekker loopt om 6:00 af, eerste meeting om 8:30quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat nou nog moet besluiten....
Die was altijd goed in maat houdenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik dans alvast [ link | afbeelding ]
Schenk maar bij die rum dan, je leeft maar een keerquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wekker loopt om 6:00 af, eerste meeting om 8:30
Verder valt het wel mee qua gelul
Wacht nu begin ik je leuk te vinden (run while you canquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dankjewel zeg, wow dacht dat ik alles wel gezien had
Slaap lekker, morgen weer een nieuwe dag, wij gaan nergens heenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werk zo veel mogelijk thuis......quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft iemand je ooit verteld dat je echt op Rose Leslie lijkt, maar dan de zwoele versie ervan?quote:
Nah sinds ik koolhydraatarm doe hou ik van een rustig en uitgebreid ontbijt, eitje bakken, etcquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Werk zo veel mogelijk thuis......
je kan gewoon tot een uur of 8 in je nest liggen
Schijnt besmettelijk te zijn, terwijl ik best wel een trut ben, zoiets als corona maar dan geheel anders.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nu begin ik je leuk te vinden (run while you can)
Dat duurt toch geen 2,5 uur manquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nah sinds ik koolhydraatarm doe hou ik van een rustig en uitgebreid ontbijt, eitje bakken, etc
Ja ik schijn ook heel leuk te zijn en zo. Levert nooit wat op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Schijnt besmettelijk te zijn, terwijl ik best wel een trut ben, zoiets als corona maar dan geheel anders.
Cause you know I've got so much that I wanna doquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Slaap lekker, morgen weer een nieuwe dag, wij gaan nergens heen
Wekker 6 uurquote:
Dickpics sturen, het is 2020.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik schijn ook heel leuk te zijn en zo. Levert nooit wat op.
In b4 picsquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Schijnt besmettelijk te zijn, terwijl ik best wel een trut ben, zoiets als corona maar dan geheel anders.
De inspiratie kwam ergens vandaan he....quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft iemand je ooit verteld dat je echt op Rose Leslie lijkt, maar dan de zwoele versie ervan?
ik 2xquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:27 schreef Koen66 het volgende:
En ik werk al sinds maart thuis, kantoor hooguit 15x gezien in die tijd
Ja snap ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De inspiratie kwam ergens vandaan he....
Was zelfs Bitter niet tegen bestand dus dat doe ik niet meerquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dickpics sturen, het is 2020.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik schijn ook heel leuk te zijn en zo. Levert nooit wat op.
Waarvan zeker 4x was dat ik naar de autodealer in Almere moestquote:
Dacht dat jullie wel een paar leuke weekenden samen hebben gehad?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was zelfs Bitter niet tegen bestand dus dat doe ik niet meer
Je hebt een fiat of een alpha?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarvan zeker 4x was dat ik naar de autodealer in Almere moest
Nee, was even naar de wc om mijn neus te poederenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:32 schreef Koen66 het volgende:
@:amee heeft een halfleeg bierglas laten staan en is vertrokken
nou leuk hoor echt een aanwinstrquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:32 schreef Koen66 het volgende:
@:amee heeft een halfleeg bierglas laten staan en is vertrokken
Gezeik met leeglopende winterbanden en een rammelend dakraamquote:
Wat voor een type en vorm neus heb je?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, was even naar de wc om mijn neus te poederen
oh do tell morequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jullie wel een paar leuke weekenden samen hebben gehad?
Je ziet er weer toonbaar uit?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, was even naar de wc om mijn neus te poederen
Moest me toch toonbaar houden?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou leuk hoor echt een aanwinstr
Opel.... kan ook nog....quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezeik met leeglopende winterbanden en een rammelend dakraam
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor een type en vorm neus heb je?
Insert Obama grinquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jullie wel een paar leuke weekenden samen hebben gehad?
good goodquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Van mezelf. Wil niet glinsteren van de glim op mijn neus, he.
Aardappeltje, als een vishengel, mopsje, bescheiden, zo een met grote gaten, een opvallende, een waardoor je een zwoele blik krijgt ā la Streisand of een klein spits muizenneusje?quote:
mwoahhhh audi/volkswagen/skoda/seatquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Seat
Werk bij Pon, beperkte lease keuze dus
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet iets met stekker. Ik vind een Renault Megane Station ook wel iets voor Koen
En Porschequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Seat
Werk bij Pon, beperkte lease keuze dus
Niet opvallend, anders had ik het wel gemerktquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aardappeltje, als een vishengel, mopsje, bescheiden, zo een met grote gaten, een opvallende, een waardoor je een zwoele blik krijgt ā la Streisand of een klein spits muizenneusje?
Je mag zelf kiezen
Mmmm, wel mooie ogen of weet je zelf niet?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet opvallend, anders had ik het wel gemerkt
Die zit niet echt in m'n budgetquote:
nee nee nee... vraag kleur!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm, wel mooie ogen of weet je zelf niet?
Dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mwoahhhh audi/volkswagen/skoda/seat
Wat is mooi voor wie?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm, wel mooie ogen of weet je zelf niet?
Hij was vroeger dokter maar liet altijd vrij opvallen zijn geslachtsdeel zien. Vandaar dat ze hem binnen het OM tegenwoordig Dr_Flash noemen.quote:
Mijn zusje heeft een 356, een eigele uit '56, heb om die gevraagd maar ze vind hem te oud en te eng voor me.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
stiekem wil ik altijd nog wel een keer een mooie 911
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
Ik zeg alleen Mustang, dat sluit deze discussie
nee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een 356, een eigele uit '56, heb om die gevraagd maar ze vind hem te oud en te eng voor me.
Tjaaa. Het is ook niet eerlijk om het hem kwalijk te nemen dat hij zo groot geschapen is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hij was vroeger dokter maar liet altijd vrij opvallen zijn geslachtsdeel zien. Vandaar dat ze hem binnen het OM tegenwoordig Dr_Flash noemen.
Hehquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Tjaaa. Het is ook niet eerlijk om het hem kwalijk te nemen dat hij zo groot geschapen is.
Moet dat niet gewoon in het museum staan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een 356, een eigele uit '56, heb om die gevraagd maar ze vind hem te oud en te eng voor me.
waardeloos bedrijfquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs mijn manager manager rijdt maar een Q7
Stinkding is het.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet dat niet gewoon in het museum staan?
God wat spijtig. De nodige foto's maak ik op de dag zelf welquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je binnenkort maar mijn PC is laatst gekrast dus ben een hoop foto's kwijt
Zoveel vragen. Je maakt me nu wel verlegen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeyyyyyy dit werkt echt Ygritte, ok en welke kleur haren heb je?
Jullie gaan meeten in de porsche?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God wat spijtig. De nodige foto's maak ik op de dag zelf wel
Niet schrikken, dan ga ik gewoon gokken, lange bruine harenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Zoveel vragen. Je maakt me nu wel verlegen hoor
Heeft geen gordels dus ik vind het primaquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jullie gaan meeten in de porsche?
In het hoofd van US jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jullie gaan meeten in de porsche?
Was jij dat niet gewoon?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:50 schreef Koen66 het volgende:
Wie had de enquęte ook alweer voor nieuwkomers?
Ben je een gokker?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet schrikken, dan ga ik gewoon gokken, lange bruine haren
Ohoooohooooooo zeg je nou.... neeeee.....quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft geen gordels dus ik vind het prima
Ik heb wel eens een (hier vrij bekende) Fokster opgehaald in die auto, die geloofde me ook niet, werd een lange nacht toch nogquote:
jawel jawel jawel... loterij doe je!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niet, heb daar niest mee in ieder geval.
Misschien?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij doet alleen mee aan de loterij.... lijkt erop dat ie misschien wel wat gewonnen heeft!
Dat zouden we niet zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een (hier vrij bekende) Fokster opgehaald in die auto, die geloofde me ook niet, werd een lange nacht toch nog
Heel goed!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niet, heb daar niets mee in ieder geval.
Ja mee eens wel, heb veel merken gereden en Porsche heeft toch wel iets extra's, alleen geen oude, ja leuk om bekakte rally's half dronken te rijden in Duitsland van kasteel naar kasteel maar mehquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik ooit nog eens geld genoeg heb dan zou ik zeker wel een Porsche kopen ja
Maar hij moest nog boeven vangen dus koos hij een ander beestquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een (hier vrij bekende) Fokster opgehaald in die auto, die geloofde me ook niet, werd een lange nacht toch nog
@Amee , jawel ik ben een gokkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
jawel jawel jawel... loterij doe je!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
jawel jawel jawel... loterij doe je!
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Amee , jawel ik ben een gokker
Tip 1, spreid je kansenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleuren ogen en kleur haren aub
He knows nothingquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat loslippig vandaag.....
Mijn mojo is opquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moest ik van mijn wingwoman zeggen hoor
Ride at dawnquote:Op vrijdag 20 november 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teach me you women before I have to go to bed with my blonde aunt.
*noted, ga slapen, kssstquote:Op vrijdag 20 november 2020 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zij reageerde als enige op m'n truste melding
SLAAP LEKKERquote:Op vrijdag 20 november 2020 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
even slapen. Morgen dingen doen die mensen van me verwachten. En dan weekend.
Oranje en paarsquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleuren ogen en kleur haren aub
Waarom dat dan weer?quote:
Al iets op het oog?quote:Op vrijdag 20 november 2020 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja totdat ik een nieuwe baan heb
Snap het, bedje opmaken en vechten Fles.quote:Op vrijdag 20 november 2020 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja totdat ik een nieuwe baan heb
Moemoequote:Op vrijdag 20 november 2020 07:15 schreef moemoe het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:koen66 !
Maak er een mooie dag van vandaag![]()
![]()
.
Gefeliciteerd Koensquote:Op vrijdag 20 november 2020 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zij reageerde als enige op m'n truste melding
ik verwacht dat beide geen vlaai aanleveren..quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:06 schreef TaMieke het volgende:
Koenie! Proficiat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde dat Biden ook jarig is. Nog meer feest
quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht dat Biden geen vlaai aanleveren..
quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:06 schreef TaMieke het volgende:
Koenie! Proficiat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde dat Biden ook jarig is. Nog meer feest
👀quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:07 schreef Karzai het volgende:
Frituur en tieten want koentje die is jarig holadiee!
schaaltje Bitterballs met een hollands vlaggetjequote:
koste deze hertelling 8 miljoen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:10 schreef Karzai het volgende:
De hertelling in Georgia was ook weer voor biden
Waar gebruiken ze dat online dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:11 schreef gianni61 het volgende:
Zijn er mensen die irl de woorden: "Moker bueno" gebruiken?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal wel
koste deze hertelling 8 miljoen?
niet online, maar op 3fm.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar gebruiken ze dat online dan?
Bueno wel. Maar dan icm Kinder Buenoquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:11 schreef gianni61 het volgende:
klinkt nogal studentikoosquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:11 schreef gianni61 het volgende:
ja, maar kinder bueno is ook lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bueno wel. Maar dan icm Kinder Bueno![]()
Betekent het zoiets als super vet ofzo?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet online, maar op 3fm.
Maar het klinkt zo vreselijk dom...
ja, het gaat ook over studentenkamersquote:
schijnbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betekent het zoiets als super vet ofzo?
Oke ;P Ja ik ken het nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het gaat ook over studentenkamers
[..]
schijnbaar.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bueno wel. Maar dan icm Kinder Bueno![]()
kijk maar uit, straks is de president van Mongolië weer beledigt.quote:
Khaltmaagyn Battulgaquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks is de president van Mongolië weer beledigt.
Ja ik kan het tegendeel beweren natuurlijk maar ik spreek geen enkele vorm van Mongoolsquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks is de president van Mongolië weer beledigt.
een Mongool of een "mongool"?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een keer een date gehad met een Mongool :p
Uitstralingquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:19 schreef FranticDJ het volgende:
De definitieve uitslag van gisteren.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 19-11-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 222 UitStraling
02 186 bitterbal
03 170 IJsdraakje
04 155 FranticDJ
05 132 Budapestenaar
06 123 kwiwi
07 096 CherryLips
08 077 Koen66
09 076 Ygritte
10 056 Lospedrosa
11 051 LTVDK
12 049 gianni61
13 047 Dr_Flash
14 038 Karzai
15 036 Citizen.Erased
16 029 liesje1979
17 026 Amarantha
18 021 engine
19 013 DaMart
20 012 EttovanBelgie
21 005 Modus
22 004 DerRabbit
22 004 van_Lamehuizen
24 003 friemelaar
25 001 Fogel
25 001 TaMieke
25 001 Bomenverzameling
25 001 mschol
klik hier voor meer stats
Oei, ik ben bang dat US dit niet gaat overleven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:19 schreef FranticDJ het volgende:
De definitieve uitslag van gisteren.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 19-11-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 222 UitStraling
02 186 bitterbal
03 170 IJsdraakje
04 155 FranticDJ
05 132 Budapestenaar
06 123 kwiwi
07 096 CherryLips
08 077 Koen66
09 076 Ygritte
10 056 Lospedrosa
11 051 LTVDK
12 049 gianni61
13 047 Dr_Flash
14 038 Karzai
15 036 Citizen.Erased
16 029 liesje1979
17 026 Amarantha
18 021 engine
19 013 DaMart
20 012 EttovanBelgie
21 005 Modus
22 004 DerRabbit
22 004 van_Lamehuizen
24 003 friemelaar
25 001 Fogel
25 001 TaMieke
25 001 Bomenverzameling
25 001 mschol
klik hier voor meer stats
Maar vandaag duurt nog heel langquote:
met zijn aanwezigheid blijft ie wel bovenaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar vandaag duurt nog heel lang
Ik had net een flinke pooquote:
Teveel verandering ditquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij had het al eerder over een sabbatical toch
Jezusquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.allesoverhondenrassen.nl/hondenrassen/yorkipoo/
Wat zijn dat voor Google Translate-teksten![]()
Yorkipoos hebben meestal een licht smerige vacht
Hij zal het niet goed doen in de achtertuin (geen hond)
Dat kan een pittige, luidruchtige tiran van een hond met een breed scala aan dure gezondheidsproblemen betekenen.
nou wat erg. Kunnen de mensen toch weer 1 pakje zware shag minder kopenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
Pfizer kost 15,50 per dosis, hoop commentaar gelijk.
Tja was te verwachten dat het niet gratis ging zijn
Ja die probeerde ik ook te lezenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.allesoverhondenrassen.nl/hondenrassen/yorkipoo/
Wat zijn dat voor Google Translate-teksten![]()
Yorkipoos hebben meestal een licht smerige vacht
Hij zal het niet goed doen in de achtertuin (geen hond)
Dat kan een pittige, luidruchtige tiran van een hond met een breed scala aan dure gezondheidsproblemen betekenen.
Het voelt nog steeds een beetje raar om mijn grote boodschap Gerrie te noemen.quote:
Nou ja als er mensen zijn die echt echt echt geen dertig euro kunnen missen, kunnen we daar toch wel wat op bedenken in Nederland.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou wat erg. Kunnen de mensen toch weer 1 pakje zware shag minder kopen
Je hoeft er ook niet tegen te praten hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds een beetje raar om mijn grote boodschap Gerrie te noemen.
Hebben ze daar ook al corona? stelletje na apersquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja als er mensen zijn die echt echt echt geen dertig euro kunnen missen, kunnen we daar toch wel wat op bedenken in Nederland.
Afrika daarentegen
ohw, niet?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet tegen te praten hoor.
Ja Corgi!!!quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin steeds meer te voelen voor een corgi
Wat handzamer dan een ierse setter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |